Storing

[Opgelost] Storing chromecast zwart beeld

  • 20 November 2020
  • 216 reacties
  • 12816 keer bekeken
[Opgelost] Storing chromecast zwart beeld

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

216 reacties

Chromecast 2. We kunen inderdaad ook niet streamen. Terwijl netflix en andere apps het wel gewoon doen. TV kijken in de app is wel mogelijk, maar bij streamen dus zwart beeld.

 

Badge

Chromecast 3 ook hier na laden wordt het scherm zwart..

 

Goede morgen,

sinds enkele dagen werkt het streamen niet. Wanneer je een programma start gaat de tijdbalk streamen aan en daarna zwart scherm. Bij andere apps (Youtube of Netflix) geen probleem en volgt direct het “beeld” 

Al paar keer reset uitgevoerd maar helpt niet.

 

wie heeft het antwoord

 

dank M &D

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Chromecast 1 (firmware  1.36.159268​)
KPN iTV app7.2.3 op IOS
Zwart beeld

Ziggo app geeft zelfde probleem. 

YouTube/Netflix werken wel.

Ook problemen met KPN itv sinds laatste app update. Zwart beeld. Andere apps werken prima met Chromast 2. KPN, graag spoedige oplossing van dit probleem.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @M en D 

Volg dit centrale topic: Storing Chromecast en laat de gevraagde informatie achter.

Hier hetzelfde, sinds vrijdagavond geen tv meer via de Chromecast 2. Alles werkt behalve KPN itv.

Zelfde probleem. Zwart beeld. Chromecast v3. Blij dat ik gevonden heb dat het niet bij mij ligt de storing. Netflix cast hij namelijk wel gewoon. Was fijn geweest ja om een melding via mail ofzo te krijgen... Nu ben ik aan het Google geweest en kwam perongeluk de post tegen waar het in stond. 

Netflix werkt, Youtube werkt, echter KPN ITV app (via Samsung S10) of KPN ITV tabblad casten via Chrome werken niet, Zwart scherm en het blijven zoeken van de server.

Beste KPN, bij mij hetzelfde probleem. Geen verbinding met Chromecast. Gebeld met jullie, aan de telefoon wordt aangegeven dat dit buiten jullie ondersteuning valt..  Ook de storing was niet bekend, gelukkig online wel. Graag hoor ik wanneer een oplossing wordt verwacht! Dit is waardeloos zo!

Hallo kpn 

Versie 3 van chromecast

Firmware 1.49.230269

Met vriendelijke groeten G van den Berg

Reputatie 7
Badge +30

Dank allen! Ik heb van iedereen hierboven die gereageerd heeft sinds het bericht van mijn collega (van gisteren) de gegevens die we hebben doorgezet. Het probleem is nog in onderzoek, zodra we updates hebben laten we het hier weten.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi mensen! We krijgen eerste berichten vanuit de iTV mensen dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Willen jullie dit testen? Laat hier dan even weten of het wel of niet werkt.

Hoi mensen! We krijgen eerste berichten vanuit de iTV mensen dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Willen jullie dit testen? Laat hier dan even weten of het wel of niet werkt.


Jo hoor, werkt weer!

Wel een leuk weekend geweest, ik weet nu weer hoe mijn installatie werkt.

Inderdaad, Erik. Ik ben nu Eurosport 1 aan het casten van af de laptop :relaxed: .

Laten we hopen dat het stabiel blijft :fingers_crossed_tone2: . Ga zo andere zender proberen.

Hier werkt het ook al vanaf donderdag niet meer,jammer dat het niet gemeld is, ben al dagen bezig met het te proberen om te verhelpen.

Reputatie 1

Gecheckt en doet het! 

Reputatie 1

Hier werkt het ook al vanaf donderdag niet meer,jammer dat het niet gemeld is, ben al dagen bezig met het te proberen om te verhelpen.

Nou sinds donderdag wordt er hier al over geschreven hoor... Maar inmiddels doet ie het ws weer. 

Werkt weer.

Voor niets nieuwe Chromecast besteld :(

 

Gecheckt en idd we kunnen weer kijken! Bedankt! Misschien toch melden als er een storing is, zodat we niet zelf van alles gaan zitten uitproberen?

 

@Adhil

Ik meld het i.i.g. altijd via mijn site Breedbeeldweetjes. Of ik moet op vakantie zijn en het niet kunnen updaten.

Badge

Hoi mensen! We krijgen eerste berichten vanuit de iTV mensen dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Willen jullie dit testen? Laat hier dan even weten of het wel of niet werkt.

Hier functioneert het casten weer!!🥳🥳🥳

We kunnen weer in onze uni-cave TV kijken. 

 

Bedankt voor het oplossen van het probleem:thumbsup_tone2: 👍👍👍

 

Bedankt voor jullie gegevens @avthoog@zoeterman en @LauHar! Ik heb het voor jullie doorgezet. 

Kunnen jullie je profiel nog voorzien van postcode, huisnummer én versienummer chromecast? Zonder gegevens kunnen wij het helaas niet doorzetten. 

@Mad Max@wlin@Floei , @Maaike__ , @jespstev@Loesk@ton.p66@fixmeister@Bertranovich@Heppiedepeppiecaat@Stampbeugel. Sommige hebben het versienummer al genoemd, toch helpt je ons enorm wanneer jullie dit in jullie profiel toevoegen! Plaatsen jullie een reactie als jullie je profiel hebben aangevuld? Alvast bedankt!! :grin:

 


Ik heb mijn profiel aan gepast; hierbij de gegevens van mijn chromecasts:  de onderste (uit 09/2017) werkt goed, die uit 2018 heeft het probleem

 

Admin: afbeelding verwijderd voor de leesbaarheid van het topic, specifieke informatie uit afbeelding niet nodig.

Reputatie 7
Badge +30

Super, goed om te horen! Dan markeer ik bij dezen de storing als opgelost :)

Storing ook in het uiterste zuiden opgelost !