[Opgelost] Zenderpakket besteld, maar nog niet beschikbaar?

  • 18 October 2020
  • 204 reacties
  • 4235 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

204 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @borrenp, ik zie dat je hierover inmiddels ook telefonisch al contact hebt gehad. Omdat er nog een wijziging openstaat kunnen we niets wijzigen aan je abonnement.
Deze zullen we óf moeten afwachten óf moeten annuleren zodat we de wijziging goed in kunnen dienen.
Ikzelf kan dit helaas niet, dit ligt momenteel bij mijn collega's bij 0800-0402 als ik het goed lees.

Helaas is het nog niet helemaal duidelijk wanneer de order door gaat lopen.

Geen videoland. “In behandeling. Het kan 10 minuten duren”  Aan m'n hoela na 10 dagen nog geen abonnement

*verplaatst naar verzameltopic

 

Donderdagavond 5 nov pluspakket besteld via zenderpakket menu van de ontvanger, sinds donderdagavond zie ik op de ontvanger de melding dat het 10 min kan duren. Gelukkig duren de 10 min bij de Chinees niet zolang.

Maar als ik het hier zo lees kan het nog wel even duren

Telefonisch contact gehad en ze zouden een ticket doorzetten naar een andere afdeling.

Wel slecht dat de telefonische helpdesk hier niet van op de hoogte is, de 1e helpdesk medewerker stelde na een tijdje voor om de software opnieuw te downloaden (zoals ik reeds verwachte geen resultaat) toen ik later weer belde was een andere helpdesk medewerker ook niet op de hoogte van het probleem. Pas toen hij met iemand anders ging overleggen kwam hij met de opmerking dat het een bekend probleem was :(

Als dit gewoon bekend is bij de helpdesk medewerkers had het mij en hun veel tijd bespaard

 

Reputatie 7
Badge +19

De problemen met de bestelde zenderpakketten zijn inderdaad bij ons bekend @N19. Het is jammer dat je dit niet meteen is verteld. Al onze medewerkers zouden hiervan op de hoogte moeten zijn. Achter de schermen wordt hard gewerkt om dit lastige probleem te verhelpen zodat onze klanten zonder problemen kunnen genieten van hun bestelde zenderpakketten. 

Wijziging zenderpakket gisteren doorgegeven in mykpn en nog steeds niet verwerkt. Reset gedaan. Ook geen orderbevestiging. Hoe lang duurt het doorvoeren van een wijziging? Betreft actie gratis Duitse zenderpakket 3 maanden.

 

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Anne300 

Ik heb als test het Duitse pakket genomen, ik ga even bij mij kijken of het werkt. Inmiddels heb ik in mijn mailbox een bevestiging gekregen.

Reputatie 7
Badge +22

@Anne300 bij mij werkt inmiddels zonder reset:

 

Wat fijn dat je reageert Dennis. Ik heb in ieder geval geen bevestigingsmail ontvangen maar in mijnkpn staat nog steeds dat mijn wijziging wordt verwerkt.

Reputatie 7
Badge +22

Wat fijn dat je reageert Dennis. Ik heb in ieder geval geen bevestigingsmail ontvangen maar in mijnkpn staat nog steeds dat mijn wijziging wordt verwerkt.

Dat is erg vreemd @Anne300, je kunt beter even bellen met 0800 - 04 02, en dan moet je een vraag inspreken. Dan zeg je: “medewerker spreken.”

Dank voor het meedenken Dennis. Fijne avond!

Enkele dagen geleden twee zenderpakketten aangevraagd maar deze zijn nog niet actief, normaal wordt het vrij snel verwerkt.

In mijn KPN krijg ik de melding: Uw wijziging wordt verwerkt…..

 

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

@appe zijn ze al actief? Zo niet, dan kijk ik graag eens mee naar de wijziging. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van jouw gegevens? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 

Reputatie 3
Badge

Er blijken problemen te zijn om een besteld pakket te activeren. (gezien dit topic al een dag of 28 :thinking: )

Afgelopen zondag Videoland besteld en tot op heden nog steeds geen pakket.

Er wordt aan gewerkt aan m'n aangevraagd pakket was de laatste melding afgelopen maandag hier in het forum.

Nu is er weer radiostilte.

Dit is toch gewoon slecht!

Het is toch reproduceerbaar, dan moet toch de vinger op de zere plek te leggen zijn en het op te lossen.

