KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Reputatie 7
Badge +21

is dit onfatsoenlijke mailtje de officiele reactie van KPN?????????????????????

Er staat geen onfatsoenlijk woord in @JMJM 
Maar goed, ik ben ook gewoon klant van KPN net als jij.
Dit is een klant helpt klant forum.
De KPN komt ook wel aan dit topic toe, maar door de drukte kan dit wel even duren.
 

Reputatie 7
Badge +9

Bij mij is het een stuk beter geworden nadat ik bij instellingen nieuwe software heb uitgevoerd. Je komt dan weer terug in het oude menu. Je kunt de update uitstellen, tenzij je de box uitzet. Maar dan wordt wel een versie geïnstalleerd die wat beter werkt. 

Tijdelijk. Ook zonder uitzetten van de box wordt die versie nachts namelijk weer geupdate naar die nieuwe (voor geen meter) werkende software.

Reputatie 4
Badge

is dit onfatsoenlijke mailtje de officiele reactie van KPN?????????????????????

Er staat geen onfatsoenlijk woord in @JMJM 
Maar goed, ik ben ook gewoon klant van KPN net als jij.
Dit is een klant helpt klant forum.
De KPN komt ook wel aan dit topic toe, maar door de drukte kan dit wel even duren.
 

Onfatsoenlijk is het zeker niet. Gewoon een nuttig stukje tekst voor gedupeerden die er net achter komen dat ze niet de enige zijn.

Maar dat KPN het te druk heeft om hier te reageren is dus echt klinkklare onzin. Ze kunnen wel tientallen reacties naar dit topic verplaatsen met een persoonlijke melding dat ze hun vraag of opmerking hebben verplaatst naar het verzameltopic.

Ronduit brutaal naar klanten die een opmerking, vraag of klacht hebben. Ze worden eerst op hun vingers getikt dat ze hun vraag of opmerking verkeerd geplaatst hebben. En met als klap op de vuurpijl: hier het topic waar meer gedupeerden zijn. Succes zoek het zelf maar uit wat er speelt.

Dit is toch beschamend om te zien elke keer als er een reactie word verplaatst. Vermeld er netjes bij wat er speelt. Maar nee zoek het lekker zelf uit. Je betaalt verdomme voor diensten en service en KPN steekt nul moeite in klant communicatie.

Kom op KPN gooi er een persbericht uit. Toon ballen en laat ons allen zien dat het jullie het een vervelende zaak vinden. Je kan beter de grote media voor zijn.

Gisteren toch maar eens contact opgenomen met de klantenservice. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Bij elke handeling zeker 8 sec wachten. Omdat het een bekend probleem is, kan de tv ontvanger niet worden omgeruild. Ook een korting op de abonnementskosten zit er niet in.

Het zou KPN sieren om iedereen die problemen ondervindt met de tv ontvanger, deze om te ruilen tegen de nieuwste ontvanger.

Hoe kan ik laten registreren dat ook ik veel problemen heb met de tv ontvanger en het menu en met het feit dat ik de klantenservice m. n. de contactmogelijkheden zeer slecht vind? 

Reputatie 5
Badge +3

Positief:

Afgelopen zondag deed zowaar de site van KPN het weer, gelijk een klacht ingediend met de vraag of ik terug gebeld kon worden betreffende een compensatie.

Net teruggebeld door KPN, ja echt waar binnen 2 werkdagen...het kan dus wel.

Negatief:

De inhoud van het gesprek, ik ga niet oordelen of mevr. vrolijk al dan niet niet-vrolijk was, want actie is reactie, en ik kan soms onbedoeld het bloed onder de nagels vandaan halen...soms ook bedoeld. En als je minstens 10x per uur dit soort gesprekken moet voeren dan is dat geen leuk werken.

