Het Formule 1 seizoen gaat weer beginnen - Ziggo Sport Totaal bestellen

  • 26 March 2021
  • 167 reacties
  • 3381 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

167 reacties

Reputatie 1

Beste Jasper 

prima dat een en ander vertraagd is,maar in mijn geval werkte het al vanaf 21 maart maar sinds vandaag dus ineens niet meer! In de MIJN KPN omgeving staat wel gewoon het ziggo abonnement maar niet meer in het tv menu?

dit heeft volgens mij dus niets met drukte of i.d. Te maken ! 
 

Reputatie 1

Bedankt voor de antwoorden en hulp 👎🏻  Geniet van je avond , jullie klanten zijn te druk met het oplossen van de door kpn veroorzaakte  problemen om te kunnen genieten👍🏻

Reputatie 7

Dit is een forum @Mdeg, het is geen chat waar je direct een antwoord krijgt. Dat is niet hoe een forum werkt. Als je sneller reactie wilt kan je altijd bellen (0800-0402) of een chat starten via de website

Dat het zenderpakket bij jou juist verdwenen is, is iets anders dan wat we in dit topic beschrijven. Is het pakket zomaar verdwenen, of heb je wel een bevestiging gekregen dat het verwijderd zou worden of dat niet? Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen zodat we er ook een blik op kunnen werpen?

Reputatie 1

Mijn excuses Jasper 

Ik heb al gebeld met de klantenservice en net gechat met een medewerker . 
probleem nog niet opgelost , maar begrijp dat het met een storing bij kpn te maken kan hebben. 
Pr avond nog 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo . Heb sinds vanmorgen de ziggo totaal pakket erbij bestelt ivm f1 . Maar kan nog steeds niets zien . Of zit vrije trainingen er niet bij . Vr gr 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

F1 zit op Ziggo Select en die zit op 233

Ik heb de trainingen gisteren daarop gezien.

 

TIP: kijk altijd voor de zekerheid in de gids. 

Goedeavond, klopt het dat wij alleen maar samenvattingen kunnen kijken of zitten wij mssn op het verkeerde kanaal te kijken? De race staat namelijk ook niet in onze uitzendinglijst?

Hier ook nog steeds niets, KPN is echt om te janken. Iedere keer is het wat en nooit geen oplossingen. Dit is gewoon diefstal en straks  word je weer afgescheept met met een klote filmpje ( gratis ). Ik ga maandag wel even mij geld terug halen bij Achmed  (Appie ) en geen geld dan ruk ik wel een TV van de wand. 

Ik ben het nou helemaal zat. 

 

3201

Jasper,

Ik zit even te zoeken hoe ik jouw bericht moet lezen. Temeer ook omdat het vooral met Like wordt gewaardert door KPN medewerkers (en de ID’s die als onafhankelijk verdacht zijn. )

Er blijkt vanuit te lezen in dit forum, nogal wat fout te gaan de laatste tijd rond het snel activeren en deactiveren van dit pakket bij KPN.

Ik heb nog niet de tijd genomen, maar ik heb gezien dat er een leuk alternatief is, dat misschien niet zo afhankelijk is van falende KPN procedures ten aanzien van activeren van dit pakket. 

Het leek mij wel juist om gezien jouw bericht het alternatief onder de aandacht van KPN klanten te brengen. 

https://go.ziggosporttotaal.nl/?utm_source=ziggosport&utm_medium=website&utm_campaign=popup

Ik weet er verder nog niets van af. In de loop van de maand ga ik mij er waarschijnlijk verder in verdiepen, maar de vele klachten die ik hier heb gezien rond het activeren van het door jou genoemde pakket maken mij een beetje huiverig. 

Nog steeds niets, ik zou een reactie krijgen van KPN, niets, ik zou een mail krijgen met de garantie dat het op dit moment opgelost zou zijn, niets. KPN heeft grote problemen met hun personeel, dat is een ding dat zeker is. En altijd de verantwoording naar een ander schuiven, daar word je ziek van. Als je iets niet na kunt komen moet je het ook niet beloven, simpel toch ?

Ik ben er u wel achter, als je DNA tekort is geschoten en je werkelijk niks kan, dan is er altijd een plekje bij KPN om te werken. Wat een loser bedrijf.

Paar maanden geleden (toen de f1 stopte) het ziggo sport zenderpakket uitgezet via de mijn kpn app. Zenders waren ook vrijwel meteen niet meer te bekijken. Echter kwam ik er wel achter dat ziggo wel bij mn zenderpakketten bleef staan en dus ook maandelijks op m'n factuur. Echter nu 't f1 seizoen weer begint lukt het niet om ziggo sport weer aan de gang te krijgen op m'n ontvanger en ook niet in de itv app. Heb al geprobeerd om ziggo opnieuw uit te zetten maar ook dat lukt niet. Wie heeft de gouden tip zodat ik vanmiddag nog de race kan zien?

Groetjes Rene 


Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

En hier zeg je 17 uur geleden dat je het laat gaan, ben je na een lekker nachtje slapen van mening veranderd @KPNellend zou ik ook doen overigens, het moet gewoon werken om 17 uur vanmiddag, beloofd een spannende race te worden.:wink:

@tourchauffeurtje De snelste manier om contact te krijgen met de klanten service is bellen met 0800-0402  spreek dan in dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens waarvoor

Jimmy afgelopen vrijdag 50 minuten met een medewerker van de klantenservice aan de lijn gezeten en dat heeft niks opgeleverd 😔

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @tourchauffeurtje, welkom op het forum! Ik heb je bericht even samengevoegd met dit topic.

In de meeste gevallen is een zenderpakket binnen een paar minuten actief. Als dat niet zo is, herstart je tv ontvanger eens. Als hij daarna nog niet actief is, neem het startbericht van dit topic even door. Waarschijnlijk zal het pakket dan handmatig geactiveerd moeten worden door ons. Dit doen we automatisch, en 1x per dag. 

Gisteren via chat contact gehad met een mdw, omdat ik geen zenderpakket (Ziggo totaal) kon toevoegen. Uiteindelijk bleek dat er een wijziging “in de wacht” staat. Deze wijziging is door KPN toegevoegd en zou 30 april in moeten gaan ivm de verwachtte aansluiting met glasvezel.

Wat mij bevreemd is dat ik niet geïnformeerd ben dat KPN deze wijziging heeft aangebracht en dat ik tot deze tijd zelf niks kan wijzigen. 

Graag een oplossing, want gisteren heb ik F1 niet kunnen kijken en wil graag v.a. vandaag kunnen beschikken over dit zenderpakket, zodat ik F1 kan kijken (zonder hoge kosten ( €6,00 per wedstrijd)).

M.vr.gr.

René 


Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7

Dit doen we automatisch, en 1x per dag. 

@Jose_, Hoe laat?

Reputatie 7
Badge +10

Dit doen we automatisch, en 1x per dag. 

@Jose_, Hoe laat?


@wjb Vlak voor de wedstrijd!

Goedemorgen @tourchauffeurtje, welkom op het forum! Ik heb je bericht even samengevoegd met dit topic.

In de meeste gevallen is een zenderpakket binnen een paar minuten actief. Als dat niet zo is, herstart je tv ontvanger eens. Als hij daarna nog niet actief is, neem het startbericht van dit topic even door. Waarschijnlijk zal het pakket dan handmatig geactiveerd moeten worden door ons. Dit doen we automatisch, en 1x per dag. 

Zoals ik al eerder schreef vrijdag 50 minuten met de klantenservice gebeld en van alles geprobeerd 

Nou beste moderator Jose, ik wacht nu meer dan 24 uur en na diverse herstarts ( stop ook eens met die domme tip dat je je decoder even uit moet zetten, dat werkt dus niet, iedereen weet dat ondertussen wel ) werkt ZIGGO sport nog steeds niet. 

Maar zijn ze er bij KPN wel zeker van dat diegene die 1x per dag handmatig de boel aanzet ook daadwerkelijk handen heeft ? Hoe kan het dat zoveel klanten dezelfde problemen hebben  ?

Hoe kan het dat het KPN niet lukt om orde op zaken te stellen.

Hoe kan het dat iedere service medewerker een ander lulverhaal op hangt.

Hoe kan het dat er nog steeds staat dat het in 15 minuten moet werken, terwijl dat niet van toepassing is.

Hoe kan het dat er nu ineens verteld word door de service medewerkers dat het 1 werkdag duurt en het weekend daar niet bij hoort. 

