[Opgelost] Zenderpakket besteld, maar nog niet beschikbaar?

  • 18 October 2020
  • 204 reacties
  • 4231 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

204 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Er is inmiddels een onderzoek gestart. De orders blijven hangen. Hoe dit kan? Weten we dus nog niet. Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, hebben we jullie hulp nodig. We zijn op zoek naar voorbeelden. Vertel ons welk pakket je wanneer hebt besteld, via welk kanaal.  Vul daarnaast je abonnementsgegevens in in je profiel. Wij zetten het dan direct door naar de onderzoekende partij.   

 

Voorbeeld: 

Ik heb het [zenderpakket] besteld op [datum] om [tijd]. Ik heb het pakket via [kanaal] besteld. 
Met kanaal bedoelen we online (MijnKPN), Chat, Bellen, anders 

We zien graag jullie voorbeelden tegemoet, Bedankt!:relaxed:

Hallo,

ik heb het zenderpakket Fox besteld op 18-10-2020 rond 24 uur. Ik heb het pakket via Mijn KPN besteld.

Omdat wij heel graag de Wedstrijd van Ajax wouden zien heb ik daarna toch maar via de Tv de wedstrijd gekocht voor 6 euro. Wedstrijd was inmiddels al een kwartier bezig en een doelpunt rijker voor Ajax…die we dus hebben gemist🤨😡

Nu hebben we dus extra kosten gemaakt en had dan achteraf niet het maand pakket hoeven  te bestellen. 

Ik heb Ziggo Sport Totaal op zaterdag 17 oktober rond 17.30 besteld via het online menu op de tv. Na contact vandaag (zondag 18 okt) met de service desk is de aanvraag geannuleerd, en is door de medewerker een nieuwe aanvraag gedaan. Op 12.41 hiervan een bevestigingsmail ontvangen. Helaas werkt  Ziggo Sport nog niet. 

Op zaterdag 17-10-2020 heb ik het zenderpakket Fox Sports besteld. Zou binnen een kwartier kunnen kijken. Wel een email gekregen maar geen Fox Sports op mijn TV. Helemaal opnieuw opgestart, maar nog steeds niets. Het is nu zondag 16.30. Iets langer dus dan een kwartier (Haags kwartiertje?) Wanneer kan ik genieten van het voetbal?

Groetjes Kees

Hoi, ik wacht al 40min voordat fox sports zenderpakket is toegevoegd, beetje jammer de wedstrijd is al begonnen

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wanneer kunt u uw extra dienst(en) gebruiken?
Binnen 15 minuten. U ontvangt nog een aparte e-mail met meer belangrijke informatie over uw bestelling

Zo eerste goal gemist, thanks KPN

0-2

Foxsports vanmiddag om 14 uur aangezet. Om 17:30 helaas nog niet actief. Ik mis al 2 wedstrijden op deze manier. De bevestigingsmail zegt werkzaam binnen 15 minuten! 

Kom op! actie aub!! 

0-3 doe maar rustig aan hoor KPN

Vandaag Fox Spots geactiveerd en nog steeds de melding dat het in behandeling is.

Ondertussen al veel gemist wat ik erg graag wilde zien. Waar ik dus ook het abonnement voor af ging sluiten.

Ik hoop dat KPN met een passende oplossing komt!

Reputatie 7
Badge +24

Hallo,

ik heb het zenderpakket Fox besteld op 18-10-2020 rond 24 uur. Ik heb het pakket via Mijn KPN besteld.

Omdat wij heel graag de Wedstrijd van Ajax wouden zien heb ik daarna toch maar via de Tv de wedstrijd gekocht voor 6 euro. Wedstrijd was inmiddels al een kwartier bezig en een doelpunt rijker voor Ajax…die we dus hebben gemist🤨😡

Nu hebben we dus extra kosten gemaakt en had dan achteraf niet het maand pakket hoeven  te bestellen. 

We zijn vergeten om te vragen of iedereen ook zijn profiel in wil vullen, dit zodat we specifiek kunnen bekijken waar het niet goed gaat. Passen we nu aan. 

Zou je dat ook alsnog willen doen alsjeblieft? 

Reputatie 7
Badge +24

@Slijfer296, @Haley, welkom hier. 

Er is inmiddels een onderzoek gestart. De orders blijven hangen. Hoe dit kan? Weten we dus nog niet. Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, hebben we jullie hulp nodig. We zijn op zoek naar voorbeelden. Vertel ons welk pakket je wanneer hebt besteld, via welk kanaal.  Vul daarnaast je abonnementsgegevens in in je profiel. Wij zetten het dan direct door naar de onderzoekende partij.   

Voorbeeld: 

Ik heb het [zenderpakket] besteld op [datum] om [tijd]. Ik heb het pakket via [kanaal] besteld. 
Met kanaal bedoelen we online (MijnKPN), Chat, Bellen, anders 

 

Zouden jullie die ook willen doen? 

Vandaag Fox Spots geactiveerd en nog steeds de melding dat het in behandeling is.

Ondertussen al veel gemist wat ik erg graag wilde zien. Waar ik dus ook het abonnement voor af ging sluiten.

