Vraag

Voordeel voor thuisblijvers: Problemen met activeren of geen korting in beeld

  • 20 March 2021
  • 164 reacties
  • 1733 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

164 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dat moet gewoon gratis zijn inderdaad!

Dat moet gewoon gratis zijn inderdaad!

Dat is fijn. 
Je geeft aan dat de bestelling 14 april geleverd word. In de bevestigingsmail van de bestelling stond dat ik nog een brief zou ontvangen voor het maken van een afspraak met de glasvezelmonteur. Ik heb tot op heden nog niks ontvangen, kan jij hier iets over terug vinden?

Reputatie 7
Badge +20

@Slagader  die kan ik helaas niet zien, die komt namelijk bij onze netwerkbeheerder KPNNetwerkNL weg. Die zul je de komende week wel moeten hebben denk ik. Anders kun je ook contact met hen opnemen.

Ook ik probeer al een paar weken om het thuisblijversvoordeel aan te vragen. Het lukte mij ook niet. Graag wil ik het gratis Pluspakket en Film1 prpberen.

Reputatie 7
Badge +17

Waar loop je tegenaan @marris? Kun je wel bestellenmaar mist de korting of lukt het activeren niet?

@Jose_ , al iets bekend? 

Reputatie 7
Badge +30

@Tingue helaas nog niets concreets! De collega waarnaar we gemaild hadden, is met zijn team op zoek naar een oplossing voor je. Zodra hij meer informatie heeft, laat hij het weten en koppelen wij dit vervolgens weer terug aan jou.

@Jose_ vreemd dat dit zolang moet duren...lijkt mij gewoon iets aanzetten en vervolgens dit van de factuur afhalen🤷‍♀️

Reputatie 7
Badge +17

@Jose_ vreemd dat dit zolang moet duren...lijkt mij gewoon iets aanzetten en vervolgens dit van de factuur afhalen🤷‍♀️

Het klinkt zo simpel, maar het lukt ons al niet om het aan te zetten. Daarom hebben we de specialisten aangestuurd om dit uit te zoeken.

Hoi, heb al meer dan 1 maand geleden gereageerd op de thuisblijversactie maar tot op heden kan ik niet naar de aangevraagde zenders, ESPN, kijken. Hoe kunnen we dit oplossen?

Een voor de rest tevreden klant uit het Limburgse!

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @KaPeEnM42, welkom hier op het forum! :relaxed:  Wat jammer dat de ESPN zenders nog niet actief zijn ondanks je die een maand geleden hebt aangevraagd. Ik zou graag eens achter de schermen meekijken. Zou je daarvoor de volgende gegevens in je profiel willen invullen: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN. Stuur je hier een berichtje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?

Goedemiddag @KaPeEnM42, welkom hier op het forum! :relaxed:  Wat jammer dat de ESPN zenders nog niet actief zijn ondanks je die een maand geleden hebt aangevraagd. Ik zou graag eens achter de schermen meekijken. Zou je daarvoor de volgende gegevens in je profiel willen invullen: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN. Stuur je hier een berichtje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?

Profiel ingevuld, ben benieuwd!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @KaPeEnM42, ik heb mijn collega's gevraagd er even naar te kijken. We komen hierop terug!

Reputatie 7
Badge +20

@KaPeEnM42  bedankt voor je geduld, ik heb inmiddels reactie van mijn collega's. 
Omdat de reguliere actie inmiddels afgelopen is kunnen we het pakket niet via de reguliere route met korting aanzetten. Wel kan ik het pakket gewoon voor je aanzetten en de kosten hiervoor vergoeden. Dit wordt dan op je eerstvolgende factuur dan ook in 1x in mindering gebracht en na de 3 maanden zul je het pakket zelf op tijd op moeten zeggen.
Kan je je daarin vinden?

Is prima

Bedankt voor de snelle reactie.

Reputatie 7
Badge +10

@Jose_ vreemd dat dit zolang moet duren...lijkt mij gewoon iets aanzetten en vervolgens dit van de factuur afhalen🤷‍♀️

Het klinkt zo simpel, maar het lukt ons al niet om het aan te zetten. Daarom hebben we de specialisten aangestuurd om dit uit te zoeken.


