[Opgelost] Zenderpakket besteld, maar nog niet beschikbaar?

  • 18 October 2020
  • 204 reacties
  • 4236 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

204 reacties

@AnnyGer, goed dat je het forum hebt gevonden. Welkom! :relaxed:

Pas als je een extra pakket één maand af neemt komt er een opzegknop. Maar LET OP. Het pakket is dan direct verdwenen en vervalt de rest van de gratis periode als je ‘m voor het einde van de 3 maanden uitzet.

Reputatie 2
Badge

Zit nu 5½ week te wachten tot Fox Sports het een keer doet, mijn abonnement is 6 dagen verlopen, 6 weken geleden verlengd met een jaar maar nog geen enkele bevestiging.

Is er nu werkelijk niemand binnen het hightech KPN die dit nu eens voor elkaar krijgt? Blamage hoor bah!

Reputatie 7

Het duurt voor jou inderdaad erg lang @RuudDelft. De klacht voor jouw zenderpakket is nog in behandeling zo te zien, ze bekijken 'm regelmatig zodat ze jou op de hoogte kunnen brengen van een update. Ze hebben jou ook een toezegging gedaan over losse sportevenementen. Tot zij contact met jou opnemen over een update is het voor ons net zoals voor jou afwachten. 

Reputatie 2
Badge

Het duurt voor jou inderdaad erg lang @RuudDelft. De klacht voor jouw zenderpakket is nog in behandeling zo te zien, ze bekijken 'm regelmatig zodat ze jou op de hoogte kunnen brengen van een update. Ze hebben jou ook een toezegging gedaan over losse sportevenementen. Tot zij contact met jou opnemen over een update is het voor ons net zoals voor jou afwachten. 

Hoe kan ik een tenniswedstrijd bekijken dan? De ATP finals in Londen zijn deze week bezig, de middag wedstrijd is steeds op BBC2, de avondwedstrijd helaas niet, maar ik kan op de diverse Fox kanalen alleen voetbalwedstrijden kopen, kan nergens tennis selecteren.

Reputatie 1
Badge

@AnnyGer, goed dat je het forum hebt gevonden. Welkom! :relaxed:

Pas als je een extra pakket één maand af neemt komt er een opzegknop. Maar LET OP. Het pakket is dan direct verdwenen en vervalt de rest van de gratis periode als je ‘m voor het einde van de 3 maanden uitzet.

Hallo Peter,

Dank voor al je medeleven.

Ik mag hopen dat je wel door KPN betaald wordt voor al je bijdragen, anders wordt je aardig misbruikt door KPN om zo hun problemen op te lossen.

Heb inmiddels via Facebook toch een menselijke reactie ontvangen,

 Reactie KPN via Facebook

Bedankt voor je berichten.

Als ik je goed begrijp, heb je het Pluspakket aangevraagd, maar is deze nog niet actief.

Een zenderpakket is doorgaans binnen 15 minuten actief, in een uitzonderingssituatie kan dit tot 48 uur duren.

Is het zenderpakket daarna nog steeds niet actief (ook niet na een herstart van de tv-ontvanger), stuur me tegen die tijd dan even je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en laatste 3 cijfers van je IBAN.

Dan kijk ik met je mee.

 

*Admin: bericht toegevoegd aan algemeen topic

@AnnyGer, goed dat je het forum hebt gevonden. Welkom! :relaxed:

Pas als je een extra pakket één maand af neemt komt er een opzegknop. Maar LET OP. Het pakket is dan direct verdwenen en vervalt de rest van de gratis periode als je ‘m voor het einde van de 3 maanden uitzet.

Hallo Peter,

Dank voor al je medeleven.

Ik mag hopen dat je wel door KPN betaald wordt voor al je bijdragen, anders wordt je aardig misbruikt door KPN om zo hun problemen op te lossen.

Heb inmiddels via Facebook toch een menselijke reactie ontvangen,

 Reactie KPN via Facebook

Bedankt voor je berichten.

Als ik je goed begrijp, heb je het Pluspakket aangevraagd, maar is deze nog niet actief.

Een zenderpakket is doorgaans binnen 15 minuten actief, in een uitzonderingssituatie kan dit tot 48 uur duren.

Is het zenderpakket daarna nog steeds niet actief (ook niet na een herstart van de tv-ontvanger), stuur me tegen die tijd dan even je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en laatste 3 cijfers van je IBAN.

Dan kijk ik met je mee.


P.s.

Kon gisteravond nu 13 uur geleden niet inloggen met mijn KPN account vreemd genoeg wel met mijn Facebookaccount.

 

*Admin: bericht toegevoegd aan algemeen topic

Lukt niet ,ook advies niet , geen bevestiging mail gehad.

Dus dan maar niet,het zij zo.

Reputatie 2
Badge

Lukt niet ,ook advies niet , geen bevestiging mail gehad.

Dus dan maar niet,het zij zo.

Heb nog even geduld, weekje of 6 waarschijnlijk maar dan heb je ook wat (hopelijk)...

Reputatie 2
Badge

Komende Black Friday bij KPN 6 maanden lang 50% korting op een abonnement, en tot 50 euro cashback.

En ik zit vandaag op de kop af 6 weken te wachten op Fox Sports en m'n aangepaste abonnement.

Het blijft oorverdovend stil, KPN heeft óf nog geen raketgeleerde gevonden die het pakketje even kan activeren, óf er is gewoon helemaal niemand meer mee bezig.

Ik ga deze wanvertoning nu voorleggen bij Consumentenbond, Radar, Kassa en andere consumentenforums.

De groeten!!

Zaterdag heb ik ook een extra zenderpakket besteld namelijk het Ziggo sport pakket. Helaas zie ik deze berichten op het forum nu pas anders had ik het niet gedaan. Aan de andere kant is dit misschien ook wel een teken dat ik moet overstappen. Wat een slechte klantenservice van KPN zeg! Tot nu toe 3 medewerkers gesproken en ze zeggen allemaal wat anders en hebben geen verstand van zaken. Het komt erop neer dat ik nog steeds geen duidelijk antwoord heb.

Ik krijg doodleuk een mailtje dat ik pas vanaf 3 december mijn extra zenderpakket krijg terwijl op de site staat binnen 10 minuten? Als ik dan vervolgens vraag waarom krijg ik geen duidelijk antwoord. Ergens klopt hiet iets niet. Wat is dit KPN? Kan iemand mij gewoon duidelijk uitleggen waarom dit zolang moet duren? En dan moet ik alsnog maar hopen dat het ook echt 3 december word en niet nog langer, want van de berichten hier word ik ook niet echt positief.

 

Admin: verplaatst naar het centrale topic hierover

Wat gebeurd er als u de tv ontvanger even herstart? Is deze dan wel actief?

Dit heb ik uiteraard al geprobeerd, helaas gebeurt er dan niks.

Reputatie 7

Welkom @Melissa888, het toevoegen van een zenderpakket hoort niet zo moeilijk te gaan inderdaad. Ik ben benieuwd wat er precies met jouw zenderpakket aan de hand is, zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en daarna een seintje geven, zodat we mee kunnen kijken?

Reputatie 2
Badge

Dit heb ik uiteraard al geprobeerd, helaas gebeurt er dan niks.

Aanstaande vrijdag Black Friday Melissa, mooie aanbiedingen bij bv Ziggo en T-Mobile, ik ga zelf een mooie uitzoeken na plm. 25 jaar KPN.

Altijd zeer tevreden geweest, raadde KPN altijd aan bij collega's, familie enz. maar dat is echt over.

Google eens "KPN reviews", je schrikt je kapot, wat is er gebeurd met dit mooie bedrijf? Zit de top te slapen ofzo?

Wat je pakket betreft, geen idee, misschien heb je ineens mazzel, misschien heb je na 6 weken ook nog niks, ze doen maar wat, behalve een structurele oplossing. Maar succes!

Welkom @Melissa888, het toevoegen van een zenderpakket hoort niet zo moeilijk te gaan inderdaad. Ik ben benieuwd wat er precies met jouw zenderpakket aan de hand is, zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en daarna een seintje geven, zodat we mee kunnen kijken?

Als het goed is heb ik alles ingevuld. Het type modem weet ik alleen niet, hij is van Telfort.

Dit heb ik uiteraard al geprobeerd, helaas gebeurt er dan niks.

Aanstaande vrijdag Black Friday Melissa, mooie aanbiedingen bij bv Ziggo en T-Mobile, ik ga zelf een mooie uitzoeken na plm. 25 jaar KPN.

Altijd zeer tevreden geweest, raadde KPN altijd aan bij collega's, familie enz. maar dat is echt over.

Google eens "KPN reviews", je schrikt je kapot, wat is er gebeurd met dit mooie bedrijf? Zit de top te slapen ofzo?

