Beantwoord

Storing 27 augustus 2019: foutmelding 301 Interactieve TV

  • 27 August 2019
  • 153 reacties
  • 14373 keer bekeken


Toon eerste bericht

153 reacties

Bij mij dus ook hetzelfde. Zet de tv aan en krijg de foutcode 301.
Alles geprobeerd. Maar niks lukt.
Software update? Maar wat kan ik nu doen? Bellen, monteur laten komen? Als je daar nu geen tijd voor hebt?
Reputatie 5
Badge +6
https://www.nu.nl/tech/5983722/zuid-en-midden-nederland-hebben-last-van-storing-interactieve-tv.html
Reputatie 5
Badge +3
Wanneer gaat KPN zijn hoog aangeprezen beloftes in reklame waarmaken? Betrouwbaar net werk, schoon en snel. Prachtige zenderlijst op website "interactievetv.nl" waarvan de helft niet werkt op pc of laptop.

Sorry, dit kunt u alleen op uw TV tuner bekijken staat er in beeld als je bijv. ZDF aanklikt...
Maar als die, zoals vanmorgen dan ook niet werkt?

Betrouwbaar netwerk, zo luidt de reklame slogan.... aan mijn hoela, maar wel elke maand de factuur opzenden en vangen !!
Reputatie 3
Badge +2
Ik had vanochtend ook geen tv, vreemd genoeg wel via de app. Had de modem gereset hielp niet maar ik had een andere code F561 geloof ik (tv box stond zoals altijd helemaal uit in de nacht), maar goed zal wel door deze algemene storing komen. Vanavond kijk ik wel verder, zal wel opgelost zijn tegen die tijd.
HIer al vanmorgen vroeg in den bommel .geprobeerd contact te krijgen met kpn maar noppes .het is de laatste tijd wel heel erg raak met kpn.denk erover om maar naar een andere provider over te stappen .
Misschien is het al bekend. Maar als je itv problemen geeft. Kun je proberen via je mobiele app te streamen naar de tv. Mits die voorzien is van
Multi media. Nu 27-08-2019.wij kijken TV en een groot deel van het land heeft problemen las ik. Misschien een oplossing voor mensen die echt de tv nodig hebben. ☺️

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Ook in Spijkenisse is het feest 301 storing.
De storing begon hier om 6 uur.
Kpn gelijk gebeld om 6.15 maar geen gehoor.
Ben ik niet gewent van KPN.

Maar zoals een paar keer gezegd , het is techniek en die kan falen.
Begrijp niet dat er geen backup systeem is.
Reputatie 1
Vroeger , toen de mensen nog geduld hadden ......... 🤣
Ik ben na een uur aanmodderen met code 301 en een aantal zinloze pogingen om jullie te bellen toch maar eens op internet gaan kijken of er een storing is en ja hoor! KPN zorg voor een melding op het tv scherm die luidt: er is een storing. Nu zit iedereen met stijgende irritatie de instructies op de tv op te volgen. Jullie maken hier geen vrienden mee. Andere optie: stuur een sms of mail met een servicebericht "storing KPN TV". Hoe moeilijk kan dat zijn?

Ik heb ook meldcode 301 alles geprobeerd maar geen succes. BELLEN met kpn lukt niet.... Nummer niet in gebruik
Goedemorgen iedereen, er is inderdaad een storing met Interactieve tv waarbij je foutcode 301 of 'zender niet beschikbaar' kunt zien. Niet iedereen ervaart dit. We werken hard aan een oplossing en zullen jullie hier op de hoogte houden. Op dit moment is het advies om het af te wachten. Excuses voor het ongemak!
Gorde morgen software opdate foutcode 301 alles al ge probeerde niets werkt
Goedemorgen iedereen, er is inderdaad een storing met Interactieve tv waarbij je foutcode 301 of 'zender niet beschikbaar' kunt zien. Niet iedereen ervaart dit. We werken hard aan een oplossing en zullen jullie hier op de hoogte houden. Op dit moment is het advies om het af te wachten. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +30
Inhoudelijk nieuws is er nog niet. Er wordt onverminderd hard gewerkt aan het oplossen van de storing. Nog een kleine uitleg over de communicatie. Weet dat we bij de evaluatie jullie reacties altijd meenemen.

