Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23793 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Snapte alleen KPN ID niet helemaal dit is toch je email adres om aan te melden..

Je KPN ID is het emailadres waarmee je inlogt bij MijnKPN. Dus als je die hebt ingevuld moet het goedkomen.


Slaap te kort zorgt er dus toch voor dat je het verkeerd invult, snel nog een keer met het goede aangemeld.

Heb me al drie keer aangemeld. Snapte ook het kpn ID niet. Nu hopelijk goed

Heb me al drie keer aangemeld. Snapte ook het kpn ID niet. Nu hopelijk goed

Een verbeterpunt voor KPN dus, meer duidelijkheid blijkbaar gewenst, ik was ook in de war, moet je nu je forum-ID invullen of je abo-ID, ook ik heb het laatste maar ingevuld, leek me het meest logisch, maar duidelijk is anders.

Is dit een nieuwere ontvanger dan de twee 4K TV ontvangers die ik gisteren aangesloten heb gekregen ? Toen ik nog in de UK woonachtig was, deed ik regelmatig mee met BT tijdens de ontwikkeling van hun settop boxen, was erg leuk

De 5205 is niet meer nieuw in mijn optiek.

Reputatie 7
Badge +9

@Paul_ , ik zit nog bij XS4ALL, maar heb al die brief binnen dat ik binnen de komende weken overgezet wordt naar KPN. Kan ik me ook aanmelden? (Goede test toch voor jullie om te zien hoe het overzetten werkt met die nieuwe ontvanger 😁)

Reputatie 4
Badge +2

Top, gelijk aangemeld, altijd leuk om mee te doen. 

Heb nu nogeen de ZTE8001 en de Arris Vip 5202 in gebruik. 

Inderdaad een draadloze versie zou mooi voor de slaapkamer extra handig zijn. 

Wel duim flink, hoop dat ik deze keer ook van de partij mag zijn.

Is dit een nieuwere ontvanger dan de twee 4K TV ontvangers die ik gisteren aangesloten heb gekregen ? Toen ik nog in de UK woonachtig was, deed ik regelmatig mee met BT tijdens de ontwikkeling van hun settop boxen, was erg leuk

Het is in ieder geval een andere dan de tuners die je nu bij je KPN abonnement krijgt. 

Ik gebruik geen KPN router, dat zou interessant kunnen zijn maar betekent ook dat jullie niet mee kunnen gluren. Eventjes de router omzetten is niet mogelijk omdat er huisgenoten op ongestoorde internet toegang rekenen.

@Paul_ , ik zit nog bij XS4ALL, maar heb al die brief binnen dat ik binnen de komende weken overgezet wordt naar KPN. Kan ik me ook aanmelden? (Goede test toch voor jullie om te zien hoe het overzetten werkt met die nieuwe ontvanger 😁)

De pilot is alléén voor KPN klanten.  Maar zodra jij er zeker van bent dat je bent gemigreerd kan het geen kwaad om je in te schrijven. ;-)

Reputatie 2
Badge

Yes! Ik heb mij ook aangemeld.

Ik hoop dat deze TV ontvanger op Google TV draait.

Dat hoop ik toch van niet, dan is KPN een TV klant kwijt.

Ja, precies, dan houdt de test voor mij ook meteen weer op. 

Reputatie 7
Badge +9

@Paul_ , ik zit nog bij XS4ALL, maar heb al die brief binnen dat ik binnen de komende weken overgezet wordt naar KPN. Kan ik me ook aanmelden? (Goede test toch voor jullie om te zien hoe het overzetten werkt met die nieuwe ontvanger 😁)

De pilot is alléén voor KPN klanten.  Maar zodra jij er zeker van bent dat je bent gemigreerd kan het geen kwaad om je in te schrijven. ;-)

Oke, dus dan meteen maar aangemeld 😎

Reputatie 7
Badge +8

Ook aangemeld!

Reputatie 1

Ik meld me NIET aan als tester voor het nieuwe modem omdat ik blij ben dat alles nu weer werkt.

