KPN introduceert KPN TV+

  • 27 September 2022
  • 2271 reacties
  • 128391 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +25

Live tv-kijken en streaming op 1 plek. Dat is KPN TV+. Met de KPN TV+ Box brengen we al je favoriete entertainment overzichtelijk op 1 plek samen. Met 2 abonnementen en eindeloos veel entertainment heb jij het voor het kiezen.

 

 

Twee soorten KPN TV+ abonnementen 

KPN TV+ met tv-zenders 

Kijk je graag tv? Maar ben je ook fan van streaming? Dan is KPN TV+ met tv-zenders perfect voor jou. Met ruim 65 zenders zit je altijd goed. En wil je ongestoord een film kijken of je favoriete serie bingen? Dan kan dat natuurlijk ook. Met KPN TV+ heb je alles op 1 plek. 

KPN TV+ met tv-zenders kost €12,50 per maand.
 

KPN TV+ alleen streamen

Krijg je niet genoeg van alle streamingapps? En gebruik je meerdere apps naast elkaar op verschillende apparaten? Dan is KPN TV+ alleen streamen wat voor jou. Met de KPN TV+ Box stream je al je favoriete series en films op 1 scherm. Log in bij je favoriete streamingapps en kijk wat je wil. Net die ene film of serie zien die niet in je abonnement zit? Je zet extra streamingabonnementen makkelijk aan of uit. Jij hebt het voor het kiezen.

KPN TV+ alleen streamen kost €3,50 per maand.


Wat krijg je met KPN TV+?

Alles op 1 scherm
Al je favoriete entertainment overzichtelijk op 1 plek met de KPN TV+ Box.

Makkelijk zoeken
Zoek makkelijk door al jouw entertainment met 1 afstandsbediening.

Nergens aan vast

Zet met KPN je extra streamingsabonnement(en) of zenderpakketten maandelijks makkelijk aan of uit.

 

En verder:

  • De KPN TV+ Box met afstandsbediening
  • Meer dan 65 tv-zenders incl. ESPN
  • Toegang tot apps als: Netflix, Disney+, Videoland, Prime Video en meer
  • Altijd en overal tv-kijken met de KPN TV app
  • Doe meer op je tv met je stem. Druk op de Google Assistent-knop op je afstandsbediening om live tv te zoeken, een serie aan te zetten, je opname in te stellen, een app te openen en aanbevelingen te krijgen die bij je stemming passen of smarthome-apparaten te bedienen.
  • Met Chromecast built-in kan je al je favoriete films, series, apps en games rechtstreeks naar je tv sturen.
  • HD+ zenders. 

 

Kies je voor een alleen streamen abonnement?

Dan krijg je:

  • De KPN TV+ Box met afstandsbediening
  • Toegang tot Netflix, Disney+, Videoland, Prime Video en meer
  • Series en films uit ons Pluspakket
  • Makkelijk zoeken door al je streamingapps met 1 afstandsbediening
  • Een flexibel abonnement: je zit nergens aan vast

 

De KPN TV+ Box

Een kleine én krachtige box die werkt op Android TV. Werkt perfect samen met Google, de Google Play Store en Chromecast built-in. Gemaakt van 100% gerecycled plastic en brengt al je entertainment samen op 1 plek.

 

Toegang tot al je favoriete apps

Standaard zijn de volgende apps geïnstalleerd: Netflix, YouTube, Videoland, Disney+, HBO Max, Viaplay, Prime Video, NPO Start en Spotify*

Mis je nog apps? Via de Google Play Store heb je toegang tot meer dan 5.000 apps en games*

*Let op: om streamingapps te kunnen gebruiken is in sommige gevallen een apart (betaald) abonnement nodig.
 

Praat met Google en doe meer met je tv

Met de Google Assistent gebruik je je stem om te zoeken wat er nu te zien is. Of om te zappen naar een andere zender, apps te openen of antwoorden te krijgen: vraag het gewoon aan Google.
 

Ingebouwde Chromecast

Schakel makkelijk van je telefoon, tablet of laptop naar je tv. Met Chromecastbuilt-in stuur je al je foto’s, video’s of games rechtstreeks naar je tv.
 

Aansluiten via wifi

Verbind de KPN TV+ Box draadloos met je wifi thuis. Zo hoef je geen extra kabels te trekken. En dankzij de bluetooth afstandsbediening plaats je ‘m makkelijk uit ‘t zicht.
 

Superscherpe beeldkwaliteit

Met de KPN TV+ Box heb je superscherp en levensecht beeld door de 4K Ultra HD én HDR-ondersteuning met Dolby Vision, HDR10, HDR10+ en HLG.
 

De allerbeste geluidskwaliteit

Heb je Dolby Atmos? Je KPN TV+ Box heeft ‘t ook. Voor een echte bioscoopervaring bij je thuis.
 

Milieuvriendelijker

De box is laag in energieverbruik, klein én gemaakt van gerecycled plastic. Door de ecostand is de KPN TV+ Box milieuvriendelijker en verbruik je minder energie.

 

Updates, Bekende Bevindingen & de Kennisbank

Wil je meer weten over hoe de TV+ Box werkt? Of heb je hem in huis en heb je vragen over hoe dingen werken? Check de TV+ categorie in de Kennisbank.

Ook hebben we in de Kennisbank een overzicht kunnen plaatsen van bekende bevindingen rondom TV+. Hier kun je zien wat er speelt, wat er aan te doen is, en in welke update(s) het opgelost is/wordt.

 

Verder zal de TV+ Box ook regelmatig updates krijgen. We maken topics voor elke update. Check hiervoor onze Product Updates. Je kunt je hier ook op abonneren (met de blauwe knop bovenaan). Je krijgt dan een mail als er een nieuwe Product Update is.

 

Veelgestelde Vragen

Zitten streamingabonnementen inbegrepen met een TV+ abonnement?

Nee.
Je hebt via de TV+ Box toegang tot allerlei apps van streamingdiensten. Daarvan kun je bij de installatie al een keuze maken welke je geïnstalleerd zou willen hebben. Daarna kun je via de Google Play Store zelf nog meer streamingapps installeren als je wilt .Je hebt dan wel zelf een account nodig bij die streamingdiensten. En voor de meesten betekent het hebben van een account dat je een betaald abonnement moet afnemen. Voor bepaalde streamingdiensten kun je dit abonnement ook via ons afnemen. Dit heeft als voordeel dat alle abonnementen op één factuur staan, en je ook makkelijk op één plek je verschillenden abonnementen kunt aan- en uitzetten.

 

Zitten de “HD-Glas” zenders ook op de TV+ Box?

Ja, en nee.

De TV+ Box heeft HD+ kwaliteit zenders voor de meest bekeken zenders. Dit zijn dezelfde zenders die op de oudere ontvangers als HD Glas aangeduid werden.

Deze zenders zijn op de TV+ Box vanaf kanaal 1 te bekijken (in plaats van vanaf 661). En ook nog eens voor iedereen met voldoende bandbreedte, ook als je geen glasvezel hebt. En daarnaast zijn ze ook nog in betere kwaliteit dan HD Glas is. 

 

Dit betekent helaas wel dat HD Glas opnames niet zullen gaan werken op de TV+ Box. Wil je als huidige klant dan ook overstappen naar TV+, en heb je HD Glas opnames? Kijk deze dan voor je overstapt. En begin met het opnemen vanaf het reguliere HD kanaal.

 

 

 Hoe zit het met Teletekst(ondertiteling)?

Teletekst kun je lezen met de aparte Teletekst app. Deze is te downloaden via de Google Play Store. Op een later moment voegen we deze ook toe aan de app keuze bij de installatie.

 

Gaat het je om ondertiteling? Gebruik dan onze ingebouwde optie :)
Druk tijdens het tv kijken op de OK-knop op de afstandsbediening, of op de pijltoets naar beneden. Dit opent de infobalk. Ga met de pijltoetsen dan naar het icoon van een tekstballon. Dit is ondertiteling. Activeer het door op de OK knop op de afstandsbediening te drukken. 
Het voordeel van deze ondertiteling over teletekstondertiteling is dat je kunt zappen terwijl de ondertiteling aanstaat. Eenmaal aangezet blijft dat zo tot je het weer uitzet. Dit doe je door weer naar het icoon te gaan en nog een keer op OK te drukken. 

 

Laatste tekstupdate: 06-09-2023

Erik van KPN 7 maanden geleden

Sluitbericht 

Inmiddels is TV+ al weer bijna 9 maanden actief. In die tijd is het product een heel stuk gegroeid, en doorontwikkeld. 

Omdat TV+ nu niet meer een nieuwe introductie is, sluiten we dit introductietopic.

Ook omdat we zien dat het voor nieuwe(re) klanten verwarrend kan zijn om de oudere berichten in dit topic te lezen waarin nog sprake is van issues die inmiddels al (lang) niet meer aanwezig zijn.

 

Heb je na het lezen van het startbericht van dit topic verdere vragen over wat TV+ is en kan? Check de KPN website, en neem vooral ook een kijkje in de TV+ Kennisbank categorie. Hier vind je allerlei artikelen over wat de TV+ Box kan, en hoe je instellingen aanpast.

Verder krijgt TV+ ook regelmatig updates. Bij elke update plaatsen we een bericht op het forum in onze categorie Product Updates. Je kunt je daar ook abonneren (klik op de blauwe knop rechtsboven). Je krijgt dan een mail als er een nieuwe Product Update gepubliceerd is.

 

Is je vraag nog niet beantwoord na het doornemen van bovenstaande informatie? Of heb je al TV+ en ervaar je een probleem? Maak dan een eigen topic aan.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2271 reacties

Reputatie 1

De geluidsproblemen worden hier er alleen maar erger op. Ik zit nu vaak tv te kijken via mijn ipad want het geluid valt constant weg. Soms heb ik helemaal geen geluid. Maar wel €60,- per maand betalen voor tv kijken op mijn ipad. 
 

KPN geef toe dit product hadden jullie nooit mogen uitbrengen. En weet je wat vreemd is, ik heb met de pilot meegedaan en toen geen problemen gehad met geluid. Dus wat doen jullie verkeerd?

ik hen echt spijt dat ik ben overgegaan naar tv+ want het is gewoon bagger 

Reputatie 7

Ach ja die reclame op een Android tv (box).

Valt wel reuze mee.

Op een gewone Android/Google TV valt de reclame inderdaad reuze mee. Het startscherm op een TV+ Box wordt echter getoond vanuit de Android TV launcher en die is op de TV+ Box niet van Google maar van KPN. Het is dus KPN die bepaalt welke reclame zichtbaar is.

Reputatie 3
Badge +1

Kloppen mijn aannames dat je itv niet meer kunt afnemen als nieuwe klant, ook als je later weer klant wordt na tv+ gehad te hebben? https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-na-migratie-tv-terug-naar-interactieve-tv-niet-mogelijk/

En: Is aan te geven wanneer de tv+ streams de kwaliteit van de itv-streams zullen benaderen of matchen?

Reputatie 7

En weet je wat vreemd is, ik heb met de pilot meegedaan en toen geen problemen gehad met geluid. Dus wat doen jullie verkeerd?

Gedurende vrijwel de gehele pilot was er nog geen multicast en alleen stereo geluid. Multicast en daarmee ook Dolby 5.1 is pas heel laat in de pilot toegevoegd en heb je dan ook nauwelijks kunnen testen.

Reputatie 7

Kloppen mijn aannames dat je itv niet meer kunt afnemen als nieuwe klant, ook als je later weer klant wordt na tv+ gehad te hebben?

Klopt.

 

En: Is aan te geven wanneer de tv+ streams de kwaliteit van de itv-streams zullen benaderen of matchen?

Er is eens gezegd met een maandje of twee à drie maar formeel geeft KPN geen termijn. Dit betreft overigens de HD+ streams, vergelijkbaar met de HD-"Glas" streams op de "oude" TV ontvangers.

Reputatie 2

Ik heb die meldingen van Pathé etc helemaal niet,  zou dat misschien komen omdat ik onder de pin en privacy opties de schuifjes bij persoonlijke tv tips en berichten op de TV heb uitstaan?

Reputatie 7
Badge +30

En dat je doodgegooid wordt met reclame voor Pathé thuis omdat de TV+ Box altijd op het startscherm opstart vind jij ook prima.

Ik snap oprecht niet dat wij ons dat allemaal maar door de strot laten duwen.

De reclame op het startscherm dat heeft een Android tv ook sinds de grote update aan verandering door google in het opbouw structuur al ruim een jaar lang en er zijn meer dingen aan toegevoegd denk dat KPN daar weinig aan kan doen. 

Update apps  doet KPN ook niet alleen eigen (hard/software) wat er in gebakend, dan wat onder onder google laat staan het Chromecast gedeelte zit.

