Pilot

Pilot TV van KPN: Het nieuwe tv-menu

  • 17 April 2020
  • 342 reacties
  • 17482 keer bekeken
Pilot TV van KPN: Het nieuwe tv-menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

342 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Ook ik val langs de boot ondanks het bezit van 2 arris 5202 ontvangers waarom ? wie zal het zeggen :frowning2:

Dan ben ik bang dat het niet goed is gegaan in het systeem, of je bent niet geselecteerd. Omdat ze misschien genoeg mensen hebben. 🤔

Reputatie 7

@Paul_ ik zie dat ik er ook niet bij hoor ik heb wel de juiste ontvangers te weten de Artis 2952 en hmb 2260 of val ik om een andere reden af 😀

Ook bij jou staat een 1853 geregistreerd. Dit klopt niet begrijp ik. 

Ik ga voor jou, @stikkelisok, en voor jou, @marceltervoert, de 1853 afmelden en even navragen of jullie dan alsnog in de pilotgroep kunnen omdat we nog maar net bezig zijn.  

De niet kloppende ontvangers zijn inmiddels verwijderd. Uitsluitsel of jullie nog toegevoegd kunnen worden heb ik nog niet, kom ik z.s.m. op terug.

 

Helaas ook hier geen nieuw menu en toegang tot het forum lab dus maar even afwachten dan. Goed om te horen dat de eerste indrukken positief zijn!

Jij hebt ook de 8001 en helaas is die er nog niet klaar voor… :pray_tone3:

Hi Paul, dat is vreemd, ik heb 2x Artis 5202 hoor.

 

Ook ik val langs de boot ondanks het bezit van 2 arris 5202 ontvangers waarom ? wie zal het zeggen :frowning2:

Ook jij bent afgewezen omdat er hier nog een 8001 geregistreerd staat, @spike11.  Ik heb nu voor jou en voor jou, @BMickers, de overtollige ontvangers afgemeld. Of jullie dan ook nog mee kunnen doen hangt even af van het antwoord op mijn navraag.

Reputatie 7

@stikkelisok, @marceltervoert, @BMickers, @spike11:    

Goed nieuws, we kunnen jullie nog toevoegen. Wel wordt dit dan, in verband met weekend en Koningsdag, op z'n vroegst dinsdag dat de nieuwe software er zal zijn. Ik voeg jullie al wel vast toe aan het Lab. En dan is het verder even afwachten tot je de software hebt.

Reputatie 3
Badge +2

@stikkelisok@marceltervoert@BMickers@spike11:    

Goed nieuws, we kunnen jullie nog toevoegen. Wel wordt dit dan, in verband met weekend en Koningsdag, op z'n vroegst dinsdag dat de nieuwe software er zal zijn. Ik voeg jullie al wel vast toe aan het Lab. En dan is het verder even afwachten tot je de software hebt.

Top bedankt !! 

Reputatie 2
Badge +1

@stikkelisok@marceltervoert@BMickers@spike11:    

Goed nieuws, we kunnen jullie nog toevoegen. Wel wordt dit dan, in verband met weekend en Koningsdag, op z'n vroegst dinsdag dat de nieuwe software er zal zijn. Ik voeg jullie al wel vast toe aan het Lab. En dan is het verder even afwachten tot je de software hebt.

Top, dank je wel, dan kan ik “fris” na woningsdag aan de slag ;-) 

@stikkelisok@marceltervoert@BMickers@spike11:    

Goed nieuws, we kunnen jullie nog toevoegen. Wel wordt dit dan, in verband met weekend en Koningsdag, op z'n vroegst dinsdag dat de nieuwe software er zal zijn. Ik voeg jullie al wel vast toe aan het Lab. En dan is het verder even afwachten tot je de software hebt.

 

Helemáal tof @Erik_ dat we toch nog mee kunnen doen

@stikkelisok@marceltervoert@BMickers@spike11:    

Goed nieuws, we kunnen jullie nog toevoegen. Wel wordt dit dan, in verband met weekend en Koningsdag, op z'n vroegst dinsdag dat de nieuwe software er zal zijn. Ik voeg jullie al wel vast toe aan het Lab. En dan is het verder even afwachten tot je de software hebt.

Superfijn Erik! Thanks!

Reputatie 7
Badge +7

@Katana321 iets voor jou deze topic? Kun je nog een keer over de ‘Opnames synchroniseren’ hebben. Dat er een button moet komen, als je daarop drukt dat ie de opnamelijst ververst. :wink:

Ik verwacht juist dat die button dan overbodig wordt omdat er dan, neem ik aan, geen synchronisatie issues meer zullen zijn. :wink:

@wjb en @Dennis Schreve  Goed nieuws, zie mijn post van gisteravond:   https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/niet-alle-opnames-zichtbaar-op-2e-ontvanger-495527#post967209

Het schijnt nu (met de nieuwe software) zo te zijn dat als ik op de tv-ontvanger het opname-menu open, dat dan de actuele lijst van het tv-platform opgehaald wordt.

Reputatie 7
Badge +22

Het schijnt nu (met de nieuwe software) zo te zijn dat als ik op de tv-ontvanger het opname-menu open, dat dan de actuele lijst van het tv-platform opgehaald wordt.

Dat is heel mooi @Katana321, is het mogelijk om daar een filmpje van te plaatsen? (YouTube, uitnodigsstream, niet openbaar) Want dit maakt me echt nieuwsgierig! Verder hoop ik snel dat het voor de ZTE ZXV-8001 deze menu ook beschikbaar wordt.

Reputatie 1

Ben ik ook aangemeld ,ik had dit in het begin al hier om gevraagd!

De nieuwe vervangde box werkt goed.

Reputatie 7
Badge +7

Het schijnt nu (met de nieuwe software) zo te zijn dat als ik op de tv-ontvanger het opname-menu open, dat dan de actuele lijst van het tv-platform opgehaald wordt.

Dat is heel mooi @Katana321, is het mogelijk om daar een filmpje van te plaatsen? (YouTube, uitnodigsstream, niet openbaar) Want dit maakt me echt nieuwsgierig! Verder hoop ik snel dat het voor de ZTE ZXV-8001 deze menu ook beschikbaar wordt.

@Dennis Schreve   Ik wil je een PB sturen, maar dat lukt niet. Komt dat door jouw instellingen?

Stuur mij anders een PB. Als het goed is, staan mijn instellingen zo dat iedereen mij een bericht kan sturen.

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve   Ik wil je een PB sturen, maar dat lukt niet. Komt dat door jouw instellingen?

Stuur mij anders een PB. Als het goed is, staan mijn instellingen zo dat iedereen mij een bericht kan sturen.

@Katana321 je kunt me een PB sturen, niet iedereen kan me een PB sturen. Anders is zo me PB-box vol. 😉

Reputatie 3
Badge +1

 

Tot nu toe waren de box en de webtv twee verschillende platforms?
Wat wordt het nieuwe platform? Spannond ;)

De tv ontvangers draaien op dit moment nog op de oude versie van het platform. De apps en de website (wat eigenlijk ook gewoon de app is) draaien al op de nieuwe. Dit meeste veranderingen zitten inderdaad onder water en merk je als klant in de basis niets van. Maar het zal ook op de ontvanger in het zichtbare gaan veranderen. Je kunt in de afbeelding bovenaan het topic al een beetje sneak peeken. 

 

Ik weet niet of je dat mag vertellen @Erik_ , maar ik ben vooral nieuwsgierig naar de maker of leverancier van het (nieuwe) platform en ook naar die van het oude. #dtv

@Erik_  (of any mod ;)) mogen jullie daar iets over zeggen? Oprechte interesse. :)

Reputatie 4
Badge +5

Ik vermoed dat alles webased gaat dat kastje eigelijk fungeerd als doorgeefluik dat alles centraal gebeurd opnamen en tv kijken alleen met tv ontvangers heb je meer mogelijkheden. Dat is mijn vermoeden 

Reputatie 7
Badge +22

Ik hoop dat we na het weekend iets meer horen over 4K ontvanger ZTE ZXV-8001, want dat hoeft toch niet zo lang te duren of wel? Ik lees er goede berichten over. 😉

Reputatie 7

Ik hoop dat we na het weekend iets meer horen over 4K ontvanger ZTE ZXV-8001, want dat hoeft toch niet zo lang te duren of wel? Ik lees er goede berichten over. 😉

Ik ga er vanuit dat de firmware voor de ZTE ZXV8001 met het nieuwe menu zo goed als rond is en niet veel later beschikbaar zal komen.

