Beantwoord

Netflix steeds opnieuw aanmelden

  • 14 November 2020
  • 225 reacties
  • 10544 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

225 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Er wordt weer naar gekeken. Wil je ons hierbij helpen? Dat kan, zie het bericht van Erik

Wat een slechte update, ondertussen meer dan 4x moeten inloggen in NetFlix. Wanneer gaat de KPN zijn “shit” opruimen en weer diensten leveren die een gebruiker gewent is mar vooral: kan gebruiken? Wat een bagger product dat interactieve TV.

Reputatie 4
Badge +3

Vervelend dat je dit probleem hebt. Helaas kan ik je hier niet mee helpen, ik heb het probleem nog niet mogen ondervinden. De laatste dagen zonder problemen naar Netflix gekeken via de VIP5202.

We moeten na elke aflevering of film opnieuw inloggen op Netflix 

op het Forum stond dat je in het modem de Port Forwarding moest instellen , maar helaas heeft dat het probleem niet opgelost.

Weet iemand wat ik nog meer kan doen of is dit een KPN foutje

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

@dmutsaers, @René_Posthumus en @Ruud_66 Welkom hier! We hebben jullie berichten even samengevoegd hiernaartoe. Het instellen van een Port Forwarding is ook niet de oplossing, Ruud_66 . Dit maakt het ons mogelijk om te monitoren/onderzoeken wat er precies gebeurd tijdens het uitloggen van Netflix.  

Wil jij meehelpen aan dit onderzoek? Dan geef ik jouw gegevens door aan de techniek. :blush:

Bericht van Erik

Hier ook het zelfde probleem, Netflix logt zich zelf steeds uit. Ik ervaar dit echt als zeer onprettig! Midden in serie of film sluit hij de app af.

heb dit paar maanden terug gehad en bleek toen 2 weken goed te gaan.. nu al zeker een 3 weken weer zo ik word er gek van!

zo te zien is dit een al een veel voorkomend probleem! Wat al langere tijd speelt! 
los het op KPN, we betalen best flink voor jullie! 


Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Sinds de recente update van KPN ligt Netflix er iedere keer uit, zowel via kanaal 200 als via het menu. Dan moeten we weer inloggen door alle gegevens eerst in te vullen. Zeer irritant.

 

 

*Admin: bericht toegevoegd aan algemeen topic

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Netflix logt steeds uit, we hebben je reactie verplaatst naar het algemene topic over dit onderwerp. Klopt, de problemen zijn bekend en er wordt onderzoek naar gedaan! Hier vind je de laatste update in het bericht van Erik hierover.

Restart en hard restart werken niet zit al weken zo.. word er simpel van, we betalen genoeg aan jullie en service is maar matig vind ik.. na maanden dezelfde issue moet er toch een fout ontdekt worden.. 

Sins dat telfort KPN is heb ik veel problemen, slechte langzame WiFi, Netflix valt uit, regelmatig update van het kastje.. 

wordt er een beetje simpel van

 

Hier nog een gezin wat helemaal gek wordt van KPN. Netflix vliegt er na elke serie kijken uit en nadat je iets uit je lijst hebt gehaald en random gedurende het kijken. Leuk, KPN. Daarnaast moet ik nog steeds via een omweg een BBC serie die ik kijk met teletekst ondertiteling verwijderen. Ook steeds de melding dat wanneer je op de stop knop drukt iTV vraagt of je het zeker weet… voel me net een kleuter met zijn eerste computer op windows 95...

Ook wij hebben met regelmaat (na elke aflevering van een random serie) het probleem dat we opnieuw moeten inloggen. Op zich geen probleem, maar nu met de lockdown en werkende ouders in de zorg, betekend dat wel, dat we inmiddels de inloggegevens aan de kinderen hebben moeten geven... 🤔

Ook wij hebben hier regelmatig last van. Vaak meerdere keren inloggen om Netflix te kunnen kijken. Echt bloedirritant, zeker in combinatie met het haperende en trage menu, sinds de update (zie andere topics). Ik ben al 25 jaar een tevreden klant maar vraag me werkelijk af waar KPN de laatste maanden mee bezig is ….

