[Opgelost] Zenderpakket besteld, maar nog niet beschikbaar?

  • 18 October 2020
  • 204 reacties
  • 4231 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

204 reacties

Ik heb afgelopen zaterdag 17 oktober het Ziggo sport totaal pakket besteld, heb het pakket via de televisie zelf besteld. De eerste bevestigingsmail wel ontvangen, tweede mail daarna niet. Verder staat er het gehele weekend al in behandeling.

Goedenavond,

 

Ik ben inmiddels 3 lange gesprekken met de KPN klantenservice verder en kan geen extra zender pakket met Fox sports afsluiten.

Ook via de KPN app is dit niet mogelijk.

Telefonisch is mij alleen in een 3e gesprek verteld nadat het 2e gesprek na 30 minuten plots de verbinding verbroken werdt)  dat er ergens een storing zou zijn en ik dus geen wedstrijden kon kijken inmiddels alweer 1,5 dag verder maar kan nog geen foxsports kijken.

Ik krijg hier echt de balen van waarom niemand met kennis van zaken achter de helpdesk?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 1

Ik heb Fox Sport besteld op 18 oktober om 12.00. Ik heb het pakket via de rode knop (televisie) besteld. Eerst was het in behandeling,  enkele uren later verdween het helemaal ( er is niets besteld), toen via mijn inlog MijnKNP besteld, daarna weer in behandeling en pas maandag overdag ( weet niet wanneer) kwam er dus fox sport op mijn zenderpakket. Had mij verheugd om de eerste wedstrijd met Mario Gotze live te zien, dat is helaas niet meer mogelijk… ontzettend balen, hij scoorde ook nog….

 
 

Reputatie 7
Badge +30

@Han van Vlerken, is het zenderpakket bij jou inmiddels actief? Zo niet, vul je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Geef dan ook even aan hoe je het zenderpakket hebt besteld (via de ontvanger, via de MijnKPN of via de klantenservice)

 

@Annemiek1968, @RuudDelft, jullie hebben ook met de klantenservice contact gehad. Vanuit daar is dit opgepakt.

Annemiek, volgens de notitie hier zou het bij jou nu moeten werken, klopt dat?

Ruud, voor jou is het nog in behandeling, er wordt contact met je opgenomen van daaruit.

 

@Achterhoeks, ik zie hier dat het inderdaad niet helemaal vlekkeloos verliep. Voor zover ik hier kan zien is de wijziging alsnog gisteren, de 19e, voltooid geraakt. Kun je het inmiddels al kijken? Zo niet, geef je tv ontvanger even een reset en kijk of de zenders er dan wel zijn.

 

@EGroen, ik zie hier dat je inderdaad al contact hebt gehad. Sorry dat je niet direct een goed antwoord hebt gekregen. Bij jou is sprake van een nog openstaande wijziging van je abonnement. Dat is degene waarvoor op de 22e de monteur komt.

Het is niet mogelijk om verdere wijzigingen in je abonnement te doen als er nog een wijziging openstaat. Na het monteursbezoek zal de eerdere wijziging voltooid raken. Op dat moment kun je dan het zenderpakket bestellen.

 

@Haley, wil je ook nog je forumprofiel invullen? Reageer hier even weer als je dat gedaan hebt, dan kunnen we het nakijken. 

@Annemiek1968@RuudDelft, jullie hebben ook met de klantenservice contact gehad. Vanuit daar is dit opgepakt.

Annemiek, volgens de notitie hier zou het bij jou nu moeten werken, klopt dat?

Ruud, voor jou is het nog in behandeling, er wordt contact met je opgenomen van daaruit.

Hoi Erik het pakket staat nu op actief in de abonnementen heb contact gehad met jouw collega Gery en de zenders 272 en verder zijn niet zichtbaar meer op onze tv. Nu wordt onderzocht door jullie hoe dit kan. Dus nee het werkt nog niet helaas! 

Ik heb het Ziggo Totaal Sport pakket toegevoegd,

Maar staat bij alle Ziggo Sport zenders dat ik een Live wedstrijd kan kopen of het Sportpakket kan toevoegen. 

Als ik met de blauwe knop kijk welke pakketten ik heb staat Ziggo Sport Totaal wel als geabonneerd erbij,

Heb mijn modem en het interactieve TV kastje al meermaals gereset + frisse start modem

Kan iemand mij hierbij helpen?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Profiel aangepast.  Ik heb het Ziggo Sport pakket op 19-10-20 toegevoegd. Ik heb het pakket via mijnkpn besteld. 

Reputatie 7
Badge +30

@Annemiek1968@RuudDelft, jullie hebben ook met de klantenservice contact gehad. Vanuit daar is dit opgepakt.

Annemiek, volgens de notitie hier zou het bij jou nu moeten werken, klopt dat?

Ruud, voor jou is het nog in behandeling, er wordt contact met je opgenomen van daaruit.

Hoi Erik het pakket staat nu op actief in de abonnementen heb contact gehad met jouw collega Gery en de zenders 272 en verder zijn niet zichtbaar meer op onze tv. Nu wordt onderzocht door jullie hoe dit kan. Dus nee het werkt nog niet helaas! 

Ik zie inderdaad dat er een technische melding is aangemaakt, @Annemiek1968. Wat je nog kunt doen, als je dat niet al gedaan hebt, is je tv ontvanger nu nog een reset geven. Als dat niet helpt, dan is het helaas even de technische melding afwachten.

 

 

@Rufus0108, welkom! Dank voor je gegevens,. Ik zie hier dat je op de 19e inderdaad Ziggo Sport Totaal hebt aangevraagd, en dat daarbij dan ook Fox Sports verwijderd zou moeten worden. De wijziging zelf lijkt voltooid volgens mijn ene systeem. Alleen geeft mijn andere systeem aan dat Fox actief is, en Ziggo niet. Dus het is nog niet helemaal in orde. Daarvoor heb ik zojuist een melding aangemaakt, je krijgt bevestiging per sms. Achterliggende afdeling gaat hier naar kijken en neemt contact op indien nodig.

@Annemiek1968@RuudDelft, jullie hebben ook met de klantenservice contact gehad. Vanuit daar is dit opgepakt.

Annemiek, volgens de notitie hier zou het bij jou nu moeten werken, klopt dat?

Ruud, voor jou is het nog in behandeling, er wordt contact met je opgenomen van daaruit.

Hoi Erik het pakket staat nu op actief in de abonnementen heb contact gehad met jouw collega Gery en de zenders 272 en verder zijn niet zichtbaar meer op onze tv. Nu wordt onderzocht door jullie hoe dit kan. Dus nee het werkt nog niet helaas! 

Ik zie inderdaad dat er een technische melding is aangemaakt, @Annemiek1968. Wat je nog kunt doen, als je dat niet al gedaan hebt, is je tv ontvanger nu nog een reset geven. Als dat niet helpt, dan is het helaas even de technische melding afwachten.

 

 

@Rufus0108, welkom! Dank voor je gegevens,. Ik zie hier dat je op de 19e inderdaad Ziggo Sport Totaal hebt aangevraagd, en dat daarbij dan ook Fox Sports verwijderd zou moeten worden. De wijziging zelf lijkt voltooid volgens mijn ene systeem. Alleen geeft mijn andere systeem aan dat Fox actief is, en Ziggo niet. Dus het is nog niet helemaal in orde. Daarvoor heb ik zojuist een melding aangemaakt, je krijgt bevestiging per sms. Achterliggende afdeling gaat hier naar kijken en neemt contact op indien nodig.

Hoi Erik alle stappen zijn al doorlopen resetten gegeven opnieuw software geïnstalleerd maar nog steeds geen zenders actief. Mvg Annemiek 

Jammer, @Annemiek1968 . Dan zullen we de technische dienst af moeten wachten.

Ik heb het [Ziggo sport] besteld in [september]. Ik heb het pakket via [mijn tv ontvanger] besteld, en later ook nog via mijnKPN. Het is al een maand ‘in behandeling’, en ik heb al een paar keer gebeld. Tot twee keer toe werd na ongeveer een half uur wachten opgehangen. Een keer drukte iemand op een knopje, riep sorry, en toen kwam ik in een voicemailmenu terecht. Ik begin het behoorlijk zat te raken. Vooral omdat ik een maand geleden precies hetzelfde had met Fox sports, die toen zes keer op mijn rekening stond, die ook is afgeschreven, terwijl ik niet kon kijken. Dat is na bellen hersteld. Daarna heb ik ook ziggo besteld, in de veronderstelling dat alles in orde zou zijn. Niet dus.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @RalphP! Bedankt voor je bericht hier. Wow! Je betaalt gewoon 5x voor FoxSports. Daar gaat iets absoluut niet goed! Ik ga er voor je achteraan mailen om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Excuses voor het ongemak en de (tijdelijke) hoge kosten. De reden hierachter is waarschijnlijk dezelfde reden als FoxSports. Ik probeer twee vliegen in één klap te vangen. Je hoort van me!

Na anderhalf uur aan de lijn vanavond heeft een collega bij de helpdesk het inmiddels hopelijk opgelost. Ik zeg hopelijk want dat dacht ik in september ook, maar ik heb goede hoop. Dank voor de reactie.

Reputatie 7
Badge +21

@RalphP Wat goed om te lezen dat één van onze collega's bij de helpdesk jouw verder heeft geholpen. Mocht het toch weer gebeuren dan weet je ons te vinden. Graag gedaan!

Jammer, @Annemiek1968 . Dan zullen we de technische dienst af moeten wachten.

Hallo Erwin het is nu woensdagavond en ik hoor ook niets meer van de technische dienst. Wij zijn inmiddels echt een beetje klaar met het wachten totdat we eindelijk gebruik kunnen maken van het bestelde pakket. Kunnen jullie zsm contact met ons opnemen? Wij zijn geneigd om over te stappen naar een andere provider. Mvg Annemiek

Reputatie 2
Badge

Ben het nu ook zat, vorige week maandag zou Fox Sports geactiveerd zijn, donderdag maar eens gebeld, het is nu echt doorgezet naar een specialiste van de technische dienst vertelde een (overigens zeer behulpzame) meneer van de helpdesk, het is nu bijna een week verder en je hoort gewoon niets meer.

Tot niet zo lang geleden kon ik na de zomerstop een half uur voor aanvang van de competitie Fox Sports inschakelen, dat lijkt nu bijzonder ingewikkeld te zijn, een hightechbedrijf als KPN onwaardig.

Volgende maand loopt m'n abbo af, ga me na 25 jaar KPN (begonnen bij Planet Internet) oriënteren op iets anders!

We zijn inmiddels  drie dagen verder en nog steeds geen Ziggo sport. Waarom moet dit zolang duren. Hoop dat het voor het weekend  opgelost wordt. Maar heb inmiddels sterke twijfels. Begin het wel aardig zat te worden.

We zijn inmiddels  drie dagen verder en nog steeds geen Ziggo sport. Waarom moet dit zolang duren. Hoop dat het voor het weekend  opgelost wordt. Maar heb inmiddels sterke twijfels. Begin het wel aardig zat te worden.

Hallo Rufus0108 bij ons werkt het nu heb jij ook het Ziggo totaalpakket? Ik werd net gebeld en bleek dat de zenders veranderd zijn. Dus de zenders waarvan gedacht werd dat wij ze misten bestaan niet meer wij kunnen nu kijken op kanaal 233 t/m 238 misschien heb je hier iets aan! Mvg Annemiek 

Bij ons werkt het nog steeds niet !

Bij ons werkt het nog steeds niet !

Wat ontzettend balen! Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je/jullie! 

Jammer, @Annemiek1968 . Dan zullen we de technische dienst af moeten wachten.

Hallo Erwin het is nu woensdagavond en ik hoor ook niets meer van de technische dienst. Wij zijn inmiddels echt een beetje klaar met het wachten totdat we eindelijk gebruik kunnen maken van het bestelde pakket. Kunnen jullie zsm contact met ons opnemen? Wij zijn geneigd om over te stappen naar een andere provider. Mvg Annemiek

Het is opgelost! Zenders 272 en verder bestaan  dus blijkbaar niet meer (wist medewerker ook niet) en zijn verplaatst naar 233 en verder en dat werkt dus nu. 

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen dat het pakket nu werkt, @Annemiek1968! Goed punt wel van de zenders, Ziggo zit inderdaad vanaf 233. Sorry dat niet eerder met je gecontroleerd is dat je wel de goede kanaalnummers had.

Voor de zekerheid en langslopende meelezers dan nog even:

Fox Sports zit op kanaal 221 t/m 226

Ziggo Sport Totaal zit op 233 t/m 238

 

 

@RuudDelft, vervelend dat het voor jou nog niet is verholpen. Ik ben er ingedoken en ik zie heel veel wijzigingen die geen van allen doorgelopen zijn. Ze worden allemaal steeds afgewezen door het systeem. Dat wijst erop dat er onderwater bij jou iets niet goed zit. Hiervoor is nu de technische afdeling aangestuurd die gaat nakijken wat het precies is dat hier de boel tegenhoudt. Mijn collega heeft vanmiddag nog geprobeerd je te bellen om je te informeren maar heeft je niet bereikt. Ze zal het op een later moment (wanneer precies weet ik niet) opnieuw proberen. 

 

@Rufus0108, ik zie nog geen verdere updates op jouw melding. Dus de afdeling is nog bezig. Ik hoop dat het snel opgelost zal zijn!

Op zondag 18 oktober Fox Sports pakket toegevoegd, binnen enkele minuten was de bevestigingsmail binnen.

Sindsdien is de activering “in behandeling”, het moment van schrijven is 22 oktober.

 

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Vrij teleurstellend dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Wacht nu al vanaf 19 oktober op Ziggo Sport . Lekker hoor met een GP dit weekend.

Reputatie 2
Badge

Vanaf 12 oktober wacht ik al op Fox Sports, 1 weekend voetbal gemist, ben bang dat er nog een weekend bij komt. Wordt er ook nog vermeld dat ik gisteren ben gebeld door iemand van de technische dienst, maar ik ben helemaal niet gebeld, geen gesprek gemist. Geen reclame voor KPN allemaal!