Reputatie 6
Badge +3

Ik hoop dat we na het weekend iets meer horen over 4K ontvanger ZTE ZXV-8001, want dat hoeft toch niet zo lang te duren of wel? Ik lees er goede berichten over. 😉

Ik hoop met je mee!

Reputatie 7
Badge +22

Ik hoop dat we na het weekend iets meer horen over 4K ontvanger ZTE ZXV-8001, want dat hoeft toch niet zo lang te duren of wel? Ik lees er goede berichten over. 😉

Ik hoop met je mee!

Dank je wel @Alpha89!!!

Reputatie 1

goedenmiddag 

ik zou me graag nog aanmelden 

 

gr Leen 

@l.kloet. Jammer Leen. Zie helemaal bovenaan het startbericht van dit topic:

Update 23-04-2020: aanmelden is niet meer mogelijk.

n.b. ik heb me (ook) niet aangemeld omdat ik ivm hulp en service gewoon het bestaande menu wil, wat iedereen heeft. Dus als straks iedereen het nieuwe krijgt is het hier vroeg genoeg.

Reputatie 7
Badge +17

@l.kloet Helaas is het niet meer mogelijk om je aan te melden, we hebben op dit moment voldoende aanmeldingen.:relaxed:

Reputatie 2

Mijn ervaringen:

als ik zap, dan heb ik af en toe geluid dat een Korte ruis/tik geeft. Is veelal als ik terechtkom op rtl zenders.geluid staat op HDMI optica. Tv met optische kabel verbonden met de playbar 

mijn tv ontvanger is al een aantal keer blijven hangen als ik vanuit Netflix terug naar tv wil. Enigste oplossing is dan stroom er af en opnieuw opstarten.

vind de grafische weergave netjes
malle mdnu’s doorlopen en werken correct.

 

Hdr aangepast naar automatisch. Onzinnig om alles HDR door te sturen als er slechts 3 kanalen 4K zijn.

 

tot zover voor nu.

 

Reputatie 7
Badge +25

Mijn ervaringen:

als ik zap, dan heb ik af en toe geluid dat een Korte ruis/tik geeft. Is veelal als ik terechtkom op rtl zenders.geluid staat op HDMI optica. Tv met optische kabel verbonden met de playbar 

mijn tv ontvanger is al een aantal keer blijven hangen als ik vanuit Netflix terug naar tv wil. Enigste oplossing is dan stroom er af en opnieuw opstarten.

vind de grafische weergave netjes
malle mdnu’s doorlopen en werken correct.

 

Hdr aangepast naar automatisch. Onzinnig om alles HDR door te sturen als er slechts 3 kanalen 4K zijn.

 

tot zover voor nu.

 

@Rene Donkers: Je moet jouw ervaringen niet hier delen, maar in het besloten deel (klik hier) van het forum.

Reputatie 4
Badge +1

Heb dit topic helaas door wat privé perikelen gemist, had me enorm graag aangemeld namelijk. Heb de hoop dat er net als in de web app een ondertitelingsoptie ingebouwd wordt zodat mijn vrouw niet meer de anno 19-kruik ondertiteling van teletekst moet gebruiken 😛 En daarnaast blijft de afstandsbediening dan gewoon werken, in teletext mode kan je bijvoorbeeld niet pauzeren. Moet je eerst TT afzetten, dan pauzeren, weer starten en TT weer aanzetten. In 2020 nota bene :P

Reputatie 7
Badge +30

Ach, jammer @BigDaddyNL! Hopelijk gaat het allemaal iets beter nu! Er is vast iemand hier die dit leest en het even in de besloten groep wil gooien 😉.