[OPGELOST] Spontaan herstartende tv-ontvangers

  • 22 September 2020
  • 765 reacties
  • 40273 keer bekeken
[OPGELOST] Spontaan herstartende tv-ontvangers

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

765 reacties

Ook wij hebben het probleem. Nu net weer om 19.53 uur 

zwart beeld en daarna start ontvanger opnieuw op. Al vaker geweest maar valt nu echt op. Ook vaak niet de zender waar je maar kijkt niet aangegeven op de tv ontvanger. 
vervelend 

Goedenavond vanavond is onze 2260 weer herstart om19.15 zonder reden ik heb begrepen dat er nog geen oplossing is!!!

Hendrik

En ja hoor, WEDEROM uitval.

Kijkt lekker TV. 

Ik ga klachten indienen bij diverse instanties en als dit niet als de sodemieter wordt opgelost, zijn jullie een klant kwijt. Dit duurt verdorie al meer dan een maand.

 

En ja hoor, WEDEROM uitval.

Kijkt lekker TV. 

Ik ga klachten indienen bij diverse instanties en als dit niet als de sodemieter wordt opgelost, zijn jullie een klant kwijt. Dit duurt verdorie al meer dan een maand.

 

ook bij mij vanavond om 19:00 en om 22:30 wéér. gisterenavond één keer. Vervelend tv kijken en je bent wel pakweg 20 minuten van het programma waar je naar zat te kijken kwijt.

Toch maar eens naar Ziggo overstappen???

Wederom dank voor de signalen. Zoals mijn collega @Maja_ gisteren al aangaf, is het onderzoek nog altijd in volle gang. Helaas kan ik het niet mooier maken dan het is. 

Jullie kunnen het misschien niet mooier maken dan het is, maar maak het in elk geval wel beter. dit is niet leuk meer en het is nu al weken aan de gang sinds de ‘zogenaamd’ mooiere update. (ahum!)

Reputatie 7
Badge +20

@ernst070, zijn we constant mee bezig. Hoop dan ook dat er snel meer naar voren komt zodat het niet meer voorkomt. Want ik begrijp heel goed dat het zeer vervelend is.

Goedemorgen

Even een ergenisje @Bart_Z  gisteren bij ons nu bij  mijn ouders (bejaard) hetzelfde opstartprobleem die snappen er niks van.

Er worden emails gestuurd met acties waar men weinig aan heeft waarom niet iets over de problemen met het opstarten en het trage menu 

Niet iedereen ziet of kijkt op dit forum zelf jullie klantenservice kan geen goede reactie geven.

Dit kost jullie klanten.

Hendrik.

 

Maar gelukkig wel een prachtige foto rechtsboven in het verder o-zo-trage TV-menu, als het je lukt te kijken tussen de uitvallen door.

Ik wordt er gek van en wil een ander kastje.

Reputatie 6
Badge +3

Zo heb ik met deze nwe software in zo'n korte tijd nog niet eerder zoveel blokjes en freezes gezien als in de afgelopen 6 jaar bij Telfort (:heart: ). 

Over traagheid gesproken. Ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg op mijn eigen topic wat ik 3 weken geleden heb gestart. 

Denker aan om over te stappen naar een andere provider na  25 jaar.

In  1 dag heeft het kastje voor digitale tv zich 2x opnieuw opgestart terwijl ik tv aan het kijken was. Is dat normaal?

Hallo @Lisette48 , dat is niet normaal en is bekend, aan een oplossing wordt nog steeds gewerkt, zie onderstaande link:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/spontaan-herstartende-tv-ontvangers-510315

Dank je wel. Ik ben benieuwd hoe latlg dit gaat duren

en grijze balk of blokjes krijg ik ook af en toe

 

Reputatie 6
Badge +3

In  1 dag heeft het kastje voor digitale tv zich 2x opnieuw opgestart terwijl ik tv aan het kijken was. Is dat normaal?

Nee! dat is niet normaal, het zou veel meer dan 2x moeten voorkomen per dag 

Hier ook al reset, kastjes omgewisseld, kabels nagelopen niets helpt. Heb er sinds een maand of 3 a 4 last van hoogst irritant.

En nu wil wel dat het snel wordt opgelost

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

L.S.

Tv ontvanger valt regelmatig uit en herstart daarna weer.

Ik heb nav dit probleem de tv ontvanger al diverse malen gereset en vorige week en gisteren een frisse start uitgevoerd via het tv menu.

Het probleem is vandaag alweer terug.

Wat moet ik doen?

Mvrg.Toon.sr

 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Toon.sr, welkom! Jammer om te lezen dat jij hier ook tegenaan loopt. We werken er hard aan om deze problemen op te lossen en zijn veel aan het testen. Tot op heden heeft dit nog niet het gewenste effect gehad. Zou jij de vragen willen beantwoorden die in het startbericht van dit topic gesteld worden? En wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan nemen we jouw gegevens ook mee.

Reputatie 1

bij xs4all nooit geen problemen sinds het bijna kpn is waardeloos…………..

Reputatie 1

bij xs4all nooit geen problemen nu het bijna kpn is waardrloos……...

Om ongeveer 19.00 uur tijdens het tv kijken begon het kastje hier weer opnieuw op te starten. Gisteren toen ik een programma terug keek rond 11.00 uur en in de middag tijdens het tv kijken rond 15.00 uur ook al weer. Zomaar zonder reden valt hij uit en start opnieuw op. De modem al geprobeerd te resetten en het kastje zelf ook al een paar keer. Het helpt helemaal niks. Dit gebeurt nu al bijna een week.

De WiFi is ook een stuk slechter dan eerst en valt ook vaak weg. Ook deze al via jullie site geprobeerd beter in te stellen, maar nog steeds zonder resultaat.

En dan is er nog het euvel dat de cijfers op het tv-kastje af en toe uitvallen. Er is dan wel tv, maar je kunt zo niet zien op het kastje op welke zender hij staat.

Kortom steeds meer problemen met het tv-kastje en geen oplossing hiervoor?

Reputatie 6
Badge +7

Nieuwe kastjes and ok hier aub want dit begint te vervelen.

Dus:

 

2 nieuwe (snelle) kastjes of

Vermindering abonnementsgeld of

Binnen afzienbare tijd (1 maand) oplossing voor het traagheidsprobleem.

 

 

 

Reputatie 7

Dank voor het invullen, @Toon.sr.  Ik heb je gegevens doorgestuurd zodat ze meegenomen kunnen worden in het onderzoek 

Badge +12

bij xs4all nooit geen problemen nu het bijna kpn is waardrloos……...

Waarom overgestapt dan? Overigens gebruikt XS4ALL hetzelfde platform en dezelfde hardware dus ook daar kunnen problemen ontstaan. Ik heb nergens last van maar heb ook 2 x VIP5202. XS4ALL doet niet zo moeilijk over omruilen. Maar daar betaal je ook iets meer voor. 

In  1 dag heeft het kastje voor digitale tv zich 2x opnieuw opgestart terwijl ik tv aan het kijken was. Is dat normaal?

Nee! dat is niet normaal, het zou veel meer dan 2x moeten voorkomen per dag 

Vriendelijke reactie. Applaus.Â