Als het allemaal te moeilijk is om een zenderpakket toe te voegen aan m'n abonnement, laat het me gewoon weten en cancel m'n bestelling maar.

Dan ga ik kijken of ik op Videoland kan abonneren via de Videoland site zelf. Scheelt me overigens nog een euro per maand ook (7,99 ipv 8,99 per maand).

Maar dacht via KPN, das net zo makkelijk want dan hoef ik geen account ervoor aan te maken en met als voordeel dat ik dan via m'n itv setup boxen kan kijken.

 

Graag een reactie of het asap wordt opgelost en niet weer komen met het standaard antwoord dat jullie ermee bezig zijn. Dit antwoord zie ik in elke topic onderhand op dit forum voorbij komen. 

Reputatie 7
Badge +22

Dank voor het meedenken Dennis. Fijne avond!

@Anne300 is het nog goed gekomen met het Duitse pakket?

Reputatie 7
Badge +22

Afgelopen zondag Videoland besteld en tot op heden nog steeds geen pakket.

Er wordt aan gewerkt aan m'n aangevraagd pakket was de laatste melding afgelopen maandag hier in het forum.

Beste @Theo v H,

Heb je de tv ontvanger eens uitgeschakeld en daarna weer aangeschakeld? Dat wil nog wel eens helpen. 

Reputatie 3
Badge

Ja, er heeft zelfs nog een spontane herstart plaatsgevonden van m'n ontvanger maar das een ander bekend probleem. :wink:

De order wordt blijkbaar niet doorgezet.

Heb ook geen 2e mail gehad. 

Wel de 1e mail wat m'n abonnement nu per maand gaat kosten.

Dat werkt wel :wink:

Pakket wordt niet doorgezet naar mijn zenderpakketten.

De tv ontvanger geeft bij zenderpakketten ook nu steeds aan dat de wijziging in behandeling is en kan 10minuten duren.

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie inderdaad dat het niet goed ging @Theo v H. Ik heb Videoland daarom nog eens aangevraagd. Ik ben benieuwd. 

Bart Z: ik heb nog niet kunnen bellen. En nog geen wijziging doorgevoerd. Kun jij kijken wat de status is van mijn verzoek?

Reputatie 3
Badge

Dank Bart_Z voor je reactie.

Ik ben ook benieuwd of de aanvraag nu wel werkt.

Echter, ik kan het pas vanavond controleren of Videoland nu selecteerbaar is op m'n ITV ontvangers.

Heb inmiddels wel een mailtje ontvangen van de annulering en nieuwe aanvraag.

Reputatie 3
Badge

Zojuist een 2e mail gekregen met een link om de status te bekijken.

Daar staat dat de aanmelding voltooid is.

Ik zie nu ook in de mijn kpn app bij zenderpakketten naast het pluspakket ook het videoland pakket erbij staan.

Dat was voor je actie niet @Bart_Z.

Ziet er volgens mij nu goed uit!:thumbsup_tone1:

Ga het vanavond bekijken!

Bedankt voor de gedane hulp en actie Bart_Z!

Ik heb het Videoland besteld op 8-11-2020. Ik heb het pakket via MijnKPN besteld. 

Ik heb geen enkele e-mail ontvangen over de toevoeging van Videoland aan mijn abonnement.

Nieuwe aanvraag kan niet omdat deze nog “in behandeling” is. Via TV krijg ik de melding “10 minuten wachten” na knopje “abonneren”. Mijn melding zou al zijn doorgegeven aan “Techniek”, maar daar krijg ik geen bevestiging van via Twitter.

 

Reputatie 7
Badge +15

@AndréArink Heel vervelend dat Videoland niet direct actief wordt.

Ik zie inderdaad dat er iets misgaat bij het bestellen. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om hier direct iets aan te doen. Ik heb de situatie doorgezet naar mijn collega’s. Zodra ik reactie heb zal ik dit hier delen! 

Reputatie 3
Badge

Bij mij heeft de actie van @Bart_Z gewerkt door de huidige aanvraag te annulleren en de aanvraag opnieuw te doen.

Nu zit Videoland in mijn zenderpakketten.

@Theo v H Fijn dat het via deze weg gelukt is! 

Wijziging na dagen nog steeds in verwerking. Is er een moderator die de status kan bekijken? Heb ook geen bevestigingsmail ontvangen.