[Opgelost] Zenderpakket besteld, maar nog niet beschikbaar?

  • 18 October 2020
  • 204 reacties
  • 4236 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

204 reacties

Reputatie 7

We kunnen dat zeker voor je nakijken, @Anne300. Wil je dan je forumprofiel invullen en hier even weer reageren als je dat gedaan hebt? 

De problemen met de bestelde zenderpakketten zijn inderdaad bij ons bekend @N19. Het is jammer dat je dit niet meteen is verteld. Al onze medewerkers zouden hiervan op de hoogte moeten zijn. Achter de schermen wordt hard gewerkt om dit lastige probleem te verhelpen zodat onze klanten zonder problemen kunnen genieten van hun bestelde zenderpakketten. 

Jeroen_dB: hier ook het zelfde probleem dat er al 8 dagen in het zenderpakket staat 10 min in behandeling. Na meerdere keren met de klantensercice hebben gechat nog steeds geen oplossing gehad. Bij sommige mensen lees ik hier dat het is opgelost maar zie alleen niet wat dan de oplossing is ? Hier ook alles al van de stroom gehad en zelfs naar fabrieks instellingen gezet. Maar de Melding staat er nog steeds en ik kan geen enkel plus pakket activeren. Kun je mij vertellen wat de oplossing is ?

Reputatie 3
Badge

@Jeroen_dB Het probleem zit niet in je ontvanger maar bij KPN zelf.

Bij mij bleef ook de melding 10m in behandeling staan.

Er zou naar gekeken worden en daarna bleef het ook stil.

Kreeg het gevoel dat er niets werd gedaan want na dagen was er nog steeds geen Videoland of enigzins een reactie.

Nadat ik vermeld heb hier op het forum om de aanvraag maar compleet te annuleren en dat ik wel via de Videoland site een abbonnement ging nemen heeft  @Bart_Z  een reset uitgevoerd door de huidige aanvraag te annuleren/ resetten en vervolgens het videolandpakket  opnieuw in te voeren.

Dat heeft bij mij gewerkt want toen kreeg ik na een 15m een 2e mail met de bevestiging en stond het videoland pakket in mijn zenderpakketten.

 

@Kpn , ik zou zeggen, doe/ probeer de stappen te doen welke @Bart_Z  (allemaal) heeft uitgevoerd bij degenen met hetzelfde probleem totdat ze het pakket hebben.

@Jeroen_dB Het probleem zit niet in je ontvanger maar bij KPN zelf.

Bij mij bleef ook de melding 10m in behandeling staan.

Er zou naar gekeken worden en daarna bleef het ook stil.

Kreeg het gevoel dat er niets werd gedaan want na dagen was er nog steeds geen Videoland of enigzins een reactie.

Nadat ik vermeld heb hier op het forum om de aanvraag maar compleet te annuleren en dat ik wel via de Videoland site een abbonnement ging nemen heeft  @Bart_Z  een reset uitgevoerd door de huidige aanvraag te annuleren/ resetten en vervolgens het videolandpakket  opnieuw in te voeren.

Dat heeft bij mij gewerkt want toen kreeg ik na een 15m een 2e mail met de bevestiging en stond het videoland pakket in mijn zenderpakketten.

 

@Kpn , ik zou zeggen, doe/ probeer de stappen te doen welke @Bart_Z  (allemaal) heeft uitgevoerd bij degenen met hetzelfde probleem totdat ze het pakket hebben.

@Bart_Z  en @Kpn zouden jullie deze stappen ook op mijn abonnement willen uitvoeren. Nu al 8 dagen geen pluspakket.

 

 

 

 

Reputatie 7

Ik heb voor je gekeken, @RonaldVeld en wat ik zie is dat op 5 november je Pluspakket is verwijderd. Sindsdien is er nog niet weer iets gebeurd met het abonnement. Begrijp ik nu goed dat je het Pluspakket juist weer wilt activeren? En dat dit niet lukt via de ontvanger of de MijnKPN? Als je dat, voor de zekerheid, nog zou kunnen bevestigen ga ik hier verder achteraan.

Dag Erik, ik heb het profiel ingevuld.

Reputatie 7

Dank je, @Anne300. Ik zie hier ook geen bevestiging terug, en de hele wijziging zelfs niet. Welk pakket had je besteld, en weet je nog op welke dag dit was? Dan ga ik even verder zoeken wat hier aan de hand is, 

Hai Erik, Duits pakket met actie (3 maanden gratis). Afgelopen weekend besteld via mijn kpn

Ik heb voor je gekeken, @RonaldVeld en wat ik zie is dat op 5 november je Pluspakket is verwijderd. Sindsdien is er nog niet weer iets gebeurd met het abonnement. Begrijp ik nu goed dat je het Pluspakket juist weer wilt activeren? En dat dit niet lukt via de ontvanger of de MijnKPN? Als je dat, voor de zekerheid, nog zou kunnen bevestigen ga ik hier verder achteraan.

@Erik_  dit klopt inderdaad we willen dat het pluspakket weer geactiveerd wordt. Net een mail ontvangen van kpn dat dit gewijzigd was en hij staat nu weer aan. Alleen als ik nu een nog een extra pakket wil aanzetten daar geeft hij nog steeds aan 10 in behandeling. Kun je dit ook resetten voor ons zodat we weer via het menu de extra pakketten aan en uit kunnen zetten

Ik heb het Fox sport, Ziggo sport totaal en opnemen pakket besteld op 13-11-2020 om [15.00]. Ik heb het pakket via website op de laptop besteld. Kan niet nog es toevoegen daar mijn veranderingen onder ontwikkeling zijn. Heb GEEN e-mail of enige andere bevestiging gehad. 

Reputatie 7

Jouw MijnKPN ziet de order dus wel @Anne300, maar verder lijkt die niet doorgekomen te zijn. Wij kunnen de wijziging zelf ook niet zien, maar via een andere afdeling is de order wel gevonden. We proberen die nu een duwtje te geven, zodat die door gaat lopen.

 

Het Pluspakket is nu inderdaad actief bij jouw abonnement @RonaldVeld, dat is gelukt. Zie je de melding dat er nu een order in behandeling is op de tv-ontvanger, of via MijnKPN (of beide)? Als je net de mail kreeg dat het was gewijzigd, kan het zijn dat de wijziging nog niet helemaal was afgerond op dat moment. 

@Jasper hij staat nog steeds 10 min in behandeling.

en wanneer we dan een plus pakket aan willen zetten kunnen we niet op bestellen drukken.

ik heb hetzelfde. Ziggo sport totaal besteld. al een week geleden. Hij blijft hangen. Twee keer telefonisch contact gehad en die konden me ook niet helpen. Ik denk dat ze niet echt insiders waren want ze hadden er nog nooit van gehoord en ze zeiden wacht af….maar nu ik weer kijk. Het blijft hangen. ik ben zakelijk hussel. Het is toch ongelofelijk dat als je een uitbreiding wil dat dat niet kan. 

 

Bizar. ik heb mijn profiel al aangevuld en men moet nu wel weten hoe en wat….Help!! en graag snel want ik wil morgen de formule 1 kijken.

Het is gelukt! Dank voor je inspanningen Jasper. Fijn dat het nu voor hoger geregeld is.

Ik zie bij mij nog geen verandering

Reputatie 7

Het is gelukt! Dank voor je inspanningen Jasper. Fijn dat het nu voor hoger geregeld is.

Ik zie het zenderpakket nu ook actief staan inderdaad, dat ging nu opeens snel dus! Veel kijkplezier! :slight_smile:

 

@Jasper hij staat nog steeds 10 min in behandeling.

en wanneer we dan een plus pakket aan willen zetten kunnen we niet op bestellen drukken.

Waar zie dat precies staan, was dat MijnKPN, de ontvanger of beide?

 

ik heb hetzelfde. Ziggo sport totaal besteld. al een week geleden. Hij blijft hangen. Twee keer telefonisch contact gehad en die konden me ook niet helpen. Ik denk dat ze niet echt insiders waren want ze hadden er nog nooit van gehoord en ze zeiden wacht af….maar nu ik weer kijk. Het blijft hangen. ik ben zakelijk hussel. Het is toch ongelofelijk dat als je een uitbreiding wil dat dat niet kan. 

 

Bizar. ik heb mijn profiel al aangevuld en men moet nu wel weten hoe en wat….Help!! en graag snel want ik wil morgen de formule 1 kijken.

Hoi @Bob63, ik snap dat je dat wilt kunnen kijken! Jouw wijziging zie ik wel staan in het systeem, maar die is nog niet doorgelopen. Ik zet het voor je door naar de specialisten zodat zij dit kunnen behandelen.

Dank Jasper. Fijne avond

Donderdagavond 5 nov pluspakket besteld via zenderpakket menu van de ontvanger, sinds donderdagavond zie ik op de ontvanger de melding dat het 10 min kan duren. Gelukkig duren de 10 min bij de Chinees niet zolang.

Maar als ik het hier zo lees kan het nog wel even duren

Telefonisch contact gehad en ze zouden een ticket doorzetten naar een andere afdeling.

Wel slecht dat de telefonische helpdesk hier niet van op de hoogte is, de 1e helpdesk medewerker stelde na een tijdje voor om de software opnieuw te downloaden (zoals ik reeds verwachte geen resultaat) toen ik later weer belde was een andere helpdesk medewerker ook niet op de hoogte van het probleem. Pas toen hij met iemand anders ging overleggen kwam hij met de opmerking dat het een bekend probleem was :(

Als dit gewoon bekend is bij de helpdesk medewerkers had het mij en hun veel tijd bespaard

 

@Jeroen_dB @Jasper @Bart_Z Hoelang gaat het nog duren?? Het lijkt me toch dat als iets niet automatisch door het bestelsysteem komt je dit toch handmatig kunt doen !

Iets wat blijkbaar wel voor de ene gedaan wordt (Anne300 ) maar voor een andere niet :(

Ik krijg het gevoel dat er niets gedaan wordt want je hoort niets, je zou toch iets van mail communicatie of zo verwachten #slechteservice

Het is wel bizar hoor dat ze dit niet met 1 knopje kunnen uitvoeren. Ik verwacht wel een tegemoetkoming is deze situatie. KPN kennende komen ze daar zeker mee maar eerst Ziggo Totaal op mijn TV krijgen. Morgen is de race….ik wil hem zien.!!!!

Reputatie 7
Badge +22

Het is wel bizar hoor dat ze dit niet met 1 knopje kunnen uitvoeren. Ik verwacht wel een tegemoetkoming is deze situatie. KPN kennende komen ze daar zeker mee maar eerst Ziggo Totaal op mijn TV krijgen. Morgen is de race….ik wil hem zien.!!!!

@Bob63 Ik begrijp dat je het Ziggo Sport pakket nog niet hebt? Wanneer heb je deze pakket aangevraagd? 

Week geleden

Reputatie 7
Badge +22

Week geleden

Ik zal kijken of ik de moderator kan inschakelen. 

Dat zou mooi zijn. Ik wacht met spanning af

Reputatie 7
Badge +20

@Jeroen_dB @Jasper @Bart_Z Hoelang gaat het nog duren?? Het lijkt me toch dat als iets niet automatisch door het bestelsysteem komt je dit toch handmatig kunt doen !

Iets wat blijkbaar wel voor de ene gedaan wordt (Anne300 ) maar voor een andere niet :(

Ik krijg het gevoel dat er niets gedaan wordt want je hoort niets, je zou toch iets van mail communicatie of zo verwachten #slechteservice

Het klopt dat we dit wel voor de ene kunnen doen maar voor de andere niet, dat komt doordat er verschillende redenen kunnen zijn waarom het in eerste instantie mis gaat. Bij jou is de bestelling ‘ergens’ blijven hangen. Je bestelling is behalve in het bestelsysteem, helemaal nergens terug te vinden. Doordat de bestelling niet doorloopt van het bestelsysteem naar de leveringssystemen, wordt het Pluspakket niet actief. En doordat de bestelling wel ergens in het bestelsysteem staat, kunnen we met geen mogelijkheid nogmaals een bestelling plaatsen want het hele bestelsysteem staat hierdoor op slot. 

Dit is niet iets dat de gewone klantenservice op kan lossen, daarom is een achterliggen de afdeling aangestuurd maar het duurt helaas een poos voordat ze dit op kunnen lossen. Excuus hiervoor :slight_frown:

En bij mij?