Pilot

Pilot TV van KPN: Het nieuwe tv-menu

  • 17 April 2020
  • 342 reacties
  • 17480 keer bekeken
Pilot TV van KPN: Het nieuwe tv-menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

342 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik ook tenzei je internet tijdens de pilot uit kan vallen ;(

https://forum.kpn.com/internet-9/gisteravond-geen-internet-496358#post965068

Reputatie 7
Badge +16

Ik ook tenzei je internet tijdens de pilot uit kan vallen ;(

https://forum.kpn.com/internet-9/gisteravond-geen-internet-496358#post965068

Even rustig afwachten tot je reactie van webcare krijgt. Bumpen heeft geen zin omdat webcare een wachtlijst heeft en ieder op zijn beurt geholpen wordt (wachttijd langer dan 48 uur). De pilot is niet eens gestart dus dit wordt vast wel voor de tijd opgelost 😉

Reputatie 5
Badge +6

Ik ook tenzei je internet tijdens de pilot uit kan vallen ;(

https://forum.kpn.com/internet-9/gisteravond-geen-internet-496358#post965068

Even rustig afwachten tot je reactie van webcare krijgt. Bumpen heeft geen zin omdat webcare een wachtlijst heeft en ieder op zijn beurt geholpen wordt (wachttijd langer dan 48 uur). De pilot is niet eens gestart dus dit wordt vast wel voor de tijd opgelost 😉

48 uur 😢 ..

Reputatie 7
Badge +16

@Julian Borghuis Als je sneller antwoord wil kun je het beste bellen 0800-0402. 
Het is ontzettend druk op het forum en webcare gebruikt een andere interface dan wij te zien krijgen. Zodra een topic geplaatst wordt komt deze in een algemene wachtlijst en wordt tzt gekoppeld aan een medewerker. Het is dus niet zo dat '’bumpen'’ of '’uppen'’ ervoor zorgt dat je sneller geholpen wordt. Want je topic blijft in de wachtrij staan net als alle andere mensen die problemen hebben. Zo ontstaat er geen zogenaamde voorkruiperij. 
Maargoed nu weer gezellig kletsen over de deze toffe nieuwe software. 

Reputatie 5
Badge +6

@Julian Borghuis Als je sneller antwoord wil kun je het beste bellen 0800-0402. 
Het is ontzettend druk op het forum en webcare gebruikt een andere interface dan wij te zien krijgen. Zodra een topic geplaatst wordt komt deze in een algemene wachtlijst en wordt tzt gekoppeld aan een medewerker. Het is dus niet zo dat '’bumpen'’ of '’uppen'’ ervoor zorgt dat je sneller geholpen wordt. Want je topic blijft in de wachtrij staan net als alle andere mensen die problemen hebben. Zo ontstaat er geen zogenaamde voorkruiperij. 
Maargoed nu weer gezellig kletsen over de deze toffe nieuwe software. 

hun zeggen ook wachten op forum….

Reputatie 4
Badge +2

Vanmiddag de uitnodiging mogen ontvangen. 

Heb echter 2 UHD ontvangers, een 8001 en de 5202, dus val ik deze keer af. 

Jammer, een volgende keer graag, of eventueel bij een vervolg test.

Reputatie 7
Badge +25

Goedemorgen iedereen,

De tijd om je aan te kunnen melden is voorbij. We hebben flink veel aanmeldingen binnen gekregen wat we heel tof vinden, en zijn alle gegevens op een rij aan het zetten. Sommige klanten vallen bijvoorbeeld af vanwege de 1853/8001 tv-ontvanger, en dat soort dingen.

Aankomende nacht zullen we de groep omzetten naar de nieuwe software. Je zult morgen dan ook snel genoeg zien of je onderdeel bent van deze pilot, dat is echt niet te missen. :wink: Ik kom dus terug op het verhaal dat iedereen een mail krijgt die mee gaat doen. Het is toch al niet missen, dus dat is niet echt nodig denk ik. 

Als je morgen de nieuwe menuschermen ziet, doe je mee, en dan zul je zien dat je toegang hebt tot het besloten deel van het forum dat is ingericht voor de pilot (ik begin vandaag met mensen toegang geven dus wellicht zie je dat al wat eerder). Op de homepage van het forum scroll je dan wat naar beneden en zie je de categorie “KPN Lab” met het board “Pilot TV van KPN: Het nieuwe tv-menu”. Daar staat de eerste “opdracht”. 

Ik wil iedereen bedanken voor het aanmelden, en ik hoop dat jullie de ontwikkelingen kunnen waarderen. Als er vragen zijn, stel ze gerust. 

Reputatie 7
Badge +16

@Paul_ kan ik hieruit opmaken dat niet iedereen die aan de voorwaarden voldeed ook automatisch meedoet aan de pilot zoals @Erik_ eerder aangaf? Of begrijp ik het verkeerd? 

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_ kan ik hieruit opmaken dat niet iedereen die aan de voorwaarden voldeed ook automatisch meedoet aan de pilot zoals @Erik_ eerder aangaf? Of begrijp ik het verkeerd? 

Yes, correct. En je moet het formulier een beetje “normaal” hebben ingevuld. :sweat_smile:  Sommigen klopten voor geen meter waardoor ik niet kon achterhalen wie je bent. Maar verder wel inderdaad.

