Kom maar op met de door jullie gewenste zenderwijzigingen in 2023

  • 5 December 2022
  • 147 reacties
  • 4512 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

147 reacties

Reputatie 1

~Wij willen heel graag naar KPN overstappen maar het feit dat TV5 niet in 1 van de pakketten zit houd on tegen, we zitten nu bij Ziggo die hebben hem wel maar die hebben mij zo ontzettend schandalig behandeld😣 dat we daar graag weg willen maar in feite gegijzeld door het feit dat zij deze zender wel hebben en dat is voor mijn vrouw een groot pijnpunt want die wil deze zender absoluut niet missen 🤮

Even een verklaring we hebben 20 jaar in Frankrijk gewoond en weten dus welke Franse zenders wel of niet te pruimen zijn en TV5 heeft ook nog eens heel veel culturele programma`s en die gaan niet zoals vaak wordt gesteld alleen over Frankrijk!

Hoi, @Hans Steffens . Voor aanbod Franse zenders moet je niet naar KPN. (alhoewel je via internet qua radio natuurlijk bij elke provider ook veel Franse zenders kunt binnenhalen)

KPN heeft alleen France 2. TV5 gaat mijns inziens écht niet terugkomen. Zeker nu in deze financieel krappere tijden niet. Daarvoor is het inkoopbedrag, per aansluiting, wat TV5 wil hebben te hoog.

Ziggo heeft er VEEL meer. Wel 6, waaronder inderdaad TV5 en ARTE met Frans geluid. En ook Mezzo.

KPN heeft alleen France 2. Arte is alleen met Duits geluid.

Ook geen Franse radiozenders bij kpn. Dus ook niet het bij Ziggo best populaire FIP. Ik heb die nog wel eens aan via internet.

Ziggo kan zich meer veroorloven qua inkoop. Die hebben diepere zakken doordat ze van Liberty Global zijn. KPN is alleen … kpn. Geen grote international. Ook daar kies je voor: 100 % Nederlands.

Reputatie 1

Zie ook hier.

Je kan ook TV5 hier kijken, als ik het goed heb.

 

Als het goed is, maakt KPN in mei of juni bekend welke zenders erbij komen en welke zenders er verdwijnen per 1 juli 2023.

Helaas weer niet!!!

Reputatie 1

Hoi, @Hans Steffens . Voor aanbod Franse zenders moet je niet naar KPN. (alhoewel je via internet qua radio natuurlijk bij elke provider ook veel Franse zenders kunt binnenhalen)

KPN heeft alleen France 2. TV5 gaat mijns inziens écht niet terugkomen. Zeker nu in deze financieel krappere tijden niet. Daarvoor is het inkoopbedrag, per aansluiting, wat TV5 wil hebben te hoog.

Ziggo heeft er VEEL meer. Wel 6, waaronder inderdaad TV5 en ARTE met Frans geluid. En ook Mezzo.

KPN heeft alleen France 2. Arte is alleen met Duits geluid.

Ook geen Franse radiozenders bij kpn. Dus ook niet het bij Ziggo best populaire FIP. Ik heb die nog wel eens aan via internet.

Ziggo kan zich meer veroorloven qua inkoop. Die hebben diepere zakken doordat ze van Liberty Global zijn. KPN is alleen … kpn. Geen grote international. Ook daar kies je voor: 100 % Nederlands.

Het gaat ons alleen om TV5 de rest kan wat ons betreft gestolen worden!!!

Ik vrees dat er juist steeds minder providers zullen zijn die TV5 Monde door geven, @Hans Steffens .

TV5 Monde niet beschikbaar:

KPN, BudgetThuis, Freedom, Online.nl, CanalDigitaal-app** , SKP, SKV, Delta, Solcon, Stipte, Youfone

Nog wel TV5 Monde

T-mobile, Ziggo, Caiway

(bij t-mobile vind ik de beeldkwaliteit van alle zenders zichtbaar een stuk minder dan bv KPN en Ziggo)

** CanalDigitaal biedt 'm alleen via satelliet ontvangst. Overigens zit TV5 zonder abonnement op de satelliet. Dus met bv combi NLziet en Satelliet FTA kom je een heel eind. Dan bv alleen internet van kpn. 

Reputatie 1

Bedankt, we zijn zojuist overgestapt naar T-Mobile die heeft de zender wel en net als KPN glasvezelnet en indien ik mij niet vergis op het netwerk van KPN

op het netwerk van KPN

@Hans Steffens . Alleen de kabels. Ze hebben eigen centrales (POP's) en eigen tv platform.

Badge

Ik zou graag als het nog mogelijk is het nieuwe Nederlandstalige radiostation https://Bestehits.nl erbij zien.

 

m.v.g

Kevin

Reputatie 4
Badge +1

Zenders zijn al een paar keer voorbij gekomen. 

