KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Reputatie 2

Ik volg al een aantal dagen dit forum en zie geen enkele reactie van KPN of een moderator. Ik heb net even gekeken naar hoe dit forum werkt en twee moderatoren (allart ,  https://forum.kpn.com/members/allart-11815  en Alexandra https://forum.kpn.com/members/alexandra-311028) gevraagd in een privé bericht waarom niemand van hen of KPN hier reageert. 

Reputatie 7
Badge +10

Ik volg al een aantal dagen dit forum en zie geen enkele reactie van KPN of een moderator. Ik heb net even gekeken naar hoe dit forum werkt en één van de moderatoren (allart ,  https://forum.kpn.com/members/allart-11815 ) gevraagd in een privé bericht waarom niemand van hen of KPN hier reageert. 


@Colinr  Och jeetje….de beste man is een jaar niet actief geweest op het forum…..Ik denk niet dat je een antwoord krijgt...

Reputatie 2

Ik volg al een aantal dagen dit forum en zie geen enkele reactie van KPN of een moderator. Ik heb net even gekeken naar hoe dit forum werkt en één van de moderatoren (allart ,  https://forum.kpn.com/members/allart-11815 ) gevraagd in een privé bericht waarom niemand van hen of KPN hier reageert. 


@Colinr  Och jeetje….de beste man is een jaar niet actief geweest op het forum…..Ik denk niet dat je een antwoord krijgt...

Ik zag het Dus heb ik @Alexandra ook eens gevraagd https://forum.kpn.com/members/alexandra-311028

Reputatie 7
Badge +10

@Colinr Ik denk dat je überhaupt geen reactie op privé berichten krijgt.
Tenzij een moderator jou een bericht stuurt of jou er om vraagt.
Helaas, net als elke klant hier, zul je moeten wachten op meer informatie over een update. 

Helaas ook hier hetzelfde probleem :-(

Enorm traag! Je moet steeds wachten en checken of je keuze wel ontvangen wordt. Dit is nl. ook niet meer altijd zo. Daardoor helaas ook vaak de keuze nogmaals indrukken….en dan blijkt dat ie het de eerste keer wel doorgekregen had, zucht. De wachttijd is echt te lang en begint zo langzamerhand enorm te irriteren!

Ik vraag me af of kpn de omvang van het probleem wel scherp heeft. Op een heel klungelig wijze ben ik geholpen wat uiteindelijk leidde tot nieuwe tv kastjes. Nog steeds onwijs traag. De medewerker gaf aan niks meer te kunnen en is het gelaten voor wat het is. Het zal me niks verbazen als de melding intern als opgelost is afgesloten. Intussen kijk ik bijna geen tv meer omdat het zo frustrerend is. Ik heb een abonnement van Amazon erbij genomen naast Netflix en Disney. Ik denk dat ik de kpn tv abonnement maar ga annuleren. 

Badge

Dat KPN hier een wanprestatie levert is inmiddels wel duidelijk, we zitten inmiddels al geruime tijd met een flinke irritatie factor waar we goed voor mogen betalen. Aangezien KPN blijkbaar niet in staat is dit om dit goed op te lossen is een tegemoetkoming inmiddels wel op zijn plaats lijkt me. 

 

Als ik met de afstandsbediening van TV naar de TV gids overschakel, duurt het zo'n 15 seconden voordat ik in de gids zit. Terug vanuit de gids naar TV: precies hetzelfde. Ik gebruik het standaard pakket: de witte afstandsbediening en het zwarte kastje voor de TV. Heeft iemand daar dezelfde ervaringen mee?

Weet iemand op dit forum een goed alternatief als je van KPN afwilt?

Ik ben ook benieuwd... 

Iemand een tip? 

Ik erger me ook al een tijd aan de traagheid van de decoder. 

Hopelijk wordt er toch eens een oplossing gevonden

Bij mij wordt sinds de nieuwe lay out de TV steeds trager. Heb al 'n nieuwe update en opfris gedaan via instellingen. Geen resultaat.

Zoiets moet toch veel sneller opgelost kunnen worden. Ben me wel aan het oriënteren om naar een andere provider over te gaan. 

Kom toevallig op het Forum terecht en zie dat wij niet de enige zijn die mega geïrriteerd worden van de trage werking van het tv menu. Ook nooit ergens een bericht van KPN gehad, was wel zo netjes geweest !

Wanneer wordt dit opgelost ? Zeer klantonvriendelijk wat hier gebeurt, kun je niet afkopoen met een film van 3 euro

Reputatie 7
Badge +10

Kijk hier eens, je bent de enige niet. 

Weet iemand op dit forum een goed alternatief als je van KPN afwilt?

Ik ben ook benieuwd... 

Iemand een tip? 

Was ik al bang voor, er zijn ook geen/weinig goede alternatieven. Ja, Caiway, die scoren beduidend beter maar bieden helaas geen diensten op mijn adres.

Voor diegene die nog een klacht in wil dienen bespaar je de moeite wordt bij kpn niet op gereageerd. Ik heb een klacht ingediend bij klachtenkompas dan wordt je binnen no time gebeld door een kpn medewerker. Maar helpt niet, geen compensatie in plaats daarvan wordt jou uitgelegd dat ze een prima gids leveren.

Wordt veel geklaagd op dit forum, zonde van je tijd. Ga het forum verlaten.

Als er een moderator actief is op dit topic, wil je mijn account z.s.m. verwijderen. Ja, want dat kun je natuurlijk niet zelf doen bij de Koninklijke PTT Nederland...

KPN wat is dit verschrikkelijk, zouden jullie mij kunnen vertellen hoe lang dit nog gaat duren?

Dit duurt nu al zo lang dat ik echt erover denk om over te stappen. 

Het menu van de decoder is verschrikkelijk traag. TV kijken is tegenwoordig een bron van ergernis en boosheid.  Alstublieft, doe er iets aan.

Het is zo vervelend, dat hele nieuwe menu. Het is zo traag geworden. Soms zo traag dat ik de tv alweer uit zet en maar weer ga netflixen. Wanneer komt er verbetering kpn? Ik zie allerlei dingen voorbij komen voor nieuwe klanten maar jullie vergeten de trouwe vaste klant.

Reputatie 1

Helemaal mee eens! Regelmatig de decoder resetten omdat Netflix weer geen beeld geeft. Wegvallend geluid, en een decoder die ontzettend traag is. Hier ook frustratie!!! 

Wanneer kunnen we hier een werkbare oplossing voor verwachten? Graag actie!!!

Reputatie 2

Het lijkt wel of het met de dag trager gaat worden.... Al die tijd heeft mijn man zich nog stil gehouden maar die begint nu ook steeds meer te mopperen. Hoop dat er nu toch echt snel wat aan gedaan gaat worden, betaal genoeg per maand maar betaal dat niet om me steeds te moeten ergeren. Als ik dat wil dan pak ik dat spel wel van zolder :thinking:

Schuift ook aan in de rij… onze interactieve ontvanger is niet vooruit te branden. Opstarten duurt alleen al rond de 10 seconde. Vaak klik je dan weer opnieuw op de knop, met het idee dat je niet goed geklikt hebt en dat gaat de ontvanger weer uit. Menu en gids idem dito.

Hoe kun je het zo verknallen met diensten die tot je kern van je bedrijfsvoering horen? Juist een update doorvoeren voor de feestdagen en vrije dagen van klanten, als ze er meer gebruik er van willen maken?

Bij mij is het een stuk beter geworden nadat ik bij instellingen nieuwe software heb uitgevoerd. Je komt dan weer terug in het oude menu. Je kunt de update uitstellen, tenzij je de box uitzet. Maar dan wordt wel een versie geïnstalleerd die wat beter werkt. 

Na al deze jaren Telfort klant te zijn geweest en nooit enig probleem te hebben gehad werd ik na 1 maand KPN klant getrakteerd op deze totale ramp wat ze bij KPN een verbetering noemen.

Dit nieuwe menu is zo vreselijk slecht in elkaar gezet dat je bijna zou denken dat ze de mensen weg WILLEN hebben. Als System Architect kan ik het toch niet laten om even te zeggen dat dit menu nooit goed is getest en dat nooit gebruikersscenarios zijn toegepast bij de ontwikkeling hiervan.

- alle aspecten van het menu zijn traag

- bij bijvoorbeeld Videoland kan men een seizoen kiezen. Prima. Maar als je dan 8 seizoenen hebt en 24 afleveringen per seizoen moet je iedere keer van boven naar helemaal onder om een aflevering te kiezen en kan niet van seizoen veranderen wanneer ik niet eerst alle 24 afleveringen weer eerst helemaal terug ga ( wat EXTREEM LANG duurt door de traagheid)

- tvgids is onoverzichtelijk en extreem traag.

- gebruiksvriendelijkheid in z'n algemeenheid is afwezig.

 

KPN, het kan geen toeval zijn dat iedere keer als jullie een kleinere aanbieder opslokken het problemen en klachten gaat regenen. Zelf heb ik de hoop opgegeven dat dit ooit opgelost gaat worden. Functionaliteit dient altijd boven uiterlijk te komen. Helaas is dit nou precies wat het probleem is. Aan de buitenkant prachtig en er kan een PR stunt de deur uit dat er een geweldige verbetering en gebruikersoptimalisatie is geweest voor de klanten. Dat deze 'verbetering' een onwerkbaar zinkend schip is, is niet interessant of belangrijk.

 

Heel erg jammer dat dit zo gaat.

 

 

 

 

 

Ik ben in bezit van 3 Arcadyan HMB2260 decoders  van KPN. Sinds de laatste wijziging van de KPN interactieve TV reageren deze uiterst traag. Vanuit de pers en helaas niet direct van KPN begrijp ik dat dit het KPN hoofdpijndossier is en dat er nu nog geen oplossing voor is. Mij heeft het veel tijd gekost voordat ik hier achter kwam want vanzelfsprekend ben ik eerst gaan kijken naar de rest van de installatie. Ik vind dit echt  een heel slechte beurt van KPN; excuses lijken me op zijn plaats en hoop dat KPN voortaan eerder zijn klanten op de hoogte stellen, zodat zij verder geen tijd hoeven te verspillen.

is dit onfatsoenlijke mailtje de officiele reactie van KPN?????????????????????