[Opgelost] Zenderpakket besteld, maar nog niet beschikbaar?

  • 18 October 2020
  • 204 reacties
  • 4231 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

204 reacties

Reputatie 7
Badge +24

@Rutger_ gedaan

Dankjewel. 

Op basis van je gegevens zie ik bij ons geen bestelling. Als jij het goed vindt wil ik alsnog graag proberen om het voor je aan te zetten. 

Ik hoor graag van je. 

@Rutger_ prima. Was toch eerst 3 maanden gratis en dan kreeg je bericht als dat verlopen was?

Reputatie 7
Badge +20

Yes, je krijgt hier ongeveer 2 weken van te voren een herinnering voor. Ik heb hem nu voor je aangevraagd, je zou dit later vandaag terug moeten zien!                          

Reputatie 7
Badge +30

De storing waarvoor dit topic origineel is aangemaakt is inmiddels al weer een poosje opgelost. We zien dat zich hier nu mensen melden met individuele gevallen waarbij een zenderpakket niet direct actief is. Of andere vragen rondom zenderpakketten. Daarom sluiten we nu dit topic. 

 

Ter afsluiting nog dit (eveneens te lezen in het startbericht van dit topic)

Een zenderpakket is - nadat je een orderbevestiging ontvangen hebt- binnen een kwartier beschikbaar op jouw tv-ontvanger. Duurt het langer? Doorloop dan eerst de stappen uit het kader hieronder. Zijn de zenders hierna nog steeds niet beschikbaar, maak dan een topic aan. Dan kijken we dit voor je na.

Let op: Ben je een van Telfort gemigreerde klant en is dit de eerste wijziging die je doet sinds de migratie? Dan duurt het activeren van het zenderpakket langer omdat we ook je verbinding technisch aanpassen. Dit duurt enige dagen. De activatiedatum waarop het zenderpakket dan beschikbaar wordt staat vermeld in de bevestiging. 

 

  1. Zet je tv‑ontvanger 30 seconden in stand‑by met de afstandsbediening (stand-by knop rechts boven).
  2. Trek de voedingskabel uit het stopcontact van de tv-ontvanger.
  3. Schakel de KPN (Experia) Box uit door de stroomadapter uit het stopcontact los te halen.
  4. Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter weer stevig aan op het stopcontact.
  5. Wacht tot de lampjes [Power] en [Broadband] of [(A)DSL] branden op de KPN (Experia) Box.
  6. Steek de stekker in het stopcontact en zet de tv-ontvanger weer aan met de afstandsbediening
  7. Check of de nieuwe zenders beschikbaar zijn.