[Opgelost] Storing iTV online website en app + TV ontvanger

  • 17 January 2021
  • 125 reacties
  • 2613 keer bekeken
[Opgelost] Storing iTV online website en app + TV ontvanger

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

125 reacties

Opmerkelijk, Ajax-Feijenoord is voorbij en de problemen ook. Overbelasting? 

Reputatie 1

Fijn bedankt KPN! Eerst de ene foutmelding na de andere. Software opnieuw installeren resulteert in tot 95% komen en geen zenders meer in lijst, geen menu niets. Software opnieuw installeren zonder menu via de standby knop resulteert in even beeld, totdat je op niet uitstellen klikt voor de rest… dan weer precies tot 95% zonder zenders in lijst en zonder enig menu.

Deze melding bedoelde ik dus ook, ben benieuwd  wanneer de storing word opgelost

We kunnen momenteel ook geen opnames terugkijken in Hilversum. Sinds de invoering van de nieuwe TV gids hebben we veel problemen. Jammer. Ik vermoed dat de set-top box de nieuwe software niet aankan. 

Reputatie 1

Bij mij werkt alles weer.

De vraag is alleen 'hoe lang?’

Heb je alles opnieuw opgestart? Hier doet het niks meer 


Alleen het TV-kastje in totaal 4x opnieuw laten reboot-en in het afgelopen uur.

Opnames staan er weer en ook alle zenders doen het weer.

Hier werkt ook de tv ontvanger ook weer!

Nu allen de app nog om op m'n tablet om vanavond nog wat buitenlands voetbal op te kijken, even fixen KPN!

 

Reputatie 1

Voetbalwedstrijd is afgelopen en bij ons doet alles het weer, na een herstart

Reputatie 1

Hier in Zevenaar ook al enige tijd beperkte modus

Probeer je ontvanger eens te herstarten dat hielp bij ons nu ook. 

Reputatie 1

Bij ons doet alles het weer, na een herstart. De voetbalwedstrijd is afgelopen.

Reputatie 1

Opmerkelijk, Ajax-Feijenoord is voorbij en de problemen ook. Overbelasting? 

Bij ons identiek. Lijkt mij inderdaad een onderschatte overbelasting. 

Reputatie 1

Ook wij ondervinden hinder met itv. We kunnen geen programma's of tv gids laden. Daar zit je dan op zondagavond... 

Zodra ons contract het toe staat, stappen wij over. Het gaat me niet eens om de specifieke storing, dat kan uiteraard gebeuren. 

Het gaat me erom dat we veel betalen, en na alle ongemakken niets krijgen gecompenseerd. Ik ben er wel een beetje beu van maandelijks fors te betalen voor de huidige service. Het is al weken trammelant nu. 

Ik heb weer beeld 🙏

Heb ik meerdere keren gedaan maar hielp niet tot het probleem zichzelf ineens uit zichzelf oploste. Afstandsbediening is overigens nog steeds mega traag

Hier werkt ook de tv ontvanger ook weer!

Nu allen de app nog om op m'n tablet om vanavond nog wat buitenlands voetbal op te kijken, even fixen KPN!

 

Gelukkig alles werkt weer😇

Reputatie 1

Heb ik meerdere keren gedaan maar hielp niet tot het probleem zichzelf ineens uit zichzelf oploste. Afstandsbediening is overigens nog steeds mega traag

Hallo, 

Via een ander topic las ik dat een voetbalwedstrijd (mogelijk ajax-feyenoord) gaande was op een open zender en dat dat mogelijk in te veel drukte op de kpn servers resulteerde. De wedstrijd is nu al even voorbij en sindsdien begon het bij ons weer te werken. 

De boel werkt weer bij mij!

Reputatie 1

@Shyrin_ 

Kan het zijn dat de storing werd veroorzaakt door de voetbalwedstrijd en dat deze een hogere toeloop heeft gekregen dat verwacht? Of te wel een onverwachte overbelasting? Bij iedereen lijkt het sindsdien weer allemaal te werken. 

Reputatie 1

@Shyrin_

Kan het zijn dat de storing werd veroorzaakt door de voetbalwedstrijd en dat deze een hogere toeloop heeft gekregen dat verwacht? Of te wel een onverwachte overbelasting? Bij iedereen lijkt het sindsdien weer allemaal te werken. 


Vast niet want hier werkt de tv nog niet

Het lijkt hier nu opgelost, er is weer tv menu en kan lijst met opnames ophalen

Reputatie 1

@Shyrin_

Kan het zijn dat de storing werd veroorzaakt door de voetbalwedstrijd en dat deze een hogere toeloop heeft gekregen dat verwacht? Of te wel een onverwachte overbelasting? Bij iedereen lijkt het sindsdien weer allemaal te werken. 


Vast niet want hier werkt de tv nog niet

Hallo, 

Heb je je tv ontvanger het laatste uur nog herstart?

Opmerkelijk, Ajax-Feijenoord is voorbij en de problemen ook. Overbelasting? 


Ene kant snap ik die conclusie, maar dan zou je dit ook moeten zien na een van de persconferenties van de regering. Daar kijken nog meer mensen naar immers.

Reputatie 1

@Shyrin_

Kan het zijn dat de storing werd veroorzaakt door de voetbalwedstrijd en dat deze een hogere toeloop heeft gekregen dat verwacht? Of te wel een onverwachte overbelasting? Bij iedereen lijkt het sindsdien weer allemaal te werken. 


Vast niet want hier werkt de tv nog niet

Hallo, 

Heb je je tv ontvanger het laatste uur nog herstart?

Ja, krijgen nu een hele andere melding te zien, iets met de bekabeling, voor de storing deed het allemaal goed

 

Reputatie 7
Badge +24

Welke melding krijg je nu precies te zien Linda? 

Reputatie 1

Welke melding krijg je nu precies te zien Linda? 

Verder dan dit kom ik niet Alex_P

 

Vandaag wederom bij een leuke live uitzending van kpn voetbal competitie val de kpn ITV app uit.  Vandaag was de wedstrijd Ajax-Feyenoord. Ik kijk vaak dit soort wedstrijden via mij ipad 2. Vroeger kon dat altijd maar sinds een paar maanden is dit zeer slecht. Steeds als een leuke live wedstrijd begint en soms bij de laatste 5 minuten stopt de uitzending op mijn iPad.
Geeft aan “Fout bij het starten van de video” of “Fout bij het starten van de video (500-10000) Als ik vervolgens dit meldt aan KPN wordt er steeds aangegeven dat dit ontzettend vervelend is voor mij en dat de melding doorgezet wordt en dat er binnenkort contact met me opgezocht wordt en het probleem opgelost gaat worden. Afgelopen woensdag kwam het probleem naar voren en vandaag weer. Maar geen kpn help dienst.
Bij minder leuke live wedstrijden Valt het niet weg. Dan gaat de uitzending gewoon verder. Wellicht is de server van kpn niet krachtig genoeg. Omdat bij mooie wedstrijden veel mensen tegelijk inloggen. Of zoiets.

ik baal hier zo van en het maakt mij zo boos dat ik al bijna een half jaar met dit probleem zit en nog steeds niet verholpen is. Ik ben nu echt voornemens om al mijn diensten van KPN stop te zetten en over wil gaan naar een ander provider. 
Vandaag was de druppel die de emmer over liet lopen bij de wedstrijd van Ajax-Feyenoord. Precies bij de aftrap stopt de uitzending en enkele momenten na de wedstrijd wordt de uitzending hersteld. Dit kan toch niet. 
Als kpn dit niet op kan lossen wie kan dat dan wel? Heeft iemand tips?

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi allemaal, deze storing is opgelost.