@Tingue Ik heb inmiddels terugkoppeling. Het is niet mogelijk om de 200 Mbit/s gratis aan te zetten voor jouw abonnementssoort. Wat we wel kunnen doen is jouw Hussel 50 Mbit/s omzetten naar Hussel 200 Mbit/s. De kosten voor 3 maanden 200 Mbit/s (3 x € 7,50 = € 22,50) zullen we dan eenmalig vergoeden via de factuur. Zullen we het zo doen?

@Jose_  je bedoelt dat ik dan 2x 7,50 betaal, ipv 3x 7,50? Kun je100 mbt wel gratis aanzetten, of is dit ook niet mogelijk?

Reputatie 7
Badge +17

@Jose_  je bedoelt dat ik dan 2x 7,50 betaal, ipv 3x 7,50? Kun je100 mbt wel gratis aanzetten, of is dit ook niet mogelijk?

Nee, Gratis omzetten kan niet. We kunnen je abonnement wél regulier verhogen. Dit kost €7,50 extra. Die kosten ga je dan ook terugzien op de factuur, maar wij vergoeden dan eenmalig €22,50 (= 3 * €7,50). 
Dan betaal je dus netto niets extra voor 3 maanden 200MB/s. 

Laat het maar weten als je dit wil, dan verhogen wij je abonnement

@Lisa  kan ik dan na 3 maandem weer verlagen  naar 50?

Reputatie 7
Badge +16

Ja hoor, @Tingue dat kan. Na 3 maanden kun je het abonnement aanpassen naar elke gewenste snelheid: wel zelf in de gaten houden wanneer de 3 maanden voorbij en zelf je abonnement aanpassen.

@Shyrin_ @Jose_ dan wil ik graag er gebruik van maken

Reputatie 7
Badge +17

@Shyrin_ @Jose_ dan wil ik graag er gebruik van maken

Ik weet niet of je al reactie van ons hebt gehad, maar het is geregeld. :blush:

Vanavond 10-04-2021 dacht ik, ik ga even Ziggo sport aanzetten en proberen voor 3 maanden.

Aangezien ik een e-mail had ontvangen met dit aanbod. “Voordeel voor thuisblijvers”

Echter wanneer ik druk op de link in de e-mail word ik doorgestuurd naar de Mijn KPN omgeving.

Als ik daar Ziggo Sport kies dan toont de omgeving me mijn nieuwe maandbedrag +€15

Dus zonder korting of iets!

Ik heb KPN gebeld (Toen had ik deze forumpagina nog niet gezien).

De vriendelijke dame die ik aan de telefoon had wist van niets heeft geschakeld met iemand hoger in functie, deze wist te vertellen dat het enkel voor “nieuwe” klanten is.

Daar ben ik het dus niet mee eens.

Er wordt in de hele e-mail niet gesproken over wat voor klant je bent of moet zijn.

Het is Voordeel voor thuisblijvers! 

Ik heb doorgevraagd waar ik dan wel verder geholpen kan worden.

Dat was volgens haar nergens.

Ik kan wel een klacht aanmaken.

De grap is als je dat wilt doen dat je 2 opties krijgt.

Weer telefonisch bellen of chat?!?

 

KPN hoe kan ik nou een pakket 3 maanden proberen?

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedenavond @Metselaar88, wat rot dat 't zo stroef loopt met het Voordeel voor de Thuisblijvers dat je wilt kiezen. Goed dat je een seintje geeft, en fijn dat je gegevens al in je forumprofiel staan. Ik heb ze erbij gepakt. Ik zie zelf ook niet de optie om een zenderpakket (ik lees dat je Ziggo Sports graag wilt proberen) met 3 maanden korting voor je aan te zetten. Daarom heb ik het doorgezet naar een specialist. Zo gauw we hier reactie op ontvangen, komen we er bij je op terug. Ik verwacht dat dat maandag wel gebeurt.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Metselaar88, ik heb meer informatie ontvangen van de specialist. Ik had het zelf (ook) even gemist, de reden dat je nu geen gratis zenderpakket kan kiezen, komt doordat de actie afgelopen is. Deze Voordeel voor de Thuisblijvers actie was geldig van 1 tot en met 31 maart 2021. Het staat ook onderin de e-mail die je ontvangen hebt, en in de veelgestelde vragen op onze Voordeel voor de Thuisblijvers pagina. Desondanks excuus voor de verwarring. Ik heb het ook meteen toegevoegd onderin dit topic, zodat het voor iedereen duidelijk en zichtbaar is.