Maar ik zie ook graag 

MTV90s, MTV 00s toegevoegd worden aan het aanbod. 

 

Badge

Voor het radio-aanbod zou ik graag Joe toe willen voegen aan het pakket

Puur persoonlijk:
Eruit; franse/duitse/turkse etc zenders

Erin: Animal Planet in basis pakket
Love Nature is leuk, tot je het meeste wel gezien hebt & dan steeds herhalingen van programma's te zien krijgt.

Animal planet is beschikbaar. @Romana001 .

volgens mij alleen in aanvullende pakketten , niet in het basis pakket… 

Precies. Dit topic gaat over het totale aanbod. Daar zit ie dus al in. Kpn moet ergens ook inkoopprijs van zenderpakketten terughalen. Met het pluspakket. Als alle interessante zenders daaruit in het basispakket zouden staan zou dat basispakket duurder worden en koopt niemand meer het pluspakket. Er is ergens een grens vind ik. 

Heb je een mobiel abonnement bij KPN dan heb je bovendien het pluspakket helemaal gratis!

 

Gsm abbo bij KPN is niet interessant wanneer men beperkt budget heeft, zelfs niet met combikortingen.
Daarnaast is mijn standaard abbo van tv + internet sinds juli 2017 van €49 naar nu €62,99 gegaan.
Lijkt wellicht niet veel wanneer iemand een goed maandloon heeft en niet op een paar euro's moet kijken , echter als je van een minimum bestaansloon moet rondkomen, is die 14euro per maand extra al een ander verhaal…

Maar goed, het ging hier over aanbevelingen wat klanten graag zouden zien; Animal Planet erbij dus ;) 

Daarnaast is mijn standaard abbo van tv + internet sinds juli 2017 van €49 naar nu €62,99 gegaan.

@Romana001 . Als je verlengt naar het huidige abonnement voor vaste diensten kom je op € 55,00 voor internet en TV met basispakket. Daar kan je dan voor 6,99 pluspakket bij nemen. En ben je nog steeds iets goedkoper uit dan je huidige pakket zonder pluspakket😉. En heb je voor dat iets minder wel de gewenste zender(s).

Neem je mobiel bij kpn dan lijkt dat duurder dan elders. Maar dan heb je gratis het pluspakket erbij dus dat moet je verrekenen met de prijs van het mobiele abonnement. (dus mob. abo. minus 6,99). …. en is je vaste abo 55 euro inclusief pluspakket.😃

Vaste telefoon heb ik buiten beschouwing gelaten. Die gebruik je met laag budget toch niet ivm de belbundel op de mobiel.

Prijsopbouw huidige abonnement: (beschikbaar sinds eind januari 2023)

 

Dat telt voor nieuwe klanten, voor bestaande klanten veranderd er niets na het inloggen.
Daar al regelmatig naar gekeken.
Ik had allang kunnen overstappen naar een andere aanbieder als ik dat had gewild, maar feit blijft dat KPN in Zeeuws Vlaanderen zeer zelden storingen heeft met i-net of tv.
Reden om dat stukje niet zomaar weg te gooien ;-) 
Mijn sim only abbo elders is ook prima, daar zie ik geen reden voor overstappen voor.

Maar dat is allemaal offtopic ;) 

Je kunt gewoon over naar het nieuwe abonnement @Romana001 . Anders had ik het niet uitgelegd. Het is in ieder geval beter voor je portemonnee. 😉

Deze wijziging kan je alleen telefonisch regelen. Niet via MijnKPN. 

TV5 Monde!

Reputatie 7
Badge +20

TV5 Monde!

 

@GuyD 

Deze topic is nog van en voor 2023 en al volledig verwerkt.

Voor 2023 gaat niets meer gebeuren.

 

De nieuwe voor 2024 zie hier.

Hier kan je de wensen invullen voor wijzigingen in 2024 aan tv of radio abonnement.

 

Regelmatig zie ik hier topics waarin gevraagd wordt om zenders die momenteel niet (overal) bij KPN te zien zijn. 

Jaarlijks zijn er in de zomer (periode juni/juli) zenderwijzigingen. Welke zenders zouden jullie graag willen zien bij KPN TV en/of bij Digitenne? En welke zenders kun je wel missen?    

Geef ook vooral aan welke zenders jullie wel kunnen missen. Want de ruimte is beperkt en elke nieuwe zender kost ook geld wat uiteindelijk door de abonnees betaald moet worden.

 

Dus een gewenste zender noemen en een zender die dan daarvoor moet verdwijnen. 

 

 

Een spaanstalige zender zou fijn zijn

Reputatie 7
Badge +20

@Soveh 

Dit is de voorkeur van 2023 en dat is al geweest (juli 2023)

 

Voor de volgende, 2024, zie hier.