[Opgelost] Storing iTV online website en app + TV ontvanger

  • 17 January 2021
  • 125 reacties
  • 2613 keer bekeken
[Opgelost] Storing iTV online website en app + TV ontvanger

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

125 reacties

AVS-TO-0001

u kunt alweer geen tv kijken of geen opnames. 
 

Wat nou verbetering?

Wat een waardeloos menu. 

Deze melding heb ik ook sinds de update naar versie 4.113.201

KPN gaat steeds meer op Microsoft lijken met elke update maken ze meer kapot dan dat ze verbeteren.

 

Storing iTV online website en app

Er is op dit moment een storing gaande met de iTV website en app. Inloggen lukt niet, de site en de app blijven laden. Dit is bekend en in onderzoek. 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Nog niet bekend. 


 

Update 17-01-2020 om 18:10 uur: ook iTV kijken via de TV ontvanger kan problemen veroorzaken: Terugkijken of opnames bekijken.

 

Zal ik je uit de brand helpen, dan kun je het “onderzoek” staken.

Reden storing: Overbelasting doordat meer gebruikers inloggen dan de servers aan kunnen.

Waarom overbelast: Omdat de wedstrijd Ajax-Feyenoord uitgezonden wordt op het open KPN kanaal, zodat iedereen die KPN heeft deze wedstrijd kan zien i.p.v. alleen de ESPN betalende klanten.

Echter is hierdoor de hele app niet meer bruikbaar en dus ook alle andere (niet zijnde ESPN) zenders kijken niet mogelijk.

 

Dit is een storing die steeds weer terugkeert als deze wedstrijd wordt uitgezonden.

Oplossing: Zorg dat je als leverancier voorbereid ben op zoveel gebruikers om je klanten ook de dienst te leveren waar ze voor betalen.

Of ESPN dit soort wedstrijden uitzenden op één van hun kanalen die alleen door hun betalende klanten te ontvangen zijn.

Hier ook alleen maar problemen de hele tijd en het begint nu danig irritant te worden. Zo net had ik "geen zenders in de actieve lijst" en geen beeld, dat is weer iets nieuws. 

Vandaag kan ik geen los programma opnemen alleen het hele seizoen, kan ik geen programma terug kijken via tvgids, ontvanger is niet meer supertraag (het bekende probleem van onlangs) maar nog steeds traag, opnames worden niet geladen (foutmelding:server doet er te lang over) of een opname kan niet worden gekeken omdat hij niet wordt geladen (foutmelding probleem in het netwerk). Dat is nu allemaal vandaag en ben ik benieuwd wat het morgen wordt, want er steeds wel weer iets dat niet functioneert sinds de update. Behoorlijk vervelend.


Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 4
Badge +1

Gaat lekker….

Dat dan maar proberen.

😟😭🤬

Reputatie 1

Hier foutcode AVS-500-10000

Hier in Maastricht het zelfde probleem!!!!

Tv ontvanger meldt dat hij teruggevallenis naar beperkte modus. Uitzetten, stroom eraf en opnieuw opstarten leidt niet tot gewenst resultaat. Blijft melding geven. En dan heb Ik het nog niet over trage menu. Ik ga uit van correcte compensatie voor de niet geleverde kwaliteit, waar wel volle prijs voor betaald is.

Reputatie 7
Badge +22

@Shyrin_, het RTL Nieuws van 18:00 uur kan ik wel terugkijken. 😉

Het lijkt geen storing. Verder heeft niemand er namelijk last van hier. De buren niet. Enz..... En dan probeer je de KPN te bellen en die hangen vervolgens op 🤬

Fijn bedankt KPN! Eerst de ene foutmelding na de andere. Software opnieuw installeren resulteert in tot 95% komen en geen zenders meer in lijst, geen menu niets. Software opnieuw installeren zonder menu via de standby knop resulteert in even beeld, totdat je op niet uitstellen klikt voor de rest… dan weer precies tot 95% zonder zenders in lijst en zonder enig menu.

Badge +19

Hier is het ook dus lijkt een storing.

Alweer een storing?? Is de laatste tijd wel erg vaak.. hier doet helemaal niks het meer… misschien eens tijd voor wat compensatie… drama 

Ontvanger opnieuw opgestart en blijft hangen op 95% en doet dus niets meer. 

Hetzelfde probleem hier in Limburg. Volgens telefoon kpn gaat het om een landelijke storing. Ondanks www.kpn.com/storing krijg ik geen antwoord op het einde te zien. Potverdorie nog aan toe. 

Ontvanger opnieuw opgestart en blijft hangen op 95% en doet dus niets meer. 

Idd en nu helemaal niets meer.:. Heeft niet eens signaal meer 

Hier in Zevenaar ook al enige tijd beperkte modus

Reputatie 1

Bij mij werkt alles weer.

De vraag is alleen 'hoe lang?’

Storing iTV online website en app

Er is op dit moment een storing gaande met de iTV website en app. Inloggen lukt niet, de site en de app blijven laden. Dit is bekend en in onderzoek. 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Nog niet bekend. 


 

Update 17-01-2020 om 18:10 uur: ook iTV kijken via de TV ontvanger kan problemen veroorzaken: Terugkijken of opnames bekijken.

 

Zucht….eerst maanden lang een super trage gids etc. En nu weer niet kunnen terugkijken!!! Moedeloos worden we er van. Maar wel elke maand abb geld betalen. 

Badge +19

Storing is net begonnen waarschijnlijk. Het bijwerken van de storingspagina duurt meestal wel even.

De zoveelste storing bij kpn in Nijverdal. Weer geen opnames terug kijken, beperkt aantal zenders. Waardeloos.

Wanneer krijgen we geld terug.

Zal wel komen door live wedstrijd want wedstrijd nu afgelopen en storing opgelost. Wel jammer.

Bij mij werkt alles weer.

De vraag is alleen 'hoe lang?’

Heb je alles opnieuw opgestart? Hier doet het niks meer 

Opgelost hier, ook bij menu,instellingen beeldscherm weer op HD 1080P kunnen zetten, Je wordt er zo moe van..

 

Ik kom hier om te kijken of ik de enige was maar nee, de kwaliteit leek erg veel op SD inderdaad.

 

Sinds Telfort is overgegaan naar KPNtv, is er iedere keer na een update storing. Iedere keer als er een update wordt aangekondigd denk ik, daar gaan we weer.

Vandaag kon ik mijn opgenomen progamma’s niet meer kijken, omdat de sofware de server niet kon bereiken. Grrrr…. daar ging ik weer dus. Na de meest makkelijke oplossingen, waar ik inmiddels mijn hand niet meer voor omdraai, uiteindelijke toch maar weer een frisse start gedaan en dat lijkt uiteindelijk te helpen. Er is altijd wel een oplossing voor, maar het is wel heel erg irritant, voor mij helemaal aangezien ik een mobiele beperking heb en het lastig is als ik met snoertjes uit en inpluggen aan de gang moet. 

Waarom had ik bij Telfort zelden een storing en nu bij KPN bijna iedere week?