[Storing] Grijze of witte blokken op Talpa zenders. SBS6,Veronica en Net5

  • 3 April 2020
  • 126 reacties
  • 3546 keer bekeken
[Storing] Grijze of witte blokken op Talpa zenders. SBS6,Veronica en Net5

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

126 reacties

Men heeft er blijkbaar nog niets aan gedaan, want ik zie ook nog regelmatig blokjes.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ook wíj hebben daar af en toe last van witten blokjes onder IN het beeld. EN WIJ ZIJN DIRECT OP DE EXPIRIA BOX AAN GESLOTEN 

Men heeft er blijkbaar nog niets aan gedaan, want ik zie ook nog regelmatig blokjes.

 

Nee ik lees gelukkig dat er meer last van hebben dacht eerst dat het lag aan onze tv want die hebben we nog maar een paar maand . Maar ik hoop wel dat ze er wat aan kunnen doen !

Ook wíj hebben daar af en toe last van witten blokjes onder IN het beeld. EN WIJ ZIJN DIRECT OP DE EXPIRIA BOX AAN GESLOTEN 

Wij  zijn ook direct aan gesloten op de experia Box dus daar kan het niet aan liggen 

Reputatie 7
Badge +9

Onze TV IS ook pas nieuw 9 maanden oud Sony bravia 4k  43ins    dus daar kan het niet aan liggen 

Reputatie 6
Badge +8

@Thomas 

Wat is de status van de situatie? Want het lijkt er op dat het steeds vaker voorkomt. Het kan toch niet zo zijn dat we weken op een oplossing moeten wachten ook al ligt het probleem waarschijnlijk niet bij de KPN.

 

Beetje druk op de ketel bij de verantwoordelijke partij.

Het is nog steeds. Ook te zien via de online webversie. Net 18:23 tijdens Hart van NL. Ook via de ontvanger gezien.

Reputatie 7
Badge +20

Helaas heb ik geen ingang om hier meer druk op te zetten @Dreetje  :frowning2: 
Ik krijg hier helaas geen updates over omdat dit bij Talpa zelf blijkt te zitten. Ik hoop dat ze hier snel een oplossing voor hebben!

Ik zag het gisteravond ook weer op SBS6.

 

Ook hier regelmatig blokjes op die zenders.

Het zal de media gateway in hilversum wel zijn,

Is vaker gebeurt.

Er toch wel iemand bij Kpn die meer druk kan uitoefenen.

 

Reputatie 1

@Thomas 

Vanavond 15-05-2020 om 23.45 blokjes gezien op de zender TLC.

 

met vriendelijke groet,

 

Henk

Reputatie 6
Badge +8

@Thomas 

Ik vroeg me wanneer dit probleem opgelost gaat worden. Dit speelt nu al langere tijd. Eerder is aangeven dat dit bij een externe partij lag. Is dat nog steeds zo of ligt het probleem bij de KPN.

Ik ervaar nog steeds dat het beeld vooral op de Talpa zenders regelmatig eventjes blijft hangen. Ik heb trouwens de Vip 5202. Ik weet niet of andere gebruikers met andere type ontvangers ook hetzelfde probleem ervaren of dat het misschien een specifiek probleem is met de Vip 5202.

Dus als je een update kan geven wat de status is graag.

Is dat nog steeds? Ik kijk nauwelijks nog Talpa en RTL. Prut aanbod. Zeker nu corona al wat langer duurt.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Dreetje,

het probleem lijkt nog steeds in Hilversum te zitten en is niet afhankelijk van het type ontvanger.
Ik hoop dat ze snel een oplossing hebben!

Is dit probleem weer bezig?! Heb het deze week nu al meerdere malen…. zo irritant!

Reputatie 1

Hoi 

ik heb het zelfde probleem stilstaand beeld seconde of 2 grijze balk word er doodziek van lig niet aan me tv .

Gebeurd altijd op sbs 6 shownieuws vaak bij opnemen , maar gebeurd nu ook bij lang leve de liefde .

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Deze is van lang leve de liefde

Reputatie 7
Badge +9

dat gebeurt ok bij ons vaak bij SBS. 🤔

Ja, het is weer terug. Gelukkig steeds maar kort; hooguit 3 seconden.

Hopelijk gaat het ook nú weer opgelost worden. Maar dan wél definitief :wink: .

@Thomas zei op 15 juni 2020:

Ik hoop dat ze snel een oplossing hebben!

Dát is in elk geval niet gelukt :sob: .

Reputatie 1

Ze zeggen kan aan je tv liggen als ik bij me dochter een tv uitzending terug kijk is het ook .

Reputatie 7
Badge +9

Het ligt niet aan u tv het ligt aan de striem van uit talpa helaas naar kpn die hier niets aan kan doen.  🤔

Reputatie 1

Maar bel volle laag betalen

Reputatie 1

Ik heb op elke verdieping een tv alles aangesloten door kpn 2 x monteur geweest alles is nagekeken ik heb het op alle tv’s .

het duurt een paar seconden ook stilstaand beeld .

andere HDMI gebruikt probleem het zelfde .

hoe lang gaat dit duren .

monteur zei sinds kpn het terug kijken heeft veranderd zijn er problemen monteur heeft hier ook last van .

 

Reputatie 1

Goedenmorgen ,

ik heb constant een grijze balk met blokjes vaak op sbs 6 stilstaand beeld .

het duurt vaak enkele seconden 

monteur geweest 2x alles was goed aangesloten dat was door kpn allemaal aangesloten .

monteur ging weg gisteren 3 november 2020 weer zelfde probleem .

kastje is nieuw tv is van Lg 2 jaar oud andere tv beneden aangesloten zelfde probleem .

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic