Vraag

De KPN TV website: tv.kpn.com

  • 27 August 2018
  • 792 reacties
  • 66283 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

792 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Ik kan het wel via de app op mijn telefoon en tablet. Daar sleep ik ook met het bolletje.
Ja inderdaad @Kaatje19700, ik kan dit ook! 😉
Reputatie 7
Ik kan het wel via de app op mijn telefoon en tablet. Daar sleep ik ook met het bolletje.
Kan je daar eens een screenshot van plaatsen.
Reputatie 7

Off-topic: @wjb kijk jij hier ook naar? Gaaf is die serie he? 🤗

In 4K ook fantastische beelden.
Reputatie 7
Ik kan het wel via de app op mijn telefoon en tablet. Daar sleep ik ook met het bolletje.Ja inderdaad @Kaatje19700, ik kan dit ook! 😉
@Dennis Schreve, kan jij eens een screenshot plaatsen van het scherm waar je tijdens het casten met dat bolletje kan slepen?
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve, kan jij eens een screenshot plaatsen van het scherm waar je tijdens het casten met dat bolletje kan slepen?
Bedoel je dan met de app of met de website? 🤔
Reputatie 7
@Dennis Schreve, kan jij eens een screenshot plaatsen van het scherm waar je tijdens het casten met dat bolletje kan slepen?Bedoel je dan met de app of met de website? 🤔
Met de app en tijdens het casten naar een Chromecast of Android TV.
Reputatie 7
Badge +22
Met de app en tijdens het casten naar een Chromecast of Android TV.
Ik zal effe kijken of het lukt, maar kan hier geen video plaatsen, en het op YouTube zetten daar ben ik niet zo van! Maar als je het goed vind dan lukt het me vanavond niet meer. 😉👍🏼
Reputatie 7
Met de app en tijdens het casten naar een Chromecast of Android TV.Ik zal effe kijken of het lukt, maar kan hier geen video plaatsen, en het op YouTube zetten daar ben ik niet zo van! Maar als je het goed vind dan lukt het me vanavond niet meer. 😉👍🏼
Een screenshot is voldoende, ik zie hem morgen wel of @Kaatje19700 moet die screenshot vanavond nog plaatsen. 😉
Reputatie 2
Badge

Reputatie 2
Badge
Dat witte bolletje kan ik wel heen en weer schuiven
Reputatie 7
Dat witte bolletje kan ik wel heen en weer schuiven
Ja, dat kan ik ook, maar nu niet bij het kijken op de telefoon of tablet zelf maar tijdens het casten naar een Chromecast of Android TV want daar hadden we het immers over.
Waarom kan ik als ik via de website cast naar Chromecast niet doorspoelen of pauzeren?
Reputatie 7
@wjb Bij mij is die net zo leuk! De iTV app op de XR,... Kan alleen maar stoppen of afspelen, Stoppen zal de pauzeerfunctie zijn? en terugspoelen werkt inderdaad niet. En heb een mega groot Veronica logo in het scherm staan 😅



Kun je het je voorstellen? Een mega grote O die gecast wordt naar je tv, kijk je dan naar een zwart gat 🤣
Reputatie 7
De iTV app op de XR,... Kan alleen maar stoppen of afspelen, Pauzeren en terugspoelen werkt inderdaad niet.
Gelukkig, dan word ik toch niet gek. 😉
Ik gebruik de iTV app toch regelmatig, maar de functionaliteit om voor of achteruit te spoelen tijdens het casten heb ik nog niet kunnen vinden.
Vandaar dat ik zo benieuwd was naar de screenshots van @Kaatje19700 en @Dennis Schreve met die functionaliteit want het is echt een gemis.
Reputatie 7
Badge +22
@wjb Bij mij is die net zo leuk! De iTV app op de XR,... Kan alleen maar stoppen of afspelen, Stoppen zal de pauzeerfunctie zijn? en terugspoelen werkt inderdaad niet. En heb een mega groot Veronica logo in het scherm staan 😅



Kun je het je voorstellen? Een mega grote O die gecast wordt naar je tv, kijk je dan naar een zwart gat 🤣

