Vraag

Voordeel voor thuisblijvers: Problemen met activeren of geen korting in beeld

  • 20 March 2021
  • 164 reacties
  • 1733 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

164 reacties

Reputatie 7
Badge +30

@EssieM ik wilde even laten weten dat we je niet vergeten zijn. Maar ik heb nog geen reactie. Dus de beste optie lijkt me om de extra optie aan te zetten en deze dan te vergoeden. Je moet ‘m dan zelf weer opzeggen (en even agenderen). Daar krijg je dan geen herinnering van, omdat ik het op deze manier doe. Vind je dat oké? En wil je dan de snelheidsoptie 100 of 200 Mbit/s?

@Marcia_ Bedankt voor je bericht. Ja de manier die je voorstelt vind ik okee. Hoe worden die kosten dan verrekend? Krijg ik daar een bevestiging van? Ik heb niet zo veel in om naderhand daar problemen mee te krijgen. Ik zou dan 200 Mbits/s willen proberen. Geef je mij een seintje als het geregeld is en ik het aan kan zetten? Alvast bedankt. Gr Esmée 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @EssieM, ik heb de vergoeding ingediend. Dit wordt (in 1x)met je eerstvolgende factuur verrekend. Je krijgt daar helaas niet een bevestiging van verder maar het staat ook al vermeld in je dossier.
Je kunt hem nu zelf aanzetten!

@Thomas okee bedankt. Nog een laatste vraag, dit geldt ook voor 3 maanden?!  Gr Esmee 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @EssieM! Ik kom deze vraag even voor @Thomas beantwoorden. De vergoeding die is ingediend gaat inderdaad over de prijs die het product je anders die 3 maanden zou kosten. Wel is het zo dat je geen waarschuwing krijgt dat de actie bijna verlopen is omdat je officieel gezien niet meedoet via de kortingsactie maar een directe vergoeding krijgt. Mocht het dus zijn dat je na de 3 maanden het product wilt stopzetten let dan op dat je die datum zelf op de kalender zet. :relaxed:

Reputatie 2
Badge +1

@erikholtrop en @Johnweethetmisschien, welkom op het KPN Forum. Helaas komt het soms voor dat je in aanmerking komt voor de actie maar er geen gebruik van kunt maken. Bij mijn weten liep de actie tot 13 juni dus zal zelf activeren niet meer lukken. Zouden jullie je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan er gekeken worden wat we voor jullie kunnen betekenen.

Badge

Ik probeer via mijn.kpn en via de app 3 maanden gratis internet verdubbeling aan te geven. Ik kan wel een keuze maken (van 200 naar 400 mbit), maar er staat geen korting in beeld. Kun je hier een oplossing voor aanreiken? Ik had hier al heel snel een topic voor aangemaakt, maar die is er zomaar uitgegooid. Al met al een rare gang van zaken…….

Reputatie 7
Badge +17

Hi @erikholtrop! Er zijn links en rechts wat problemen geweest met het activeren van de pakketten met korting. Wat betreft het verwijderen van topics, daar kan ik erg kort over zijn. We verwijderen alleen topics als die bijvoorbeeld geplaatst zijn door bot en spam accounts of als er sprake is van dubbel aangemaakte topics. Het zou wel kunnen zijn dat als je een topic aanmaakt waarvan de inhoud bij een verzameltopic hoort dat we dit samenvoegen. Ik zie dat dit in jouw geval ook is gedaan. De actie is ondertussen afgelopen maar ik zie wel dat je originele topic is geplaatst op de 13e waarmee je op dat moment het pakket aan had kunnen zetten met korting als de systemen hadden gewerkt. Om die reden wil ik het alsnog voor je in orde maken door het pakket betaald aan te zetten en een vergoeding hiervoor te doen. Zou je alsnog je profiel willen invullen? Dan kan ik het voor je in orde maken. 

Badge

Ik heb mijn profiel ingevuld. Ik heb de brief net ontvangen. De actie loopt tot 30 juni.

Reputatie 7
Badge +17

@erikholtrop dan zou het kunnen zijn dat we het hebben over een andere actie. De huidige actie was verlengd tot 13 juni. Zou je een foto of screenshot kunnen plaatsen van de brief? Dan kan ik de juiste korting voor je toepassen. 

Badge

 

Reputatie 7
Badge +17

@erikholtrop ik heb per direct voor je het pakket 200/200Mbit aangezet en de 3 maanden korting per vergoeding op de volgende factuur in mindering laten brengen. Je krijgt uiteraard van wat we doen een bevestiging op het gebruikelijke e-mailadres. Ik was er niet van op de hoogte dat we zo laat nog deze brieven de deur uit doen en weet nog steeds niet volledig zeker of dit dezelfde actie is als de thuisblijvers actie. Wel hebben we je een belofte gedaan en dan moet ook de daad bij het woord. Excuus dat het allemaal met een aantal extra stappen is gegaan ten opzichte van wat er in de brief stond. Het moet nu in ieder geval volledig in orde zijn! :relaxed: Enige waar je zelf nog op hoeft te letten is of je na de 3 maanden betaald met het pakket verder wilt gaan. Zo niet moet je het gewoon via je MijnKPN uit kunnen zetten. Omdat hier verder geen toeters of bellen bij komen kijken verwacht ik dat daarover verder contact niet nodig zal zijn. :wink:

Hallo, nav brief over 3 mond gratis sneller internet. als ik de stappen doorloop en sneller internet 200 Mbit/s aanklik wordt gelijk 8,99 berekend. Hoe kan ik deze aanbieding aanvragen ?

mvg, 

 

Admin: verplaatst naar centrale topic

Reputatie 7
Badge +17

@jean68 Hmmm.. wordt de actiekorting nergens weergegeven, dus ook niet onderaan de streep? Heb je de verhoging al aangezet of nog niet?
Zou je alvast je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee!