Het Formule 1 seizoen gaat weer beginnen - Ziggo Sport Totaal bestellen

  • 26 March 2021
  • 167 reacties
  • 3382 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

167 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Heb je al geprobeerd je tv-ontvanger te herstarten? Soms wil dat bij zenderpakketten nog wel eens werken.

 

Naar mijn weten zijn zenderpakketten en snelheidsverhogingen een geautomatiseerd proces (bij snelheidsverhoging overigens niet altijd) dus dat zou inderdaad vrij snel geregeld moeten zijn. Voor mijn tijd bij KPN ook eens op een zaterdag om 23:00 mijn abonnement van 100/100 aangepast naar 200/200, met een kwartiertje was het inderdaad geregeld.

Reputatie 1

Ja heb ik al gedaan, maar niks helpt. Het is (nog) niet zichtbaar in mijn abonnement. Het blijft hangen op ‘uw aanvraag wordt verwerkt’

Reputatie 7
Badge +17

@GDijk Doorgaans wordt het aanzetten van een tv-pakket binnen 15 minuten verwerkt. Het stroomloos maken of opnieuw opstarten van de ontvanger kan nodig zijn. Heb je dit gedaan? 
> Hieraan toe te voegen. Zoals dit topic al aangeeft. Door de grote aanvraag (rondom F1) kan het langer duren voordat het pakket actief is:weary: .

Dankjewel voor de reactie.

ik heb alleen laatst ook al gebeld over het zelfde probleem, maar sindsdien is er nog niks veranderd. Zou iemand misschien kunnen meekijken of het aan kunnen zetten?

Ja het probleem is eigenlijk ook dat ik vandaag en morgen niet thuis ben en het vanaf de kpn itv wil bekijken. Ik heb het in de “mijnkpn” app geprobeerd aan te zetten maar het lukt steeds niet door de probleem melding

Nee hoor, geen oplossing.

Nog steeds geen Ziggo Sport en de F1 race is al afgelopen. :rage:

Reputatie 1

Alles al geprobeerd: verversen account, uitloggen account,  aan/uit ontvangers, stroomloos malen van ontvangers etc. Dat het ‘wat langer duurt’ kan ik inkomen, maar 3-4 uur dat is wat vreemd. Mis ook de aanwezigheid van klantenservice op zon/feestdagen om zulke zaken op te lossen. Ziggo had dat altijd wel. 
race is voorbij, aanvraag is nu dus overbodig 😢

Reputatie 7
Badge +17

Och wat enorm zonde van de race @MvB01, @Djavan en @GDijk:disappointed_relieved: . Excuses! Wij kijken graag even mee. Kunnen jullie je gegevens invullen in jullie profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 

Nee hoor, geen oplossing.

Zo hoeft het voor mij al niet meer. Zo'n slechte service, ongelooflijk 

Reputatie 7
Badge +20

Nee hoor, geen oplossing.

Zo hoeft het voor mij al niet meer. Zo'n slechte service, ongelooflijk 

 

Het is natuurlijk vervelend dat je van KPN het pakket niet op tijd hebt gekregen.

Helaas heeft dit niets met service maar met techniek te maken.

 

TIP:

Doe zoiets altijd enkele dagen eerder, zodat het altijd nog geregeld kan worden.

Op het laatste moment kan ook KPN dit niet meer voor elkaar krijgen.

((En nee, ik werk niet bij KPN (ook nooit gewerkt) en ik heb ook geen aandelen)

Reputatie 7
Badge +20

Wel jammer dat Max 2de is geworden.

Reputatie 7
Badge +22

@GDijk mocht je het pakket alsnog hebben kun je het terugkijken, het is niet de beste oplossing, maar ik doe maar even een ideetje.

Reputatie 7
Badge +30

@GDijk hij staat wel aan, zie ik! Wat gebeurt er als jij naar één van de Ziggo Sports zenders zapt? Het kan inderdaad even duren, helemaal als er veel aanvragen komen. Mocht je het op willen zeggen, kan je dit gemakkelijk via MijnKPN doen. Let er wel op dat over twee weken de GP van Monaco is. Voor mij persoonlijk altijd één van de favorieten en ik kan me voorstellen dat, als je een F1 liefhebber bent, dat je deze graag wilt zien. Dan zou ik 'm nu wel aan laten staan. 

Ja, Ziggo Sport doet het nu wel.

Opzeggen kan inderdaad via MijnKPN. Maar pas per 8 juni, dat snap ik (ben het er niet mee eens  want is zou het pakket krijgen na 10 a 15 minuten en dat is niet geleverd)

Nu wil ik dus opzeggen, maar kan dat niet instellen zodat het na einde maand stopt.

Weer slechte service KPN.

Reputatie 7
Badge +30

Even op de kalender schrijven, @GDijk! Hoewel ik helemaal begrijp wat je zegt, kan ik dit helaas niet veranderen:disappointed_relieved: .

Slechte service dus, zo concludeer ik.

Bovendien krijg ik per mail de volgende informatie van KPN 

Geachte heer Dijk,

 

 

U hebt wijzigingen in uw extra diensten aangevraagd. Hierbij ontvangt u extra informatie over deze wijzigingen.

 

Uw klantnummer is 

Gebruik uw extra dienst(en) al binnen 15 minuten
Geniet ervan!

Dat is niet zoals aangegeven, geleverd. Dat betekent wanprestatie en dus geen recht op betaling. Gaat KPN daar niet in mee, dan overweeg ik sterk om op te stappen bij KPN

Dankjewel. Het huisnummer is ************. Het klantennummer kan ik niet vinden maar mijn gebruikersnaam is ***********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Djavan! Je gegevens heb ik verplaatst naar je profiel, hier in het topic staan je gegevens namelijk openbaar! We kunnen het Ziggo Sport Totaal pakket voor €14,99 per maand voor je aanzetten. Wil je nog de naam en geboortedatum + de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is toevoegen aan je profiel?

Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Dan kan het ook geregeld worden!


 

Reputatie 7
Badge +20

Jammer dat de F1 volgend jaar niet meer bij Ziggo is.

Heeft KPN al een idee via wie we straks F1 kunnen zien?

Alvast mijn hartelijke dank.

Reputatie 7
Badge +17

@joop2011 dit nieuws en alles daaromheen is recent bekend gemaakt. We hebben nog geen duidelijkheid over hoe dit er in de toekomst uit gaat zien en wat we kunnen verwachten. Wel is het natuurlijk zo dat als we hier nieuws over naar buiten kunnen brengen dat we dat zo snel mogelijk doen. 

Makkelijkste oplossing: Voeg de F1 TV Pro app toe aan de decoders :grin:

Reputatie 7
Badge +30

Zou mooi zijn inderdaad 😃 We geven het in ieder geval even als feedback door.

Reputatie 7
Badge +22

Zou mooi zijn inderdaad 😃 We geven het in ieder geval even als feedback door.

Of Vieplay @Erik_, want het is geen tv zender. Maar een streamingdienst. 😉

Hoi,

Wat ik gehoord heb is het volgende.

Informatie over de lanceerdatum, prijzen en de beschikbare pakketten van Viaplay wordt in een later stadium meer bekendgemaakt. F1 TV Pro blijft als platform beschikbaar voor de Nederlandse Formule 1-fans.

Maar of het zo blijft geen idee.

Wat ik heb gehoord is dat ViaPlay een sportzender wil gaan beginnen, hoop dan wel dat ze Olaf Mol niet aannemen, laat Allart Kalf het maar doen.