Het Formule 1 seizoen gaat weer beginnen - Ziggo Sport Totaal bestellen

  • 26 March 2021
  • 167 reacties
  • 3382 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

167 reacties

Maar vanmiddag heeft KPN mij gebeld, een alleraardigste meneer die mij vriendelijk te woord stond. Ook hij wist niet dat die extra zender pakketten zo traag inladen :laughing:  Tevens gaf hij wel toe dat KPN mega bureaucratisch is en dat er uitsluitend naar cijfers gekeken word. Oftewel zeurt het merendeel niet dan doen we het goed. Zetten ze wat door naar hogere afdelingen dan word daar op zijn vroegst na 3 maanden eens naar gekeken. Mijn bek viel open. Ik heb net een poosje op een site van KPN rond gescharreld ( via een klant van mij, werkt daar ) en via zijn account heb ik op die interne site rond gesnuffeld. Er word door de service medewerkers genoeg gepost wat fout gaat en makkelijk verbeterd kan worden. Helaas word er weinig tot niets mee gedaan. Het verdien model gaat boven alles. Men leest geen klachten maar plukt er alleen steekwoorden uit, dat worden de parameters waar men vanuit werkt en voor de rest zijn managers vooral gebaat bij muil houden en niet vragen waarom wij niets doen.

37 jaar geleden had ik mijn eerste telefoon aansluiting bij de PTT en vanaf toen is het alleen maar achteruit gegaan, hoe groter hoe slechter. Ik kan een boek schrijven wat wij in al die jaren mee hebben gemaakt aan blunders en fouten. Alleen de laatste jaren zijn al drie hoofdstukken, van de verkeerde aansluiten ontkoppelen in een hoofdkast en het dan weer voor elkaar krijgen om het weer aan te sluiten, tot monteurs die niet op komen dagen terwijl je daar vrij voor moet nemen, trage decoders, decoders die men niet kan leveren omdat onze postcode niet voorkomt in het systeem ( gemeente van 100.000 inwoners ) enz enz.

Ik ga voor mijn principes, als je betaald wil ik het product en wel op de voorwaarden die men daar bij schertst. En met mensen zonder ruggegraat heb ik niets, niet in mijn bedrijf, niet in mijn nabijheid en niet op internet.


Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb één en ander aangepast en/of verwijderd, want off-topic. En dan nu weer lief zijn aub :green_heart:

Reputatie 7
Badge +19

Wederom weer even ingegrepen. Verzoek om on-topic te blijven en doe lief tegen elkaar! 

Ook ik heb afgelopen vrijdag het sport pakket aangezet en zondag helaas nog niet actief.. Dus bellen met KPN. Advies om 1 wedstrijd los te kopen. Gedaan, maar wat een slechte kwaliteit zeg. Niet normaal. Beeld kon niet snel genoeg verversen en auto's gingen als knipperende pixels over het asfalt. Hoe krijg ik de kwaliteit op (minimaal) HD? Liefst 4K?

Reputatie 7
Badge +20

@PJ Boek  helaas zijn de pay-per-view wedstrijden niet in HD, als het sport pakket aan staat zou je alles gewoon in HD moeten kunnen kijken!

Reputatie 7

Het is werkelijk ongelooflijk, €6,- en dan geeneens HD?

Wat een geldklopperij, misschien moet er op de bestelpagina een disclaimer komen te staan.

"Wij kunnen u geen goede beeldkwaliteit garanderen want wij leveren u deze uitzending in SD." :confounded:

Reputatie 7
Badge +20

Vanavond om 21:00 uur  Real - Barcelona 

 

En volgende week een F1

Reputatie 2
Badge

Ik zat op het verkeerde topic dus hier ook maar even posten.
Ik heb al jaren het pluspakket gratis nu heb ik er het ziggo sportpakket bijgenomen naar aanleiding van een mailbericht van Kpn. Ik ben nu wel mijn korting kwijt van 9,99 op het pluspakket. In plaats van een meer bedrag van 14,99 voor Ziggo sport betaal ik nu 20,00 meer dan voorheen. Dit stond niet in het mailbericht vermeld. Ik vind dit nogal vreemd.

Dit kan toch niet kloppen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hiero, ik heb meteen even meegekeken en je Pluspakket blijft gewoon gratis en staat hier nu ook op gratis! Ik zie de korting op je laatste factuur welontbreken maar ik ga er vanuit dat dit op je eerstvolgende factuur verrekend wordt. Houd die vooral even in de gaten. Als die ook niet klopt laat het dan vooral even weten in je eigen topic, dan ga ik er verder achteraan!

Reputatie 2
Badge

Bedankt, dan kijk ik het nog even aan en reken er op dat het in orde komt.
Nogmaals bedankt voor de snelle reactie!

Met vriendelijke groet, Jan

Reputatie 7
Badge +20

Dit weekend weer F1, van Portugal.

 

En ook een paar leuke voetbal wedstrijden gezien.

 

Hopelijk deze en vele andere kanalen snel in HD glas.

Dus de volledige stream zoals KPN die ook binnen krijgt. 

Goedemiddag,

 

ik heb het zelfde probleem. Ik wil graag het Ziggo Sport totaal zenderpakket aanzetten, maar krijg dan de melding:

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Goedenavond ,

ik wil graag het Ziggo Sport totaal zenderpakket aanzetten, maar krijg dan de melding:

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

ik zou het graag voor morgen willen hebben zodat ik al gelijk een paar wedstrijden kan bekijken.

Probeer het morgen vanaf 10.00 uur eens bij de klantenservice op het nummer 0800-0402  of via de chat zie link 

 

https://www.kpn.com/service.htm

Reputatie 7
Badge +28

Probeer het morgen vanaf 10.00 uur eens bij de klantenservice op het nummer 0800-0402  of via de chat zie link 

 

https://www.kpn.com/service.htm

@Djavan @jimny 

Tegenwoordig is de klantenservice dicht op zondag. Dus voor de wedstrijden van vandaag ben je te laat. 
 

Vanaf maandag 8.00 kun je weer bellen en chatten met KPN. 
 

KPN is hiervoor vanaf morgen gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in :ik wil een medewerker spreken. 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

@Noordzee bedankt voor je aanvulling dat de klantenservice op zondagen niet meer aanwezig is , dat was bijTelfort ook allang zo

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan @jimny ,

Dit is pas sinds een paar weken zo. Op de website staat nu : 

 

Openingstijden klantenservice

Voor antwoord op jouw vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Probleem of storing
Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar.

Ik heb ziggo sport vrijdag aangezet maar op de tv blijf ik zien dat de aanvraag in behandeling is & op mijn kpn dat ik nu geen wijzigingen kan doorvoeren. Hoe lang duurt het voordat het handmatig aangezet wordt?

Ik wacht nog steeds, na 4 weken nog steeds niks!! 
 

diverse keren contact met kpn gehad, maar nog geen resultaat. Helaas.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb ziggo sport vrijdag aangezet maar op de tv blijf ik zien dat de aanvraag in behandeling is & op mijn kpn dat ik nu geen wijzigingen kan doorvoeren. Hoe lang duurt het voordat het handmatig aangezet wordt?

:slight_frown: 

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even met je mee!

Ik wacht nog steeds, na 4 weken nog steeds niks!! 
 

diverse keren contact met kpn gehad, maar nog geen resultaat. Helaas.

Ik zie inderdaad dat hier al veelvuldig contact over is geweest, en dat een specialistische achterliggende oplospartij in is geschakeld om dit probleem op te lossen. Niemand anders kan dit herstellen, dus we kunnen niets anders doen dan wachten totdat deze afdeling aangeeft dat het gelukt is om het pakket toe te voegen. Hier zal een aantal weken overheen gaan, helaas. 

Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +17

@Tanny2 Ik moet even navraag doen, want ik zie de order helemaal niet én kan 'm ook niet opnieuw toevoegen. Je hoort van ons:grin:

Vandaag is de race (ook) te zien via RTL HD(47). Deze zender zit in het basispakket.

Reputatie 1

Ik heb ruim 2 uur geleden al het ziggo sport pakket aangevraagd: eerst via mijn account op mijn mobiel toen op de pc en nu via de tv. Dat wat volgens kpn binnen 15 verwerkt is werkt nu 9x15 min later nog steeds niet. 

Ziggo besteld om 14:40 vandaag. Binnen 10 min mijn factuur aangepast maar om 15:30 nog geen beeld. Schandalig.

Dit vraagt om beëindigen KPN abonnement. Slechte service, ook omdat je onder service en contact helemaal geen bericht kunt sturen. 

Wat een service!!

Â