Vraag

De KPN TV website: tv.kpn.com

  • 27 August 2018
  • 792 reacties
  • 66283 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

792 reacties

Reputatie 2

Ha Dennis en @jordik99, kunnen jullie nu naar geen enkele zender kijken op Safari? En dit was na het 'aanzetten' van de nieuwe zenders? Ik begrijp van jou, Jordi, dat 'ie het constant niet doet. Is dat dan ook op elke zender of maakt dit nog verschil?Bij mij doet er geen 1 zender, behalve NPO 1, 2 en 3. (Safari)

Op Google Chrome werkt alle zenders weer wel. Zal het denk ik met de DRM te maken hebben bij Apple? 🤔


bij mij precies hetzelfde, belachelijk... eerst duurt het maanden voordat Safari wordt uitgerold, en vervolgens werkt het al weken niet, laatste keer dat ik TV heb kunnen kijken via mijn MacBook is zeker een jaar geleden, maar wel elke maand betalen, schaam je KPN!
Reputatie 7
Badge +22


Ha Dennis en @jordik99, kunnen jullie nu naar geen enkele zender kijken op Safari? En dit was na het 'aanzetten' van de nieuwe zenders? Ik begrijp van jou, Jordi, dat 'ie het constant niet doet. Is dat dan ook op elke zender of maakt dit nog verschil?Bij mij doet er geen 1 zender, behalve NPO 1, 2 en 3. (Safari)

Op Google Chrome werkt alle zenders weer wel. Zal het denk ik met de DRM te maken hebben bij Apple? 🤔
bij mij precies hetzelfde, belachelijk... eerst duurt het maanden voordat Safari wordt uitgerold, en vervolgens werkt het al weken niet, laatste keer dat ik TV heb kunnen kijken via mijn MacBook is zeker een jaar geleden, maar wel elke maand betalen, schaam je KPN!

Dat is mooi! Dan ben ik in ieder geval niet de enigste! 😉👍🏼 @jordik99
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb het probleem inmiddels aangekaart bij de collega's die erover gaan! Zodra ik meer weet, laat ik wat van me horen.
Reputatie 7
Badge +25



Ha Dennis en @jordik99, kunnen jullie nu naar geen enkele zender kijken op Safari? En dit was na het 'aanzetten' van de nieuwe zenders? Ik begrijp van jou, Jordi, dat 'ie het constant niet doet. Is dat dan ook op elke zender of maakt dit nog verschil?Bij mij doet er geen 1 zender, behalve NPO 1, 2 en 3. (Safari)

Op Google Chrome werkt alle zenders weer wel. Zal het denk ik met de DRM te maken hebben bij Apple? 🤔
bij mij precies hetzelfde, belachelijk... eerst duurt het maanden voordat Safari wordt uitgerold, en vervolgens werkt het al weken niet, laatste keer dat ik TV heb kunnen kijken via mijn MacBook is zeker een jaar geleden, maar wel elke maand betalen, schaam je KPN!
Dat is mooi! Dan ben ik in ieder geval niet de enigste! 😉👍🏼 @jordik99

Hoi! Heeft te maken met een Safari-update. We hopen dit voor vanavond (AJAX) te hebben opgelost.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi! Heeft te maken met een Safari-update. We hopen dit voor vanavond (AJAX) te hebben opgelost.
Safari-update? @Paul_ een update aan jullie kant? Mag aannemen dat ik Safari niet hoeft te updaten? Kan trouwens niet apart, want die updates gaat samen als er een nieuwe iOS update komt van Apple zelf. 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +25

Hoi! Heeft te maken met een Safari-update. We hopen dit voor vanavond (AJAX) te hebben opgelost.Safari-update? @Paul_ een update aan jullie kant? Mag aannemen dat ik Safari niet hoeft te updaten? Kan trouwens niet apart, want die updates gaat samen als er een nieuwe iOS update komt van Apple zelf. 😉👍🏼

Had te maken met een met een update van Safari, niet een update aan onze kant. Maar dat wil niet zeggen dat het de "schuld" van Apple is hoor. Het fijne weet ik er ook niet van, maar weet dat het bijna is opgelost.
Reputatie 7
Badge +25
Werkt Safari nu ook weer bij jullie @Dennis Schreve & @jordik99? 🤞🏽
Reputatie 7
Badge +22
Werkt Safari nu ook weer bij jullie @Dennis Schreve & @jordik99? 🤞🏽
Nee nog steeds niet @Paul_


Onderaan geeft ie ook aan: Fout bij het starten van de video


In het Engels wordt er verteld: Onverwacht initialisatiegegevenstype voor inhoudsbescherming skd

Dus het is bij mij nog niet opgelost. Er is weer iets aan de hand met de beveiliging.

RTL 4 doet het wel, maar er is iets met de beveiliging. De screenshot als de TV draait dan hoort dat wel zwart te zijn. En nu zie je RTL4 wel in beeld. 🤔



Bij SBS6 doet ie het weer niet:


something went wrong during native playback

Vertaald: er is iets misgegaan tijdens de native weergave
Reputatie 7
Badge +25
Ik ga er achteraan! Met voetbal werkte het gisteren wel, dus ging ik er stiekem vanuit dat alle zenders weer zouden werken.
Reputatie 7
Badge +22
Ik ga er achteraan! Met voetbal werkte het gisteren wel, dus ging ik er stiekem vanuit dat alle zenders weer zouden werken.
@Paul_ Laten we zeggen dat het hapert, want SBS 6 deed het effe wel, maar daarna weer niet zoals je in de afbeelding kon zien. TV 538 werkt ook niet, krijg ik deze melding ook: Onverwacht initialisatiegegevenstype voor inhoudsbescherming skd.

Deze melding zie je alleen bij de nieuwe zenders: Onverwacht initialisatiegegevenstype voor inhoudsbescherming skd.
Reputatie 7
Badge +25
Update Safari probleem: de verantwoordelijke partijen zijn ermee bezig. Lijkt inderdaad iets met de DRM te zijn na een Safari-update. Een aantal zenders werken overigens wel. To be continued...
Reputatie 5
Badge +3
Dat hikkende geluid (om de zoveel seconden onderbroken) hoor ik bij het kijken van opgenomen programma's in Firefox, in Edge overigens in het geheel niet. Ik gebruik dus nu maar Edge bij mijn iTV opnamen.

Het is al eerder genoemd dat een scherm copy niet werkt , dat levert een zwart scherm op. Overigens gebeurt dit ook indien ik met een beeld capture programma probeer een film van het scherm op te nemen; wel geluid maar een zwart scherm na de opname.

Ik veronderstel dat dit met een DRM beveiliging en- of rechten te maken heeft?
Scherm copy werkt inderdaad niet ivm beveiliging (DRM idd).
Je kunt in Google Chrome wel Chromecast gebruiken om het bv. op je televisie te zien.
Reputatie 5
Badge +3
@Paul , helemaal foutloos afspelen is er nog niet bij, zonet bij het live afspelen van father Brown op BBC First kwam er een abrupt einde aan mijn kijkgenot, zie scherm copy.

Reputatie 5
Badge +3
Kun je op interactievetv.nl ook formule 1 kijken indien er per wedstrijd 6,- euro is/wordt gedoneerd?

Zoja, hoe doen we dat dan vanaf de laptop?
Reputatie 7
Badge +22
Kun je op interactievetv.nl ook formule 1 kijken indien er per wedstrijd 6,- euro is/wordt gedoneerd?

Zoja, hoe doen we dat dan vanaf de laptop?

Beste @racinfo2 heb je dan een abonnement op Ziggo Sport? 🤔
Reputatie 5
Badge +3

Kun je op interactievetv.nl ook formule 1 kijken indien er per wedstrijd 6,- euro is/wordt gedoneerd?

Zoja, hoe doen we dat dan vanaf de laptop?
Beste @racinfo2 heb je dan een abonnement op Ziggo Sport? 🤔


ik herhaal mijn vraag:
Kun je op interactievetv.nl ook formule 1 kijken indien er per wedstrijd 6,- euro is/wordt gedoneerd?