Android tv doet KPN ook niet updaten en dagelijks of enkele updates per week komen voor  door google, neem aan dat de tv+ box het zelfde is als met een Android tv en zelfde structuur opbouw heeft en via google Play onder je account icoon kun je de updates zien wat er wordt geüpdatet en welke versie, algemeen wordt het Android gedeelte door google geüpdatet ook de bugs en verbeteringen etc. 

Als google met Android tv 13 komt is de vraag of KPN het mogelijk maakt om op de tv+ box net als een fabrikant van je tv ben je afhankelijk ook krijgt de nieuwe versie, alles moet samenwerken met nieuwe software versie. neem aan dat de  tv+ box geen open versie is zoals in de vrije markt en op bepaald manier is dichtgetimmerd en in eigen beheer wil houden zoals met de vrije modem die je zelf mag aanschaffen.

Ik kan ook  mateloos aan de afstandsbediening  ergeren met reclame voorkeur keuze knoppen want  dat is het eigenlijk, zoals Netflix primevideo  Rakuten tv Disney+ etc. die er op prijkt en je kunt zien dat er steeds meer bij komen zal wel flink  gesponsord worden door en met fabrikanten ook KPN

Over reclame en Google en KPN enzo. Want ik denk dat er wat interpretatieverschil is. Wij tonen geen ‘reclame’ op het hoofdscherm. Wat we op het hoofdscherm laten zien zijn tegelrijen van verschillende categorieën. Gebaseerd op wat wij denken en weten dat iemand gebruikt. Nu op TV is (als je live TV in het abonnement hebt) de standaardrij. Wat daaronder staat kan verschillen maar is onderverdeeld in rijen met onze content (populaire tv programma's, opnames, of inderdaad, de top 20 aan populaire Pathé Thuis films) en rijen met content van streaming apps. En die laatste zie je ook alleen als de desbetreffende app geïnstalleerd is. 

Welke tegelrijen je dan ook ziet zal met enige regelmaat wisselen. Gisteren gaf ik aan dat ik deze zag:

 Maar onder favoriete apps krijg ik eerst Nu populair, en dan Opnames, en dan pas de Top 20 van Pathé Thuis.

Nu zie ik, na Mijn favoriete apps: Nu populair, Opnames, Gisteren populair, Het beste van NPO, Netflix, YouTube, HBO en Prime. En is Pathé niet aanwezig.

Het zelf kunnen indelen van het hoofdscherm is iets wat op de planning ligt, maar daar is nog geen datum voor bekend.

 

Verder wat betreft Google:; die doet niets. Het is onze box. WIj bepalen wat er te zien is en wij doen de updates voor zowel de Android firmware als de TV+ app. Wel worden de updates die wij aan Android doen waar nodig door Google gecertificeerd. Dat moet omdat we anders gebruik kunnen maken van de Play Store en aanverwante Google services. 

Reputatie 7

Ik heb die meldingen van Pathé etc helemaal niet,  zou dat misschien komen omdat ik onder de pin en privacy opties de schuifjes bij persoonlijke tv tips en berichten op de TV heb uitstaan?

Ik zie momenteel ook niets van Pathé Thuis op het startscherm. Het is echter wachten op het moment dat KPN ervoor kiest om die wel weer zichtbaar te maken. Dit lijkt zelfs op individuele basis ingesteld te worden want @Erik_ ziet, naar ik begrijp, momenteel wel de Top 20 films van Pathé Thuis. (Klik)

Reputatie 7
Badge +20

Kloppen mijn aannames dat je itv niet meer kunt afnemen als nieuwe klant, ook als je later weer klant wordt na tv+ gehad te hebben?

Klopt.

 

 

Maar dit klopt niet.

Want ITV is er nog steeds.

Ook de nieuwe DIW7022 werkt met ITV.

Zelfs Ziggo werkt met ITV op de Next.

 

Wat wel klopt is, je kan niet meer terug naar o.a. de abonnementsvorm Hussel.

Reputatie 6
Badge +6

Ik had het een paar artikelen geleden over het opstarten waar je meestal een schietgebedje moet doen, nou nu ook weer. Dit scherm had ik nog niet gezien. Als ik niks doe, blijft het zo staan. Oplossing: stroom eraf, even wachten en er weer op. Wanneer ik uitschakel (stop met tv kijken en het uit zet) gaat hij niet in de ‘eco modus’. 

Reputatie 7

Wat we op het hoofdscherm laten zien zijn tegelrijen van verschillende categorieën. Gebaseerd op wat wij denken en weten dat iemand gebruikt. Nu op TV is (als je live TV in het abonnement hebt) de standaardrij. Wat daaronder staat kan verschillen maar is onderverdeeld in rijen met onze content (populaire tv programma's, opnames, of inderdaad, de top 20 aan populaire Pathé Thuis films) en rijen met content van streaming apps. En die laatste zie je ook alleen als de desbetreffende app geïnstalleerd is. 

@Erik_, Is dat recent gewijzigd immers ik heb nooit de Pathé Thuis app geïnstalleerd gehad maar toch kreeg ik tot voor kort de Top 20 films van Pathé Thuis wel op het startscherm te zien. Op zo'n moment ervaar je dat toch echt als reclame immers je krijgt prominent een rij films te zien van een dienst die je (nog) niet afneemt en waarvan het dus lijkt dat KPN je over wil halen om die dienst af te nemen.

Reputatie 7
Badge +8

En weet je wat vreemd is, ik heb met de pilot meegedaan en toen geen problemen gehad met geluid. Dus wat doen jullie verkeerd?

Gedurende vrijwel de gehele pilot was er nog geen multicast en alleen stereo geluid. Multicast en daarmee ook Dolby 5.1 is pas heel laat in de pilot toegevoegd en heb je dan ook nauwelijks kunnen testen.

ik heb het echt nog nooit gezien op het hoofdscherm meteen in beeld.

Reputatie 7

En weet je wat vreemd is, ik heb met de pilot meegedaan en toen geen problemen gehad met geluid. Dus wat doen jullie verkeerd?

Gedurende vrijwel de gehele pilot was er nog geen multicast en alleen stereo geluid. Multicast en daarmee ook Dolby 5.1 is pas heel laat in de pilot toegevoegd en heb je dan ook nauwelijks kunnen testen.

ik heb het echt nog nooit gezien op het hoofdscherm meteen in beeld.

Wat bedoel je?

Reputatie 7
Badge +8

En weet je wat vreemd is, ik heb met de pilot meegedaan en toen geen problemen gehad met geluid. Dus wat doen jullie verkeerd?

Gedurende vrijwel de gehele pilot was er nog geen multicast en alleen stereo geluid. Multicast en daarmee ook Dolby 5.1 is pas heel laat in de pilot toegevoegd en heb je dan ook nauwelijks kunnen testen.

ik heb het echt nog nooit gezien op het hoofdscherm meteen in beeld.

En ik dus wel.

Jij brengt het alleen dat iedereen het moet hebben.

Althans zo kom je over.

Reputatie 7

En weet je wat vreemd is, ik heb met de pilot meegedaan en toen geen problemen gehad met geluid. Dus wat doen jullie verkeerd?

Gedurende vrijwel de gehele pilot was er nog geen multicast en alleen stereo geluid. Multicast en daarmee ook Dolby 5.1 is pas heel laat in de pilot toegevoegd en heb je dan ook nauwelijks kunnen testen.

ik heb het echt nog nooit gezien op het hoofdscherm meteen in beeld.

En ik dus wel.

Jij brengt het alleen dat iedereen het moet hebben.

Althans zo kom je over.

Dat is jouw interpretatie en die laat ik graag aan jou.

Reputatie 7
Badge +8

En weet je wat vreemd is, ik heb met de pilot meegedaan en toen geen problemen gehad met geluid. Dus wat doen jullie verkeerd?

Gedurende vrijwel de gehele pilot was er nog geen multicast en alleen stereo geluid. Multicast en daarmee ook Dolby 5.1 is pas heel laat in de pilot toegevoegd en heb je dan ook nauwelijks kunnen testen.

ik heb het echt nog nooit gezien op het hoofdscherm meteen in beeld.

En ik dus wel.

Jij brengt het alleen dat iedereen het moet hebben.

Althans zo kom je over.

Dat is jouw interpretatie en die laat ik graag aan jou.

Helemaal prima hoor gelukkig ben ik niet de enige.

Maar even goeie forumvrienden :)

Reputatie 3
Badge +1

Kloppen mijn aannames dat je itv niet meer kunt afnemen als nieuwe klant, ook als je later weer klant wordt na tv+ gehad te hebben?

Klopt.

Maar dit klopt niet.

Want ITV is er nog steeds.

Ook de nieuwe DIW7022 werkt met ITV.

 

Als ik nu op kpn.com ga bestellen, nieuwe klant, kan ik geen itv meer bestellen, of zit ik niet op te letten?

Reputatie 7
Badge +30

Wat we op het hoofdscherm laten zien zijn tegelrijen van verschillende categorieën. Gebaseerd op wat wij denken en weten dat iemand gebruikt. Nu op TV is (als je live TV in het abonnement hebt) de standaardrij. Wat daaronder staat kan verschillen maar is onderverdeeld in rijen met onze content (populaire tv programma's, opnames, of inderdaad, de top 20 aan populaire Pathé Thuis films) en rijen met content van streaming apps. En die laatste zie je ook alleen als de desbetreffende app geïnstalleerd is. 

@Erik_, Is dat recent gewijzigd immers ik heb nooit de Pathé Thuis app geïnstalleerd gehad maar toch kreeg ik tot voor kort de Top 20 films van Pathé Thuis wel op het startscherm te zien. Op zo'n moment ervaar je dat toch echt als reclame immers je krijgt prominent een rij films te zien van een dienst die je (nog) niet afneemt en waarvan het dus lijkt dat KPN je over wil halen om die dienst af te nemen.

 

De tegelrij voor Pathé Thuis is ook niet voor de app maar voor huurfilms. Onze huurfilms (onder het menu-item Films) worden geleverd door Pathé Thuis. Gebruikt ook hun infrastructuur behalve voor de betaling. Die gaat dan via de KPN factuur. 

(Als je wel de losse PT app gebruikt moet je daar apart tegoed toevoegen aan je PT account om te betalen voor de films.)

Reputatie 7
Badge +30

Kloppen mijn aannames dat je itv niet meer kunt afnemen als nieuwe klant, ook als je later weer klant wordt na tv+ gehad te hebben?

Klopt.

Maar dit klopt niet.

Want ITV is er nog steeds.

Ook de nieuwe DIW7022 werkt met ITV.

 

Als ik nu op kpn.com ga bestellen, nieuwe klant, kan ik geen itv meer bestellen, of zit ik niet op te letten?

Dat klopt, voor nieuwe klanten is het niet meer beschikbaar. Maar bestaande klanten die het al hebben kunnen het gewoon houden.

@HE1 schrijft: 

Als ik programma's op npo 1,2,3 terugkijk met de groene knop krijg ik vervolgens bij doorspoelen de melding “voor deze zender is het niet toegestaan door te spoelen” .

Anderen die dit ook hebben ?

Net even getest. NOS journaal van 14:00 uur. Gids, journaal geselecteerd, groene knop. 

Het is hier helemaal door te spoelen.

Misschien even opnieuw opstarten? tandwiel en onderaan Herstart.

Reputatie 7

Waarom kan ik deze opname niet terugkijken?

Oh ja, dat is waar ook ... HD-"Glas". 😖

Reputatie 7
Badge +20

Kloppen mijn aannames dat je itv niet meer kunt afnemen als nieuwe klant, ook als je later weer klant wordt na tv+ gehad te hebben?

Klopt.

Maar dit klopt niet.

Want ITV is er nog steeds.

Ook de nieuwe DIW7022 werkt met ITV.

 

Als ik nu op kpn.com ga bestellen, nieuwe klant, kan ik geen itv meer bestellen, of zit ik niet op te letten?

 

ITV kan je natuurlijk altijd bestellen.

ITV betekend interactieve televisie. Zie ook hier. 

En dat is de methode die KPN al vele jaren gebruikt en ook op de nieuwe DIW7022 met het KPN tv+ abonnement gebruikt.

Ook Ziggo maakt op de nieuwe Next mine gebruik van ITV.😉

 

Maar je bedoelt waarschijnlijk dat je via MIJNKPN het nieuwe KPN tv+ niet kan bestellen.

Dat klopt, dat kan momenteel alleen nog via 0800-0402 (gratis).

 

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het vanaf 1 april wel kan. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Waarom kan ik deze opname niet terugkijken?

Oh ja, dat is waar ook ... HD-"Glas". 😖

 

Hij blijft leuk. 😊😊

Jammer dat KPN dit niet even in order maakt.

Anno 2023 moet dit een fluitje van een cent zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Zie hier.

Ik denk dat dit een goede update is.

Reputatie 7

ITV betekend interactieve televisie. Zie ook hier. 

Ehhh, klopt die link naar het Britse Independent Television wel?