Ik hoop dat KPN met een passende oplossing komt!

Ik heb FOX Sports besteld op 18-10-2020 om 17:45u. Ik heb het pakket via mijn TV besteld. 

Reputatie 7
Badge +24

Vandaag Fox Spots geactiveerd en nog steeds de melding dat het in behandeling is.

Ondertussen al veel gemist wat ik erg graag wilde zien. Waar ik dus ook het abonnement voor af ging sluiten.

Ik hoop dat KPN met een passende oplossing komt!

Ik heb FOX Sports besteld op 18-10-2020 om 17:45u. Ik heb het pakket via mijn TV besteld. 

Dankjewel Ronny, ik heb dit doorgezet. 

Een paar uur geleden Videoland besteld. Na bevestigingsmail geen tweede mail ontvangen. Zenderpakket kan ik nog steeds niet gebruiken. Gebeld met KPN maar geen oplossing. Kreeg de tip om te annuleren als het morgen nog niet lukt en via Videoland zelf te bestellen. Annuleren is echter niet mogelijk via mijn KPN? Ik wil er vanaf want ik wil het nu gebruiken wat dus niet kan en wil natuurlijk niet dubbelbetalen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Nenaisnietblij, welkom hier. 

Er is inmiddels een onderzoek gestart. De orders blijven hangen. Hoe dit kan? Weten we dus nog niet. Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, hebben we jullie hulp nodig. We zijn op zoek naar voorbeelden. Vertel ons welk pakket je wanneer hebt besteld, via welk kanaal.  Vul daarnaast je abonnementsgegevens in in je profiel. Wij zetten het dan direct door naar de onderzoekende partij.   

Voorbeeld: 

Ik heb het [zenderpakket] besteld op [datum] om [tijd]. Ik heb het pakket via [kanaal] besteld. 
Met kanaal bedoelen we online (MijnKPN), Chat, Bellen, anders 

 

Zou jij dit ook willen doen? 

Goedendag, ik heb het extra zenderpakket fox sport aangezet. Na 2 dagen nog geen fox sport. Ontvanger en modem al opnieuw opgestart. Helpt niets.

Aangevraagd via de mijn KPN app, later via de tv en ook nog telefonisch. Blijft aangeven dat de wijziging verwerkt wordt.

Reputatie 7
Badge +24

Goedendag, ik heb het extra zenderpakket fox sport aangezet. Na 2 dagen nog geen fox sport. Ontvanger en modem al opnieuw opgestart. Helpt niets.

Aangevraagd via de mijn KPN app, later via de tv en ook nog telefonisch. Blijft aangeven dat de wijziging verwerkt wordt.

Dankjewel, ik heb dit ook doorgezet. 

Hoi, ik heb gisteren het fox sport eredivisie besteld, ook een bevestiging hiervan gekregen, maar tot op heden is dit nog niet zichtbaar op mijn televisie, ook in mijn overzicht staat het niet in.

Wat moet ik nu doen, heb de box al een keer uit en aangezet, ook geen resultaat

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen, het Fox Sport pakket zou bij mij vorige week maandag 12 oktober aan hebben moeten staan, tot nu toe nog niets.

Gechat, gebeld, maar helaas.

Ook slechts één keer de goede voorwaarden van het verlengen met 1 jaar van mijn abonnement ontvangen per mail, daarna alleen nog maar verkeerde.

Leuk voetbalweekend gemist, maar hopelijk wordt het nu eens opgelost!

Wij proberen al een paar uur het ziggo totaal pakket aan te maken maar eerst stond er in behandeling en nu niets meer. Wel een mail met bevestiging van het pakket ontvangen. Gebeld met klantenservice moesten het opnieuw proberen maar krijg nu melding dat de order niet geplaatst kan worden?  Wie kan helpen? Of is er een storing?

Admin: post samengevoegd met actueel topic

Heb dit pakket via tv besteld op 17 oktober en 18 oktober is het door medewerker geannuleerd en opnieuw in systeem gezet. Werkt nog steeds niet!

Reputatie 1

blij dat ik xs4all hebt nooit geen problemen……..

Ja hier ook gisteren om 16:10 via mijn interactieve tv fox pakket besteld, mooi op tijd om de wedstrijd van 16:45 te zien. Bevestigingsmail gekregen om 16:12u daarin de melding dat ik binnen 15min kon kijken! Helaas nu een dag later, om 12:31 een mailtje gehad dat vandaag het pakket in gaat. Slechte zaak!  gisteren aangezien het pakket maar niet binnenkwam een losse wedstrijd besteld , ook deze niet gekregen. Ik neem aan dat ik hier niet voor ga bestalen!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo iedereen, op dit moment is het probleem nog in onderzoek en heb ik helaas niet meer concrete informatie. 

 

@Markd78 Ik heb een notitie achtergelaten in je gegevens. Ik hoop op dit moment op een centrale oplossing. Mocht het toch op je factuur komen te staan, zou je het dan kunnen laten weten? Dan kan ik of mijn collega de wedstrijd vergoeden.