De Smart TV app van KPN

De Smart TV app van KPN

Toon eerste bericht

2084 reacties

@MartinBzm 

Je kan de Chromecast functie gebruiken en Stream naar je Android tv box.

Een andere manier is als je de Android tv box buiten huis gebruikt een vpn naar je thuisnetwerk opzetten.

 

Reputatie 7

Een beetje apart is dat de Ziggo app op Android TV wel buitenshuis werkt. 

Ook de Ziggo Go app op Android TV werkt alleen op het thuisnetwerk.

Bron.

@MartinBzm 

Tip. 

Zet de browser app TV BRO op je box. Als je daarin de website 

http://tv.kpn.com

gebruikt werkt het buitenshuis. Wel met een cursor. Dus een (draadloze) muis erbij werkt dan wel fijn.

Reputatie 3
Badge +1

Ook op de app vallen er zenders uit. Je krijgt dan de melding Sorry...Kan de video niet laden, probeer het later op nieuw.🤔

 

Reputatie 7
Badge +30

Kan zijn dat de online omgeving wat last heeft van drukte als mensen online gaan kijken vanwege de tv-ontvanger storing. Is het inmiddels weer beter?

Het loopt weer via de smart-tv app @Erik_ .

 

Hallo @TV Apps Team . Even een bug melding.

Als je in de Android-TV app opnames op alfabet zet (A-Z , Z-A) dan doet ie dat alleen voor de opnames van de laatste week. En volgens mij ook niet allemaal want dan mis ie toch opnnames van die laatste week. (van vandaag nml)

Foutje, neem ik aan?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @TV Apps Team . Even een bug melding.

Als je in de Android-TV app opnames op alfabet zet (A-Z , Z-A) dan doet ie dat alleen voor de opnames van de laatste week. En volgens mij ook niet allemaal want dan mis ie toch opnnames van die laatste week. (van vandaag nml)

Foutje, neem ik aan?

Helder, dat klopt niet nee. Gemeld als bug, dank!

Wat een verrassing! Sinds vandaag (zonet) bemerk ik de nieuwe app in de Samsung. Vanmorgen nog gebruikt en was toen nog de oude met menu aan de linkerkant.

( 23 augustus 17:30)

Reputatie 7
Badge +7

Wat een verrassing! Sinds vandaag (zonet) bemerk ik de nieuwe app in de Samsung. Vanmorgen nog gebruikt en was toen nog de oude met menu aan de linkerkant.

( 23 augustus 17:30)

Hetzelfde zag ik gisteren of eergisteren gebeuren op mijn Chromecast. Bij de 1e keer gebruiken zag ik het menu aan de linkerkant. Later op de avond zag ik ineens het nieuwe menu zoals ik dat ken van de website en van de tv+ box.

Ik zal vanavond nog even de app op mijn Samsung-tv zelf checken.

*Heb het nu al kunnen checken en ik zie dat de app van de tv hier ook geupdate is.

Reputatie 7

Katana321 schreef:

Hetzelfde zag ik gisteren of eergisteren gebeuren op mijn Chromecast

De KPN TV app voor Android TV heeft al heel lang dezelfde layout als die van de TV+ app.

Ik vraag me dan ook af wat je bedoelt met jouw opmerking.

Welke Chromecast gebruik je dan?

Reputatie 7
Badge +7

Katana321 schreef:

Hetzelfde zag ik gisteren of eergisteren gebeuren op mijn Chromecast

De KPN TV app voor Android TV heeft al heel lang dezelfde layout als die van de TV+ app.

Ik vraag me dan ook af wat je bedoelt met jouw opmerking.

Welke Chromecast gebruik je dan?

Ik heb de Chromecast met Google TV, met afstandsbediening.

Ik geloof dat je gelijk hebt dat die (nieuwe) layout al langer op de Chromecast aanwezig was. Maar ik had/heb de Chromecast al een tijdje niet meer gebruikt, dus zeker weten doe ik het niet.

Wat ik wel zeker weet, is dat ik gisteren of eergisteren in 1e instantie het menu zag dat ik ken van de 5202. Later die avond zag ik een melding voorbij komen dat de chromecast geupdate was en toen zag ik het menu dat ik ken van website en tv+box.

Reputatie 7

Katana321 schreef:

Ik heb de Chromecast met Google TV, met afstandsbediening.

Ik geloof dat je gelijk hebt dat die (nieuwe) layout al langer op de Chromecast aanwezig was. Maar ik had/heb de Chromecast al een tijdje niet meer gebruikt, dus zeker weten doe ik het niet.

Ik heb ook een Chromecast Google TV en de smart-TV app heeft daarop al heel lang de layout gelijk aan die van de TV+ app.

Reputatie 7
Badge +9

Katana321 schreef:

Ik heb de Chromecast met Google TV, met afstandsbediening.

Ik geloof dat je gelijk hebt dat die (nieuwe) layout al langer op de Chromecast aanwezig was. Maar ik had/heb de Chromecast al een tijdje niet meer gebruikt, dus zeker weten doe ik het niet.

Ik heb ook een Chromecast Google TV en de smart-TV app heeft daarop al heel lang de layout gelijk aan die van de TV+ app.

Dat klopt, dat is al een aantal maanden. Begin deze week moest ik op de Chromecast ineens wel de pincode opnieuw invoeren, maar zag geen wijziging.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @TV Apps Team . Even een bug melding.

Als je in de Android-TV app opnames op alfabet zet (A-Z , Z-A) dan doet ie dat alleen voor de opnames van de laatste week. En volgens mij ook niet allemaal want dan mis ie toch opnnames van die laatste week. (van vandaag nml)

Foutje, neem ik aan?

Opgelost met 3.0.20 die inmiddels ook live staat. (3.0.16 was de oude). Dank voor het melden!

Reputatie 7

Hallo @TV Apps Team . Even een bug melding.

Als je in de Android-TV app opnames op alfabet zet (A-Z , Z-A) dan doet ie dat alleen voor de opnames van de laatste week. En volgens mij ook niet allemaal want dan mis ie toch opnnames van die laatste week. (van vandaag nml)

Foutje, neem ik aan?

Opgelost met 3.0.20 die inmiddels ook live staat. (3.0.16 was de oude). Dank voor het melden!

@TV Apps Team, Versie 3.0.20 voor de Android TV app?

Ik heb nog altijd versie 0.3.21.

Reputatie 4
Badge

Beste KPN,  wanneer komen die beloofde updates nou eens….????

Reputatie 7
Badge +13

Beste KPN,  wanneer komen die beloofde updates nou eens….????

 

Die volgen met enige regelmaat Slontje, ik zou ook even de product updates van KPN in de gaten houden.

Reputatie 4
Badge

Beste KPN,  wanneer komen die beloofde updates nou eens….????

 

Die volgen met enige regelmaat Slontje, ik zou ook even de product updates van KPN in de gaten houden.

nou ik heb ze al meer dan een jaar niet meegemaakt… misschien de zogenoemde stabileitsupdates… maar verbetering van het gebruiksgemak en vernieuwingen helemaal niet.

Reputatie 7
Badge +13

Dan hoop ik dat de app in de toekomst beter bij je wensen aansluit Slontje, bedankt voor jouw feedback!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @TV Apps Team . Even een bug melding.

Als je in de Android-TV app opnames op alfabet zet (A-Z , Z-A) dan doet ie dat alleen voor de opnames van de laatste week. En volgens mij ook niet allemaal want dan mis ie toch opnnames van die laatste week. (van vandaag nml)

Foutje, neem ik aan?

Opgelost met 3.0.20 die inmiddels ook live staat. (3.0.16 was de oude). Dank voor het melden!

@TV Apps Team, Versie 3.0.20 voor de Android TV app?

Ik heb nog altijd versie 0.3.21.

Dat is het Store versienummer. Die krijgt maar maar zeer zelden een update, dat is de schil voor de web-app versie, zoals te vinden in de app zelf (Instellingen); die wordt veel vaker geüpdate.

Reputatie 7
Badge +6

Wat is de bitrate eigenlijk nu van de smart tv app? Is dat voor de eerste 10 zenders nu 6mb of 8mb?

Reputatie 7

Wat is de bitrate eigenlijk nu van de smart tv app? Is dat voor de eerste 10 zenders nu 6mb of 8mb?

Zo'n 6Mbps.

Reputatie 7
Badge +6

Ik ben trouwens wel benieuwd of er ook plannen zijn om die bitrate ooit te verhogen.

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben trouwens wel benieuwd of er ook plannen zijn om die bitrate ooit te verhogen.

Hier wordt zeker naar gekeken en over nagedacht, maar op korte termijn nog geen plannen. Uiteraard laten we het weten of en wanner dit gebeurt. 

Reageer