Beantwoord

Storing 27 augustus 2019: foutmelding 301 Interactieve TV

  • 27 August 2019
  • 153 reacties
  • 14373 keer bekeken


Toon eerste bericht

153 reacties

Dit was dus de druppel als je zo omgast met klanten
Er is een keer een storing en het is gelijk piepen , doe ff normaal , je kan ook iets anders gaan doen ipv achter de buis naast je geraniums te zitten
@Inspectergadget we “kennen” zoals jij het zegt natuurlijk ook hier op iedereen commentaar gaan geven. Heb je niks beters te doen?

logisch dat mensen klagen, het is gewoon irritant. Zoals @Marcia_ zegt of je nu toevallig vrij bent of ziek bent.
Ook ik heb sinds vanmorgen vroeg te maken met foutcode 301. Modem als vele malen uitgeschakeld en opnieuw gestart, alles volgens gegevens op het scherm, maar tot nu geen resultaat.
10.50 uur. Alles weer opgelost bij mij. 👍🏻
Een storing kan gebeuren, maar dit duurt al uren; dat is volledig onacceptabel, beetje sw programmeur heeft in ieder geval een roll back scenario gereed; KPN als grote provider kent ITIL niet? Dat is toch wel het minste? Ga je schamen KPN, diep triest

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Kijk zo hoort het nou bij een storing! http://www.kpn.com 😃
Marcia_ schreef: Er is inderdaad op de website een melding van de storing gemaakt,

Inmiddels ook prominent op Breedbeeldweetjes uiteraard.
@Mijnkidsenik : Ik heb je reply hier neergezet omdat ik vermoed dat jij ook last hebt van de storing. Excuus dat we onbereikbaar waren.
Mocht er toch iets anders aan de hand zijn, laat het weten!
Rie
Alles gedaan geen beeld fout code 561 zelf naar kpn winkel geweest landelijk probleem gewoon afwachten

En hier is het nu net ook opgelost 🙂
Ggoedemorgen,

Hier Rotterdam,
Al vanaf 6 uur vanmorgen. Alles gedaan wat er gezegd werd op papier want ik had geen tv/internet en telefoon
Code 301 software probleem. Ligt niet aan ons maar bij KPN zelf.
Reputatie 7
Badge +22
Hallo iedereen, nog geen nieuws, behalve dan dat de storing nog steeds gaande is. Er is vannacht inderdaad een software update geweest, @DontEatYellowSnow , ik heb echter begrepen dat het hier niets mee te maken heeft. Hopelijk is het snel opgelost!
@Marcia_
  • TIP 1: Klanten met een Samsung TV (2017) kunnen wel gebruik maken van de app van iTV. Ik kijk nu tv via de app.
  • TIP 2: En klanten met chromecast kunnen ook via de app van iTV online ook streamen naar de TV en zo TV kijken.
Verder heb ik nog wel last van de storing (Venlo)
Hoi Allemaal,

Storing !!! bij KPN, Echt niet.

Net alles aangezet en u raad het al "geen problemen"
Alles werkt zoals gewoonlijk bij KPN vlekkeloos. Zoals ik gewend ben bij KPN.

De eerlijkheid gebied om wel te vermelden "dat ik net wakker ben" (Feestje gehad)
Och ja ik slaap overal doorheen.😂
Pprobleem opgelost reset modem
Goedemorgen
Ggraag zou ik tv willen kijken echter doet de ontvanger het niet. Ik heb al jullie probleem oplossende tips geprobeerd. HET HELPT NIETS. Het probleem blijft. Hoe dit op te lossen

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen hier in Lelystad op het glasvezel net werkt nu perfect. Het is nu 11:39 geen storing maar waarom de mensen zo gelijk boos zijn. het kan toch een keer gebeuren.🌞
Reputatie 2
Hier hetzelfde! Ben wel blij dat het aan KPN ligt en niet hier...
Hebben gelukkig Digitenne nog als backup, dus kunnen nog wel tv kijken.
Maar of mijn opnames ook gewoon doorgaan bij iTV?
Ik kan namelijk wel mijn al opgenomen programma's via de pc bekijken...
Hier ook nog steeds geen tv of radio. Dat laatste is jammer overdag, maar geen ramp uiteraard. We wachten rustig af hier in het zuiden (Heerlen), anders wordt het straks tv kijken via itv. Wel heel jammer dat ik pas na veel zoeken op deze site terecht kwam en zag dat alles wat ik deed vanochtend om te herstellen geen nut had. Misschien toch brainstormen om klanten eerder bericht te geven, aangezien het probleem zich al sinds de vroege ochtend voordeed. Om 6 uur oranje lampje bij services op het modem.
Reputatie 2
Hier ook nog steeds geen tv of radio. Dat laatste is jammer overdag, maar geen ramp uiteraard. We wachten rustig af hier in het zuiden (Heerlen), anders wordt het straks tv kijken via itv. Wel heel jammer dat ik pas na veel zoeken op deze site terecht kwam en zag dat alles wat ik deed vanochtend om te herstellen geen nut had. Misschien toch brainstormen om klanten eerder bericht te geven, aangezien het probleem zich al sinds de vroege ochtend voordeed. Om 6 uur oranje lampje bij services op het modem.

Hier ben ik ook best wel even bezig geweest toen ik een oranje lampje had, en was ook blij toen ik er achter kwam dat het niet aan mij lag, maar aan KPN...
Ach, aan alles komt een eind , ook aan deze storing toch ?
Reputatie 2
Ach, aan alles komt een eind , ook aan deze storing toch ?

Lijkt mij ook!
Reputatie 7
Badge +22
Goedemorgen
Ggraag zou ik tv willen kijken echter doet de ontvanger het niet. Ik heb al jullie probleem oplossende tips geprobeerd. HET HELPT NIETS. Het probleem blijft. Hoe dit op te lossen

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
  • TIP 1: Klanten met een Samsung TV (2017) kunnen wel gebruik maken van de app van iTV. Ik kijk nu tv via de app.
  • TIP 2: En klanten met chromecast kunnen ook via de app van iTV online ook streamen naar de TV en zo TV kijken.
Zoals meestal na een software update een foutcode. Alleen dit keer 561. Alle gebruikelijke stappen doorlopen maar het is weer mis.

Vreemde is de woonkamer geeft dit probleem altijd dan ondanks bedraad aangesloten, slaapkamer draadloos geeft dit probleem niet. Vreemste van alles zou ik de ontvangers omwisselen geeft de woonkamer nog steeds een storing.

Heeft dat met het bekende probleem te maken?
Reputatie 5
Badge +6
Hier werkt het ook weer, wel even de foutcode F561 na 85% , bij aanzetten van ontvanger,
even laten staan, maar na een minuut ging het door en deed het ITV het weer.
De meeste reacties zijn vol onbegrip en ongeduld. Ik snap dat niet. Het is toch gewoon een storing die verholpen wordt. Internet werkt. Je kan tv kijken op laptop of iPad. Heb je geen internet dan weer eens even de radio aan of een boek lezen misschien? Of sudderen in de derde hittegolf...

Reageer