Vraag

Voordeel voor thuisblijvers: Problemen met activeren of geen korting in beeld

  • 20 March 2021
  • 164 reacties
  • 1733 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

164 reacties

Reputatie 1
Badge

Done, ook al doorgegeven via de Facebook chat, maar vooralsnog geen oplossing!!! Kan hier wat vaart achter worden gezet? Heb al een aantal programma's gemist...

Reputatie 7
Badge +30

@Gouw ik heb voor jou het Film1 pakket drie maanden gratis aangezet. Let er op dat je 'm zelf weer op tijd uitzet :-).

 

@Jiva28, @Asimov, @IreneDelfsma en @Kees2021 zouden jullie aan willen geven welk pakket je wilt? Dan ga ik het ook aanzetten. 

 

@Addi het lukt mij niet om het aan te zetten dus ook jouw gegevens ga ik intern doorzetten. Welk pakket zou jij willen hebben?

@Marcia_ 

Ik wil graag 2 pakketten aanzetten namelijk film 1 (3mnd gratis) en ziggo sport

Reputatie 1
Badge

Ziggosport totaalpakket, dit is mij inmiddels al 4 x verteld dat het niet lukte om het aan te zetten,  maar gaat het nu daadwerkelijk worden opgelost? 

Krijg een beetje een kastje-muur gevoel!

Reputatie 7
Badge +30

Ziggosport totaalpakket, dit is mij inmiddels al 4 x verteld dat het niet lukte om het aan te zetten,  maar gaat het nu daadwerkelijk worden opgelost? 

Krijg een beetje een kastje-muur gevoel!

@Addi 

We doen onze uiterste best :-(. Ik weet niet precies waarom het niet lukt bij jou. Daarom heb ik je gegevens intern doorgezet, zodat er naar gekeken kan worden.

 

@Marcia_

Ik wil graag 2 pakketten aanzetten namelijk film 1 (3mnd gratis) en ziggo sport

@IreneDelfsma  Bij jou krijg ik dezelfde foutmelding als bij Addi :(. Een tegenvaller, omdat de betreffende collega doorgegeven had dat het zou moeten lukken. Ik ga er opnieuw achteraan en hou je op de hoogte! 

Reputatie 2

Wat moet je doen om van deze actie gebruik te maken? Heb namelijk niets ontvangen. Waar wordt er op geselecteerd?

Reputatie 7
Badge +24

Waar wordt er op geselecteerd?

Op of je echt wel thuis blijft en niet stiekem er zo af en toe tussenuit piept :wink:

Badge

@Jiva28@Asimov@IreneDelfsma en @Kees2021 zouden jullie aan willen geven welk pakket je wilt? Dan ga ik het ook aanzetten. 

 

Ik wil graag het plus pakket.

Reputatie 7
Badge +20

@Addi, ik begrijp goed dat je baalt. Ik zie echter dat er nog een glasvezelorder openstaat. Zodra deze afgerond is kan Ziggo Sports aangevraagd worden.

Reputatie 1
Badge

De persoon aan de telefoon heeft duidelijk gemeld dat het daar niets mee te maken heeft, dit was ook mijn eerste gedachte..

Reputatie 7
Badge +20

Er kan maar een order tegelijk open staan, dat is in jouw geval deze order nog. Dus dat klopt niet helemaal. :( Het is nog echt even wachten tot deze order is afgerond.

Reputatie 7
Badge +16

@Sir Max ik heb je topic samengevoegd met dit topic, zie het startbericht:

We krijgen signalen dat dit niet bij iedereen vlekkeloos verloopt en we willen dat graag inventariseren. Als jij de mail/brief met het aanbod gehad hebt, maar vervolgens geen actiekorting ziet in de MijnKPN omgeving, wil je dan je forumprofiel aanvullen en vervolgens een korte reactie in dit topic geven? 

Is de actie nog steeds niet zichtbaar in MijnKPN? Wil je ook je profiel aanvullen met je gegevens?

Helaas kan ik ook geen voordeel aanzetten. Bericht gehad van het voordeel maar in de app wordt het niet aangegeven en kan ik alleen de extra voordeel die ik heb omdat ik mobiel en internet/tv heb wijzigen. Hmm nogal een dooie mus dus deze actie

 

Ik wil graag gebruik maken van de snelle internetverbinding

Reputatie 7
Badge +20

@Asimov, ik heb hem voor je aangezet! Je krijgt daar dadelijk nog een bevestiging van!

Ik heb het net nogmaals geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. Ik heb mijn gegevens ingevuld en deze zijn doorgegeven. Ik zou graag het film1 pakket aanzetten. Zou iemand dat in orde kunnen maken?

Ik ben ook nog steeds aan het wachten. Waarom lukt het niet om aan te zetten? 

Kan iemand mij meer vertellen?

Reputatie 7
Badge +10

@Slagader Ik heb het Film1 pakket voor je geactiveerd met 3 maanden korting! 

@IreneDelfsma Ik snap dat het vervelend is dat de zenderpakketten nog niet actief zijn. Er wordt onderzocht wat er fout gaat, mijn excuses voor het ongemak!

Ik heb een bevestiging van de wijziging ontvangen, dankjewel!

Ook heb ik een melding ontvangen dat er een afspraak van een monteur volgt omdat glasvezel ook geactiveerd is echter is er geen glasvezelaansluiting aanwezig. Is het mogelijk dit te annuleren?

Dank je wel @Marcia_ 🤗

Reputatie 2

Wat moet je doen om van deze actie gebruik te maken? Heb namelijk niets ontvangen. Waar wordt er op geselecteerd?

Nog iemand met een duidelijk antwoord op mijn vraag?

Reputatie 1
Badge

Fijn!!! De monteur zou tussen 8 en 10 komen,  maar is er nog steeds niet!!! Mijn vrouw moet dalijk maar haar werk.. ik zie het al gebeuren,  zondag geen Ziggosport.…

Dan zijn jullie mij als klant definitief kwijt

Reputatie 7
Badge +17

@DennisHoltdijk94 Deze aanbiedingen zijn gericht aan klanten die eind vorig jaar de Black Friday kortingen gemist hebben, en die in de afgelopen 6 maanden klant zijn geworden.

Reputatie 2

@DennisHoltdijk94 Deze aanbiedingen zijn gericht aan klanten die eind vorig jaar de Black Friday kortingen gemist hebben, en die in de afgelopen 6 maanden klant zijn geworden.

Ok, bedankt voor de duidelijkheid. 

@Asimov, ik heb hem voor je aangezet! Je krijgt daar dadelijk nog een bevestiging van!

 

Dank!

Ik wil graag gebruik maken van de optie 3 maanden sneller internet. Als dat iets oplevert zou ik willen overstappen op een ander abonnement. Deze optie wordt echter niet geboden.