Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2022

  • 1 December 2022
  • 148 reacties
  • 9132 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2022

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

148 reacties

Reputatie 1

Hi @TeunJ! Even om te dubbelchecken, je volgt deze stappen? 

Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het TV-menu
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’
  4. Voer je vouchercode in en bevestig

Het zou er zo uit moeten zien: 

 

Precies zo ja, maar naast trailer staat die “huren met voucher” er niet

Overigens zie ik dat nu bij andere films wel..het gaat om de film “fantastic beasts the secrets of dumbledore”

 

Reputatie 7
Badge +17

Hmm, ik heb het hier ook getest en bij mij staat die optie er ook niet tussen bij die film. Ik heb de iTV specialisten gevraagd hoe dit zit. Misschien valt het onder een premium film, maar dat is uit de omschrijving en de prijs niet helemaal duidelijk. Zodra we antwoord van ze hebben laten we het je weten! 

Reputatie 7
Badge +20

@TeunJ, we krijgen van onze collega's te horen dat het inmiddels opgelost zou moeten zijn. Kun je dit bevestigen?

Reputatie 1

@TeunJ, we krijgen van onze collega's te horen dat het inmiddels opgelost zou moeten zijn. Kun je dit bevestigen?

Ja het is aangepast! bedankt hiervoor.

 

Iemand interesse in 2 vouchers voor Pathe met kpn tv. Wij kunnen deze niet gebruiken want volgens Pathe is deze voor kpn tv. Toch hadden wij gekozen voor de optie "geen kpn tv" . Een oplossing van kpn krijgen we niet.

Ik heb een code aangevraagd voor geen TV van KPN maar om één of andere rede de code voor KPN TV gekregen. Dit bevestigt Pathe ook.

Kan alsnog de juiste code gestuurd worden?

Reputatie 7
Badge +13

@Thunderbrew  en @Goofy4all Dat is inderdaad vreemd en ik wil dit even nader gaan bekijken. Dus ondanks dat jullie kozen voor de optie: geen tv hebben jullie codes voor KPN TV ontvangen? Zouden jullie het profiel verder kunnen invullen en mij hier een seintje geven wanneer dat is gedaan? Dan ga ik even navraag doen.

@Thunderbrew  en @Goofy4all Dat is inderdaad vreemd en ik wil dit even nader gaan bekijken. Dus ondanks dat jullie kozen voor de optie: geen tv hebben jullie codes voor KPN TV ontvangen? Zouden jullie het profiel verder kunnen invullen en mij hier een seintje geven wanneer dat is gedaan? Dan ga ik even navraag doen.

Gedaan. Had ook al telefonisch contact gehad maar was weer naar Pathé verwezen. Die hebben mij inmiddels een nieuwe code gestuurd die via hen is in te wisselen.
Voor mij is het dus opgelost, maar het blijft vreemd hoe dit is gebeurd.

Reputatie 7
Badge +13

@Goofy4all Fijn dat er dan toch een oplossing is gekomen, @Thunderbrew is er voor jou ook een oplossing gevonden?

Nee helaas geen oplossing.. Wel contact gehad met Pathe maar daar konden ze me niet verder helpen.

Profiel is bewerkt 

Nee helaas geen oplossing.. Wel contact gehad met Pathe maar daar konden ze me niet verder helpen.

Profiel is bewerkt 

Vreemd. Ik heb aangegeven de verkeerde code te hebben gekregen en heb toen netjes een nieuwe code van de medewerker gekregen, met een extra lange geldigheid ook nog eens.

