Het Formule 1 seizoen gaat weer beginnen - Ziggo Sport Totaal bestellen

  • 26 March 2021
  • 167 reacties
  • 3381 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

167 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Wat ik heb gehoord is dat ViaPlay een sportzender wil gaan beginnen, hoop dan wel dat ze Olaf Mol niet aannemen, laat Allart Kalf het maar doen.

Ik heb wel liever Olav Mol, Jack en Rik Winkelman. 😁

Laatste informatie:

Voorlopig verandert er … niets! :grin::wink:

En het seizoen 2022 begint pas medio maart.

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik keek al Jaren F1 via Illegale streams van Sky sports Engeland. Dit omdat ik het engelse team zoveel kundiger en neutraler vind als De heren van Ziggo en de duitse delegatie van RTL. Sinds vorig jaar heb ik een F1TV pro abonnement afgesloten. Hier kun je zelf je commentaar kiezen en meerdere camerastandpunten kiezen tijdens de race en trainingen.

Met het verdwijnen van de F1 bij Ziggo. Is er een kans aanwezig dat KPN volgend jaar ook F1TV pro gaat aanbieden? Net zoals Ziggo dat ook al een tijdje deed naar haar gebruikers.

 

Reputatie 7
Badge +22

Met het verdwijnen van de F1 bij Ziggo. Is er een kans aanwezig dat KPN volgend jaar ook F1TV pro gaat aanbieden? Net zoals Ziggo dat ook al een tijdje deed naar haar gebruikers.

Ik hoop dat KPN dan F1 Tv Pro dan in de tv ontvangers zet, net zoals YouTube en Prime. Of dat ze ViaPlay erbij zetten, want ik hoop dat KPN gewoon hier wat aan gaat doen. Ik weet niet of F1 Tv Pro ook alle wedstrijden mag uitzenden, want die is ook van Liberty Global waar Ziggo onder valt. 

Is er een kans aanwezig dat KPN volgend jaar ook F1TV pro gaat aanbieden? Net zoals Ziggo dat ook al een tijdje deed naar haar gebruikers.

@D.Prins

Ook voor Ziggo-klanten verdwijnt de mogelijkheid om F1 TV PRO gratis af te (blijven) nemen. Er is nu nog een koppeling met het Ziggo Sport Pakket bij Ziggo, maar dat stopt  ook.

Reputatie 3
Badge +1

Met het verdwijnen van de F1 bij Ziggo. Is er een kans aanwezig dat KPN volgend jaar ook F1TV pro gaat aanbieden? Net zoals Ziggo dat ook al een tijdje deed naar haar gebruikers.

Ik hoop dat KPN dan F1 Tv Pro dan in de tv ontvangers zet, net zoals YouTube en Prime. Of dat ze ViaPlay erbij zetten, want ik hoop dat KPN gewoon hier wat aan gaat doen. Ik weet niet of F1 Tv Pro ook alle wedstrijden mag uitzenden, want die is ook van Liberty Global waar Ziggo onder valt. 

In de berichtgeving van de telegraaf stond dat F1TV pro gewoon actief bleef. Ook f1.com meld dit

En Liberty Media is de rechten niet kwijt. Alleen het nederlandse Ziggo is de rechten kwijt. Volgens mij zijn Liberty Global en Liberty media twee verschillende bedrijven. 

@D.Prins 

F1 TV PRO blijft. Alleen zullen ook Ziggo klanten daar volgend jaar gewoon apart een abonnement op moeten nemen. Ze kunnen het dan nml niet meer icm het Ziggo Sport Pakket nemen. Juist omdat Ziggo Sport geen Formule 1 meer heeft dan.
Zou beetje krom zijn…. Ziggo heeft de rechten niet meer maar als je het Z.S. Pakket neemt zou je via F1 TV PRO zonder extra kosten de F1 krijgen…. Gaat niet gebeuren.

Reputatie 3
Badge +1

IK bedoelde ook dat KPN F1TV ging aanbieden als een optie net zoals bv Netflix. 