Ik kan ook niet vooruit of achteruit spoelen met casten. 😉
Reputatie 7
Het is zeker een gemis in de app! Moet eerlijk zeggen dat ik steeds meer en vaker via de tv app cast naar de tv v.w.b. lineair kijken. Het is makkelijk, overzichtelijker, en je kunt zo overal doorheen scrollen. Wil je iets zien, casten maar en je hebt het op een groot scherm. Op deze wijze hebben we over tien jaar vast ook geen Smart-tv’s meer, maar 20K luxueuze beeldschermen waar wij e.e.a. op kunnen afspelen 😎 Oké het haalt het beeldkwaliteit op dit moment natuurlijk niet t.o.v de ontvanger. Maar toch, het idee is er.
Random gedachte ik heb geen chromecast maar kan wel vanaf mijn telefoon of tablet de apps Netflix en youtube die op de tv zelf of de ontvanger staan opstarten.
Waarbij deze apparaten als afstandsbediening kunnen fungeren het doorspoelen bijvoorbeeld.

Zit daar de relatie in met dit gebrek. Ik neem aan dat je met de afstandsbediening van de tv zelf ook weinig kan tijdens een stream die je cast niet zoals bij Netflix en YouTube. Wat ik mij dus afvraag wordt op een Samsung die nieuwe app ook opgestart of niet?

Zolang wereldwijd nog via de ether wordt uitgezonden blijven we wel televisies houden zoals we deze nu kennen., @JeroenB22 wat die kwaliteit betreft ook daar valt van Netflix en YouTube genoeg te lenen/leren.
Reputatie 2
Badge

Dat witte bolletje kan ik wel heen en weer schuivenJa, dat kan ik ook, maar nu niet bij het kijken op de telefoon of tablet zelf maar tijdens het casten naar een Chromecast of Android TV want daar hadden we het immers over.

Waarom kan ik als ik via de website cast naar Chromecast niet doorspoelen of pauzeren?

Ik kan het dus wel als ik kijk of de telefoon of tablet en ook tijdens het casten. Ik kan het alleen niet via de website.
Reputatie 2
Badge

De iTV app op de XR,... Kan alleen maar stoppen of afspelen, Pauzeren en terugspoelen werkt inderdaad niet.Gelukkig, dan word ik toch niet gek. 😉

Ik gebruik de iTV app toch regelmatig, maar de functionaliteit om voor of achteruit te spoelen tijdens het casten heb ik nog niet kunnen vinden.
Vandaar dat ik zo benieuwd was naar de screenshots van @Kaatje19700 en @Dennis Schreve met die functionaliteit want het is echt een gemis.


Wat is XR?
Reputatie 7
Dat witte bolletje kan ik wel heen en weer schuivenWaarom kan ik als ik via de website cast naar Chromecast niet doorspoelen of pauzeren?Ja, dat kan ik ook, maar nu niet bij het kijken op de telefoon of tablet zelf maar tijdens het casten naar een Chromecast of Android TV want daar hadden we het immers over.Ik kan het dus wel als ik kijk of de telefoon of tablet en ook tijdens het casten. Ik kan het alleen niet via de website.
Maar dat screenshot dat je postte is helemaal niet van een uitzending die gecast wordt, die is van een uitzending die op de telefoon of tablet zelf bekeken wordt.
De uitzending die via de Chromecast op de televisie weergegeven wordt is niet vooruit of achteruit te spoelen.
Reputatie 7
Wat is XR?
iPhone XR.
Reputatie 2
Badge
Deze dan

Reputatie 2
Badge
Sorry, maar ik heb geen idee waarom de foto iedere keer 2 keer geplaatst wordt.
Reputatie 7
Dat laatste screenshot is heel interessant, dank daarvoor.
Op wat voor een apparaat is dat? (merk, type en Android versie).
Welke versie van de iTV app is daar op actief?

Bij mij is er namelijk geen bolletje te verslepen. 🙁


Ik hoop dat @Paul_ hier eens achteraan wil gaan.
Reputatie 2
Badge
Smartphone Samsung J7
Android 8.1.0
Versie Itv app 6.3.1.2
Reputatie 7
Smartphone Samsung J7
Android 8.1.0
Versie Itv app 6.3.1.2

Interessant. @Paul_?
Waarom kan jij wel voor en achteruit spoelen tijdens casten terwijl ik dat niet kan met versie 6.3.1.2 van de iTV app op zowel mijn Huawei MediaPad M3 (Android 7) en mijn OnePlus 5T (Android 9).