 

Tja weet het ook niet. Nog expliciet gevraagd of er geen mogelijkheid was om ze om te ruilen, maar was geen fout van Pathe. Moest maar contact opnemen met kpn. Waarschijnlijk de verkeerde medewerker getroffen. Of jij juist een goede 😁

Reputatie 7
Badge +30

We gaan even kijken wat we kunnen doen, @Thunderbrew. We komen er morgen op terug.

het werkt voor geen meter de cadeautjes als ik het wil gebruiken zegt hij er gaat wat fout heb dit een paar keer door gegeven en ze doen er niks aan ?ga maar naar het forum naar mensen die ik niet ken hoef het ook niet meer nieuwe mensen geven ze tv .s en 12 maanden korting of microsoft laptop  een surface ? maar bestaande klanten een film wie niet werkt 

Reputatie 7
Badge +15

@Koko Wat jammer om te lezen dat het niet lukt om je film te kijken. 

Waar gaat het precies mis? Heb je bijvoorbeeld wel een code aangevraagd en ontvangen?

En heb je ook het startbericht van dit topic gelezen?

Hallo ik heb het basispakket van kpn  .kreeg een mail dat we gratis films kregen maar ze zijn niet te vinden in kpn menu of moet je het pluspakket hebben?

Admin: verplaatst naar cadeautjes topic

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Ri van Eck, we hebben jouw bericht verplaatst naar dit topic dat over het Kadootje van KPN gaat 🙂 Het klopt dat je gratis films kan kijken! Je leest er alles over in het startbericht bovenin dit topic.

Nu ben je al de 4 de persoon die vraagt heb je wel een code gevraagd ? Als jullie het sturen werkt de link helemaal niet heb al van alles geprobeerd maar kpn vraagt alleen maar dingen die je al geprobeerd heb steeds hetzelfde antwoord van jullie tot de volgende weer hetzelfde vraagt ik schiet er niks mee op hou de films dan maar ik heb liever korting nee je mag je abonnement stil zijgend verlengen geef de vaste klanten eens korting en dat forum daar heb ik niks mee vreemden die mij moeten vertellen hoe het werkt ik heb liever iemand van kpn en nu stuur ik niks meer 

Reputatie 7
Badge +20

Wij willen graag helpen, maar moeten dan wel duidelijk hebben waar je precies tegenaan loopt. Op welk moment van aanvragen loop je vast?

Code ontvangen met 9 karakters en invoeren is 8 karakters! Dus werkt niet!

Zie onderstaand. 

Dan heb je ( per abuis) gekozen voor een code voor de website/ app van Pathé. Dan is 't 9.

Je hebt hier ( kpn.com/kadootje ) gekozen voor "Ik heb geen kpn tv" en daarna op de blauwe button geklikt. 

Via website     https://www.pathe-thuis.nl/over-pathe-thuis app kan je deze gebruiken. 

Mogelijk kan een kpn moderator je er een doen toekomen voor de ontvanger/ website tv.kpn.com .

Cc @Sprelips .

5gb extra als je een 3 gb abonnement hebt, 31 dagen geldig! Kadootje van Kpn! Mijn abonnement loopt vanaf de 10e. Ik heb 10 dagen de tijd om 3 gb op te maken voor ik het kadootje van 5gb kan aanspreken. Gaat mij nooit lukken.  Nu komt de 2e periode van 10 december tem 31 december. Ik ga mijn best doen om 3 gb op te maken. Kom ik er 22 december achter dat mijn 3 gb bijna op zijn! Hoera ik mag tot 31 december gebruik maken van het kado van 5gb. Echter na 31december tem 10 januari is mijn 3 gb op en moet ik maar zien hoe ik die 10 dagen doorkom. Ik voel me bij de neus genomen door Kpn! Hoe staan jullie hierin? Dit kadootje heeft alleen zin als je abonnement vanaf de 1e loopt.

We gaan even kijken wat we kunnen doen, @Thunderbrew. We komen er morgen op terug.

Wacht ook nog steeds op antwoord.

kortingsvoucher werkt niet

meerdere gebeld met kpn, meerdere keren verbinding verbroken kpn

kortingsvoucher werkt niet, geen antwoord op hoe dit op te lossen

gevraagd om mail adres om klacht in te dienen, maar geen mailadres ontvangen

wat nu?