Vraag

Voordeel voor thuisblijvers: Problemen met activeren of geen korting in beeld

  • 20 March 2021
  • 164 reacties
  • 1733 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

164 reacties

Beste,

 

Helaas net gebeld maar verbinding ging niet goed met medewerker. Waarom krijg ik niet de thuis blijf actie met gratis zenders 3 maanden ? Erg vreemd.

Ik hoor jullie graag hierover. 
 

vriendelijke groet,

Vanessa 

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp

Gister 4 juni 2021 ontving ik per mail een leuke aanbieding voor thuisblijvers. Natuurlijk kreeg ik het zenderpakket niet aangezet.  WAAROM doet KPN op 4 juni een aanbieding voor een actie die 31-3-2021 al is afgelopen?!?!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Barendrecht2993, we hebben op het moment een nieuwe actie die loopt tot en met 13 juni :slight_smile: Je bent echter niet de eerste die aangeeft dat het aanzetten niet lukt, we hebben hier navraag over gedaan bij de beheerders van deze actie en je hoort hier weer van ons zodra we daar meer over weten!

Reputatie 7
Badge +19

@Nessy79009 Hoi Vanessa, van harte welkom hier!

Ik heb je reactie verplaatst naar dit algemene topic over Voordeel voor de Thuisblijvers. Zoals Maja hierboven ook vertelt zijn er meer mensen die aangeven dat 't activeren niet lukt, helaas. Het staat uit bij de specialisten. Ik heb op dit moment nog geen nieuws hierover. Zo gauw we meer weten, laten we 't hier weten!

Reputatie 1

Goedemorgen,

KPN komt met een mooie aanbieding om voor 3 maanden gratis een zenderpakket aan te zetten,nou mooi niet !!

Wegens een storing (al 3 dagen) kun je helemaal niets aanzetten.

Mooie aanbieding KPN,wederom een flinke flater.

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Briko, dat is niet de bedoeling, dank voor het signaal!

Het gaat om de Voordeel voor de Thuisblijvers actie toch? Waar loop je precies op vast? Maakt het verschil als je via een computer of laptop inlogt op MijnKPN

@Nessy79009 @Barendrecht2993 De actie is inderdaad verlengd. Lukt het intussen om het gratis zenderpakket aan te zetten? Eventueel via MijnKPN in een browser? Zo niet, kan je ons vertellen waar je precies op vast loopt, eventueel met screenshot erbij?

Reputatie 1

Het maakt niet uit of ik inlog via mijn telefoon,laptop of computer,werkt allemaal niet.

Het is heel simpel,als ik bijvoorbeeld het pluspakket kies dan bevestig ik deze,vink het vinkje aan en druk op bestellen..dan gaat het mis...dan duurt het even en krijg ik de melding ‘wegens een technische storing…..’ dit wordt bovenaan de pagina in het rood aangegeven.

Reputatie 7
Badge +20

Heb je een screenshot van de melding? Dan kan ik daar verder mee aan de slag. Heb je dit overigens in elke browser? Ook in de incognito? 

Reputatie 1

Dit krijg ik al een aantal dagen te zien als ik iets wil aanzetten.

Reputatie 1

Ik ga is even kijken of ik wel dingen “uit” kan gaan zetten,

want ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee voor dit geld iedere maand.

Reputatie 7
Badge +17

@Briko zou je in dit geval je profiel kunnen invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kan ik voor je kijken of ik kan vinden waar binnen de systemen het mis gaat. Als je daarbij in het persoonlijke opmerkingen veld zou willen laten weten wat je wilt veranderen dan kan ik het voor je testen met het juiste pakket. 

Reputatie 1

Dag Bram..ik heb het zover aangevuld.

Reputatie 7
Badge +17

@Briko ik zie geen reden waarom orders niet door moeten lopen. Het is me ook gelukt om de aangegeven wijziging te doen.  Ik wil er vanuit gaan dat het hier gaat om een incident. Wel zou ik je willen vragen dat als je het zenderpakket uit gaat doen, of een andere wijziging gaat doen, dat weer te proberen via de MijnKPN. Dan weten we namelijk voor de volgende keer of het ook opgelost blijft. 