Ik kan nog veel verder gaan, helaas heeft dat bij KPN geen enkele zin. Dit bedrijf is bureaucratisch en autocratisch, met als gevolg dat er niets fatsoenlijk opgelost kan worden. Kijk maar naar het trage decoder debacle, dat duurde ook een eeuwigheid. 

Het verbaasd mij dan ook dat zoveel mensen dit gelaten over zich heen laten gaan ( zegt genoeg natuurlijk over de mentaliteit van die mensen ). Als ik ergen voor betaal, wil ik ook het product of de dienst hebben. En nu krijg je niets anders dan gebakken lucht en loze beloften.

OJa, zelfs betalen voor deze eerste race werkt niet eens.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@KPNellend Wat vervelend om te lezen dat het gister niet gelukt is. Klopt het dat Ziggo Sport nu wel actief is?

Reputatie 7
Badge +22

@Rutger_ @Jose_ en @Jasper en anderen,

Wat gaat er mis in het systeem dat het niet lukt om Ziggo Sport Totaal actief te krijgen? Als dit met het vele aanvragen te maken heeft, is het dan een idee om dit in de toekomst de kop in te drukken? Moet het systeem dan niet aangepast worden?

net ziggo sport geactiveerd via “aanzetten”. de term suggereert dat dit snel beschikbaar is… blijkt helaas alles behalve waar.. zit alweer een hele poos te wachten en nog niet beschikbaar. Misschien kwestie van verwachtingsmanagement…. noem die knop dan anders… behelst blijkbaar meer dan “aanzetten"…. 

 

graag eerlijke marketing 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Mtruijers! Welkom en bedankt voor jouw bericht! Zie ook het startbericht van dit topic:

 

Door de grote vraag naar Ziggo Sport Totaal kan het zijn dat de activering van het zenderpakket langer duurt dan je gewend bent. We doen ons best om alle aanvragen voor de race te activeren. 

  • Als je de melding krijgt dat er geen wijziging kan worden gedaan doordat er al een lopende wijziging is, kan je de race los bestellen
  • Als je de aanvraag hebt gedaan maar de zenders nog niet kunt zien zal het pakket handmatig aan onze kant aangezet worden. Zodra dat is gedaan krijg je er een mail over, en kan je de tv-ontvanger in standby zetten met de afstandsbediening (dit wordt ook genoemd in de mail)

 

Beste,

ik ben helemaal geen snelheid “gewend”. Het gaat me om de misleidende term “aanzetten”. Gebruik t niet.. of live up to the expectations. 

Daarnaast een opmerking beperkte beschikbaarheid van de helpdesk via de app. De omleiding via een divitale assistent waar je na (!) inloggen je voornaam, achternaam en postcode moet invoeren is bijna een belediging van je klanten. Misschien met als doel dat een deel al opgeeft..? Zoals ik zelf ook gedaan heb... 

-M
 

 

 

@KPNellend Wat vervelend om te lezen dat het gister niet gelukt is. Klopt het dat Ziggo Sport nu wel actief is?

Ja, het is nu actief. 8 telefoontjes, 14 herstarts, meer dan 24 uur en totaal meer dan een uur in de wacht, kreeg ik eindelijk een service medewerkster aan de foon met verstand van zaken. Tja, dan is het snel geregeld.

Er is helemaal geen herstart nodig blijkt nu. E.e.a is bij de geblokkeerde zenders terecht gekomen en dat moest dus geregeld worden. Daar vind je geen info over bij KPN maar moet je per toeval die slimme dame aan de telefoon krijgen, die wel oplossingen bied. Daar kan de rest nog wat van leren.

Morgen heb ik i.i.g tijd om achter een ander provider aan te gaan, dit weekend was de spreekwoordelijke druppel. Ik heb nu teveel narigheid met dit bedrijf gehad, er gaat teveel tijd in het oplossen van problemen zitten. En mijn weekenden zijn me heilig. Ciao KPN, eind van dit F1 seizoen zijn jullie mij, mijn bedrijfje als klant kwijt :thumbsdown_tone1:

Niet dat het ergens anders zoveel beter is, maar principes gaan voor.

Als ik KPN niet betaal dan sluiten ze me af en als KPN voor de zoveelste keer faalt kan je helemaal niets. En moet je het hebben van een toevalstreffer. Dat stinkt gewoon naar de misdaad, je zal er maar werken :nauseated_face::nauseated_face: