[Opgelost] Storing iTV online website en app + TV ontvanger

  • 17 January 2021
  • 125 reacties
  • 2613 keer bekeken
[Opgelost] Storing iTV online website en app + TV ontvanger

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

125 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Nu alweer een grote storing bij KPN! itv app werkt niet.

En opnames terugkijken ook niet

Iemand anders ook een probleem met het gebrek aan HD-kwaliteit bij (o.a.) de verschillende ESPN zenders? 

En/of weet iemand hier de oplossing voor? Ontzettende bagger kwaliteit op deze manier... 

Reputatie 7
Badge +9

Bij mijn kan niet opnemen. en mijn glasvezel zenders weg 4k zenders weg terwijl ik daar een abonnement op heb .ik denk een grote storing en mijn internet snelheid omlaag 🤔🤔

Wederom ligt iTV helemaal plat tijdens een voetbalwedstrijd. 

Jullie snappen toch ondertussen wel dat er wat meer bezoekers komen op die tijden? 

Ik betaal bakken met geld en jullie krijgen het niet voor elkaar iTV in de lucht te houden.

Hmmm, dan zal het via Chromecast zeker ook niet werken.:fearful::scream::frowning2:

Reputatie 5
Badge +6

wij kunnen geen progamma's opnemen is dat ook de storing of heeft dit met de update te maken ? 

Reputatie 2

Ja hoor, paar dagen dat het vlottere menu er is, en nu alweer gezeik.

weer traag en kan nu ook geen opnames bekijken. 
wordt er onderhand toch echt goed ziek van zeg! 

Reputatie 1

Hier op een HMD hetzelfde.

Zat een opname terug te kijken, ga even eten, en als ik diezelfde opname verder wil kijken deze melding.

Zal wel weer met de update van dien hebben.

Zijn we straks WEER alle opnames kwijt door een slechte update van KPN.

Helaas zit ik met de glasvezel aan ze vast, maar het is echt bagger!!!!

 

Na een reboot de foutmelding (AVS-500-1000 beperkte modus) probleem met een server in het netwerk!

 

KPN zal toch niet de infrastructuur van Huawei hebben? Daar zijn ze een tijd geleden innig een samenwerking mee aangegaan. Dat geeft bij klanten ook veel problemen opgeleverd.

 

De tv doet het ook niet, server error.

Ben maandenlang rustig blijven wachten tot de problemen met trage tv werden opgelost met een update. Eindelijk goed sinds paar dagen, en nu vandaag alweer een storing. Kan niet eens de opnames ophalen, en alleen beperkt aantal zenders. Dan maar voetbal kijken.

Maar de gedachte om weer terug te gaan naar Delta tv wordt wel sterker.

 

 

 

 

ontvanger al paar keer opgestart maar blijf beperkte modus houden????kan iemand helpen?

Ter verduidelijking, de tv via het tv-kastje werkt dus ook weer niet ok.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo allemaal! Zoals je gemerkt hebt, is er op dit moment een storing gaan met iTV online en de iTV app (en voor sommigen op een extra zeer ongelukkig moment: tijdens De Klassieker!). Ik heb jullie berichten naar ons storingstopic gesleept. We houden jullie hier op de hoogte van de storing; we doen ons best om deze zo snel mogelijk op te lossen!

Als ik naar mij opnames ga blijft hij zeggen ze op te halen. Alles slaat dan vast en kan ik niets anders meer doen dan de ontvanger uit en aan zetten. Ik heb al een frisse start gedaan.

ontvanger al paar keer opgestart maar blijf beperkte modus houden????kan iemand helpen?

Hier ook, weer storing...pfff

Als ik naar mij opnames ga blijft hij zeggen ze op te halen. Alles slaat dan vast en kan ik niets anders meer doen dan de ontvanger uit en aan zetten. Ik heb al een frisse start gedaan.

Hier ook, weer storing.... pfff

Hier precies hetzelfde. Naast supertrage ontvanger nu nog meer gedonder! Heel blij met KPN. Graaaag weer terug naar Telfort!

Nu alweer een grote storing bij KPN! itv app werkt niet.

En opnames terugkijken ook niet

Ja, ook bij mij AVS-500-1000 - beperkte modus. Leuk, zo'n upgrade on het weekend. Doet bij mij de vraag opkomen of het gisteren écht aan DNS lag, temeer omdat ik daar niet eerder laat van had.

Reputatie 2

Ik kan steeds niet terugkijken.  
Het gaat steeds slechter met de KPN.
Bij Telfort waren er minder problemen!

Badge

In Gelderland beperkte modus ook en me pa in Utrecht heeft alleen een foutmelding over opname opslagruimte vol en verder geen zenders. Gaat lekker zo

Doet het nu opeens wel weer...…

Wachtend op de volgende storing

Reputatie 1

Wij hebben het probleem met de beperkte modus ook. Wel hebben we de nieuwe software, maar nu kunnen we niets terugkijken of door het menu bladeren. Zorgt de nieuwe software update wederom voor server problemen????

kan niet inloggen bij KPN ID om live tv te kijken op tablet.

Zijn er meer mensen die er op dit moment ook last van hebben?

Reputatie 2

Ja, hier kan ik ook alleen maar live kijken, had schaatsen gemist en was dit aan het terugkijken. Begon rond 17:30 met de volgende melding:

 

 

Daarna krijg ik steeds de volgende melding bij het oproepen van een willekeurig terug te kijken programma.