Dit alle gedaan. Maar nog steeds word ik uitgelogd/foutmelding 

 

 

Zelfde probleem hier - Netflix krijgt om de zoveel dagen een zwart beeld (dus wel geluid en ondertiteling) . Een reset helpt maar dus om de paar dagen weer hetzelfde.

 

Super irritant. Valt hier wat aan te doen? Is er al een oplossing voor. Zijn zoveel reacties dat ik het overzicht niet meer zie.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Stefan_de_P Dat is wel irritant. Netflix heeft hier stappen voor ontwikkeld om het op te lossen, heb je die doorlopen? Kies dan voor de settopbox. Ik ben benieuwd. 

Tja, als ik naar dit topic kijk: dit loopt al meer dan drie maanden. Vanavond deed ik optimistisch een poging om Netflix te kijken maar ik had beter moeten weten. Nadat de KPN eindelijk na maanden iets aan dat trage en gebruikersonvriendelijke menu heeft gedaan had ik de hoop dat alles nu zou functioneren. Hoe stom ook gedacht, je wordt vanzelf gestraft door de KPN met zo'n gedachte. In mijn geval nu ook: vanavond 6x geprobeerd om NetFlix te gebruiken. Je weet wel, die app die wordt aangeboden als alternatief van het aanbod in zenders. 

Tja, dan betaal je voor een abonnement en KPN maakt het onmogelijk om dit te kunnen gebruiken ondanks het aantrekkelijke lokkertje dat NetFlix in het KPN pakket zit. Wat een bedrog!!!!

Ik werd afgelopen zaterdag door Ziggo benaderd om lid te worden. Had ik misschien toch beter op in moeten gaan. Ik weet alleen niet wat de kwaliteit van hun abonnement is en ik had geen zin om m'n bestaande verbindingen om te zette naar coax. Anders was ik hier waarschijnlijk direct op in gegaan. Al was het enkel dat NetFlix wel op een goede manier wordt aangeboden en ik niet meer afhankelijk ben van dat geknoei en hobbyisme van de KPN. 

Reputatie 7

Hoi @René_Posthumus, het probleem is nog niet opgelost inderdaad. Om het op te lossen hebben we jullie hulp ook hard nodig, zoals Erik in deze reactie uitlegde. Als je de port mapping instelt zoals in de reactie waar hij naar verwijst en de stappen volgt, kan je daarna hier aangeven dat je dat hebt gedaan. Als je na het instellen hier ook aangeeft wanneer (datum en tijd) dit optreedt, kunnen de specialisten in de logging van de ontvanger kijken wat er op dat moment precies gebeurde met Netflix. Met die informatie kunnen de specialisten op zoek naar een oplossing. 

Iedereen in het topic die dat nog niet heeft ingesteld kan dat alsnog doen, zodat we samen met jullie kunnen kijken naar de oplossing. We zien jullie reacties met momenten dat het voorkomt (nadat jullie de andere stappen die Erik noemde hebben gedaan) daarvoor graag verschijnen.

Al was het enkel dat NetFlix wel op een goede manier wordt aangeboden en ik niet meer afhankelijk ben van dat geknoei en hobbyisme van de KPN. 

@René_Posthumus 

Dat is de reden dat ik al maanden de Netflix app in mijn Smart TV gebruik. Die 'biedt Netflix normaal aan'. Ben ik ook niet meer afhankelijk van “dat geknoei en hobbyisme van de KPN” zoals jij het zo plastisch noemt. Daar is overstappen dus helemaal niet voor nodig. Alleen een kleine “overstap” van apparaat.

I.d. slaapkamer Netflix via Chromecast. App in smartphone. Werkt ook goed.

Ik lees iets over portmapping van een zekere Erik. Even gezocht maar kan dat niet vinden. Wordt wel ergens door iemand vermeld dat dat het problem niet oplost. verder lees ik dat gevraagd word om datum en tijd bij te houden en de foutmelding op te schrijven. Ten eerste is de foutmelding vrijwel direct weg en ik ben niet van plan om een administratie aan de gaan leggen over de foutmeldingen.

Ik neem simpelweg een dienst af van de KPN en verwacht dat dit gewoon functioneert. En als dat het niet doet gewoon korting op het abonnement. Is in de ICT heel normaal: b.v. indien een leverancier 3 maanden achtereen niet de dienst levert zoals afgesproken 10% korting. 

 

@PeterG: Goede tips maar ik zie dat je het falen van de KPN omzeilt door de Netfix app op je Smart TV. Ikzelf heb niet een dergelijke TV dus aan die tip heb ik weinig. Maar nogmaals: ik neem een dienst af van de KPN en verwacht dat geleverd wordt wat is afgesproken en waar ik voor betaal. 

En als ik zou bedenk: waar blijft mijn korting? Zou jij ook aanspraak op kunnen maken Peter daar je al een probleem moest omzeilen dat de KPN heeft gecreëerd.

 ik neem een dienst af van de KPN en verwacht dat geleverd wordt wat is afgesproken en waar ik voor betaal. 

Die dienst neem je af van Netflix. Dat Netflix kpn (en andere providers) heeft benaderd om op de decoders die app aan te bieden, maakt het nog geen dienst van KPN. Maar een commerciële zet van Netflix zelf.

Je kunt Netflix wel betalen via de factuur van kpn, maar dat draagt kpn net zo snel weer af aan Netflix. Dáár loopt je Netflix abonnement administratief. Opzeggen kan ook alleen bij Netflix zelf.

Zelfs als het goed zou werken via kpn…. De beeldkwaliteit met de app in mijn tv is véél mooier en zal dus die blijven gebruiken.

Zo te lezen is dit vaker gebeurt, toen had ik er geen last van. Maar nu wel! Telkens opnieuw inloggen voor Netflix, en dat in de vakantie! Wat vervelend, net nu we pas de update storing achter de rug hebben. Wat nu weer?  Het gebeurt sinds 1 week.  Snel oplossen aub? 

 

 

 

Hier ook weer steeds die storing van het opnieuw moeten inloggen zonder dat de gebruikersnaam wordt onthouden.

Het is nu maart 2021 en is het weer een issue. Herhaaldelijk wordt het kastje in de nacht geüpdatet met software. 

Het wordt er allemaal niet stabieler van. 

Wij hebben het zelfde in huis met Netflix. Dit gebeurd meerdere malen achterelkaar op 1 dazelfde dag…

Kan dit opgelost worden?

Reputatie 7
Badge +30

@Netflixvliegteruit ik zie jouw bericht nu pas, sorry! Voor jou en @Kimenkim geldt volgende ook:

 

Om het op te lossen hebben we jullie hulp ook hard nodig, zoals Erik in deze reactie uitlegde. Als je de port mapping instelt zoals in de reactie waar hij naar verwijst en de stappen volgt, kan je daarna hier aangeven dat je dat hebt gedaan. Als je na het instellen hier ook aangeeft wanneer (datum en tijd) dit optreedt, kunnen de specialisten in de logging van de ontvanger kijken wat er op dat moment precies gebeurde met Netflix. Met die informatie kunnen de specialisten op zoek naar een oplossing. 

Iedereen in het topic die dat nog niet heeft ingesteld kan dat alsnog doen, zodat we samen met jullie kunnen kijken naar de oplossing. We zien jullie reacties met momenten dat het voorkomt (nadat jullie de andere stappen die Erik noemde hebben gedaan) daarvoor graag verschijnen.

Reputatie 7
Badge +20

@Arthur NL, ik heb je reactie hier even heen verplaatst. Ik begrijp ook goed dat het irritant is. Het wordt gemonitord. Wil je helpen volg dan de instructies van Erik:

Om het op te lossen hebben we jullie hulp ook hard nodig, zoals Erik in deze reactie uitlegde. Als je de port mapping instelt zoals in de reactie waar hij naar verwijst en de stappen volgt, kan je daarna hier aangeven dat je dat hebt gedaan. Als je na het instellen hier ook aangeeft wanneer (datum en tijd) dit optreedt, kunnen de specialisten in de logging van de ontvanger kijken wat er op dat moment precies gebeurde met Netflix. Met die informatie kunnen de specialisten op zoek naar een oplossing.