Op 4 juni heb ik een mail gekregen met een aanbod Voordeel voor thuisblijvers waaronder je (naast extra zenderpakket) voor Sneller Internet 3 maanden gratis kan kiezen. Ik heb volgens het stappenplan ingelogd maar ik kan nergens kiezen voor gratis sneller internet. Toen de servicedesk gebeld en die wisten niet eens van deze actie. Er is heel aardig navraag gedaan wat behoorlijk wat tijd kostte maar het kan niet opgelost worden. Oftewel pech het aanbod gaat aan mijn neus voorbij. Raar om aanbiedingen te doen die blijkbaar niet bestaan. 

Gr EssieM

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Lijkt een leuke actie, maar als je een bestaande klant bent en in het verleden  al een keer eerder de pakketten hebt uitgeprobeerd, dan ben je gewoon uitgesloten van deze actie (terwijl dat staat nergens vermeld op deze site van KPN zelf: https://www.kpn.com/het-voordeel-voor-thuisblijvers.htm

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb nog nooit een mail/brief gehad…..geldt dit alleen voor klanten die geen extra zenderpakketten hebben? 

@H.d.B : Klopt.  Als jij al eerder een aanbod hebt gehad is de kans klein dat je wordt meegenomen in de nieuwe actie. Het doel hiervan is om zoveel mogelijk klanten kennis te laten maken met de verschillende uitbreidingsmogelijkheden van hun pakket. 

@Anneke-Anna Bij iedere actie vind er een selectie plaats. De criteria hiervan verschillen. Als jij meerdere diensten afneemt maak je dus kans om een aanbod te krijgen. Het betreft in deze actie ook niet alleen zenderpakketten maar bijvoorbeeld ook snelheid upgrades. Geen mail is helaas geen deelname maar wie weet volgende ronde meer succes.

Reputatie 7
Badge +30

Op 4 juni heb ik een mail gekregen met een aanbod Voordeel voor thuisblijvers waaronder je (naast extra zenderpakket) voor Sneller Internet 3 maanden gratis kan kiezen. Ik heb volgens het stappenplan ingelogd maar ik kan nergens kiezen voor gratis sneller internet. Toen de servicedesk gebeld en die wisten niet eens van deze actie. Er is heel aardig navraag gedaan wat behoorlijk wat tijd kostte maar het kan niet opgelost worden. Oftewel pech het aanbod gaat aan mijn neus voorbij. Raar om aanbiedingen te doen die blijkbaar niet bestaan. 

 

Ha @EssieM, welkom! Wat vervelend dat je zo slecht geholpen bent :-(. Ik kijk graag even met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Zou je daarnaast een screenshot van de mail willen plaatsen? Er lijkt wat verwarring ontstaan te zijn over het wel of niet recht hebben van deze actie. Als je de mail hebt ontvangen, heb je er gewoon recht op! Je wilt de Sneller Internet optie aanzetten? 

Beste Marcia, bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist mijn forum profiel aangepast. En hierbij de 2e mail over hetzelfde onderwerp doe ik gisteren avond ontving. Gr Esmée 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dankjewel! Ik zie dat ik bij jou een aantal opties aan kan zetten, maar de snelheids extra's dan weer niet. Om eerlijk te bekennen, weet ik niet of dat zo hoort of niet. Ik ga dit uit laten zoeken en kom er zo snel mogelijk bij je op terug, @EssieM.

Beste Marcia, als ik op de link in de mail klik krijg ik het volgende aanbod: 

 

En als ik dan inlog dan zie ik dit: 

En moet ik gewoon betalen voor sneller internet. Gr Esmee

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je toelichting @EssieM, we hebben dit bij onze collega's neergelegd!

Ik heb hetzelfde probleem en kan niet profiteren van het voordeel voor thuisblijvers. Probeer al sinds gisteren dit te activeren.  Waarom krijg ik dan een mail? Blij gemaakt met een dode mus. 

Ik heb ook een hussel abonnement en krijgen die dan geen voordeel? 

Wordt ook niet duidelijk gemaakt waar het probleem zit. Bedankt hoor voor die " sympathieke actie"......