Waar het op neer komt is het volgende:

  • nieuwe menu uitgerold, vanaf dag 1 problemen: ja dat klopt!
  • div. updates heeft tot op heden niets geholpen: welke updates? er zou er maar 1 geweest zijn volgens haar….ik zeg al die stuk of 6 die er intussen geweest zijn?….dat waren geen updates maar kleine aanpassingen
  • 19 januari komt de volgende update: welk jaar heeft ze niet gezegd, maar ik gok 2021, de manier waarop ze het zei, kreeg ik de indruk dat er dan weer een compleet andere menu aankomt, dus een grote update
  • gaan we compensatie krijgen?: dat is NU niet aan de orde, zolang het niet opgelost is, gaat KPN nog niet kijken naar een compensatie, pas als het echt opgelost is gaan ze zich beraden wat de compensatie gaat worden….ik zei dat we dan afgewimpeld gaan worden met een aantal gratis films….volgens haar waren dat mijn worden...en dat klopt 100%, 3x raden wie er gelijk gaat krijgen
  • heeft het nut om deze bijna 210 pagina's durende soap neer te leggen bij Kassa of Radar?: vrij vertaald...je doet maar als je je daarbij prettig voelt
  • gevoelig voor het aangeven dat je wilt overstappen?: niet echt nee
  • dan had je ook niet terug hoeven te bellen als je niks kan betekenen: geen reactie

Ik denk dat mevr. nu wel klaar is met dit soort belletjes, het zal 's ochtends wel strootjes trekken zijn wie er terugbeldienst heeft, die krijgt dan wat pilletjes antidepressiva om de dag door te komen, lijkt mij geen prettig werken zo…..met dank aan KPN zelf.

Dus 19 januari is D-day….ben benieuwd

Sinds enige tijd is het systeem erg traag. Momenteel duurt het meer dan 10 sec voordat de tv-gids of de opnames op het scherm staan. Zeeer irritant. 

Heb de indruk dat dit zo is sinds de laatste update.

Kan hier wat aan gedaan worden ?

Dat is bij ons ook zo. Las net ergens dat ze het gaan verhelpen. Alleen wanneer?.......

Badge +19

Het is inmiddels wel bekend dat er problemen zijn met bepaalde type ontvangers.  Er wordt gewerkt aan een update. Tot die er is wordt het nog even doorbijten. De klantenservice is bereikbaar per telefoon,  u kunt chatten, u kunt Twitteren,  u kunt Faceboken en via dit forum.

Bij ons precies hetzelfde. Duurd erg lang inderdaad dat de tv gids in beeld komt. Tevens is alles traag op de ontvanger.

 

Reputatie 1

Heren Moderators,

Ik mag toch aannemen dat jullie de onvrede kenbaar maken bij de desbetreffende afdelingen.

Wordt daar niks mee gedaan? Ik zou gek worden als ik een baan had waarbij ik klachten moest aanhoren maar de achtervang me volkomen zou laten steunen!

Echt bizar!  Het is gewoon gênant dit, sterkte!

Wat een waardeloze update, we worden er gek van.

Wat je ook indrukt, hij is tergend langzaam. Het lijkt wel of het steeds erger wordt.

Hopelijk wordt er wat aan gedaan, ben geneigd om over te stappen naar een andere aanbieder.

 

Reputatie 2

Geachte heer/mevrouw, 

Sinds het vernieuwde TV menu, welke ik er op zich mooi en duidelijk uit vind zien, geeft mijn tv ontvanger (Arris VIP2952) regelmatig foutmeldingen en is vaak heel erg traag. Ik herstart mijn tv ontvanger meerdere malen per week soms met herinstallatie van het tv menu maar dit probleem blijft. Is het misschien mogelijk om mijn door KPN uitgeleende maar toch al redelijk wat jaren oude tv ontvanger om te ruilen voor een nieuwer type?

