Het Formule 1 seizoen gaat weer beginnen - Ziggo Sport Totaal bestellen

  • 26 March 2021
  • 167 reacties
  • 3381 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

167 reacties

Om 12:24 een bericht ontvangen dat het binnen 15 mins geactiveerd zou worden.

 

Tot op heden nog geen pakket.

 

Genomen stappen:

de tvbox geherstart;

wanneer ik mijn pakketten bekijk in kpn.com staat ziggo er ook nog niet bij, alleen dat je op dit moment geen pakket kan selecteren omdat een aanvraag bezig is.

 

 

 

 

Bij mij doet ie het nu! Jippie!

Wat een drama, Ik ben er al weer helemaal klaar mee….ben net zoals alle andere mensen ook al de hele middag bezig om Ziggo via KPN aan de praat te krijgen. Kan niet eens kiezen om het pakket te bestellen, schiet direct naar in behandeling en dat het tien minuten kan duren...Hoezo in behandeling, ik heb mijn code nog niet eens ingegeven. Dus toen maar de boel een aantal keren opnieuw opgestart….Toen kon ik wel de code ingeven…..maar bleef in behandeling…...Dus maar eerst boodschappen gedaan….en toen nog niets...Dus weer alles opnieuw opgestart….was in 1x Ziggo weer uit mijn abonnement verdwenen...dus wat gaan we eraan doen KPN? De eerste twee vrije trainingen heb ik al gemist…….Werken de losse onderdelen wel (dus alleen betalen voor de kwalificatie en daarna voor de race, maar ja dan mis ik wel weer wat F2 races….die zijn ook leuk om naar te kijken.) Wellicht is dit een optie die jullie dan in mindering brengen op de factuur? Ik hoor het graag hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen…..Of wellicht is het een optie om dit weekend voor alle KPN klanten gewoon Ziggo vrij te geven met een druk op de knop!!! Hebben jullie daarna tijd om het verder op te lossen en in ieder geval tevreden klanten… (p.s. dit dat wel even per mail aan alle klanten laten weten!) Met vriendelijke groet, Martijn

Bijzonder, nog geen 5 minuten nadat ik hier een reactie achterlaat.. werkt het ineens na nog een mail te hebben ontvangen. Hopelijk werkt het snel voor iedereen.

Zoals vele hier… alles besteld eerste mail gehad… op tv staat dit kan 10 min duren… maar al uren geen beeld…. van de ziggo kanalen… er mag wel vaker op die handmatige knop gedrukt worden 😅 

Mvg Davey 

Bij mij doet ie t nu ook🎊🎉🌞

Reputatie 7

Hi all, zoals jullie zien hebben we nog een paar reacties naar dit topic verplaatst. Door de drukte van het aanvragen van het Ziggo Sport pakket is de verwerking ervan vertraagd. Als je een bevestiging hebt gekregen van het toevoegen van het zenderpakket kan je de tv-ontvanger herstarten om te kijken of je de zenders kunt zien. Als dat nog niet zo is, dan is de order waarschijnlijk toch niet goed gegaan. In dat geval wordt dit door de back office handmatig voor je aangezet. Zie het startbericht van dit topic waar ik je heen verplaatst heb voor meer informatie.

Hier nog altijd niet. Wat een gedoe. 

Totnutoe werd gezegd dat er 1 keer per dag handmatige omzettingen plaats vonden? Is dat nog steeds het geval? Want dan mag mijn order gecanceld worden en schaf ik wel F1 pro aan. Geen zin om door dit gedoe de eerste kwalificatie van het jaar te missen

Hi all, zoals jullie zien hebben we nog een paar reacties naar dit topic verplaatst. Door de drukte van het aanvragen van het Ziggo Sport pakket is de verwerking ervan vertraagd. Als je een bevestiging hebt gekregen van het toevoegen van het zenderpakket kan je de tv-ontvanger herstarten om te kijken of je de zenders kunt zien. Als dat nog niet zo is, dan is de order waarschijnlijk toch niet goed gegaan. In dat geval wordt dit door de back office handmatig voor je aangezet. Zie het startbericht van dit topic waar ik je heen verplaatst heb voor meer informatie.

En wanneer word dit aangezet door de back Office? Morgen pas? Of zelfs maandag? 

Ik heb zojuist ziggo sport aangezet alleen staat er al een uur in behandeling.

admin: vraag naar centrale topic verplaatst.

Reputatie 7

En wanneer word dit aangezet door de back Office? Morgen pas? Of zelfs maandag? 

Elke dag verzamelen zij die orders en 1x per dag (voor de sessies beginnen) verwerken ze dit. Als dat is gedaan krijg je er een mail over, zie ook het startbericht van dit topic.

Wat een drama, Ik ben er al weer helemaal klaar mee….ben net zoals alle andere mensen ook al de hele middag bezig om Ziggo via KPN aan de praat te krijgen. Kan niet eens kiezen om het pakket te bestellen, schiet direct naar in behandeling en dat het tien minuten kan duren...Hoezo in behandeling, ik heb mijn code nog niet eens ingegeven. Dus toen maar de boel een aantal keren opnieuw opgestart….Toen kon ik wel de code ingeven…..maar bleef in behandeling…...Dus maar eerst boodschappen gedaan….en toen nog niets...Dus weer alles opnieuw opgestart….was in 1x Ziggo weer uit mijn abonnement verdwenen...dus wat gaan we eraan doen KPN? De eerste twee vrije trainingen heb ik al gemist…….Werken de losse onderdelen wel (dus alleen betalen voor de kwalificatie en daarna voor de race, maar ja dan mis ik wel weer wat F2 races….die zijn ook leuk om naar te kijken.) Wellicht is dit een optie die jullie dan in mindering brengen op de factuur? Ik hoor het graag hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen…..Of wellicht is het een optie om dit weekend voor alle KPN klanten gewoon Ziggo vrij te geven met een druk op de knop!!! Hebben jullie daarna tijd om het verder op te lossen en in ieder geval tevreden klanten… (p.s. dit dat wel even per mail aan alle klanten laten weten!) Met vriendelijke groet, Martijn

Bij mij werkt het nu!

 

Bij mij werkt het nu, net een mail gekregen dat Ziggo is aangesloten…… Dus ik hoop de rest van alle mensen op het forum ook!

En wanneer word dit aangezet door de back Office? Morgen pas? Of zelfs maandag? 

Elke dag verzamelen zij die orders en 1x per dag (voor de sessies beginnen) verwerken ze dit. Als dat is gedaan krijg je er een mail over, zie ook het startbericht van dit topic.

Waarom is dit  maar 1 keer per dag als je weet dat je klanten hier last van hebben?

Goedenavond,

Hier vanmorgen ook Ziggo sport geactiveerd .Staat al 6 uur te laden ipv 10 min.  Gebeld met KPN en keurig te woord gestaan door de medewerker. Schijnt een storing te zijn in combi met veel aanvragen . De medewerker gaf aan dat hij verwachte dat het probleem morgen is opgelost en hij zou mij morgen terug bellen of het nu wel naar behoren werkt, Ben benieuwd !!!! Zou toch niet gaan gebeuren dat ik de F1 ga mislopen morgen middag.?

Jos 

 

Bij mij werkt het nu, net een mail gekregen dat Ziggo is aangesloten…… Dus ik hoop de rest van alle mensen op het forum ook!

 

Hier werkt het nog steeds niet. Ben al een paar dagen bezig. 

Er wordt misschien toch vaker dan éénmaal per dag "op de knop gedrukt". Geregeld. En toch, het zou zo veel effectiever zijn als jullie een kleine waarschuwing in het proces plaatsen als er issues zijn

Ik heb ook vanmiddag ziggo sportpakket bestel maar wel mail gehad maar het is nu om 19.40 nog steeds niet geactiveerd door kpn

Reputatie 1

Goedenavond 

heb op 31-03 ziggo sport totaal geactiveerd ! Werkte prima , tot vandaag !!!

in het menu Vd  zender paketten waar staat op welk pakket ik geabonneerd ben  is ziggo gewoon verdwenen , kan hem ook niet opnieuw activeren omdat mijn pincode ineens niet meer wordt herkend ?? 
wordt hier niet echt vrolijk van😳🥺

Reputatie 1

31-3 moet 21-03 zijn!!!

Reputatie 7

Er wordt misschien toch vaker dan éénmaal per dag "op de knop gedrukt". Geregeld. En toch, het zou zo veel effectiever zijn als jullie een kleine waarschuwing in het proces plaatsen als er issues zijn

Dat betekent dat het normale aanzetten van Ziggo Sport bij jou nu (vertraagd) is afgerond, die 1x per dag is voor de orders die vastlopen of uitvallen. Dat is met jouw order dus niet het geval geweest :slight_smile:

 

Hier werkt het nog steeds niet. Ben al een paar dagen bezig. 

Ik zag je berichten op de eerste pagina van het topic @Diadia, het kan dan zijn dat je in de batch van morgen wordt meegenomen. 

Nu 2030: ziggo  doet het

 

Zenderpakket Ziggo totaal besteld, maar werkt nog niet, geen 2e bevestigingsmail ontvangen.

 

Ik inmiddels wel maar dan nog ondanks resetten werkt 't niet. 

Waarom laat KPN nog steeds klanten dit Ziggo pakket toevoegen voor 15.00 euro als ze weten ( ik heb gebeld) dat het niet werkt. Makkelijk geld verdienen op deze manier. 

Reputatie 7

Waarom laat KPN nog steeds klanten dit Ziggo pakket toevoegen voor 15.00 euro als ze weten ( ik heb gebeld) dat het niet werkt. Makkelijk geld verdienen op deze manier. 

Hoe bedoel je dat het niet werkt @AlexM2? Het activeren van het zender pakket is vertraagd door de grote vraag ernaar, zie ook het eerste bericht van dit topic. Zodra het geactiveerd is kan je het kijken en werkt het.

In de tijd dat je het niet kunt kijken is het niet actief, en betaal je er ook niet voor. Dat start pas zodra het geactiveerd is.