Wat je pakket betreft, geen idee, misschien heb je ineens mazzel, misschien heb je na 6 weken ook nog niks, ze doen maar wat, behalve een structurele oplossing. Maar succes!

Bedankt voor de tip Ruud. Heb inderdaad zelf ook al een beetje gekeken en zie mooie aanbiedingen. Wacht dit nog even af maar anders weet ik wat me te doen staat.

Inderdaad zonde dat zo'n groot bedrijf als KPN zo'n klantenservice heeft. Ik heb alles via (toen nog) Telfort afgesloten en nooit problemen gehad en de klantenservice was perfect! Wifi leek toen ook veel beter en de app van mobiel was ook veel overzichtelijker maar dat is weer een ander verhaal. Tv geen problemen mee gehad, tot nu dat gedoe met dat zenderpakket en de onduidelijke communicatie erover. 

Schande dat het voor jou zolang duurt. Hopelijk kun je gauw van je zenders genieten met een betere keuze. Succes!

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel @Melissa888! Er staat, zoals mijn collega's al aangaven, een wijziging gepland op 3 december. Volgens mij gaat dit over de tv-ontvanger en niet zo zeer over jou Ziggo Sports bestelling. Ik heb een achterliggende afdeling gevraagd te kijken naar de lopende order én verzocht deze af te ronden. Je hoort dus nog van ons! 

Dankjewel @Melissa888! Er staat, zoals mijn collega's al aangaven, een wijziging gepland op 3 december. Volgens mij gaat dit over de tv-ontvanger en niet zo zeer over jou Ziggo Sports bestelling. Ik heb een achterliggende afdeling gevraagd te kijken naar de lopende order én verzocht deze af te ronden. Je hoort dus nog van ons! 

Bedankt voor het bericht. Dit is exact wat ik dacht en ook heb aangegeven maar ik kreeg er geen duidelijk antwoord op. Ik heb inderdaad aangegeven dat ik geen gebruik meer wil maken van de extra tv ontvanger omdat ik boven nooit tv kijk. Ik heb dus in de wijziging die eraf gehaald en het Ziggo sport pakket erbij gedaan.

Wat ik ook vreemd vind is dat als ik mijn bestelling wil volgen het lijkt alsof ik juist een tv ontvanger heb besteld want er staat iets over installeren, maar dit lijkt me niet van toepassing want er gaat er juist 1 weg.

In ieder geval fijn dat er naar word gekeken!

Op 12 november het pluspakket geactiveerd via mijnkpn app. Het pakket staat bij mijn producten in de app en zelfs op mijn tv staat er dat ik er op geabonneerd ben. Alle zenders van het pakket zijn echter niet zichtbaar en ook zeker niet als verborgen. Heb al bijna twee weken geleden telefonisch contact gehad en er is een ticket aangemaakt. Nu nog steeds niks gehoord! Ik ben er langzaamaan wel klaar mee. Iets wat in theorie in een kwartier kan en nu al bijna drie weken duurt. Ik weet dat er een storing is bij kpn, maar hoe lang moet het duren om dat op te lossen??! Denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken om over te stappen. Onbegrijpelijk dat zoiets simpels zo lang moet duren en ook niet op de hoogte wordt gehouden. Hopelijk snel een reactie en de oplossing…...

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Joost1978, ik zie inderdaad dat het betreffende ticket nog steeds openstaat. Meer dan vervelend dat het nog steeds niet opgelost is! Ik kan je toch alleen vragen dit af te wachten. Excuses voor het ongemak!

Ik heb donderdag 26 oktober het Pluspakket en Fox Sports aangezet, maar nog niet ontvangen.

Reputatie 7
Badge +15

@KijkerBart Welkom op het forum. 

Ik heb het even voor je gecontroleerd en het klopt dat er een wijziging in ons systeem staat. Hier zie ik ook een bevestiging van en hier staat in dat de wijziging 07-12 zal ingaan. 

Per deze datum zullen ook Fox Sports en het Pluspakket te bekijken zijn! 

Goedenavond, ik heb vorige week donderdag(22 november) fox sport geactiveerd via mijn kpn. En na een paar dagen nog een x via de ontvanger en kan ook zien dat die wel tussen de pakketten staat maar het kanaal is geactiveerd.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Wessiewoozy Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je nog niet kunt kijken! Ik controleer graag voor je wat de stand van zaken is! Zou je voor mij je forumprofiel kunnen invullen en een seintje kunnen geven wanneer je dit gedaan hebt? 

@Rutger_ gedaan