Met vriendelijke groet,

Wilbert Vermeij

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7

Dus 19 januari is D-day….ben benieuwd

Een heel ongeloofwaardig verhaal die ik persoonlijk ook met een stevige korrel zout zou nemen zolang deze niet in het openbaar bevestigd wordt. Ik zou het ook een uiting van minachting vinden als er een oplossingssdatum bekend zou zijn en je deze bij de huidige problemen niet zou communiceren naar jouw abonnees.

Wat een drama, die update, ik wordt hier kriebelig van.

Je kan niets aanklikken op je ab. hij is zo traag als poep door een theezeefje.

Pfffffffffffffffffffff.

Wanneer je van zender wil wisselen, mis je de helft van je programma.

Ik hoop dat ze hiet wat aan gaan doen.

Badge +12

Dus 19 januari is D-day….ben benieuwd

Een heel ongeloofwaardig verhaal die ik persoonlijk ook met een stevige korrel zout zou nemen zolang deze niet in het openbaar bevestigd wordt. Ik zou het ook een uiting van minachting vinden als er een oplossingssdatum bekend zou zijn en je deze bij de huidige problemen niet zou communiceren naar jouw abonnees.

Ik blijf me afvragen waarom rechtstreekse communicatie naar klanten sowieso uitblijft: Laconiek of paniek?

Reputatie 7

Zoals ik en mijn collega's ook regelmatig aangeven hier wordt er keihard gewerkt door onze iTV mensen om dit probleem op te lossen. We verwachten ook dat de komende update daarin zal helpen. Echter hebben we helaas nog geen definitieve datum daarvoor. 

@Erik_, Hoe zit het met de uitspraken die door klantenservice gedaan worden?

Daar wordt een blijkbaar een datum van 19 januari genoemd.

Niet alleen is alles heel traag maar ook de dagaanbieding in de menubalk onderin is verdwenen. Als je iets van die zender in de komende 7 dagen wil opnemen kan da via die balk. Alleen moet je nu wel proberen bij te houden bij welke dag je zit.

Ben benieuwd naar de voortgang. Duurt wel erg lang.

Reputatie 7

Zoals ik en mijn collega's ook regelmatig aangeven hier wordt er keihard gewerkt door onze iTV mensen om dit probleem op te lossen. We verwachten ook dat de komende update daarin zal helpen. Echter hebben we helaas nog geen definitieve datum daarvoor. 

@Erik_, Hoe zit het met de uitspraken die door klantenservice gedaan worden?

Daar wordt een blijkbaar een datum van 19 januari genoemd.

Dat klopt niet. Precieze datum voor de uitrol is nog niet bekend. Wel verwachten we rond die tijd duidelijkheid te hebben over wat de datum wel is. En natuurlijk communiceren we de datum hier zodra we hem hebben.

Reputatie 7

... ook de dagaanbieding in de menubalk onderin is verdwenen. Als je iets van die zender in de komende 7 dagen wil opnemen kan da via die balk. 

Blijkbaar is die functionaliteit me nog nooit opgevallen. Ik kan me niet voor de geest halen wat je hiermee bedoelt.

Zelf plannen we opnames in door in de gids de betrokken uitzending te selecteren en op het REC knopje te duwen.

Reputatie 7

Zoals ik en mijn collega's ook regelmatig aangeven hier wordt er keihard gewerkt door onze iTV mensen om dit probleem op te lossen. We verwachten ook dat de komende update daarin zal helpen. Echter hebben we helaas nog geen definitieve datum daarvoor. 

@Erik_, Hoe zit het met de uitspraken die door klantenservice gedaan worden?

Daar wordt een blijkbaar een datum van 19 januari genoemd.

Dat klopt niet. Precieze datum voor de uitrol is nog niet bekend. Wel verwachten we rond die tijd duidelijkheid te hebben over wat de datum wel is. En natuurlijk communiceren we de datum hier zodra we hem hebben.

Het vetgedrukte stukje verontrust mij een beetje. Zoals je aangeeft wordt er door de iTV mensen keihard gewerkt om het probleem te verhelpen. Ik neem aan dat als er vandaag of morgen een fix of work-around gevonden wordt dat die dan ook ASAP uitgerold zal worden.

Reputatie 5
Badge +4
  • div. updates heeft tot op heden niets geholpen: welke updates? er zou er maar 1 geweest zijn volgens haar….ik zeg al die stuk of 6 die er intussen geweest zijn?….dat waren geen updates maar kleine aanpassingen
  • 19 januari komt de volgende update: welk jaar heeft ze niet gezegd, maar ik gok 2021, de manier waarop ze het zei, kreeg ik de indruk dat er dan weer een compleet andere menu aankomt, dus een grote update
  •  

Dus 19 januari is D-day….ben benieuwd

Opvallende dingen in dit verslag: 

  1. Deze client-contact medewerker heeft dus geen benul van wat er de afgelopen maanden is gebeurd met updates en/of aanpassingen. Ze l*lt maar wat (kijkt naar het belscript op haar scherm) en weet van toeten nog blazen
  2. Nu al de tweede keer dat de datum van 19 januari (2021??) genoemd wordt als uitrol. @DexterXLmeldt nu dat er zijns inziens een grote update gaat komen. We gaan het zien, maar als client-contact dit weet en communiceert met klanten waarom melden dan moderators op dit forum dit niet??
  3. Als iedere dag die verstrijkt 6 nieuwe pagina's aan dit topic toevoegt (waarvan heel veel bezoekers die voor de eerste keer iets posten!!) zitten we rond 19 januari 2021 ergens rond pagina 320 of zo. Zou wel eens willen weten hoeveel abonnees KPN iTV kwijt is geraakt tegen die tijd, maar dat zullen we waarschijnlijk nooit lezen.
Reputatie 7
Badge +7

@Erik_, Hoe zit het met de uitspraken die door klantenservice gedaan worden?

Daar wordt een blijkbaar een datum van 19 januari genoemd.

Dat klopt niet. Precieze datum voor de uitrol is nog niet bekend. Wel verwachten we rond die tijd duidelijkheid te hebben over wat de datum wel is. En natuurlijk communiceren we de datum hier zodra we hem hebben.

@Erik_ Dan is natuurlijk wel de vraag waarom en hoe de klantenservice (dat toch het officiële kanaal van kpn is en tevens de eerste plek waar klanten met problemen terechtkomen) die datum communiceert. Ik neem aan dat jij dit terugkoppelt naar die afdeling?

Reputatie 5
Badge +4

Zoals ik en mijn collega's ook regelmatig aangeven hier wordt er keihard gewerkt door onze iTV mensen om dit probleem op te lossen. We verwachten ook dat de komende update daarin zal helpen. Echter hebben we helaas nog geen definitieve datum daarvoor. 

@Erik_, Hoe zit het met de uitspraken die door klantenservice gedaan worden?

Daar wordt een blijkbaar een datum van 19 januari genoemd.

Dat klopt niet. Precieze datum voor de uitrol is nog niet bekend. Wel verwachten we rond die tijd duidelijkheid te hebben over wat de datum wel is. En natuurlijk communiceren we de datum hier zodra we hem hebben.

Het vetgedrukte stukje verontrust mij een beetje. Zoals je aangeeft wordt er door de iTV mensen keihard gewerkt om het probleem te verhelpen. Ik neem aan dat als er vandaag of morgen een fix of work-around gevonden wordt dat die dan ook ASAP uitgerold zal worden.

Lees dit nu net. Inderdaad is het (vetgedrukte) stuk tekst niet een beetje, maar wat mij betreft zéér verontrustend, want letterlijk staat daar dat deze moderator verwacht rond 19-1-2021 (dus over drie weken!!) pas duidelijkheid te hebben over de datum van uitrol van een nieuwe update. De werkelijke uitrol is dus een x aantal dagen/weken later. Hoelang blijven we hier nog mee zitten??!!