 

IDit omdat ik het engelse team zoveel kundiger en neutraler vind als…

 

Het is alleen zo jammer dat de Engelse heren het zo overdreven becommentariëren. Dat geschreeuw om niets… de auto's gaan niet sneller :thinking:

Reputatie 7
Badge +20

Zie ook hier. 

 

In december zeg ik het abonnement op.

Voetbal is er voor mij al ruim voldoende.

Tennis geef ik niet veel om en Golf geef ik niets om. 

Indicar is leuk, maar ik kijk er (helaas) zelden naar).

Hoi

Goed alternatief.
Onder het motto Ziggo is ook niet alles. :wink:
Ook met een prima werkende App voor op je smart tv.
 

Reputatie 7
Badge +7

---
Ook met een prima werkende App voor op je smart tv.
 

@genetic Heb jij ervaring met deze app? Hoe gaat dat? 
Weet jij of je deze app kunt installeren op de nieuwste Chromecast, die met Google TV?

Of het werkt moet ik je schuldig blijven, het is alleen de vraag wat F1TV gaat doen komend seizoen met de prijzen, blijft het hetzelfde of gaan die schrikbarend omhoog, ze drijven ook op de Liberty Global licentie die Ziggo heeft en afloopt na dit seizoen.

Hoi @Katana321 en anderen,

Dit artikel gevonden en volgens mij  zou het ook moeten lukken.
De beleving die ik heb met de app op mijn smart tv is beter dan in de browser van mijn pc.
Nog geen storing tegengekomen.
En betaalbaar, ook niet onbelangrijk.

En hoe het gaat als het een en ander financieel  veranderd @Doornekamp33 geen idee.
Eerst dit seizoen maar eens afmaken, en dat is al betaald. :wink:
Nog geen zorg voor dit jaar.

Wij zaten op de wip of we bij KPN moesten blijven. De voornaamste reden is dat het heel moeilijk is om zekerheid te krijgen of wat ze schrijven ook gebeurt. (De KPN winkels zijn bijna allemaal overal weg en er is ook niet zo iets als email)

Ik was altijd in de veronderstelling dat sport bij Ziggo voordeliger was. Maar dat is helemaal niet zo.

Alleen Ziggo Sport, dat een soort switch box is waar je de sportuitzending mag kijken die Ziggo voor je uitkiest (als ik het fout heb hoor ik het graag Peter), is opgenomen in het pakket. Als je een scala aan sporten wilt kijken moet je Ziggo Sport Totaal nemen, dat net zoveel bij Ziggo kost als bij KPN. 

De communicatie tussen klant en Ziggo begrijp ik is niet beter dan bij KPN. Alleen  de lijnsnelheid van het koper dat hier nog in gebruik is, is vooral bij upload met KPN wel heel beperkt.   

En wat er in dit topic staat over commentatoren onderschrijf ik graag. Het is een mode geworden om sportwedstrijden via 2 kwetteraars van geluid te voorzien. Gelukkig in deze ben ik gehoorgestoord en zet dus die ruis altijd meteen uit. 



En hoe het gaat als het een en ander financieel  veranderd @Doornekamp33 geen idee.
Eerst dit seizoen maar eens afmaken, en dat is al betaald. :wink:
Nog geen zorg voor dit jaar.

Ik heb ook geen idee, dit seizoen kijk ik nog via Ziggo van mijn moeder haar abonnement, gratis dus omdat ze alleen Ziggo sport heeft wat standaard in het pakket zit, volgend jaar maar eens kijken wat we gaan doen, misschien wel gewoon niet meer kijken, ik ben dit seizoen pas weer gaan kijken naar een afwezigheid van zeker 10 jaar dat ik optochtje rijden wel zat was, is nu weer een beetje spannend.

Reputatie 7
Badge +28

Komende zondag zendt RTL-Duitsland de Grand Prix van Saudie-Arabie ook uit. 

 

https://www.rtl.de/cms/wer-hat-die-erste-saudi-gaudi-das-1-freie-training-jetzt-im-live-ticker-4877493.html