Het Formule 1 seizoen gaat weer beginnen - Ziggo Sport Totaal bestellen

  • 26 March 2021
  • 167 reacties
  • 3381 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

167 reacties

Goedemiddag, 

 

ik heb vanochtend om 09.15 de ziggo sportpakket geactiveerd maar tot op heden kan ik deze nog steeds niet zien . Al verschillende malen alles gereset maar helaas . Zijn er problemen toevallig? Normaal gesproken is dit in een kwartier voor elkaar . Ik hoop snel van uiten horen. 
mvg Ron in ‘t Veld

Is het dan ook mogelijk om Ziggo via de KPN iTV app te bekijken?

Reputatie 7
Badge +20

Zie ook hier.

 

Heb je wel een e-mail van KPN ontvangen? 

Hoe heb je het aangevraagd? via decoder of via MIJNKPN? 

 

Ik had het zelf eerder deze week gedaan via MIJNKPN en dat ging goed.

Je moet wel enkele keren klikken en goed lezen en opletten.

Binnen 5 minuten had ik hem al.

 

Reputatie 7
Badge +20

Is het dan ook mogelijk om Ziggo via de KPN iTV app te bekijken?

 

Via de telefoon bedoel je?  Ja dat kan.

En ook via de app op de Smart TV (momenteel alleen bij LG en Samsung (nieuwe modellen))

Reputatie 7
Badge +22

Is het dan ook mogelijk om Ziggo via de KPN iTV app te bekijken?

Beste @rikked,

Als je Ziggo Sport op je TV ontvanger hebt, dan kun je het ook kijken via de app. (telefoon/tablet)

Maar je kunt het ook kijken op de website interactieve TV: https://tv.kpn.com, hopelijk weet je zo genoeg. :wink:

Badge

Is het dan ook mogelijk om Ziggo via de KPN iTV app te bekijken?

 

Via de telefoon bedoel je? 

Even op mijn telefoon gekeken, ik zie daar niet de mogelijkheid om zenderpakketten toe te voegen.

Omdat ik hem al geactiveerd had, zie ik Ziggo Sport wel in de Telefoon app. 

 

Of bedoel je via de app op de TV? 

Zie ook hier.

Als ik het zo ziet, alleen via MIJNKPN of via de TV decoder. 

 

Zoals vermeld, had ik gekozen voor MIJNKPN. 

 

Als ik het via de telefoon probeer krijg ik er 25,- eenmalige kosten erbij?

Reputatie 1
Badge

Hallo . Heb sinds vanmorgen de ziggo totaal pakket erbij bestelt ivm f1 . Maar kan nog steeds niets zien . Of zit vrije trainingen er niet bij . Vr gr 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

@Erik_  als er tientallen klanten zijn die een pakketomzettinng hebben aangevraagd en dit weekend is de F1, dan kan er toch wel meer dan 1 keer per dag op een knop gedrukt worden? Ik vind het weinig klantvriendelijk om wel de order te accepteren, te melden dat het in een kwartier gaat lukken en dan niets pro-actief aan de klanten te laten weten. 

 

De 1e vrije training hebben we nu in ieder geval al gemist..

Badge

@Erik_  als er tientallen klanten zijn die een pakketomzettinng hebben aangevraagd en dit weekend is de F1, dan kan er toch wel meer dan 1 keer per dag op een knop gedrukt worden? Ik vind het weinig klantvriendelijk om wel de order te accepteren, te melden dat het in een kwartier gaat lukken en dan niets pro-actief aan de klanten te laten weten. 

 

De 1e vrije training hebben we nu in ieder geval al gemist..

 

Dit, dit, dit!!!

En zometeen ook de 2e nog. Mega klantonvriendelijk dit.

Reputatie 7
Badge +22

Ook is het mogelijk om via de app van Ziggo Sport Totaal de formule 1 te kijken, live TV en clips van het sport:

Nieuw bij KPN: Ziggo Sport Totaal Go!

 

Dit is alleen mogelijk met een abonnement van Ziggo Sport bij KPN voor € 14,99 per maand

Reputatie 7
Badge +30

Het uitzetten en opnieuw aanzetten van de tv-ontvanger heeft ook niet geholpen!

Hoi @W.BR, ik heb je even verplaatst naar dit verzameltopic. Kreeg jij op de tv ontvanger wel de melding dat het gelukt was? In dat geval verwacht ik dat de boel dan vandaag door de back office handmatig geactiveerd gaat worden.  Je krijgt een e-mail zodra dit gedaan is. Neem het startbericht voor de zekerheid ook nog even door.

Badge

Ook is het mogelijk om via de app van Ziggo Sport Totaal de formule 1 te kijken, live TV en clips van het sport:

Nieuw bij KPN: Ziggo Sport Totaal Go!

 

Dit is alleen mogelijk met een abonnement van Ziggo Sport bij KPN voor € 14,99 per maand

Ja, das allemaal leuk en aardig Dennis, maar als de abonnementen niet verwerkt worden dan werkt dat ook niet he.

En hoe laat wordt dat handmatig geactiveerd?

Vanochtend om 9.30 al bevestiging gehad maar werkt nog steeds niet. Vervolgens na 3 uur wachten gebeld maar nu weer 3 uur laternog steeds geen toegang.

Ik wordt hier zo weer niet blij van. Betaling ontvangen ze graag, en daarna maar hopen dat je krijgt waar je voor hebt betaald. Eerste practice al gemist, tweede is ook al bijna voorbij …. gezien de eerdere reacties ….. ben ik ook niet zeker of we uberhaupt wel de race op zondag gaan zien.
KPN wist al lang dat het druk ging worden bij de pakket wijzigingen  als het F1 seizoen begint en dat mensen op het laatste moment het pakket activeren ….. en dan nog zo’n flater slaan.
 

Daarnet weer contact gehad met kpn: hun reactie: het is druk en kan tot 24 uur duren. Fijne service 😡

Ik heb vanmorgen 9 uur ziggo sport totaal aangevraagd. Wel een mail ter bevestiging ontvangen, maar de vervolgmail die zou komen nog niet ontvangen. En Ziggo sport werkt ook niet. Kunt u dit oplossen.

Wat een drama, Ik ben er al weer helemaal klaar mee….ben net zoals alle andere mensen ook al de hele middag bezig om Ziggo via KPN aan de praat te krijgen. Kan niet eens kiezen om het pakket te bestellen, schiet direct naar in behandeling en dat het tien minuten kan duren...Hoezo in behandeling, ik heb mijn code nog niet eens ingegeven. Dus toen maar de boel een aantal keren opnieuw opgestart….Toen kon ik wel de code ingeven…..maar bleef in behandeling…...Dus maar eerst boodschappen gedaan….en toen nog niets...Dus weer alles opnieuw opgestart….was in 1x Ziggo weer uit mijn abonnement verdwenen...dus wat gaan we eraan doen KPN? De eerste twee vrije trainingen heb ik al gemist…….Werken de losse onderdelen wel (dus alleen betalen voor de kwalificatie en daarna voor de race, maar ja dan mis ik wel weer wat F2 races….die zijn ook leuk om naar te kijken.) Wellicht is dit een optie die jullie dan in mindering brengen op de factuur? Ik hoor het graag hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen…..Of wellicht is het een optie om dit weekend voor alle KPN klanten gewoon Ziggo vrij te geven met een druk op de knop!!! Hebben jullie daarna tijd om het verder op te lossen en in ieder geval tevreden klanten… (p.s. dit dat wel even per mail aan alle klanten laten weten!) Met vriendelijke groet, Martijn

Nog maar een paar dagen voordat de startlichten uitgaan voor het nieuwe F1 seizoen. Gaat Hamilton een nieuw record zetten met een 8e wereldtitel, of wordt Verstappen de eerste Nederlandse kampioen? Ook dit jaar zendt Ziggo Sport de races uit; met Ziggo Sport Totaal kan je alle actie meekrijgen. Van de vrije trainingen tot de races, je kunt alles kijken. Ook de F2 en F3 worden uitgezonden, met de sterren van de toekomst. 

Door de grote vraag naar Ziggo Sport Totaal kan het zijn dat de activering van het zenderpakket langer duurt dan je gewend bent. We doen ons best om alle aanvragen voor de race te activeren. 

  • Als je de melding krijgt dat er geen wijziging kan worden gedaan doordat er al een lopende wijziging is, kan je de race los bestellen
  • Als je de aanvraag hebt gedaan maar de zenders nog niet kunt zien zal het pakket handmatig aan onze kant aangezet worden. Zodra dat is gedaan krijg je er een mail over, en kan je de tv-ontvanger in standby zetten met de afstandsbediening (dit wordt ook genoemd in de mail)

Veel raceplezier!

 

Volgens mij had dit wel voorzien kunnen worden toch? Dat half Nederland z’n Ziggo pakket weer gaat activeren deze week? Beetje jammer. Dus als het niet tijdig lukt dan moet er €6 afgetikt worden om de race te kunnen kijken? 

Hi, ik heb het Ziggo sport totaal pakket aangeschaft en daarover een mail ontvangen ter bevestiging. Alleen staat er in mijn menu bij de bestelling al 6 uur “In behandeling” “dit duurt 10 min” en kan nog steeds geen Ziggo kijken. Kastje herstart, maar blijft hier op hangen. Komt dit iemand bekend voor?

gr,

Jeroen

Ik heb hetzelfde probleem inderdaad. Zou iemand van KPN eens willen schakelen met die backoffice om te kijken of ze dit dan in ieder geval nog vandaag kunnen fixen?

Om 1 uur ziggo sport besteld. Wel een bevestigings mail ontvangen, maar het werkt nog steeds niet

Badge

Ik heb 4 uur geleden ESPN uitgezet en hier netjes in de mail een bevestiging van.

Maar als ik nu Ziggo Sport Totaal wil aanzetten krijg ik de melding “Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk”. Komt waarschijnlijk omdat ESPN nog gewoon aan staat.

Duurt dit altijd zo lang ? Is er hier een ouderwetse nachtrun voor nodig en kan ik morgen pas Ziggo aanzetten ? Of is er iemand verdwaald in de KPN kelder ? (In het laatste geval mag dit als verzoek gezien worden voor een reddingsactie van de arme medewerker.) 

Nu doet ie t eindelijk. Wel de eerste trainingen gemist.😡

Ik heb enkele uren geleden via mijnKpn Ziggo Sport totaal toegevoegd, bevestigd door Klantenservice, de dienst zou binnen 15 minuten actief zijn, maar nog steeds niet!

inmiddels router gereset, interactieve TV kastje gereset...en nog steeds geen Ziggo actief in de zender lijst 

Via afstandsbediening geprobeerd te bestellen, melding ‘in behandeling’ Dit kan 10 minuten duren..,we zijn inmiddels 60 minuten verder

 

Wie helpt of heeft een telefoon nummer van klantenservice om dit op te lossen?