Vraag

De KPN TV website: tv.kpn.com

  • 27 August 2018
  • 792 reacties
  • 66282 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

792 reacties

Reputatie 7

Als je op de ITV-website in de zoekbalk midsomer murders intoetst dan staat onderaan ook de serie erbij onder Films en series.

Maar dat is natuurlijk niet zoals het zou moeten.

Onder series worden de categorieën "Nieuwe series", "Nieuwe kinderseries", "Nieuwe natuurseries" en "Kookseries" getoond. Maar series die niet onder één van die categorieën vallen worden niet getoond.

Reputatie 5
Badge +3

Ik citeer dat desbetreffende bericht nog even:

@racinfo2 (en anderen), nog even over de "Series” update van de iTV-website. :slight_smile:

Op de app laten we alle series zien in je pakket, en vervolgens kun je de knoppen ‘Filteren’ en ‘Sorteren’ gebruiken om de selectie te verkleinen.

Op de website zijn we begonnen met het tonen van een selectie van het serie-aanbod, samengesteld door een contentredactie. De knoppen ‘Filteren’ en ‘Sorteren’ zullen hier later ook beschikbaar komen, waarmee je vervolgens weer op dezelfde manier als in de app de selectie kunt verkleinen. Het is dus een kwestie van doorontwikkelen van die pagina. Wordt dus vervolgd!

Ik zie dat je voor jezelf al een kleine “work around” hebt gecreëerd voor nu.

Opm:

Ik heb voor mijzelf een aantal hyperlinks aangemaakt: ik noem er een van:

https://www.interactievetv.nl/details/GROUP_OF_BUNDLES/5064055

 

Voor degenen die ingelogd staan zonder weee weee weee :
https://interactievetv.nl/details/GROUP_OF_BUNDLES/5064055

Valt me net pas op omdat ik het weinig gebruik:

Waarom staat er bij TV gids wel ‘snel naar...’, maar niet bij TV kijken. Je zoekt (scrollt) je suf om een zender te vinden waar je naar wilt kijken. Dát is ook de reden dat ik het vrijwel niet gebruik, dat online tv kijken.

Maar hierdoor ontdek ik wel dat je v.u. de TV gids dan wel weer live kan gaan kijken. Met een ‘omweg’ via de TV gids kan je dus wel snel zoeken voor live kijken. Maar makkelijker zou zijn als dat onder Live kijken ook beschikbaar zou zijn.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @PeterG, bedoel je een beetje zoals hieronder professioneel door mij bewerkt? Dus dat je niet eerst naar de de gids moet gaan voor die optie?

 

 

Ja, dat zou een fijne optie zijn. Redelijk meteen een zender kunnen kiezen. I.p.v. al die plaatjes scrollen. Nog handiger: cijfertjes. Maar dat zal in die site/app wel niet kunnen.

Reputatie 7

Nog handiger: cijfertjes. Maar dat zal in die site/app wel niet kunnen.

Nee, alsjeblieft geen cijfertjes.

Reputatie 7
Badge +22

Ja, dat zou een fijne optie zijn. Redelijk meteen een zender kunnen kiezen. I.p.v. al die plaatjes scrollen. Nog handiger: cijfertjes. Maar dat zal in die site/app wel niet kunnen.

Hoe bedoel je dit precies @PeterG? Kun je dit eens uitleggen?

Reputatie 7
Badge +22

Nee, alsjeblieft geen cijfertjes.

Hoe zie jij dit dan @wjb?

Reputatie 7

Nee, alsjeblieft geen cijfertjes.

Hoe zie jij dit dan @wjb?

Selecteren uit een lijstje op naam van de zender.

Reputatie 5
Badge +3

Is er momenteel storing?

Bij elk programma wat ik bij eigenopnames wil laden komt de storings code

500-REF-1338 in beeld, als voorbeeld dit scherm kopietje, het gebeurt bij ALLE opnamen, dus ook bij Dr.Phil, RailAway, Silent Witness, enz.

Wanneer je op ‘Nu kijken’ drukt komt dezelfde fout code onder in beeld te staan en springt hij terug in dit scherm.

Het is sinds een uurtje ofzo.

PS

De app op de telefoon / tablet geeft dezelfde fout code.

 

 

Nu even SBS 6 opgestart via interactievetv.nl* en dat gaat goed. Verder gebruik ik het thuis nooit, er staat een knots van een scherm aan de ontvanger. En die heb ik dan beiden liever voor "tv kijken”.

*Windows 10 ; Firefox

Als er al storing is is ie i.i.g. niet algemeen.

hoi @racinfo2 : Ervaar je dit nog steeds? Of was het van tijdelijk aard?

Reputatie 5
Badge +3

hoi @racinfo2 : Ervaar je dit nog steeds? Of was het van tijdelijk aard?


Dat laatste, ik kijk natuurlijk niet elke 5 minuten maar 1.5 uur later waren alle opnamen weer gewoon te zien, ook op de app.

Weet je de betekenis van de fout-code?

Ik tast in het duister. Ik vond nog een ouder topic waarin mijn collega's aangeven dat deze foutcode (althans als ‘ie begint met  500-REF ) vaak betekent dat het max aantal apparaten/streams is bereikt. Ik denk dat wat er bij jou gebeurt is, een tijdelijke ‘glitch’ is geweest. Helaas heb ik niet middelen zoiets op netwerk niveau te analyseren.

Mocht het weer gebeuren wil ik het uiteraard graag weten. 

Reputatie 5
Badge +3

@Erwin_  Dan blijft het duister want hier in den huize ben ik de enige die KPN Interactievetv.nl streamt, de rest van huisgenoten kijken via de vaste TV ontvanger en de Digitenne ontvangers. Of bedoel je het max aantal streams tegelijkertijd in geheel Nederland? Dat zou dan niet best zijn.

Ten tijde van de storing heb ik ook nog de 4G ontvangst gecontroleerd maar die schommelde normaal rond de 32 Mbit/s down. (Up circa 15). Ook onze vaste TV ontvanger functioneerde normaal.

Het gebeurde ook alleen maar bij her-bekijken van de opnamen; de live TV uitzendingen via de app en laptop waren normaal te zien.

Reputatie 7
Badge +30

Het is mogelijk dat, als bijvoorbeeld jouw 4G-verbinding wegvalt, dat de app op de achtergrond een nieuwe verbindingspoging doet en dit ziet als nieuwe inlogpoging. Dat kan ook via wifi wel eens gebeuren. Het is wel gek dat het alleen met opnames gebeurt, dat kan ik niet meteen verklaren. :-(

Reputatie 5
Badge +3

@Marcia_  daar dacht ik in 1e instantie ook aan maar net wat je schrijft, bij de directe live uitzendingen kreeg ik geen foutmelding. Opvallend was ook dat de app op de telefoon dezelfde foutmelding gaf terwijl die op een eigen 4G internet verbinding werkt (geen wifi dus).

Zie dat je nog steeds geen opnames van Belgie of eurosport kan terug kijken in de app of computer?

Zit dat er nog aan te komen, o.a. bij Ziggo kan dat wel zie ik.

Reputatie 7
Badge +30

Dit is afhankelijk van de overeenkomsten die wij hebben met zenders. Dus wellicht dat dit nog komt, maar of en wanneer is niet te zeggen.

Reputatie 5
Badge +3

 

T’is er uiteindelijk TOCH van gekomen: SERIES

En wat een verrassing, Chicago PD, Silent Witness, enz.

Reputatie 7
Badge +22

 

T’is er uiteindelijk TOCH van gekomen: SERIES

En wat een verrassing, Chicago PD, Silent Witness, enz.

Dat is mooi, dat kan ik dan mooi kijken: Chicago PD! 😉👍

Reputatie 7
Badge +22

@racinfo2 ik merk alleen van Chicago PD dat seizoen 7 erop staat, en maar 1 aflevering. Dat is vreemd! 🤔 

Ik dacht dat alle seizoenen erop stond en alle afleveringen. 😉

Nee, alsjeblieft geen cijfertjes.

Hoe zie jij dit dan @wjb?

Selecteren uit een lijstje op naam van de zender.

Op zich net als met een afstandsbediening het kanaal nummer intoetsten lijkt sneller dan scrollen in een lijstje. Dat geschreven hebbend is het "Snel naar" lijstje in de app voor tablets/ smartfoons wel ideaal, met de toevoeging als het enkel om de als favoriet ingestelde kanalen gaat.

Die kanaal nummers ingeven is enkel nuttig als je de nummers uit je hoofd weet, of een overzicht op papier hebt.

Reputatie 5
Badge +3

@racinfo2 ik merk alleen van Chicago PD dat seizoen 7 erop staat, en maar 1 aflevering. Dat is vreemd! 🤔 

Ik dacht dat alle seizoenen erop stond en alle afleveringen. 😉

Dat dacht ik ook, sterker nog: ik meen zelfs dat er eerst meer afleveringen stonden toen ik gistermorgen keek. Ik bekeek deel 1  (toevallig het opvolgende deel wat bij RTL eerder werd uitgezonden) helemaal af en daarna waren afl 2, 3 , enz verdwenen.

Foutje?