[Opgelost] Storing iTV online website en app + TV ontvanger

  • 17 January 2021
  • 125 reacties
  • 2613 keer bekeken
[Opgelost] Storing iTV online website en app + TV ontvanger

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

125 reacties

Reputatie 1

Nu sinds een half uurtje ligt bij ons dus de tv plat, krijg  foutcode geen server  beschikbaar. Opnieuw opstarten lukt ook niet, springt dan automatisch op  het menu van netflix. en de foutmelding blijft hetzelfde, we willen heel graag weer tv kijken, we hebben een paar zenders maar dat willen we dus net niet zien die nu wel beschikbaar zijn

 

Reputatie 4
Badge +1

ja  hoor het netwerk van KPN heeft weer problemen

Nee hoor heeft echt niets met de updates te maken  ,ppfff

 

Was ook te verwachten sinds de vorige problemen , Wel software uitrollen maar het servergebeuren daar kijken we wel na als er problemen komen

laatste maanden veelvuldig storingen al 10 tallen malen beide apparaten gereset en vandaag helemaal geen beeld meer = zwart

Reputatie 1

ontvanger al paar keer opgestart maar blijf beperkte modus houden????kan iemand helpen?

Hier ook, weer storing...pfff

Wij hebben de ontvanger ook al meerdere keren opnieuw opgestart, maar het helpt niet.  Ook alle apparatuur herstarten lost het niet op. Lijkt mij dat het probleem bij de servers van kpn ligt. 

Ook hier geen programma meer terug te kijken.

Zie wel dat ik de nieuwe software nu heb. Helpt dus helemaal niks, dan maar liever een paar seconden wachten grrr…..

Hier ook probleem met beperkte modus 🤨 al meerdere keren opgestart

Is net het probleem met het trage tv menu opgelost nu dit weer, met Telfort nooit deze problemen gehad.

 We kunnen trouwens nog steeds geen programma's terugkijken. Video niet gevonden door een probleem in het netwerk. (STB-zap-01 - video niet gevonden)

 

Aaaargh

Reputatie 1

Ik had online storing idd, die doet het weer nu is het op de vaste tv, die geeft deze melding

Reputatie 1

Hallo allemaal! Zoals je gemerkt hebt, is er op dit moment een storing gaan met iTV online en de iTV app (en voor sommigen op een extra zeer ongelukkig moment: tijdens De Klassieker!). Ik heb jullie berichten naar ons storingstopic gesleept. We houden jullie hier op de hoogte van de storing; we doen ons best om deze zo snel mogelijk op te lossen!

Hallo @Shyrin_,

Probleem is niet alleen online aanwezig. Wij ondervinden ook problemen met normaal tv kijken (beperkte modus).

@Shyrin_ 

Opnames doen het ook niet. Worden niet opgehaald. Moet zelfs decoder standby zetten om weer tv te kunnen kijken.

Nou ik ben duidelijk niet de enige die er last van heeft ;) 

Ik heb ook het probleem "beperkte modus"

Herstarten helpt niet.

Nu software decoder opnieuw laten installeren.

Het is wel elke keer raak bij KPN.

Je betaald steeds meer en meer maar je krijgt steeds minder.....😑

Hier ook zelfde foutmelding, al ruim 1 maand probleem met televisiegids en nu dit. Kpn lost dit nu eens op! 

Nou hierin Rouveen hetzelfde, kan in een keer geen online tv kijken, eerst storing 503, nu storing 500-10000, zoveelste keer ga jullie hier nog wat aan doen kpn?


Admin: samengevoegd met bestaand topic

 

Ik nu ook. Lijkt toch wel landelijk een probleem nu. 

Zal deze er dan ook bijhoren, ergerlijk en ook na een frisse start komt die terug.

Kan 1 opname kijken, afgelopen stop ik de opname bevestig dit en dan dit scherm wat je niet weg kun klikken, wel kan je op de achtergrond in het menu, eerst SW opnieuw geinstaleerd, lastig met dit scherm ervoor maar lukte, tweede keer een frisse start, derde keer weer opnieuw installeren.

Update, nu blijft die hier op hangen.

 

Reputatie 6
Badge +3

En ook hier is het feestje begonnen

 

STB-zap-01 

Ik word er heel moe van en denk nu echt serieus aan Ziggo

 

Hier hetzelfde probleem :( 

al diverse keren opnieuw opgestart, maar dat helpt niet 

Zojuist ook in Zaandam geduvel met beperkte modus😡 Begon met problemen om opgenomen programma’s te kunnen kijken. Half uur bij KPN aan telefoon gehangen. Dachten dat er onderhoud gepleegd wordt. Nu dus beperkte modus. Zucht, het gaat weer lekker bij KPN.

Reputatie 6
Badge +3

Ben maandenlang rustig blijven wachten tot de problemen met trage tv werden opgelost met een update. Eindelijk goed sinds paar dagen, en nu vandaag alweer een storing. Kan niet eens de opnames ophalen, en alleen beperkt aantal zenders. Dan maar voetbal kijken.

Maar de gedachte om weer terug te gaan naar Delta tv wordt wel sterker.

 

 

 

 

Niet alleen vandaag. Gister waren er ook meerdere storingen bij een deel van de abonnees.

Televisie en ontvanger uitgedaan. Klaar mee.

Misschien is de stage loper bij KPN zo meteen wel vrij :sleepy:

Ook al 4x opnieuw alles opgestart

Nog steeds er is een probleem met de server in het netwerk ….

Reputatie 7
Badge +22

Hallo allemaal! Zoals je gemerkt hebt, is er op dit moment een storing gaan met iTV online en de iTV app (en voor sommigen op een extra zeer ongelukkig moment: tijdens De Klassieker!). Ik heb jullie berichten naar ons storingstopic gesleept. We houden jullie hier op de hoogte van de storing; we doen ons best om deze zo snel mogelijk op te lossen!

@Shyrin_, de storing zit ook in de tv ontvangers. Ik kan ook niks terugkijken: NOS journaal 18:00 uur: STB-zap-01 - Video niet gevonden.

Reputatie 2
Badge

Hier werkt de app op de tablet en op de tv ook niet.....