Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2022

  • 1 December 2022
  • 148 reacties
  • 9132 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2022

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

148 reacties

tja en toch ook vreemd omdat er vast meer mensen zijn die verschillende abonnementen op hetzelfde adres hebben omdat ze voor hun kinderen ook voor KPN kiezen? zou toch sympathiek zijn wanneer uw organisatie daar eens verder naar zou kijken, serieus simpel op te lossen en zorgt wellicht voor veel credits op de langere termijn.. 

voldoende over gesproken, verlaat nu deze functie.

groet jwr 

Reputatie 7
Badge +20

  

Dat is wel heel spijtig. Je kan maar 1 keer een code aanvragen. Ik kan dit niet aanpassen. 

Dat is erg jammer! Is er een andere manier om wel van de code gebruik te maken zonder dat ik KPN TV heb?

 

Je kan een tv-ontvanger toevoegen aan jouw abonnement via MijnKPN. Andere optie heb ik niet. 

Wanneer ik de voucher wil op halen, dien ik mij opnieuw aan te melden op kpn.com.

Hier geeft deze aansluitend de melding dat mijn thuis abonnement niet opgehaald kan worden. 

Hoe krijg ik mijn voucher en  waarom wordt mijn abonnement niet opgehaald? 

Alles staat juist gekoppeld.

 

Gr Debbie

 

Admin: samengevoegd met het central topic hierover

@admin graag hier een oplossing voor

Wilt iemand mijn KPN vouchercode hebben, in ruil voor een Pathé Thuiscode? Ik kan de KPN vouchercode zelf niet gebruiken omdat ik geen KPN TV heb, ik heb verkeerd gekozen en er kan niks aan gedaan worden 😥 Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +20

@Debbie1979, dus als je inlogt met jouw KPN ID zie je geen abonnement. Ook niet als je gewoon inlogt in MijnKPN

@Bart_Z  jawel. Wanneer ik inloggen via kpn.com zie ik alles. Dit ook bij de kpn app. Dit met m'n kpn ID e ook met m'n email.

Alleen wanneer ik moet inloggen om de voucher op te halen bij kpn.com vindt deze mijn thuis abonnement niet.

Heel vreemd. 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

@Bart_Z  jawel. Wanneer ik inloggen via kpn.com zie ik alles. Dit ook bij de kpn app. Dit met m'n kpn ID e ook met m'n email.

Alleen wanneer ik moet inloggen om de voucher op te halen bij kpn.com vindt deze mijn thuis abonnement niet.

Heel vreemd. 

 

 

Wat als je een andere browser probeert? Of zelfs even de incognito versie? En of even de cookies en cache verwijderen?

@Bart_Z  helaas. Ook dit werkt niet.

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd! Kan het zo zijn dat er meerdere vaste producten/klantnummers onder jouw KPN ID geregistreerd staan? Dat de tool het daarom niet herkent? Zou je in dat geval eens kunnen proberen om dat dan tijdelijk los te koppelen van het KPN ID? Dat kan je via de app doen. Lukt het daarna wel?

@Marcia_  er staat inderdaad een oud thuis abonnement in. Alleen kan ik deze er niet uit verwijderen. De helpdesk van kpn kon dit ook niet. Zijn advies was dit probleem hier te vermelden, aangezien hier de back office actief is.

Reputatie 7
Badge +30

Dat is niet helemaal het geval, maar ik kan dit inderdaad wel voor je uitzoeken. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer van de diensten die nog wel actief zijn? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 

@Marcia_  helemaal top! Ik heb de gegevens aangevuld. Ik hoop dat het jou wel lukt. 

@Marcia_ zou u bij mij ook mee kunnen kijken. Ik heb gisteren alles aangevuld, maar het werkt nog steeds niet…

Reputatie 7
Badge +30

@Debbie1979 bedankt! Ik heb een ticket aangemaakt en hopelijk is het binnen drie werkdagen opgelost! 

 

@Pim Bol is er bij jou wellicht ook een oud account aan gekoppeld?

@Marcia_ super bedankt voor deze service!  Ik heb inderdaad een berichtje gekregen dat kpn met mijn probleem aan de slag gaan.

@Marcia_ dat zou goed kunnen. Ik heb mijn profiel ook aangevuld, maar het is nog niet verholpen.

Reputatie 7
Badge +20

@Pim Bol  voor jou hebben we ook een ticket aangemaakt, kun je het later nog eens proberen?

@Thomas het is gelukt!

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +12

@Thomas het is gelukt!

Bedankt.

Fijn om te horen @Pim Bol en bedankt ook voor het laten weten :) 

Badge

Ik heb een Disney Plus gehad in de pluspakket.En die kon ik helaas niet streamen.En toen heb ik maar verwijderd.En ik kijkt geregeld naar de andere App via de televisie Netflix.En ik ben zeer te vreden mee.

Mijn voucher code werkt niet voor Pathé thuis. Heb per ongeluk de voucher voor tv aangevraagd ipv dat ik geen tv abonnement heb. Al contact met klantenservice gehad en advies hier te reageren.

Kon geen nieuwe code sturen

 

gr Maryn

 

Reputatie 7
Badge +12

Mijn voucher code werkt niet voor Pathé thuis. Heb per ongeluk de voucher voor tv aangevraagd ipv dat ik geen tv abonnement heb. Al contact met klantenservice gehad en advies hier te reageren.

Kon geen nieuwe code sturen

 

gr Maryn

 

Ai, dat is natuurlijk ontzettend zuur @Maryn90 :( Het is heel spijtig maar je kunt de code slechts eenmaal aanvragen en ook wij kunnen dit niet aanpassen. Het spijt me dat ik geen beter bericht voor je heb.  

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb de voucher ontvangen maar wanneer ik op mijn tv een film gevonden heb zie ik geen optie tot “huren met voucher”. alleen mijn persoonlijke pincode. moet ik daar dan die voucher invullen? wil geen 4,99 voor de film betalen als het niet klopt.

 

gr Teun

Reputatie 7
Badge +17

Hi @TeunJ! Even om te dubbelchecken, je volgt deze stappen? 

Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het TV-menu
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’
  4. Voer je vouchercode in en bevestig

Het zou er zo uit moeten zien: 

 

Reputatie 1

Hi @TeunJ! Even om te dubbelchecken, je volgt deze stappen? 

Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het TV-menu
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’
  4. Voer je vouchercode in en bevestig

Het zou er zo uit moeten zien: 

 

Precies zo ja, maar naast trailer staat die “huren met voucher” er niet