[Opgelost] Zenderpakket besteld, maar nog niet beschikbaar?

  • 18 October 2020
  • 204 reacties
  • 4231 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

204 reacties

@RuudDelft : ik heb je gegevens opgezocht. Een collega is voor jou bezig en heeft nu via een omweg een backoffice aangestuurd. Ik hoop dat het dan eindelijk gaat werken. We zullen dat nog moeten afwachten :-(

Zes dagen geleden Ziggo Sport Totaal Pakket van 14,99 gekocht op 18 oktober om 14:17 en nog altijd geen toegang. Ik heb het pakket via mijnKPN besteld. Hiervoor stuurden jullie al een monteur die het internet niet kon installeren omdat er geen stopcontact in de meterkast aanwezig was. Iets wat vrij gebruikelijk is in bepaalde type huizen, iets wat jullie gewoon weten. Waarom jullie dit niet even checken bij de persoon zodat jullie een fatsoenlijke monteur sturen is mij een raadsel. Een hele dag vrij gehouden voor niks en een nieuwe dag vrij moeten houden voor de volgende monteur. Bij het bellen van de klantenservice voor het maken van een nieuwe afspraak een of andere asociale mafkees aan de telefoon gekregen. Natuurlijk helemaal niets over mijn klacht hierover gehoord verder, daar doen jullie dus blijkbaar net zoveel mee als met de aangekochte zenders van mensen. Begin KPN echt spuugzat te worden en ben nog niet eens een maand lid, knap! Bij ZIGGO nooit problemen gehad in meerdere jaren. Ondertussen gigantische spijt dat ik naar jullie ben overgestapt. Laat maar even weten of jullie dit wel kunnen fixen, want anders zou ik graag al m’n geld terug willen en ga ik terug naar ZIGGO waar het wel fatsoenlijk is geregeld. 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom @Peter801! Niet bepaald een warm welkom zo te horen. Jammer om te horen! Dit had beter gecommuniceerd moeten worden inderdaad:disappointed_relieved:
Hopelijk is alles inmiddels aangesloten en kun je gebruik maken van (de meeste) diensten. Wat betreft het Ziggo pakket. Ik zet graag je gegevens door. Kun je je profiel nog voorzien van je abonnementsgegevens? Dan kan ik voor je aan de slag:nerd:

Nog steeds geen Ziggo Sport. Maar wel een rekening ontvangen met hierop het abonnementsgeld  voor Ziggo Sport. Ga er toch vanuit dat ik hier een creditnota  voor krijg zolang ik geen gebruik kan maken van Ziggo Sport. :rage:

Reputatie 1

Mijn aansluiting bij FOX werkt, heb mijn forumprofiel bijgewerkt. Nogmaals, het blijft balen dat ik juist dat weekend geen aansluiting had...

Reputatie 7
Badge +30

Nog steeds geen Ziggo Sport. Maar wel een rekening ontvangen met hierop het abonnementsgeld  voor Ziggo Sport. Ga er toch vanuit dat ik hier een creditnota  voor krijg zolang ik geen gebruik kan maken van Ziggo Sport. :rage:

Dat komt goed! Ik zie dat het ticket dat we voor je aangemaakt hebben, nog open staat. Er wordt dus aan gewerkt. 

 

@Haley dat is zeker erg rot :-(. 

 

Reputatie 2
Badge

Twee weken verder inmiddels, iedere medewerker schuift het probleem door naar een ander, KPN blijkt gewoon NIET in staat een pakketje te activeren.

En als je zelf niet af en toe reageert hoor je gewoon niets, zwaar teleurstellend, KPN onwaardig.

Dit was mijn laatste reactie, over enkele weken loopt m'n abbo af, als het vandaag niet eindelijk eens opgelost wordt ga ik elders wel een mooie aanbieding zoeken!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RuudDelft, achter de schermen zijn we wel voor je bezig, ik zie dat vanmiddag nadat je dit bericht hebt geplaats weer een poging is gedaan door een collega om het pakket voor je te activeren. Is daarover ook contact met je opgenomen?

Reputatie 2
Badge

Hi @RuudDelft, achter de schermen zijn we wel voor je bezig, ik zie dat vanmiddag nadat je dit bericht hebt geplaats weer een poging is gedaan door een collega om het pakket voor je te activeren. Is daarover ook contact met je opgenomen?

Nee Maja.

Reputatie 7
Badge +20

Jammer @RuudDelft , dat was wel zo netjes geweest. Ik snap dat je het gevoel krijgt dat er niks gebeurt als de collega's die voor je bezig zijn je niet voorzien van een update :slight_frown: Hopelijk zorgt deze mees recente poging er nu wel voor dat je aanvraag eindelijk verwerkt gaat worden!

