Beantwoord

Storing 27 augustus 2019: foutmelding 301 Interactieve TV

  • 27 August 2019
  • 153 reacties
  • 14373 keer bekeken


Toon eerste bericht

153 reacties

FOUTCODE 301......echt vervelend vanaf half 7 vanmorgen bezig, alle stappen doorlopen...geen beeld :-(
En telefonisch niet bereikbaar en via de chat ook niet
Ook in Veghel foutcode 301 is er een landelijke storing??
hier ook foutcode 301, heel vervelend dat je niemand te pakken krijgt
Hier precies hetzelfde!
Heb ik ook last van. Kan software niet laden. Blijft foutcode 301 aangeven
Foutcode 301, alle stappen ( meerdere keren) doorlopen, zonder resultaat. Bellen met kpn niet mogelijk, het nummer is niet bereikbaar wordt er vermeld. En nu?
Mogen ze dan ook wel op tv zetten dat er storing is
Nondejuuuuuu hier ook al die k.... 301 storing!! Je zult maar ziek zijn en dat de tv het dan niet doet...#goed bezig wéér kpn 😡 Hoop wel dat dit geintje snel word opgelost!!!!

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic
Hoe kun je de software updaten?
Badge
Begon bij mij nadat ik de melding kreeg over nieuwe software. Bij 80% liep het vast met code 301 tot gevolg. Wellicht is deze update bij anderen vannacht automatisch uitgevoerd en zit er een fout in de update.
Reputatie 7
Begon bij mij nadat ik de melding kreeg over nieuwe software.
Welk type TV ontvanger heb je dan?
Normaliter worden updates gefaseerd uitgerold waarbij de Arris 2952 als eerste aan de beurt is.
Zal wel een storing zijn, hier hetzelfde probleem namelijk
Reputatie 7
Badge +30
Hallo iedereen, nog geen nieuws, behalve dan dat de storing nog steeds gaande is. Er is vannacht inderdaad een software update geweest, @DontEatYellowSnow , ik heb echter begrepen dat het hier niets mee te maken heeft. Hopelijk is het snel opgelost!
Reputatie 5
Badge +6
vanaf vanmorgen 07.00 bezig geweest dik 1,5 uur met alles resetten en software verwijderen van de itv kastje , er was op dat moment geen storing bij kpn , alles los gehaald en weer terug gezet lees ik net 20 minuten geleden dat er ineens een landelijke itv storing is , gelukkig ben ik daar blij mee maar jammer dat dit niet eerder is vermeld door kpn , dus hoop dat het rond 10:00 is opgelost want zit nu analoog te kijken das pas mooi beeld hahahaahahhah maar niet heus

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Dit was dus de druppel als je zo omgast met klanten
Hallo allemaal
Wat een mooi weer toch. Heerlijk genieten van nog al het mooie groen en de kleine papegaaien met hun mooie kleuren. Maar wat kunnen ze herrie maken zeg..🤔🤔..O ja..Ik heb een probleem of beter gezegd de tv doet het niet😭. Foutcode 301. Alles geprobeerd...🤔dat denk ik tenminste. Stroom van de ontvanger gehaald en opnieuw opgestart maar helaas. Gisteren deed alles het nog😭...Wie weet raad. Ik hoor het graag. Alvast veel dank en een fijne dag.Groetjes Frank Arzona.
Deze ochtend foutcode 301, alles geprobeerd, echter zonder resultaat.
Experiabox 2x herstart
ontvanger 2x herstart ( ook voeding eraf )
2e ontvanger werkt ook niet.
Melding laden software lukt niet.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Niks bekend maken met sms of mail masr wel elke masnd handje open houden.
Ik heb alles gedaan gereset en software opgeladen maar hij doet nog niks

*afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic
Tja, het gaat wel eens kapot. Ook hier ineens een 301 foutcode en software update die mislukt. Ik ga niet weg bij KPN daarvoor, alles kan wel eens stuk gaan, dan repareren ze het en werkt het weer. Ik zie veel reacties van mensen die instant reparaties willen. Vraag je dat ook bij de garage als je je auto brengt? Komt wel weer goed hoor, met KPN.
Bof uitgedaan modem uit gedaan weer op nieuw op gestart maar niks hoor ben 74 jaar maar geen monteur dus aub helpt
Reputatie 5
Badge +6
@Marcia_ het zal ook wel goed komen dat zal geen probleem zijn maar waarom worden wij niet eerder in gelicht , was vanmorgen om 07:00 al bezig heb alles er uit gehaald want er was geen storing heb de software verwijderd van alle 2 de itv kastjes , maar op de site kwam er pas een melding denk rond 08:30 kan ook iets eerder zijn maar in ieder geval rond deze tijd , en dat is jammer ben nu onnodig bezig geweest met alles aan de kant te zetten en te controleren , wile ook kpn bellen maar daar werd in telkens verbroken maarja achteraf te begrijpen hahahaahha te veel mensen bellen

gr bernard
Goedemorgen iedereen, er is inderdaad een storing met Interactieve tv waarbij je foutcode 301 of 'zender niet beschikbaar' kunt zien. Niet iedereen ervaart dit. We werken hard aan een oplossing en zullen jullie hier op de hoogte houden. Op dit moment is het advies om het af te wachten. Excuses voor het ongemak!
Hhoelang moeten we wachten wij wachten als v aan af vrijdag 😡😡
Badge +19
Blijkbaar zijn er mensen die niet begrijpen dat er een storing kan zijn ! Idioot volk!!
Heb alle tips geprobeerd, alles aan en uit, incl experiabox v10, de foutmelding blijft

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reageer