Beantwoord

Updates Interactieve TV Ontvangers 2022

  • 26 December 2021
  • 807 reacties
  • 58594 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

807 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@joop2011 Ik heb de vraag intern uitgezet, op dit moment lijken er niet (veel) meer signalen te zijn binnen de klantenservice. 

Zou je als het probleem zich weer voordoet het hier kunnen laten weten? :)

Reputatie 3
Badge +1

@joop2011 Ik heb de vraag intern uitgezet, op dit moment lijken er niet (veel) meer signalen te zijn binnen de klantenservice. 

Zou je als het probleem zich weer voordoet het hier kunnen laten weten? :)

Sinds de update regelmatig zwart scherm op alle drie vip2952 bij afspelen opnames langer dan 1:15 uur. Bij serie opnames geen probleem.  Voor meer info zie hier. 

 

@joop2011 Ik heb de vraag intern uitgezet, op dit moment lijken er niet (veel) meer signalen te zijn binnen de klantenservice. 

Zou je als het probleem zich weer voordoet het hier kunnen laten weten? :)

Als XS4ALL klant sluit ik me aan in de rij; ook hier gebeurt het de afgelopen weken te vaak dat opnames een zwart beeld geven. De afspeelduur loopt daarbij wel op, echter zonder beeld. De lengte van de opname maakt niet uit, het is zowel bij een speelfilm als bij een enkele aflevering uit een serie. De volgende avond start die opname wel.
Glasvezel 100/100, Fritzbox 7590, HMB2260 V2 (op LAN 1 van de Fritzbox)

Ook bij ons dit probleem 

Reputatie 3
Badge +1

@joop2011 Ik heb de vraag intern uitgezet, op dit moment lijken er niet (veel) meer signalen te zijn binnen de klantenservice. 

Zou je als het probleem zich weer voordoet het hier kunnen laten weten? :)

Als XS4ALL klant sluit ik me aan in de rij; ook hier gebeurt het de afgelopen weken te vaak dat opnames een zwart beeld geven. De afspeelduur loopt daarbij wel op, echter zonder beeld. De lengte van de opname maakt niet uit, het is zowel bij een speelfilm als bij een enkele aflevering uit een serie. De volgende avond start die opname wel.
Glasvezel 100/100, Fritzbox 7590, HMB2260 V2 (op LAN 1 van de Fritzbox)

Ik heb nu een film die al 3 dagen op zwart blijft staan. seconden lopen wel weg, maar geen film, alleen zwart beeld. Dus die volgende dag gaat voor die film niet op.

@joop2011 Ik heb de vraag intern uitgezet, op dit moment lijken er niet (veel) meer signalen te zijn binnen de klantenservice. 

Zou je als het probleem zich weer voordoet het hier kunnen laten weten? :)

Als XS4ALL klant sluit ik me aan in de rij; ook hier gebeurt het de afgelopen weken te vaak dat opnames een zwart beeld geven. De afspeelduur loopt daarbij wel op, echter zonder beeld. De lengte van de opname maakt niet uit, het is zowel bij een speelfilm als bij een enkele aflevering uit een serie. De volgende avond start die opname wel.
Glasvezel 100/100, Fritzbox 7590, HMB2260 V2 (op LAN 1 van de Fritzbox)

Ik heb nu een film die al 3 dagen op zwart blijft staan. seconden lopen wel weg, maar geen film, alleen zwart beeld. Dus die volgende dag gaat voor die film niet op.

Geachten,

Als KPN klant moet ik mij ook aansluiten in de rij van klanten die na de laatste update nog altijd( sinds inmiddels jaren) zitten met een iTV menu dat niet vooruit te branden is, en daarenboven nu ook het regelmatig vastlopen van opnames voor enkele en soms wel  tientallen secondes. Of de opname ueberhaupt start is inderdaad  ook een loterij geworden.

Ik vraag mij af waarom KPN denkt dit de klanten te moeten blijven aandoen. Is er een plan van aanpak om op korte termijn de diverse bugs te tackelen ? Of modderen we zo 2023 in en door ?

Eenieder fijne feestdagen gewenst,

 

Reputatie 7
Badge +29

Hallo allemaal, welkom in 2023 :)

Ook dit jaar gaan we natuurlijk updates verzorgen voor de tv ontvangers. En ook zullen we daarvoor steeds informatie geven hier op het forum. Dat doen we alleen dit jaar op een iets andere manier dan afgelopen jaar. Deze keer géén overkoepelend topic voor het hele jaar. In plaats daarvan maken we gebruik van ons nieuwe forum onderdeel: Product Updates. Hier plaatsen we een nieuw topic voor elke update. Je kunt dan je vragen/opmerkingen/issues kwijt bij het topic van de update in kwestie.  Wil je bericht ontvangen elke keer als er een nieuwe update geplaatst wordt? Abonneer je dan op de Product Updates. Dit kan met de blauwe abonneerknop rechtsboven.

 

De eerste TV ontvanger update van 2023 is: