Pilot

Pilot TV van KPN: Het nieuwe tv-menu

  • 17 April 2020
  • 342 reacties
  • 17485 keer bekeken
Pilot TV van KPN: Het nieuwe tv-menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

342 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BigDaddyNL,
Als ik je goed begrijp wil je graag dat je op de tv ontvanger de ondertiteling kan inschakelen zonder teletekst? Kun je het iets meer toelichten hoe dit precies in zijn werk gaat? Dan kan ik het daarna duidelijker in de besloten groep gooien voor je 😉. 

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @BigDaddyNL,
Als ik je goed begrijp wil je graag dat je op de tv ontvanger de ondertiteling kan inschakelen zonder teletekst? Kun je het iets meer toelichten hoe dit precies in zijn werk gaat? Dan kan ik het daarna duidelijker in de besloten groep gooien voor je 😉

Dat kan ook bij de app, ondertiteling aanzetten. Het is wel een goed idee om het ook in de TV ontvangers toe te passen, hieronder zie je dat dit ook bij de app van ITV kan:

@ChrisWissink het is een goed idee van @BigDaddyNL. 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +16

Helder @Dennis Schreve, dankje! Ik heb je vraag doorgezet @BigDaddyNL in het besloten topic. :wink:

Reputatie 7
Badge +30

Heel fijn dit, Chris! :-)

Reputatie 7
Badge +22

Heel fijn dit, Chris! :-)

Euh? :thinking: alleen voor Chris @Marcia_ ? Ik heb die afbeelding geplaatst dat het wel mogelijk is met ITV-app. :yum::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Reputatie 4
Badge +1

Hartstikke fijn mensen 🙂 Ja, dat zou zeker voor mijn vrouw een enorm stuk meerwaarde hebben. Ze is zeer slechthorend, maar heeft ook herseninfarcten gehad. Dus na het avondeten gaan de gehoorapparaten uit. Alleen het is voor haar dan best een hoop handelingen om teletekst aan te zetten en dan bijvoorbeeld pas weer te kunnen pauzeren als de teletekst is uitgezet. @Dennis Schreve dat is precies wat ik bedoel, dankjewel voor de toelichting 🙂 @ChrisWissink enorm bedankt voor het doorzetten en  @Marcia_ bedankt voor de interactie 🙂 Nou duimen dat het er in komt, dat zou werkelijk super zijn!

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @BigDaddyNL,
Officieel mag ik niks delen over het antwoord in het besloten topic, maar ik tag even @Marcia_ om te vragen of ik het antwoord op de vraag toch mag delen hier? ;)

Reputatie 4
Badge +1

@ChrisWissink ik ben erg benieuwd 🙂 Mag het @Marcia_ ? :innocent:

Hoi @ChrisWissink . Daar gaan wij helaas niet over.  Je kunt @Fred_  in het besloten topic vragen of dit gedeeld mag worden. 

Reputatie 7
Badge +16

Ha @Erwin_ , Ah oke. Ik dacht omdat Marcia vroeg wie het even wil delen in het besloten topic dat ik toestemming via jullie kon krijgen om het antwoord terug te posten.

Dan moet ik helaas het sturen van antwoord op die vraag dan maar schuldig blijven.  ;)

Reputatie 7
Badge +30

Nee, sorry daar hebben wij niets over te zeggen inderdaad:sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +16

Dan heb ik het verkeerd ingeschat. In dat geval wordt het voor mij te ingewikkeld om hiervoor toestemming te krijgen. :wink:

Daar hebben we ons eigen plekkie voor, @ChrisWissink :wink: . Wat daar komt mag ook niet (zo maar) naar buiten.

Reputatie 7
Badge +16

Nee dat snap ik @PeterG. Ik ben het er ook helemaal mee eens besloten is besloten, alleen de vraag of iemand het wil delen in een besloten topic, vind ik het ook dat ik terugkoppeling moet kunnen geven. 
Maar voor een simpel antwoord allemaal toestemmingen te regelen op een druk bezette plek en daar dan bovenop blijven zitten, heb ik maar besloten dat ik het antwoord niet ga geven. De tijd die ik er uiteindelijk voor kwijt ben weegt niet op tegen de moeite van het antwoord. ;)

Reputatie 4
Badge +1

@ChrisWissink bedankt voor de genomen moeite, dan zal ik het moeten afwachten. Is er al een planning wanneer deze nieuwe versie zijn weg naar de klant gaat vinden?

Reputatie 7
Badge +16

Sorry @BigDaddyNL, had je graag van antwoord voorzien :disappointed_relieved: . Nog niet echt bekend, die planning hangt af van hoelang deze pilot ongeveer gaat duren en hoeveel werk er nog te doen is voordat het helemaal goed werkt. 

Reputatie 7
Badge +9

Ikzelf zou het ook fijn vinden voor een schakelaar voor ondertiteling. Ikzelf heb nu een zender bij mijn tv staan om het geluid op mijn gehoor apart weer te geven. maar bij verschillende zenders moet ik het steeds aan passen. wat heel vervelend is .dus ikzelf ben daar ook voor 😉👍

Reputatie 6
Badge +10

KPN heeft een filmpje gemaakt over het nieuwe menu:

 

https://twitter.com/KPN/status/1260141337099337728

 

De wijziging geldt voor alle KPN-, Telfort- en XS4ALL-klanten. We gaan elke tv-ontvanger stapsgewijs overzetten. Bij de eerste klanten zal het 14 mei zichtbaar zijn en in september uiteindelijk hopen we het voor elke klant afgerond te hebben. :-)

In dat filmpje is mijn 'vraag’ over videoland wel duidelijk.

Reputatie 7
Badge +22

Ik zal het filmpje ook even hieronder plaatsen, sorry voor het geluid. Maar ik heb een schermopname moeten maken om het op YouTube te krijgen. (Niet openbaar)

 

Reputatie 7
Badge +7

Bijzonder dat filmpje en de bekendmaking van de definitieve uitrol. De pilot loopt immers nog...

Reputatie 7

Bijzonder dat filmpje en de bekendmaking van de definitieve uitrol. De pilot loopt immers nog...

Dan zal dat waarschijnlijk niet lang meer duren.

In Totaal TV wordt e.e.a. ook al gemeld:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-begint-met-gefaseerd-verbeteren-interactieve-tv/

 

Reputatie 7
Badge +7

Bijzonder dat filmpje en de bekendmaking van de definitieve uitrol. De pilot loopt immers nog...

Dan zal dat waarschijnlijk niet lang meer duren.

@wjb Jouw reactie is logisch, maar je moet mijn opmerking iets anders lezen...

 

Reputatie 7
Badge +22

In Totaal TV wordt e.e.a. ook al gemeld:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-begint-met-gefaseerd-verbeteren-interactieve-tv/

Totaal TV moet je niet helemaal serieus nemen @JanD:wink: