Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2022

  • 1 December 2022
  • 148 reacties
  • 9133 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2022

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

148 reacties

Precies zoals ik het ook heb aangegeven, dit is een kadootje voor kpn zelf, want van 1 tem 10 januari moet je mb's bijkopen omdat je tegoed op is!

Film voucher gebruikt maar is drama film kijken , geluid niet goed en net of de film versleten is, ik denk krijg je ook wat maarg snel weer uitgezet, we zullen het morgen nog eens proberen

Reputatie 7
Badge +13

@klokjeA  Om welke film ging het dan precies? Ik hoop dat je vandaag dan betere resultaten hebt!

Woensdagnacht wouden wij ons cadeau van KPN verzilveren. Geprobeerd deze te verzilveren bij Pathe, niet gelukt, toen per ongeluk tijdens het proberen de film gekocht. Contact opgenomen met Pathe en die geven aan dat we de bon hadden moeten verzilveren in onze kpn omgeving. Dit was echt niet duidelijk aangegeven in de actie. Nu hebben wij per ongeluk een film gekocht terwijl we de bon wouden gebruiken. Ook hebben wij geen moment meer om een nieuwe film te kijken, daar waar we morgen op vakantie gaan. 

 

Graag zien we de bon alsnog verzilverd worden, zodat we niet hoeven te betalen voor de film gekeken op woensdagnacht. 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Val1! Vervelend dat er per ongeluk een film is besteld. Bij het proces een film te bestellen wordt echter duidelijk aangegeven dat er kosten worden gemaakt. Ook is er voor het gebruik van de voucher een instructie hoe je de film gratis kan bestellen.

Om deze reden kan ik helaas geen vergoeding voor je in het systeem zetten. 

Zoals altijd gewend van KPN: TOP klantenservice! dankjewel!

Ik heb een code gekregen voor een pathe film maar we hebben 1 letter- cijfer teveel in de code. Dus het werkt niet. Hoe kan dit? Nu kunnen we nog niks zien😵💫

 

Janneke

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Janneke Muller! Als je de aanvraag doet krijg je de keuze tussen 2 codes. 1 voor gebruik op de tv-ontvanger en 1 voor gebruik via de Pathé app. De code met 9 tekens is voor de Pathé app. 

Hoi Bram, 

 

Das raar want op pathe doet ie t ook niet .... 😵💫

Reputatie 7
Badge +17

@Janneke Muller heb je de stappen gevolgd zoals die in ons startbericht staan?

Ja dat hebben we daarom snappen we er niks van. Ik al meerdere films geprobeerd 

Ik heb een voucher ontvangen voor pathe thuis en heb de aanwijzingen gevolgd zoals omschreven in dit bericht voor klanten zonder KPN TV:

Helaas krijg ik bij invoeren van de code op de pathe thuis site, de melding dat dit geen geldige code is. Heb de code opnieuw opgevraagd en gemaild gekregen maar zonder succes.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Admin: vraag naar centrale topic verplaatst

Wij hebben hetzelfde probleem...

Reputatie 7
Badge +17

@Iris83 en @Janneke Muller in de e-mail met de code staat de geldigheid. Willen jullie bevestigen dat de datum die in de mail staat nog in de toekomst ligt?

Wil je daarna nog aangeven of het zowel via de app als de website niet lukt met de code een film te bestellen? Of, als je code 8 tekens heeft, het via de tv-ontvanger niet lukt. 

We zijn ondertussen aan het navragen of er een reden is waarom de code het niet doet. 

Bram, tot 8 Jan 2023 maar onze code heeft geen 8 maar 9 cijfers dus we houden er 1 over .... waarschijnlijk is dat het probleem. 

Het lukt via kpn niet en ook vis pathe niet.

 

Gr Janneke 

@Bram_ 

In mijn mail staat dit: Deze code kan je gebruiken t/m 8 januari 2023 en geldt op 1 film met een maximale waarde van 5,99. Cabaretvoorstellingen, erotische films en premiumfilms doen niet mee met deze actie. Na het inwisselen kun je de film 48 uur bekijken.

Dus hij zou nog geldig moeten zijn.

Ik heb alleen geprobeerd om de code in te vullen op: https://www.pathe-thuis.nl/kado en daar kreeg ik een foutmelding.

Welke app kan ik gebruiken? TV ontvanger heb ik niet, want heb alleen internet, maar begreep dat dat geen probleem was omdat het voor alle klanten is.

Reputatie 7

@Janneke Muller de code voor de tv-ontvanger is 8 cijfers zoals Bram al noemde, de code van 9 is voor Pathé Thuis:

Filmvoucher verzilveren voor klanten zonder KPN TV

Had je deze stappen ook al geprobeerd? Kan je ook vertellen wat er precies niet lukt? Met alleen 'het lukt niet’ is het voor ons ook gissen wat er precies aan de hand is.

@Iris83 hoeveel tekens was de code die jij hebt gekregen? Als het een code van 9 cijfers is kan je de stappen die hierboven staan gebruiken. Welke foutmelding krijg je precies als je het daar probeert? Een code van 8 cijfers is alleen te gebruiken op een tv-ontvanger.

@Jasper mijn code heeft 8 tekens (letters en cijfers), wel heel jammer dat deze alleen op een TV ontvanger te gebruiken is, zo heb ik er niks aan helaas :-(

Blijkbaar iets verkeerd gedaan bij aanvragen, maar kan me niet herinnneren dat ik ergens tussen kon kiezen. Anyway... jammer maar helaas.

Dank voor alle hulp!

 

In de pathe thuis app krijg ik de melding "ongeldige kadocode ingevoerd".

@Janneke Muller gezien ik mijn code ws toch niet kan gebruiken, wil jij hem proberen? Laat maar weten dan stuur ik je een persoonlijk berichtje.

Bram en Jasper op pathe geeft ie aan dat het een ongeldige code is. Ik kan er wel een foto van maken? Ik deed het via de app van pathe thuis. Andere code  voor pathe die ik kreeg via de loterij deed het wel. Dus de code die ik gekregen heb is misschien niet geldig? 

 

Iris, als het jou echt niet lukt hou ik me aanbevolen maar wellicht komt er een oplossing voor ons beide?

Zou toch leuk zijn!

Reputatie 7
Badge +9

Ga naar Pathé thuis. Je moet via de website de code inleveren en dan kan je daarna via de app de gehuurde film bekijken. Zo werkte het bij mij vanmiddag, dus de code NIET invullen via de app maar via de link (website). 

Helaas ook via de website niet gelukt...

Goedemiddag,

Ook bij mij werkt het ophalen van de gratis filmcode niet. Ik heb het zowel gisteren als vandaag geprobeerd. En verschillende browsers gebruikt. Tot op heden zonder resultaat. Onderstaande melding verschijnt. Kan hier een oplossing voor komen? Dank en groeten,

Ralph

 

 

Jouw unieke filmcode

Vul onderstaande gegevens in en klik op 'gratis filmcode'. Je ontvangt dan een unieke code waarmee je een film naar keuze kijkt. Je kunt 1 filmcode aanvragen.

Oeps, het gaat mis ...

Dit kun je proberen:
- Controleer of je je klantnummer goed hebt ingevuld.
- Controleer of er niet al een vouchercode is aangevraagd met dit klantnummer.
- Probeer het later opnieuw.

Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Ik krijg de melding dat de code onjuist is op de website van pathe als op de app. Werkt dus niet. Jammer..

Reputatie 7
Badge +15

@Janneke Muller Ik begrijp dus dat jij een 8 cijferige code hebt. 

Deze code kan dus alleen ingewisseld worden via de tv ontvanger. 

@Iris83 In jouw geval heb je een code van 9 tekens gekregen. Die zou je online moeten kunnen gebruiken. 

Het is dan ook vreemd dat dit niet lukt. Heb je toevallig hierover ook al eens gechat met Pathe zelf?