Storing

[Opgelost] Storing chromecast zwart beeld

  • 20 November 2020
  • 216 reacties
  • 12816 keer bekeken
[Opgelost] Storing chromecast zwart beeld

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

216 reacties

Ook iets in het startbericht vermelden, Erik ? :wink:

OEPS… je was net bezig denk ik….

 

Nou sinds donderdag wordt er hier al over geschreven hoor... Maar inmiddels doet ie het ws weer. 

Om heel eerlijk te zijn kijk ik nooit op het forum, ik kwam hier omdat ik op chromecast en itv zocht.

Yes opgelost!

Het casten lijkt weer 100% te werken hier, bedankt!

Reputatie 7

Hoi mensen! We krijgen eerste berichten vanuit de iTV mensen dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Willen jullie dit testen? Laat hier dan even weten of het wel of niet werkt.

Waar ik nu heel benieuwd naar ben is wat de oorzaak geweest is en hoe het kan dat gelukkig (lang) niet iedereen last van deze storing heeft gehad. Wijzelf in Houten alsmede onze zoon in Leiden hebben probleemloos kunnen casten afgelopen weekend. Waarom wij wel en anderen niet? Was er bijvoorbeeld een samenspel met de Experia Box immers mijn zoon zit op een Ziggo aansluiting met een wifi accesspoint van Netgear terwijl wij thuis een EdgeRouter gebruiken i.c.m. met EDIMAX wifi accesspoints.

Het enigste wat ik mij van vorige week kan herinneren is dat mijn chromecastV3 op de dag zelf van de storing,of de dag ervoor, weet niet 100% meer zeker, bij het opstarten een update automatisch ging uitvoeren

Storing is opgelost hij doet het weer de streaming werkt bedankt 

 

 

Top kpn

De chromecast werkt weer versie 3

Echt goede service.

 

Met vriendelijke groeten g van den berg

Hier werkt het casten inmiddels weer.

Alles werkt weer!

Doet het weer ik had 2

Casten kpn lukt weer met mijn chromecast 2 👍

Hier ook.

Hier ook alles weer werkend! 

PROBLEEM IS OPGELOST!!! Dank KPN voor jullie inzet en klantenservice. TOP!!!

Reputatie 7
Badge +22

Hier werkt het ook weer @Erik_ :wink:

@Erik_ 

Hier werkt alles ook weer.👍

Thx 

Het werkt weer! Helemaal top! Goede en snelle service KPN !

Reputatie 7
Badge +24

Ik, en mijn collega's, ben ook erg blij dat alles weer goed werkt. :relaxed:

Reputatie 1

Profiel aangepast met juiste gevraagde info

De koppeling werkt weer naar behoren....bedankt kpn team

Opgelost inderdaad, het werkt weer perfect!

Reputatie 7
Badge +30

Hoi mensen! We krijgen eerste berichten vanuit de iTV mensen dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Willen jullie dit testen? Laat hier dan even weten of het wel of niet werkt.

Waar ik nu heel benieuwd naar ben is wat de oorzaak geweest is en hoe het kan dat gelukkig (lang) niet iedereen last van deze storing heeft gehad. 

 

De oorzaak lijkt te liggen in een update vanuit Google. Het iTV team heeft hiervoor ook een bug report aangemaakt bij Google. Aanpassing is gedaan aan onze kant om daaromheen te werken.

Reputatie 7

Hoi mensen! We krijgen eerste berichten vanuit de iTV mensen dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Willen jullie dit testen? Laat hier dan even weten of het wel of niet werkt.

Waar ik nu heel benieuwd naar ben is wat de oorzaak geweest is en hoe het kan dat gelukkig (lang) niet iedereen last van deze storing heeft gehad. 

De oorzaak lijkt te liggen in een update vanuit Google. Het iTV team heeft hiervoor ook een bug report aangemaakt bij Google. Aanpassing is gedaan aan onze kant om daaromheen te werken.

Dank je voor de update. Blijft dan vreemd dat mijn Chromecast 2 met de laatste firmware geen last had van die update vanuit Google.

Ze werken hier ook weer , 2x versie 3 . 👍 Toch vreemd dat mijn derde Chromecast versie3 geen probleem had. 
 

Nou vanmiddag werkte het idd weer maar vanavond is het weer klote. 

Ik gebuik deze app om tv te kijken in ons chalet, het werkte fijnloos tot een paar maanden geleden. 

Beeld blijft hangen of start helemaal niet, start ik een andere tv app dan werkt alles gewoon perfect.