Er is inderdaad op de website een melding van de storing gemaakt, daarnaast kan je er op het forum ook informatie over vinden. Bij elke storing wordt er een afweging gemaakt hoe we dit delen. Als er, zoals op dit moment, geen algehele storing is en er veel klanten zijn die geen hinder ondervinden kiezen we er meestal voor om niet te informeren per sms of e-mail. Dit levert vaak ook vragen op bij klanten die geen problemen ervaren of het niet opgemerkt hebben en dat willen we natuurlijk voorkomen.

Je merkt op dit soort momenten vooral dat het bij de telefonische klantenservice heel druk is. Wij proberen iedereen hier daarom ook op de hoogte te houden. Wachtrijen zijn bij een storing onvermijdelijk, we doen er dan ook alles aan om storingen te voorkomen. Dit is nu eenmaal niet altijd mogelijk, excuses hiervoor.
Ja hier precies hetzelfde foutcode 301 alles geprobeerd niks werkt.
Wat nu te doen?
Ook voor mij een 301. Alle tips gevolgd, aan-uit, kabel in-uit etc. Niets helpt, zie nu dat ik niet de enige ben. Hoop op een snelle oplossing.
Sorry hoor.kpn maar die redenatie over dat niet alle klanten een bericht krijgen deugt niet. Bijna heel NL heeft storing, zie storingskaart. De gebieden zonder melding zijn ook nog eens grotendeels dun bevolkt
goedemorgen ik heb een foutmelding 301 alles geprobeerd wil ik jullie bellen krijg een in gesprek toon zo irritant dit doen jullie er nog wat aan of hoe zit het?😫👹
*** ken je lezen , er staat ze druk bezig zijn met een oplossing , met je “ of hoe zit het” ..

zeker zo’n tokkie die hele dagen voor de tv zit, ga lekker je huis schoonmaken of doe iets ga sporten deze mensen werken hard om een oplossing te vinden .

Admin: scheldwoord verwijderd i.v.m. huisregels
Als we de storingskaart moeten geloven heeft bijna heel nederland er last van.
Dus eerder de storing oppakken en gewoon iedere klant inlichten via sms of mail.
Kpn als we het moeten geloven een goed en betrouwbaar netwerkt althans die sugestie word volgens de commercial gewekt.
En dan word er doorverwezen naar de kpn app om tv te kijken en wat blijkt zenders die je wild bekijken zijn in de app niet beschikbaar dus kpn hoe dan verder.
En daar zit het probleem waar een klant van kpn mee zit veel beloven maar verder niets doen dan door verwijzen een storing die al bijna vijf uur duurt en updates zijn er geen .
Ik wacht rustig af want het is te mooi weer om je druk te maken maar er zijn genoeg klanten die er zich wel druk om maken.
Nondejuuuuuu hier ook al die k.... 301 storing!! Je zult maar ziek zijn en dat de tv het dan niet doet...#goed bezig wéér kpn 😡 Hoop wel dat dit geintje snel word opgelost!!!!

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic
Ik kwam er vanochtend rond 06:25 achter, meteen gebeld na 1 uur en 10 minuten!!! Iemand aan de lijn, die dame gaf aan dat het een LANDELIJKE storing was. Dus die redenatie gaat inderdaad niet op!

storing kan inderdaad voorkomen, maar communiceer dan op z’n minst. Jullie bieden een a product, daarvoor betalen wij ook a bedragen.

dus communiceer!

ik hoop dat het snel is opgelost!

Nondejuuuuuu hier ook al die k.... 301 storing!! Je zult maar ziek zijn en dat de tv het dan niet doet...#goed bezig wéér kpn 😡 Hoop wel dat dit geintje snel word opgelost!!!!

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


ga je toch wat anders doen leven bestaat niet uit tv kijken ook al ben je ziek
Reputatie 2
Hier in Roosendaal ook foutmelding 301 storing bij kpn .
Reputatie 7
Badge +30
@Inspectergadget probeer je het wel netjes te houden? Het is mijns inziens terecht dat iemand niet blij is met deze storing, of je nu 24/7 televisie kijkt of toevallig een ochtendje vrij hebt of *vul maar in*. Het is uitermate vervelend als je voor jezelf bedenkt dat je iets wilt gaan doen en buiten jouw macht om werkt het niet.

Korte update verder (ook toegevoegd aan het gemarkeerde antwoord):
Er is een issue gevonden wat waarschijnlijk de problemen veroorzaakt. We gaan nu het signaal omleiden zodat we verder onderzoek kunnen gaan doen naar de oorzaak en dat oplossen. De verwachting is dat, na het omleiden, de meeste klanten weer beeld hebben. Zoals het er nu uitziet gaat het omleiden ongeveer een uur duren.

Reageer