Welke zenderwijzigingen voor 2024 zou je graag zien?

  • 14 September 2023
  • 135 reacties
  • 4161 keer bekeken

Reputatie 2

Welke tv- en radiozenders zullen er volgens jullie bij moeten komen of verwijderd moeten worden om KPN nog beter te kunnen maken in het nieuwe jaar?


135 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Op Digitenne: SBS 9 erbij.

 

Dat is de enige Nederlandse (!) zender die ontbreekt. Dat is wel raar.

Desnoods in 720p (kleinere bitstream, minder ruimte die er dan vast wel ergens is).

Anders zou wat mij betreft de erotische zender daar eraf kunnen. Of Comedy Central. Is ook flut. Kanaalvulling.



We hebben het idee doorgestuurd, maar Viaplay TV zal niet worden toegevoegd aan Digitenne. Het is de keuze van Talpa om niet één van hun andere zenders om te ruilen voor Viaplay TV en qua ruimte is Digitenne ook beperkt. Het is helaas niet mogelijk een andere zender voor Viaplay TV in te ruilen.

Joe graag in het radiozenderpakket!!!

Reputatie 6
Badge +6

Joe graag in het radiozenderpakket!!!

Ik denk dat het wat moeilijker is om met KPN te onderhandelen. Maar zoals ze op de website zeggen:

KPN volgt later dan 1 mei...

Gelukkig heb ik hier Joe perfect via de FM uit de lucht. Alleen altijd dat minimale ruisje bij FM Stereo i.t.t. Digitaal Stereo….

M'n goedkope DAB+ portable heeft helaas geen koptelefoon aansluiting voor doorverbinden met aux in van de versterker. 

Ik heb 'm nog wel af en toe eens aan via de app MyTuner. Gezet op de TV+ box. (...)

Reputatie 7
Badge +20

Misschien is de app van Radio NED wel iets.

Weet niet of hij op de DIW7022 kan.

Ik heb hem op de Mobiel en tablet en geluid via JBL Charge 5 Wifi.

 

(i.t.t.  in tegenstelling tot)😉😊

 

Maar met zoveel aanvragen, verwacht ik wel dat JOE erop gaat komen.

Nogmaals het verzoek, maar dan vóór augustus 2025 te realiseren.

Viaplay TV op Digitenne. In 2025 e.v. is de race in Zandvoort via Viaplay TV en niet meer via de NOS zoals het er nu uit lijkt te zien.

Reputatie 2

Bbc3 en bbc4. Die waren bijzonder interessant.

En tv5. Mede om mijn Frans te verbeteren. Die heeft ten minste ondertiteling!

Reputatie 7
Badge +19

Nogmaals het verzoek, maar dan vóór augustus 2025 te realiseren.

Viaplay TV op Digitenne. In 2025 e.v. is de race in Zandvoort via Viaplay TV en niet meer via de NOS zoals het er nu uit lijkt te zien.

Het antwoord is voor nu: We hebben het idee doorgestuurd, maar Viaplay TV zal niet worden toegevoegd aan Digitenne. Het is de keuze van Talpa om niet één van hun andere zenders om te ruilen voor Viaplay TV en qua ruimte is Digitenne ook beperkt. Het is helaas niet mogelijk een andere zender voor Viaplay TV in te ruilen.

Persoonlijk verwacht ik niet dat over 2 maanden de situatie anders gaat zijn. 

Reputatie 7
Badge +28

Goedemorgen @Jeroen van KPN ,

@PeterG heeft het over augustus 2025. Dat duurt nog wel even. Hij gebruikt natuurlijk ook het verkeerde topic hiervoor. Dit topic gaat over wensen voor 2024.

Eh. Voor augustus 2025, als de f1 van Zandvoort zo goed als zeker live via Viaplay TV is, is nu al.

Ik bedoel dus tussen nu en augustus '25, @Noordzee . Ik dacht dat dát duidelijk was.

Dus nu al het verzoek. 

Reageer