[Storing] Grijze of witte blokken op Talpa zenders. SBS6,Veronica en Net5

  • 3 April 2020
  • 126 reacties
  • 3546 keer bekeken
[Storing] Grijze of witte blokken op Talpa zenders. SBS6,Veronica en Net5

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

126 reacties

Reputatie 1

Hoi,

mensen die ook last hier van hebben zo veel mogelijk KPN BELLEN 0800-0402 

bij mij 2x monteur geweest niks heeft geholpen .

Ik heb vanmorgen KPN GEBELD ZE GEVEN DE KLACHT DOOR AAN HOGERE HAND .

ze wisten niet dat deze klacht bekend was .

dus heb je klachten bellen .

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor jullie oplettendheid! Ik ga het doorzetten.
Kunnen jullie mij voorzien van voorbeelden van programma's en specifiek de tijdstippen dat jullie dit ervaren?

Reputatie 1

Deze foto van afgelopen vrijdag hart van nederland

de onderste foto gisteren avond rond half 7 lang leve de liefde sbs 6 deze aflevering was direct op tv niet terug gekeken .

Reputatie 1

Het gebeurd ook op rtl 4 en beeld wat even stil staat

Reputatie 1

Show nieuws

en waar is de mol

Reputatie 1

Goedenmorgen ,

weer het zelfde grijze balk bij shownieuws en stilstaand beeld 2 tot 3 seconde zie tijd 

dit was gisteren avond rond 22.30 

 

Reputatie 1

Bedankt voor jullie oplettendheid! Ik ga het doorzetten.
Kunnen jullie mij voorzien van voorbeelden van programma's en specifiek de tijdstippen dat jullie dit ervaren?

Bedankt voor jullie oplettendheid! Ik ga het doorzetten.
Kunnen jullie mij voorzien van voorbeelden van programma's en specifiek de tijdstippen dat jullie dit ervaren?

Dit was gisteren rond 22.45 en ook even paar seconde stilstaan beeld 

Reputatie 1

Goedenmorgen ,

weer het zelfde grijze balk bij shownieuws en stilstaand beeld 2 tot 3 seconde zie tijd 

dit was gisteren avond rond 22.30 

 

 

Reputatie 1

Ook rare vervorming van gezichten ook sbs 6 gisteren avond rond half 7

Reputatie 1

Grijze balk ook rtl 7 psv voetbalwedstrijd

Reputatie 1
Hallo Thomas,
dit bedoelde ik en het is weer omstreeks 22.30 uur.
Deze foto hebben wij kunnen maken door het programma terug te spelen.

met vriendelijke groet,

Henk

*Admin: Nieuw topic voor je vraag aangemaakt vorige topic

Ook weer gisteren 8 november 2020 weer shownieuws 22:45

Reputatie 1

Nog steeds het zelfde gezeik word er gek van 11-11-2020 rtl4 SBS6 Veronica 

Reputatie 7
Badge +9

dat is bij ons ook het geval. dat is bekend dat komt door de aan voer naar kpn van uit talpa. 🤔

Reputatie 1

Wanneer word het opgelost ze zouden mij bellen heb hier al 6 maandenlast van

Reputatie 7
Badge +9

ja dat klopt inderdaad maar ikzelf weet het ook niet. het  is   inderdaad erger vervelend hier op het forum weet kpn er van maar kpn kan hier niets aan doen alleen maar melden naar talpa helaas 🤔

Reputatie 1

Moet ik dat melden of doe kon dat

Reputatie 7
Badge +9

Beste anita19701 u hoeft niets te doen dat doet kpn .ze weten er van hoe vervelend het ook is we hebben er allemaal last van .🤔

 

 

Reputatie 1

Oké bedankt 

Reputatie 7
Badge +20

Ik geef dit door @anita19701 en @cornelis48. Kunnen jullie specifieke tijdstippen en programma's dat jullie deze storing ervaring blijven aanleveren? screenshots hoeven niet meer.

Reputatie 1

Hoi,

rtl nieuws 18:10 blokjes bij mond van man van nieuws 

12-11-2020

Reputatie 1

Weer storing  grijze balk haast heel beeld nu bij programma op RTL 4 BEAU ROND 23:30.

het begint bij vrouw met groen jasje beeld staat stil daarna bij René MIOG GRIJS BEELD zijn dan al 1.22 bezig 

Reputatie 1

Sinds een week of wat hier ook, en het lijk wel steeds vaker, irritante grijze blokken in beeld. En vandaag 2 januari is het wel heel storend. Halve beeld gaat grijs, blokjes, haperend beeld, stukje overslaan en door. Hier nu net tussen 18.35 en 20.30 op Net 5 tijdens ”The rookie” meerdere keren. Merkwaardig genoeg was er geen enkele storing of hapering tijdens de ellenlange commercials.

Reputatie 7
Badge +9

Goedeavond beste dat is zeker bij SBS 6.daar kan kpn niets aan doen ze doen er alles aan  maar het komt door de aanvoer naar kpn ze weten er van ook wel eens bij veronica.

Reputatie 1

Bekend, ik heb eerst het hele draadje gelezen. En de andere draadjes trouwens ook. Bij mij was het op Net 5, is ook Talpa rommel. En het was me al duidelijk dat de kijker eerder een noodzakelijk kwaad is voor de aanbieders van dit materiaal. Ik neem de moeite omdat bij mij deze blokken nu net nieuw zijn en ik niks veranderd heb. Dus als er iets veranderd is, waardoor het probleem nu ook mij raakt, en op een andere zender dan eerder gerapporteerd, dan zit daar mogelijk nog een nieuwe aanwijzing. Doe ermee wat je wilt. Ik verwacht niet dat men het zal oplossen, als men dat gewild had was het in het afgelopen jaar al wel gebeurd. KPN lost het zeker niet op. Shit in = shit out. Helder. En als het me te erg wordt, gooi ik het hele tv aanbod uit mijn pakket en kijk alleen nog publieke omroepen, maar dan via internet, en daarnaast streaming diensten zonder reclame. Zat keuze. Succes met oplossen… of sterkte met niet oplossen. 🤷‍♀️🐞

Reputatie 1

Goedendag,

ik heb er al haast een jaar last van dan gaat het een dag goed andere dag weer last .

Altijd op alle rtl zenders Veronica net 5 .

je word er niet goed van .

het is een ERROR ZE ZIJN ER AAN BEZIG ZEGGEN ZE .