Beantwoord

Netflix steeds opnieuw aanmelden

  • 14 November 2020
  • 225 reacties
  • 10544 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

225 reacties

Join the club. Behalve dat de decoders nu uiterst traag te bedienen zijn, is ook die Netflix app zo brak al zeewater.

Ik, mijn moeder en mijn neef zijn ‘uitgeweken’ naar de app in onze smart-tv's. Die werkt tenminste. Ikzelf al op 18 oktober. Toen had ik genoeg van dat geklooi met die app in de KPN ontvanger.

Er is een topic over deze storing.

Dus als ik via de smart tv netflix kijk gaat het goed? Ipv via de witte afstandsbediening van de kpn...

Ja. Als daar de Netflix app ook in zit… die zal het wel doen.

Vandaag na het inloggen gelijk eruit geklapt. We komen dan terug in het blauw kpn menu met een melding dat er een onverwachte fout is opgetreden. Dit was om 22:23 (tijdstip op tv) en werkelijke tijd was 22:24

Nu net weer gebeurd om 22:27 de melding die we krijgen is als volgt:https://ibb.co/PWwk9Zn

Badge

Ik denk dat KPN wakker moet worden, hier ook over van Telfort naar KPN, en dezelfde problemen. Gelukkig hebben wij een chromecast, dan gaat het via de telefoon veel beter. Maar overstappen naar Ziggo, dan krijg je pas echt problemen, Wat ik wel overweeg is KPN televisie op te zeggen, daar zijn ze gewoon niet zo goed in als Telfort. Dat is op zich merkwaardig maar wel waar. Ook de radio  ontvangst is vaak onderbroken. Kom op KPN, wij zijn al meer dan 30 jaar klant, doe eens wat met deze klachten.


*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

@rberends, @Alpha2546, @MatGerBen, @Edwin04

Dank voor alle meldingen van de laatste dagen, en het instellen van de port mapping, heel nuttig!

Inhoudelijk is er op het moment nog niet echt iets te melden. Zoals jullie waarschijnlijk weten ervaren we ook traagheid met het nieuwe menu. Dat heeft op het moment de prioriteit. Gekoppeld met het feit dat we nu in de feestdagen zitten waarbij er ook mensen vrij zijn, betekent dit dat er de rest van dit jaar niet meer echt naar Netflix gekeken kan worden. 

Als je dan ook in de komende anderhalve week weer opnieuw moet inloggen, dan mag je dit komen melden hier. Maar waarschijnlijk heeft het dan weinig toegevoegde waarde omdat ze er dan toch pas volgend jaar aan toekomen. Dan kan het dus zijn dat de logging alweer is overschreven door nieuwe. 

We komen hier dan volgend jaar verder op terug. Natuurlijk houden we het in de tussentijd wel gewoon in de gaten, en reageren we hier indien nodig. 

Hoi @Erik_ ,

 

Is het mogelijk om de logging vast te houden van de kastjes? Dan voorkomen we dat het wordt overschreven door de nieuwe logging en hebben jullie meer data om de oorzaak te onderzoeken? Bedankt voor de terug koppeling dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn.

 

Met vriendelijke groet,

 

Alpha2546

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Pancake.nl Check het bericht dat Erik_ gisteren gepost heeft  (22 December 2020, 15:58)

Hallo, ik heb sinds kort ook problemen met de Netflix app.  Is hier al een oplossing voor gevonden? 

Het lijkt elke dag erger te worden en frisse start werkt niet

Hallo

Netflix valt regelmatig uit. Verder start mijn netwerkversterker traag op. Muziek is pas na 1 minuut te horen. Beide zijn bedraad met UTP 5e kabel. Ieder 7 meter van lengte. Kunnen bovenstaande problemen worden opgelost met

CAT 6 of CAT 7 kabel? Ik heb een experia  V10

dank jullie wel. 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Beste KPN,

Ik heb ook het zelfde probleem. Uit Netflix uitgelogd worden, vandaag al 6x opnieuw moeten inloggen. 

Het gebeurt meestal na pauzeren van een serie\film.

Kastje opnieuw opgestart, hielp niet. 

Ik kan niet bij dat op adres 192.168.2.254 - connection timed out zegt hij dan. Misschien heeft het ermee te maken dat ik van Telfort kom? Voor de overstap naar KPN had ik nooit problemen met Netflix met dit zelfde kastje. 

Ik had eerst een ander probleem: opnieuw op adres ophalen, Dit lijkt iets anders, niet gerelateerd, maar ik vermeld het voor de zekerheid toch maar even. 

L

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Sandra9100 en @LvNispen, mijn collega Erik geeft in het bericht vier berichten boven mij wat meer inhoudelijke uitleg. We weten ervan en zijn onderzoek aan het doen! Hopelijk kunnen we in de aankomende tijd meer informatie delen.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Flaterguus en @nicolu. Ik heb jullie berichten aan dit topic toegevoegd. Mijn collega @Erik_ heeft op 22 december een nieuwe update geplaatst. Ik raad jullie aan deze even door te nemen.

Naast het ervaren van dezelfde Netflix problemen op mijn tv ontvanger (HMB2260) gemerkt dat mijn ontvanger ook vastslaat bij het gebruik van de YouTube app op mijn TV. Na gekeken te hebben op YT en op de terugknop gedrukt te hebben, slaat hij vast. Een harde reset van 30 seconden laat me de tv ontvanger weer gebruiken.

Reputatie 3
Badge

Ook ik meld mij hier met Netflix app problemen. :triumph:

PeterG: Ikzelf heb 't opgelost door de app in mijn Smart-tv te gaan gebruiken.

Telfort4Life: Dat is geen oplossing, dat noem je een workaround. 

Als je via diverse routes op dezelfde plek (Netflix) komt kan ik dat geen workaround noemen. Gewoon gebruik maken van de moderne mogelijkheden.
Net als de Chromecast op m'n tweede tv. Spaart ook nog € 5 per maand voor extra ontvanger. Ontvangst via smartphone met KPN ITV app. En sinds kort ook de Netflix app op m'n smartphone :wink: .

Waarom je blijven irriteren aan een niet werkende Netflix-app (in de KPN box) als je wel een werkende app hebt???? (TV-toestel; Smartphone en ook via de laptop).

Reputatie 7
Badge +17

@rberends, @Alpha2546, @MatGerBen, @Edwin04

Dank voor alle meldingen van de laatste dagen, en het instellen van de port mapping, heel nuttig!

Inhoudelijk is er op het moment nog niet echt iets te melden. Zoals jullie waarschijnlijk weten ervaren we ook traagheid met het nieuwe menu. Dat heeft op het moment de prioriteit. Gekoppeld met het feit dat we nu in de feestdagen zitten waarbij er ook mensen vrij zijn, betekent dit dat er de rest van dit jaar niet meer echt naar Netflix gekeken kan worden. 

Als je dan ook in de komende anderhalve week weer opnieuw moet inloggen, dan mag je dit komen melden hier. Maar waarschijnlijk heeft het dan weinig toegevoegde waarde omdat ze er dan toch pas volgend jaar aan toekomen. Dan kan het dus zijn dat de logging alweer is overschreven door nieuwe. 

We komen hier dan volgend jaar verder op terug. Natuurlijk houden we het in de tussentijd wel gewoon in de gaten, en reageren we hier indien nodig. 

Check deze reactie @MarcHeinen22 en @Telfort4Life. Dit is de laatste update die we hebben:confused:

Is hier al een oplossing in zicht?

zo irritant en steeds vaker. Net 2x in 6 minuten viel hij helemaal uit en moest het systeem opnieuw opstarten 

Hier helaas ook sinds 2 dagen drama met de Netflix app, na elke aflevering of film ligt hij eruit.  Maar het gebeurd bij de ene ontvanger/tv wel en de andere niet. Ontvanger valt vaker ineens uit terwijl er gewoon internet is maar dan geheel opnieuw opgestart moet worden. Echt een euvel van de laatste maanden....

Ik heb gisteren gebeld met kpn nadat ik weer 5 opnieuw moest inloggen, de medewerker heeft mij geholpen bij een hard reset van het kastje,  tot nu toe werkt alles weer.  Maar afwachten of het zo blijft

Nou het is bijna 2 werken "goed" gegaan maar we zijn er terug bij af. Weer telkens er uitgegooid. Ik vind het echt waardeloos, snap werkelijk niet dat hier geen oplossing voor komt,. 

Is hier al een oplossing voor?, ik heb er sinds het weekend last van 

Ik wil mij graag aansluiten bij bovenstaande klanten. Ook ik heb al enige tijd het probleem dat ik constant uit netflix word gegooid en dan weer opnieuw moet aanloggen. Dit topic loopt al lang. Wat gaat kpn hier aan doen om dit te verbeteren? En je kunt natuurlijk netflix kijken via een tablet oid (dat is wel een klein beeld), maar als je als provider een app beschikbaar stelt, dan mag je ook een bepaalde service verwachten. 

Sinds aantal weken (maanden?)dit probleem, na ‘overstap’ van Telfort. Het resetten werkt vaak wel, maar het probleem keert steeds terug, en steeds vaker. Erg vervelend, tijd voor een echte oplossing. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Is hier al een oplossing?

@EdithKo , @Cindy.74 , @N1ck 

Misschien even paar reacties terug lezen? :grin: