Pilot

Pilot TV van KPN: Het nieuwe tv-menu

  • 17 April 2020
  • 342 reacties
  • 17475 keer bekeken
Pilot TV van KPN: Het nieuwe tv-menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

342 reacties

Ik wil heel graag meedoen als tester en heb mij ook hiervoor aangemeld!

Reputatie 7
Badge +17

@vikinger53 Het meedoen aan de pilot gaat je niet helpen met het installeren van de tv-ontvanger. Het gaat overigens nog even duren voordat de pilot van start gaat. Heb je al gebeld met een van mijn collega's voor hulp met installatie? (0800-0402). Je kunt ook een nieuw topic aanmaken zodat iemand van de community je kan helpen met installeren. Gelieve wel een eigen topic aan te maken voor je vraag. 

Aangemeld, wil graag mee testen!

Badge

NET AANGEMELD nu wachten ?

Krijg ik nog bericht of de deelname is aangekomen?

Reputatie 7
Badge +17

@Jaconet Degene die de aanvraagformulieren beheert is er in het weekend niet. Morgen komt er een moderator langs, die dit voor je kan navragen.:blush:

Reputatie 3
Badge

Hoi. Leuk dat kpn klanten actief laat meetesten. Dan zal het bij de grote uitrol perfect moeten gaan lijkt me :-)

 

Is er bij het nieuwe platform ook verandering in de werking van itv? Ik doel op sneller zappen en beter spoelen? Als je nu doorspoelt zit er bij het weer normaal laten afspelen altijd een kleine sprong terug in. 

 

Groet, 

 

Casper

Reputatie 1

@vikinger53 Het meedoen aan de pilot gaat je niet helpen met het installeren van de tv-ontvanger. Het gaat overigens nog even duren voordat de pilot van start gaat. Heb je al gebeld met een van mijn collega's voor hulp met installatie? (0800-0402). Je kunt ook een nieuw topic aanmaken zodat iemand van de community je kan helpen met installeren. Gelieve wel een eigen topic aan te maken voor je vraag. 


klopt vandaag wordt andere tv-ontvanger bezorgd en vervangen dus.

Reputatie 5
Badge +6

Oke ik kan niet wachten boys,

 

verstuurt via men eigen forum app :)

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal. We zijn de inzendingen aan het bekijken en nu valt het op dat een aantal mensen in plaats van het abonnementsnummer, hun klantnummer invullen. Dat is niet de bedoeling.

Het abonnementsnummer is een 14-cijferige code die je kunt terugvinden in https://mijn.kpn.com/   of via de itv-tuner (ga naar instellingen en druk één keer op de gele knop. Hierin staat het abonnementsnummer vermeld)

Mocht je het idee hebben dat je hier een foutje in hebt gemaakt, vul simpelweg het formulier even opnieuw in. 

 

@Erwin_ Heb het opnieuw ingevuld, maar in https://mijn.kpn.com/ kan ik het abonnementsnummer daar niet vinden, wel in het menu van de tv-ontvanger. Hoop net als de rest, snel wat te horen over wanneer het van start kan gaan. 

Reputatie 7
Badge +25

NET AANGEMELD nu wachten ?

Krijg ik nog bericht of de deelname is aangekomen?

Even afwachten nog. Er zijn al flink wat aanmeldingen waarmee we goed kunnen testen. We moeten natuurlijk alles even goed op een rijtje zetten etc. maar komt goed. We sturen een mail als we je omzetten. Ook staan daar dan de instructies in.

Reputatie 5
Badge +6

Is dat vandaag nog?

Reputatie 7
Badge +16

Is dat vandaag nog?

Heb geduld, je hoort vanzelf wanneer de omzetting gaat gebeuren zoals @Paul_ aangeeft. Er staat ook in de loop van de week, dit is de eerste dag van de week. 

Reputatie 5
Badge +6

Is dat vandaag nog?

Heb geduld, je hoort vanzelf wanneer de omzetting gaat gebeuren zoals @Paul_ aangeeft. Er staat ook in de loop van de week, dit is de eerste dag van de week. 

Sorry hoor ;(

Het abonnementsnummer van je ITV kun je uitsluitend vinden via de decoder en de brief/e-mail die je bij de start van je abonnement hebt gekregen.

In de decoder: ga naar instellingen en druk vervolgens 1 X op de gele knop. Dan komt een rijtje info waar abo.nr. bij staat.

@marceltervoert

In MijnKPN account staat ie al sinds eind februari niet meer (heel onhandig). Zie deze reactie/mededeling van Marcia.

@Erik_@Erwin_ 

Reputatie 7
Badge +16

Is dat vandaag nog?

Heb geduld, je hoort vanzelf wanneer de omzetting gaat gebeuren zoals @Paul_ aangeeft. Er staat ook in de loop van de week, dit is de eerste dag van de week. 

Sorry hoor ;(

Tis niet bot bedoeld, meer in de zin van even afwachten totdat je een email krijgt. Het heeft weinig zin om bijvoorbeeld elke dag te vragen of dit vandaag wordt 😉. 

Reputatie 5
Badge +6

Is dat vandaag nog?

Heb geduld, je hoort vanzelf wanneer de omzetting gaat gebeuren zoals @Paul_ aangeeft. Er staat ook in de loop van de week, dit is de eerste dag van de week. 

Sorry hoor ;(

Tis niet bot bedoeld, meer in de zin van even afwachten totdat je een email krijgt. Het heeft weinig zin om bijvoorbeeld elke dag te vragen of dit vandaag wordt 😉

het is alleen mijn vraag of ze het vandaag doen of niet. heb vandaag al een spannende dag,

Reputatie 7
Badge +12

Aangemeld 😃 De preview hierboven ziet er al perfect uit.

Reputatie 7
Badge +25

Nog even over de 8001 en de 1853: het nieuwe menu gaat ook naar die tv-ontvangers komen, echter moeten daar nog wat dingen afgerond worden voordat die uitgerold kan worden. De collega's zijn daar nog druk mee bezig.

Reputatie 7
Badge +22

Nog even over de 8001 en de 1853: het nieuwe menu gaat ook naar die tv-ontvangers komen, echter moeten daar nog wat dingen afgerond worden voordat die uitgerold kan worden. De collega's zijn daar nog druk mee bezig.

@Paul_ moet daar dan niet mee getest worden? Lijkt me eigenlijk meer als logisch, daar kunnen ook bugs inzitten die dan ook opgelost moeten worden. :wink:

Reputatie 7
Badge +22

Is trouwens dat probleem met synchroniseren van opnames ook verleden tijd, omdat ITV op een nieuw platform gaat werken? :thinking:

Reputatie 7
Badge +16

Om teleurstellingen te voorkomen: als je een tester bent kan het dus zijn dat je fouten kan krijgen, zelfs de tuner kan vastlopen enzovoorts. Dus verlekker je niet met een feilloos werkend apparaat. Ik zeg het maar even...

Reputatie 7
Badge +25

Nog even over de 8001 en de 1853: het nieuwe menu gaat ook naar die tv-ontvangers komen, echter moeten daar nog wat dingen afgerond worden voordat die uitgerold kan worden. De collega's zijn daar nog druk mee bezig.

@Paul_ moet daar dan niet mee getest worden? Lijkt me eigenlijk meer als logisch, daar kunnen ook bugs inzitten die dan ook opgelost moeten worden. :wink:

Wellicht. Maar als de software nog niet “goed genoeg” is om te testen, dan wordt de keuze gemaakt om dat nog niet te doen… Het moet natuurlijk wel al een beetje goed te doen zijn.

Is trouwens dat probleem met synchroniseren van opnames ook verleden tijd, omdat ITV op een nieuw platform gaat werken? :thinking:

Weet ik niet precies. @Katana321 heeft zich aangemeld en zal dat t.z.t. snel genoeg ervaren denk ik. :slight_smile:

Om teleurstellingen te voorkomen: als je een tester bent kan het dus zijn dat je fouten kan krijgen, zelfs de tuner kan vastlopen enzovoorts. Dus verlekker je niet met een feilloos werkend apparaat. Ik zeg het maar even...

Goede disclaimer inderdaad. Dat is nou eenmaal hoe pilots werken. Dat gezegd hebbende, de nieuwe software werkt al goed, dus ik verwacht geen supervervelende storingen wat dat betreft.

Reputatie 5
Badge +6

Nog even over de 8001 en de 1853: het nieuwe menu gaat ook naar die tv-ontvangers komen, echter moeten daar nog wat dingen afgerond worden voordat die uitgerold kan worden. De collega's zijn daar nog druk mee bezig.

@Paul_ moet daar dan niet mee getest worden? Lijkt me eigenlijk meer als logisch, daar kunnen ook bugs inzitten die dan ook opgelost moeten worden. :wink:

Wellicht. Maar als de software nog niet “goed genoeg” is om te testen, dan wordt de keuze gemaakt om dat nog niet te doen… Het moet natuurlijk wel al een beetje goed te doen zijn.

Is trouwens dat probleem met synchroniseren van opnames ook verleden tijd, omdat ITV op een nieuw platform gaat werken? :thinking:

Weet ik niet precies. @Katana321 heeft zich aangemeld en zal dat t.z.t. snel genoeg ervaren denk ik. :slight_smile:

Om teleurstellingen te voorkomen: als je een tester bent kan het dus zijn dat je fouten kan krijgen, zelfs de tuner kan vastlopen enzovoorts. Dus verlekker je niet met een feilloos werkend apparaat. Ik zeg het maar even...

Goede disclaimer inderdaad. Dat is nou eenmaal hoe pilots werken. Dat gezegd hebbende, de nieuwe software werkt al goed, dus ik verwacht geen supervervelende storingen wat dat betreft.

Kan je mijn vraag ook nog beantwoorden?

 

ChrisWissink schreef: Julian Borghuis schreef: ChrisWissink schreef: Julian Borghuis schreef:

Is dat vandaag nog?

Heb geduld, je hoort vanzelf wanneer de omzetting gaat gebeuren zoals @Paul_ aangeeft. Er staat ook in de loop van de week, dit is de eerste dag van de week. 

Sorry hoor ;(

Tis niet bot bedoeld, meer in de zin van even afwachten totdat je een email krijgt. Het heeft weinig zin om bijvoorbeeld elke dag te vragen of dit vandaag wordt 😉

het is alleen mijn vraag of ze het vandaag doen of niet. heb vandaag al een spannende dag,

Reputatie 7
Badge +25

Kan je mijn vraag ook nog beantwoorden?

Nee. Als in, nee, je krijgt vandaag geen bericht. Later deze week.

Reputatie 7
Badge +7

 

Is trouwens dat probleem met synchroniseren van opnames ook verleden tijd, omdat ITV op een nieuw platform gaat werken? :thinking:

Weet ik niet precies. @Katana321 heeft zich aangemeld en zal dat t.z.t. snel genoeg ervaren denk ik. :slight_smile:

 

@Paul_  @Dennis Schreve  Ja, als ik mee mag doen, dan ga ik uiteraard uitgebreid testen. Ik zal vanavond alvast de sync-tijd vastleggen van de huidige situatie.  En dat vergelijken met de sync-tijd in de situatie van de pilot. Ben erg benieuwd!

Een van de posts hier heeft mij trouwens erg verbaasd. Iemand schreef dat de website en app al gebruik maken van het nieuwe platform en dat de tv-ontvangers nu nog gebruik maken van het “oude” platform. Om eerlijk te zijn, het eerste wat ik dacht was:  “Wat? 2 platformen tegelijkertijd in gebruik??? Geen wonder dat er sync-problemen zijn.” Maar goed, hopelijk gaat het straks beter.