Nog steeds komt af en toe een Engelse titel onder een Engelstalige film die ik via YouTube bekijk.

 

Reputatie 7
Badge +9

Aangemeld! 😃 Heel wat jaren gelezen zelfs de mediabox XL van Ziggo getest. Kritisch genoeg dus 😉🙈

 

Je moet een geheimhoudingsplicht tekenen. Ik neem aan dat dat betekend dat NIEMAND de box mag zien als er bezoek komt? 😉😅

Reputatie 7
Badge +7

Vanmorgen na het lezen van de KPN-nieuwsbrief meteen aangemeld. Als er wat te testen valt, ben ik altijd graag van de partij :grinning:

Reputatie 4
Badge +1

Jammer dat ik waarschijnlijk pas volgend jaar (zodra glasvezel hier is aangelegd) terug ga naar KPN, ben maar om 1 ding heel nieuwsgierig naar de nieuwe box, en dat is of deze native ondertiteling krijgt (dus zonder te moeten schakelen naar TeleKets). Nu al weer overstappen zou betekenen dat twee UHD streams de download zouden laten vollopen, plus ik kijk met smart uit naar KPN Glas. Het komt er aan, ze zijn in de gapreksfase met de gemeente voor de planning. Dus fingers crossed (heel even, want het tikt zo lastig anders).

Iedereen een heel fijne avond.

Reputatie 7
Badge +8

Aangemeld.

Reputatie 3
Badge

Hoeveel mensen mogen mee doen ?

Hoeveel mensen mogen mee doen ?

Als je mee wilt doen, gewoon aanmelden.

 

Ik meld me NIET aan als tester voor het nieuwe modem omdat ik blij ben dat alles nu weer werkt.

Nog steeds komt af en toe een Engelse titel onder een Engelstalige film die ik via YouTube bekijk.

 

Er gaat ook geen modem getest worden,maar een tv-decoder.

 

Heb me al drie keer aangemeld. Snapte ook het kpn ID niet. Nu hopelijk goed

Een verbeterpunt voor KPN dus, meer duidelijkheid blijkbaar gewenst, ik was ook in de war, moet je nu je forum-ID invullen of je abo-ID, ook ik heb het laatste maar ingevuld, leek me het meest logisch, maar duidelijk is anders.

@JanD , @leusi1960 

Je hebt / er is maar één KPN ID. Waarmee je inlogt op MijnKPN en op het forum. Iets anders is er niet. Dus hoe dát nou voor verwarring kan zorgen snap ik niet.

JanD of PeterG of leusi1960 is je forumnaam, toch niet je forum-ID????

Reputatie 7

​​​Je hebt / er is maar één KPN ID. Waarmee je inlogt op MijnKPN en op het forum. Iets anders is er niet.

Ik heb toch echt met opzet een andere KPN ID voor het forum dan die voor MijnKPN.

Voor het forum gebruik ik een @gmail.com emailadres en voor MijnKPN een @kpnmail.nl emailadres.

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb een vraag. Kan je ook mee doen wanneer je 4G SIB hebt. Mijn internet snelheid via de lijn is 6 Mbit/s na bijschakelen van de 4G modem kom ik op 40-60 Mbit/s. Ik hoop van wel natuurlijk 😊

Heb me al drie keer aangemeld. Snapte ook het kpn ID niet. Nu hopelijk goed

Een verbeterpunt voor KPN dus, meer duidelijkheid blijkbaar gewenst, ik was ook in de war, moet je nu je forum-ID invullen of je abo-ID, ook ik heb het laatste maar ingevuld, leek me het meest logisch, maar duidelijk is anders.

@JanD , @leusi1960 

Je hebt / er is maar één KPN ID. Waarmee je inlogt op MijnKPN en op het forum. Iets anders is er niet. Dus hoe dát nou voor verwarring kan zorgen snap ik niet.

JanD of PeterG of leusi1960 is je forumnaam, toch niet je forum-ID????

Hallo @PeterG , jij misschien wel, maar ik heb een kpnid voor het forum en een kpnid voor mijn abo's, dus vandaar de verwarring in de vraagstelling.