Vraag

Voordeel voor thuisblijvers: Problemen met activeren of geen korting in beeld

  • 20 March 2021
  • 164 reacties
  • 1733 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

164 reacties

Ik heb dus wel een mail van KPN gehad maar die werkt dus niet.....

Ik heb wel een mail gekregen en heb het toen meteen  geprobeerd. Maar lukt tot op heden niet. 

Gewoon frustrerend. 

Hier loop ik ook steeds vast in het proces van bestellen. Ik heb de mail dus gehad en zelfs een herinnering om het niet te vergeten. De wijziging zelf kan ik niet doorvoeren, in zowel de app als op de site krijg ik na ongeveer 15 seconden een “technisch probleem” waardoor het niet wordt verwerkt.

Ik heb vanmorgen KPN gebeld en gevraagd waarom het niet lukt om deze actie te activeren. Blijkt dat deze actie voor mij niet geldt. Maar waarom krijg ik dan deze mail? Daar krijg ik duidelijk geen antwoord op. Zou binnen een uur teruggebeld worden. Nog steeds niks gehoord.  Laat maar zitten ....... voor mij is de lol er al vanaf.

Beste @Marcia_ of @Thomas, ik ben zeer benieuwd of er al neer bekend is over de aanbieding sneller internet? Weten jullie al meer? Gr Es

 

Reputatie 7

Hoi @Meikever2021 en @J uit Tilburg, zoals jullie zien heb ik jullie berichten even verplaatst naar dit topic. Dit is het algemene topic hierover en zo houden we het overzichtelijker. Bij jullie beide zie ik dat er zenderpakketten aangezet kunnen worden met korting. Als je nu in MijnKPN kijkt @Meikever2021, lukt het dan wel om een pakket aan te zetten met korting?
Wat voor technische foutmelding kreeg je precies te zien @J uit Tilburg? Stond er bijvoorbeeld iets over een openstaande order of wat er mis ging? Dan kunnen we vanaf daar verder kijken.

 

@EssieM; op dit moment nog niet. 

Nee het lukt niet om deze aan te zetten. 

Weer staat er: wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Dit krijg ik al dagen te zien.

Hi Jasper, ik heb idd hetzelfde als meikever2021. Er staat verder geen code of andere omschrijving. 

 

Reputatie 7

Ah, dus in MijnKPN zie je de kortingen zelf ook wel staan @Meikever2021? Dat is goed om te weten, als je de kortingen ziet maak je namelijk onderdeel uit van de actie. Welk zenderpakket probeer je aan te zetten? Als we dat weten kunnen wij het ook voor je proberen. Voor jou ben ik daar ook benieuwd naar @J uit Tilburg.

Kortingen staan er idd in. Ik probeerde het met Film1. 

Bij mij hetzelfde als bij J uit Tilburg. Ik probeerde ook film 1. 

Beste @Jasper of collega,  morgen loopt de actie af. Is er nog kans dat ik van de aanbieding gebruik kan gaan maken? Gr Esmée 

Reputatie 7
Badge +17

@Meikever2021 en @J uit Tilburg. Ik heb Film 1 aangezet voor jullie. Houd jullie mail in de gaten :). @EssieM Zoals je zelf aan aangeeft, dat kan nog tot morgen :yum:! Als je ergens tegenaan loopt, dan horen we het graag :blush:

Bedankt voor de oplossing. 

Hier ook gelukt!

Heb een paar keer een mail gehad van KPN Voordeel voor thuisblijvers.Maar als ik klik op Aanzetten in MijnKPN en ben ingelogd op mijn ID dan krijg ik dit te zien:U kunt helaas niet extra zenders of het opnemen pakket toevoegen.Waarom stuurt KPN dan die mails als je er toch geen gebruik van kan maken?

Reputatie 7
Badge +17

@Trudy1964 we doen het eerlijk niet met opzet! Helaas lijkt het bij meerdere klanten wat stroef te lopen. Ik zou je graag willen helpen door het gekozen zenderpakket voor je aan te zetten. Zou je je profiel in kunnen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Als je in het veld voor opmerkingen laat weten welk zenderpakket je het liefst hebt maken we het hier vanuit onze kant in orde! :relaxed:

@Lisa is dit nou een grapje? Ik heb nog steeds geen oplossing voor het probleem. Ik heb het hierboven zeer uitgebreid beschreven met foto's erbij. Kan ik nou nog 3 maanden snel internet uitproberen of niet. Ik lees dat er bij iedereen dingen aangezet kunnen worden waaro  kam dat bij mij niet. Als ik de keuze sneller internet kies moet er gewoon betaald worden! Ik bem hier nu al een week mee bezig en krijg van niemand een oplossing. Morgen loopt de zogenaamde actie af die dus blijkbaar geen actie is. 

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @EssieM, ik denk dat @Lisa niet helemaal door heeft gehad dat je al een geschiedenis hebt in dit topic en dat we al veelvuldig contact hebben gehad met een achterliggende afdeling over jouw situatie, excuus voor de ontstane verwarring!

We hebben jouw gegevens doorgezet zodat ze kunnen onderzoeken waar het mis gaat bij jou en wachten nu op een reactie daarop. Mocht die reactie niet op tijd volgen waardoor je de actie misloop, dan zoeken we een andere oplossing!

 

 Voordeel voor de Thuisblijvers niet gelukt

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge

Ik heb de aanbiedingsbrief ontvangen om 3 maanden gratis sneller glasvezelinternet te proberen (van 100 naar 200 Mbit). Als ik deze actie wil aanzetten (via de app of gewoon online mijn.kpn) kan ik gewoon 200 Mbit selecteren, maar ik betaal gewoon 8,99 p/maand hiervoor. Ik moet hier akkoord op geven. Dit sluit niet aan met “gratis” 3 maanden. Kun je hier een oplossing voor aanreiken?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Trudy1964 we doen het eerlijk niet met opzet! Helaas lijkt het bij meerdere klanten wat stroef te lopen. Ik zou je graag willen helpen door het gekozen zenderpakket voor je aan te zetten. Zou je je profiel in kunnen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Als je in het veld voor opmerkingen laat weten welk zenderpakket je het liefst hebt maken we het hier vanuit onze kant in orde! :relaxed:

@Bram_ dank je wel voor je antwoord.Is jammer dat het bij meerdere klanten stroef loopt maar als het op deze manier opgelost kan worden is dat toch mee genomen :slight_smile: Heb mijn profiel ingevuld en zou graag het zenderpakket Film 1 willen hebben.Hopelijk gaat het goed komen,de aanbieding eindigt vandaag.

Reputatie 7
Badge +15

@Trudy1964 Voor jou heb ik Film 1 voor 3 maanden gratis aangezet! 

@Thijs5 Ik begrijp dat het aanzetten bij jou ook niet lukt, wat gaat er mis? 

En zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

@Trudy1964 Voor jou heb ik Film 1 voor 3 maanden gratis aangezet! 

@Thijs5 Ik begrijp dat het aanzetten bij jou ook niet lukt, wat gaat er mis? 

En zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

@Rutger_ Dank je wel,fijn dat het op deze manier is gelukt!:kissing_heart:

Heb hetzelfde probleem. De link in de brief werkt niet, na contact konden ze me vandaag niet helpen. Gaven aan wel het abonnement te kunnen verhogen. Dus vooralsnog zou ik niet het abonnement wijzigen. Moest morgen maar terugbellen.