Reputatie 2
Badge

Jammer @RuudDelft , dat was wel zo netjes geweest. Ik snap dat je het gevoel krijgt dat er niks gebeurt als de collega's die voor je bezig zijn je niet voorzien van een update :slight_frown: Hopelijk zorgt deze mees recente poging er nu wel voor dat je aanvraag eindelijk verwerkt gaat worden!

Afwachten maar weer Maja, bedankt voor je moeite.

Ik heb afgelopen week het Ziggo sport totaal pakket besteld, heb het pakket via het internet besteld. De eerste bevestigingsmail wel ontvangen, tweede mail daarna niet. 

Nog steeds geen Ziggo Sport. Maar wel een rekening ontvangen met hierop het abonnementsgeld  voor Ziggo Sport. Ga er toch vanuit dat ik hier een creditnota  voor krijg zolang ik geen gebruik kan maken van Ziggo Sport. :rage:

Dat komt goed! Ik zie dat het ticket dat we voor je aangemaakt hebben, nog open staat. Er wordt dus aan gewerkt. 

 

@Haley dat is zeker erg rot :-(. 

 

Nog steeds geen Ziggo Sport. Leuk als er een ticket is aangemaakt. Maar doen ze er ook wat mee??

 

Reputatie 2
Badge

Heb vernomen dat er een technisch probleem is om pakketten te activeren, dat weken kan gaan duren.

Zo jammer dat klanten niet even eerlijk geïnformeerd worden!

Badge

Ja hier had ik ook last van!

Gewoon even service bellen!

Hoi vandaag factuur binnen gekregen, de extra wedstrijd die ik ook niet kreeg staat toch op de rekening, dus die procedure werkt wel. Kunnen jullie die svp vergoeden?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi vandaag factuur binnen gekregen, de extra wedstrijd die ik ook niet kreeg staat toch op de rekening, dus die procedure werkt wel. Kunnen jullie die svp vergoeden?

Ik ga hem voor je vergoeden, dit zal verrekend gaan worden met de volgende factuur! 

Reputatie 2
Badge

Ja hier had ik ook last van!

Gewoon even service bellen!

Nou dat werkte bij mij niet zo, maar er is me beloofd dat het goed komt, zit er nu meer dan 3 weken op te wachten, het duurt nu wel érg lang!

Reputatie 7
Badge +17

@RuudDelft Duurt lang!!! Die van jou is al enorm lang in behandeling ook. Hopelijk krijg je snel het verlossende woord:pray:

Reputatie 2
Badge

@RuudDelft Duurt lang!!! Die van jou is al enorm lang in behandeling ook. Hopelijk krijg je snel het verlossende woord:pray:

Blijkbaar is er een nieuwe Albert Einstein nodig om dit even op te lossen. Denk dat het gefikst is als het voetbal en tennis de winterstop in zijn.

Bizar dat dit al 3½ week moet duren, heb niet meer het idee dat iemand er nog mee bezig is!

Klaarblijkelijk is het nog niet voor elkaar. Dinsdag 3 november overgestapt van TFT Internet en Interactieve TV (Telfort) naar Hussel 500. TV-pakketten basis, plus en Duits zouden meegaan. Basis en Duits pakket zijn overgegaan. Pluspakket is er niet. Alle stappen doorlopen van resetten e.d. Vanmorgen gebeld, bleek dat Pluspakket uitstond, werd verzocht even aan de lijn te blijven tijdens een ’stille wacht‘. Dat even werd een uur waarna de verbinding eruit gegooid werd. Inmiddels nog steeds geen Pluspakket. 

Pluspakket uit de aktie aangevragd.

Bevestiging ontvangen.

Maar het werkt nu na 4 dagen nog niet.

In Mijn KPN staat:  Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 3
Badge

Ook vermeld in andere topic gemeld van Videland.

Gisteren Videoland geactiveerd via de mijn kpn app.

Keurig klantenservice mailtje gekregen met wat het nu gaat kosten pm omdat videoland is toegevoegd aan m'n abonnement.

Maar geen videoland op m'n tv.

Komt ook niet in mijn pakketoverzicht te staan maar opnieuw selecteren kan ook niet want dan krijg ik een foutcode.

Gisterenavond kpn gebeld en ze vertelde mij dat er een  "storing”  is waar ze niets aan kon doen.

Ff afwachten was het antwoord.

Deze ochtend nog steeds geen videoland.

 

Groet,
Theo

Reputatie 7
Badge +30

 @ErikMp ik zie dat het voor jou wel uitgezocht wordt inmiddels! Hopelijk is het snel geregeld :(. Dat geldt ook voor jou, @Theo v H!

 

@borrenp welkom! Wat rot dit :-(. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je graag verder. 

Is nu aangevuld met postcode, huisnr. en klantnummer.