Reputatie 7
Badge +7

 

Yes, correct. En je moet het formulier een beetje “normaal” hebben ingevuld. :sweat_smile:  Sommigen klopten voor geen meter waardoor ik niet kon achterhalen wie je bent. Maar verder wel inderdaad.

Da's lastig inderdaad.

Ben blij dat ik “Lab” nu al terugvind in het forum-menu. Dat wordt morgen vroeg opstaan om al het nieuwe te bewonderen. :grinning::grinning::grinning:

Reputatie 1

Aangemeld ,

En ga niet geraden wat het is geworden maar allereerst KPN 

PERFECT

Nieuwe menu is online. Eerste indruk is zeker positief. Nog even doortesten

Reputatie 1

Ja menu is echt goed ontwikkeld heb 5 decoders staan kinderen vrouw en ik zelf zeer tevredenl veel praktiser en lijkt veel sneller op eerste oog

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat jullie al zo enthousiast zijn! We zijn meer dan benieuwd naar alle feedback 🙂.

Reputatie 7
Badge +22

Fijn dat jullie al zo enthousiast zijn! We zijn meer dan benieuwd naar alle feedback 🙂.

Ik eerlijk gezegd ook, maar het zou vannacht pas uitgerold worden. Maar schijnbaar zijn ze daar al mee begonnen. :wink:

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat jullie al zo enthousiast zijn! We zijn meer dan benieuwd naar alle feedback 🙂.

Ik eerlijk gezegd ook, maar het zou vannacht pas uitgerold worden. Maar schijnbaar zijn ze daar al mee begonnen. :wink:

@Dennis Schreve We zijn toegevoegd aan het update script. Je kent het vast wel dat je bij normale updates alvast de boel kan forceren door de software te verwijderen. Vannacht is de automatische update rond van de groep, dan is mijn 2e ontvanger aan de beurt. 

Reputatie 1

Je kunt de software zo binnenhalen door middel  van de stroom er even af te halen is bij mijn 5 decoders zo gelukt ga morgen is flink aan de gang om het menu is flink  aan de tand te voelen 

1 ding blijft jammer dat er nog steeds geen tijd in de 5202 komt

Reputatie 2
Badge +1

Je kunt de software zo binnenhalen door middel  van de stroom er even af te halen is bij mijn 5 decoders zo gelukt ga morgen is flink aan de gang om het menu is flink  aan de tand te voelen 

1 ding blijft jammer dat er nog steeds geen tijd in de 5202 komt

Helaas, denk dat ik buiten de test-groep behoor, stroom eraf en erop brengt geen nieuw menu of ben ik ongeduldig @Paul_ ☹️

Reputatie 1

Ik krijg foutcode 307 op 1 decoder die niet meer opstart en op de andere mis ik het menu .

 

Heel fijn

Reputatie 1

Ik krijg foutcode 307 op 1 decoder die niet meer opstart en op de andere mis ik het menu .

 

Heel fijn

Als je je decoder opnieuw opstart wordt er aangegeven nieuwe software en dan krijg je de. Nieuwe software

Reputatie 1

Ik krijg foutcode 307 op 1 decoder die niet meer opstart en op de andere mis ik het menu .

 

Heel fijn

Als je je decoder opnieuw opstart wordt er aangegeven nieuwe software en dan krijg je de. Nieuwe software

Klopt maar gebeurt niets. 

Net zag ik het nieuwe menu, alle zenders op kinderslot en ineens heb ik het oude menu weer.

En geen menu haha

En stekker eruit en erin en dan op de knop drukken werkt ook niet dus kan nu niets denk ik

Reputatie 7
Badge +22

Helaas, denk dat ik buiten de test-groep behoor, stroom eraf en erop brengt geen nieuw menu of ben ik ongeduldig @Paul_ ☹️

@marceltervoert ik denk dat je gewoon even moet wachten tot morgen. Wat je kunt doen is even de ontvanger een reset geven. Komt die nieuwe TV menu nog niet dan zal het de volgende dag zijn.

Reputatie 7
Badge +22

Als je je decoder opnieuw opstart wordt er aangegeven nieuwe software en dan krijg je de. Nieuwe software

Helaas gaat dat niet bij iedereen zo @Patriekske, want het wordt in stappen uitgerold, en de meeste krijgen het ‘s nachts. 

Reputatie 7
Badge +16

@mregeling maar heb jij op het forum wel onderin het topic “KPN Lab”?  Als je geen KPN Lab ziet dan doe je helaas niet mee aan deze pilot.

Want ook deze fout dien je in het pilot topic aan te geven en dus niet hier.  Ook om het overzicht te houden voor de ontwikkelaars. Officieel wordt de update vannacht ingeladen en je zult dan moeten wachten tot morgenochtend. ;)

Reputatie 1

Als je je decoder opnieuw opstart wordt er aangegeven nieuwe software en dan krijg je de. Nieuwe software

Helaas gaat dat niet bij iedereen zo @Patriekske, want het wordt in stappen uitgerold, en de meeste krijgen het ‘s nachts. 

Dennis,

Hebben ze zichzelf wel aangemeld? Weet uit ervaring dat er veel haantjes van voren wonen in Nederland, heb regelmatig contact met medewerkers van KPN en ik moet zeggen 99% is erg behulpzaam .Voorheen 15 jaar lang dat andere bedrijf met die oranje Z gehad man wat ben ik blij dat ik daar weg ben