Zoja, hoe doen we dat dan vanaf de laptop?
Reputatie 7
Badge +25
@racinfo2: ik zie dat je een andere Paul hebt gementioned in je vorige bericht. ;)

Heb je nog steeds dat probleem met tv kijken? Alleen BBC First, of ook andere zenders?

Kun je op interactievetv.nl ook formule 1 kijken indien er per wedstrijd 6,- euro is/wordt gedoneerd?

Zoja, hoe doen we dat dan vanaf de laptop?


Nee. Als je een losse wedstrijd koopt via de tv-ontvanger, dan kan je die niet kijken via de iTV app/web. Wel interessant voor de toekomst, maar nu nog niet van toepassing.
Reputatie 5
Badge +3
@racinfo2: ik zie dat je een andere Paul hebt gementioned in je vorige bericht. ;)

Heb je nog steeds dat probleem met tv kijken? Alleen BBC First, of ook andere zenders?


Kun je op interactievetv.nl ook formule 1 kijken indien er per wedstrijd 6,- euro is/wordt gedoneerd?

Zoja, hoe doen we dat dan vanaf de laptop?
Nee. Als je een losse wedstrijd koopt via de tv-ontvanger, dan kan je die niet kijken via de iTV app/web. Wel interessant voor de toekomst, maar nu nog niet van toepassing.


Dankje Paul.
Kun je op interactievetv.nl ook formule 1 kijken indien er per wedstrijd 6,- euro is/wordt gedoneerd?

Zoja, hoe doen we dat dan vanaf de laptop?

Sport on demand werkt alleen via de ontvanger. Daarop kun je net zo goed via RTL Television HD (46) kijken naar de race lijkt mij. Wel Duits commentaar natuurlijk.

Geen van de Duitse zenders zijn buiten de ontvanger beschikbaar.

Voor € 6 huur je de uitzending in SD kwaliteit. (alleen beschikbaar op de ontvanger)

@racinfo2
Reputatie 5
Badge +3

Kun je op interactievetv.nl ook formule 1 kijken indien er per wedstrijd 6,- euro is/wordt gedoneerd?

Zoja, hoe doen we dat dan vanaf de laptop?
Sport on demand werkt alleen via de ontvanger. Daarop kun je net zo goed via RTL Television HD (46) kijken naar de race lijkt mij. Wel Duits commentaar natuurlijk.

Geen van de Duitse zenders zijn buiten de ontvanger beschikbaar.

Voor € 6 huur je de uitzending in SD kwaliteit.

@racinfo2


Via RTL Television HD (channel46) is het gewoon te zien? De taal is geen probleem want dan zetten we daarnaast het NL commentaar van Grand Prix radio aan, wel zo gemakkelijk.
Bedankt voor de tip, gaan we zondag eens proberen.
Ja, RTL Television heeft de rechten. KPN heeft die zender in maart express speciaal voor de Formule 1 opgewaardeerd naar HD n.b. 😃

Er is alleen af en toe een reclame-onderbreking, maar via Grand Prix Radio met Olav Mol blijft het dan toch te volgen.

Wel je ontvanger even 20 sec. pauzeren om te synchroniseren met Gr. Pr. radio.
Reputatie 5
Badge +3
Ik hoorde al eerder hier iets over dat RTL Duitsland op de Satellite ontvanger dit uitzond; is dit dezelfde zender (RTL Television) als die op Astra 1?

Opmerking:
Op moeders TV zullen de autootjes wel wat korter zijn dan in werkelijkheid (geen breedbeeld) ha ha ha.

Wel jammer dat je dit niet via laptop kunt kijken.
Ik hoorde al eerder hier iets over dat RTL Duitsland op de Satellite ontvanger dit uitzond; is dit dezelfde zender (RTL Television) als die op Astra 1?
Ja
Alleen op satelliet is de FTA versie in SD kwaliteit. KPN heeft 'm in het basispakket in HD 😉
Reputatie 1
Badge
Iemand anders die ook last heeft van een bug in de laatste MacOS versie waardoor je niet langer full screen kunt kijken? Maw: via de browser in MacOs stopt de stream zodra je op full screen drukt.